طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

اصول طراحی کاتالوگ

کاتالوگ

کاتالوگ به یکی از مهم ترین وسیله های تبلیغات کسب و کار تبدیل گشته است. برای داشتن این وسیله مهم تبلیغاتی باید اصول طراحی کاتالوگ را در آن اعمال نمائید. دارندگان و مدیران یک کسب و کار برای شناساندن محصولی که ارائه می دهند و برند خود لازم دارند از طراحی کاتالوگ نیز در کنار باقی ابزار های بازاریابی و تبلیغاتی بهره ببرند. در حالت کلی، در این مقاله قصد داریم کاتالوگ را به صورت حرفه‌ ای معرفی نمائیم.

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ به دفترچه‌ ای گفته می شود که حاوی اطلاعات کامل محصولات و یا خدمات ارائه شده است. بدین روش مخاطب می‌ تواند هنگام مطالعه آن با نحوه استفاده از محصولات و یا خدمات آن موسسه و شرکت را متوجه خواهد شد.

ویژگی‌ های طراحی کاتالوگ

  1. قابل حمل بودن و بدین ترتیت قابل مطالعه کاتالوگ در زمان فراغت
  2. خلاصه گویی و پرهیز از هر نوع افراط در توضیح بیش از اندازه موارد درج شده در کاتالوگ
  3. ارتباط برقرار کردن بدون واسطه با مخاطب
  4. ترکیب تصویر با متن در جهت شناخت بیشتر مخاطب
  5. با توجه به فرصت مناسب مخاطب جهت مطالعه کاتالوگ، انتخاب دقیق و سنجیده را برای مخاطب مهیا می کند.
  6. طراحی کاتالوگ ها به جهت انتقال اطلاعات و موارد ذکر شده در بالا نسبت به پوستر و تراکت فراتر و سنجیده تر عمل می کند.

نحوه طراحی کاتالوگ

در طراحی کاتالوگ تعدادی از مواردی که می‌ توانند در چگونگی کاتالوگ و البته طراحی آن تاثیر داشته باشند، به شرح زیر است:

  1. اندازه فونت، 
  2. رنگ کاتالوگ،
  3. عکس مناسب.

در ادامه مطلب قصد داریم این موارد گفته شده را جزئی تر مطرح کنیم. با تبریز لوگو همراه باشید.

طراحی-کاتالوگ

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.