طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

مخزن استیل

یکی دیگر از انواع مخزن استنلس استیل، مخزن‌استیل دو جداره است که در ظرفیت های گوناگون تولید می شود. در مخزن‌استیل دوجداره، برخلاف دیگر مخازن پلی اتیلنی که دو جداره بودن بدنه آنها به مقاومت مخزن ارتباط دارد، دوجداره یا سه جداره بودن بدنه ارتباطی با فشار کاری و مقاومت بدنه و … ندارد. بلکه جداره دوم، صرفا به قصد عملیاتی خاصی اضافه می شود. به عنوان مثال اغلب رآکتورهای استیل به صورت دوجداره ساخته می شوند. زیرا اول اینکه، رآکتور یک مخزن عادی است که بر روی آن یک الکتروموتور با شفت و پولی مربوطه نصب شده و وظیفه چرخش همزن را انجام می دهد. دوم اینکه همان طور که در مطالب بالا گفته شد هدف از جداره دوم مقاصد خاصی می باشد. در ساده ترین توضیح، جداره دوم عمل جلوگیری از پرت حرارتی را انجام می دهد. پس در مخزن استیل، استفاده از پشم شیشه، پشم سنگ و سایر عایق‌های حرارتی در بین جداره های اول و دوم، برای این هدف می باشد.

در مواقعی دیگر که نیاز به نصب کویل اسپیرال مسی یا استیل بین دوجداره باشد، جداره دوم ساخته می شود تا وظیفه افزایش یا کاهش دمای سیال اصلی درون مخزن را بر عهده گیرد. نوع دیگری از مخزن های استیل دوجداره هستند که با یک بوشن برای ورودی و یک بوشن برای برگشت آب داغ از دیگ آبگرم نصب می گردد. به این طریق سیال گرم کننده بین دوجداره جریان می یابد و سیال گرم شونده در جداره داخلی قرار خواهد داشت. ( برای مطالعه بیشتر درباره سختی گیر )

قیمت مخزن استیل

قیمت مخزن استیل از چند پارامتر کلی تشکیل می شود، که به صورت مختصر در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد. شاید شما نیز زمانی برای خرید مخزن استیل اقدام و از شرکت های مختلف قیمت مخزن استیل را استعلام نموده اید حتما با قیمت های مختلفی مواجه شده اید و گاهاً به دلیل وجود اختلاف قیمت های زیاد متعجب گردیده اید. اما دلیل این اختلاف قیمت چیست ؟ آیا مخزنِ استیلی را باید بخریم که گران تر است یا به قیمت های ارزان رجوع کنیم؟ و سوالات بسیار زیاد دیگری که هر فردی که برای خرید مخزن اقدام نموده است برایش پیش می آید. در ابتدا باید ببینیم که چه مسائلی قیمت مخزن استیل را کاهش یا افزایش می دهد. و پارامتر های تاثیرگذار در قیمت مخزنِ استیل آیا در کیفیت آن نیز تاثیر گذار هستند یا خیر. مهمترین بخش از قیمت مخزن استیل هزینه ورق استیل است در واقع می توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمتی که ما برای مخزنِ استیل پرداخت می کنیم هزینه ورق استیل است حال اگر ضخامت یک مخزن افزایش یابد وزن آن نیز افزایش یافته و در نهایت قیمت مخزن بالا خواهد رفت از طرفی نوع ورق نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت مخزنِ استیل دارد. مخزنی که با ورق ۳۱۶ ساخته می شود به مراتب گرانتر از مخزنی است که با ورق ۳۰۴ ساخته خواهد شد(حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد). هر چه یک مخزن استیل تخصصی تر باشد و در تولید آن نیازمند به استفاده از ورقی با ویژگی های خاص باشیم حتما قیمت محصول نهایی نیز افزایش خواهد یافت. پس در خرید مخزن استیل صرفاً به ظرفیت آن توجه نکنید ضخامت ودر نتیجه وزن ورق یکی از اصلی ترین پارامتر ها در تعیین قیمت مخزنِ استیل است. البته کیفیت و کشور سازنده ورق استیل نیز یک امر تاثیر گذار در قیمت مخزنِ استیل است. مثلا قیمت هر کیلو از ورق استیل هندی ۲ تا ۳ هزار تومان ارزان تر از نمونه های کره و تایوان است که دلیل آن نیز با کیفیت تر بودن ورق های استیل این کشورهاست. کم کربن بودن ورق استیل نیز در قیمت آن بی تاثیر نیست. ورق های استیل L یا همان ( Low Carbon )  مقدار کمی گران تر از نمونه های معمولی هستند  ما به خریداران توصیه می کنیم که برای خرید مخزن مورد نظر خود حتما با شرکت سازنده توافق کنند که از ورق کد دار برای تولید مخزن استیل استفاده شود تا مشخصاتی مانند ضخامت، کشور سازنده و نوع استیل بر روی ورق حک شده باشد. ( برای مطالعه بیشتر درباره ماینرباکس )

مخزن استیل - سازه مخزن

۱.آیا مخازن آب از جنس استنلس استیل بهتر است؟

مخازن آب از جنس استنلس استیل مقاومت بیشتری در برابر خوردگی شکاف، کاویتاسیون و سایش در آب های خالص و آلوده دارند. این ماده همچنین در برابر حرارت مقاوم است و در معرض تشعشعات مضر قرار نمی گیرد. علاوه بر این، مخازن فولاد ضد زنگ کمتر دچار ترک خوردگی، زنگ زدگی یا یخ زدگی می شوند.

۲.مخزن فولادی چیست؟

مخازن فولادی به عنوان مخازن ساخته شده از صفحات فولادی تعریف می شوند. … مخازن فولادی برای ذخیره و تامین آب و سایر مایعات مانند نفت، گازوئیل و نفت سفید استفاده می شود. مخازن فولادی مطابق با آداب و رسوم برای استفاده از فولاد در مخازن آب ثقلی طراحی شده اند.

۳.کاربرد مخزن آب فولادی چیست؟

مقاومت در برابر گرما و نیرو درجات بالاتر فولاد ضد زنگ عاری از خورنده یا پوسته پوسته شدن هستند و در دماهای بالا همچنان قوی هستند. بنابراین مخازن آب از جنس استنلس استیل می توانند بدون آلودگی آب حتی در شرایط آب و هوایی شدید زنده بمانند.

قیمت مخزنِ استیل همانطور که در بالا به آن اشاره شد تا ۷۰ درصد به متریال به کار رفته در آن بستگی دارد ولی ۳۰ درصد باقیمانده چیست؟ مخزن استیل هم مانند سایر دستگاه های صنعتی می تواند بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شود و یا کاملا معمولی و یا حتی بی کیفیت. میزان مهارت تکنسین جوشکار و گرید شرکت سازنده مخزن می تواند در کیفیت مخزن استیل بسیار اهمیت داشته باشد. تیم کنترل کیفیت یک شرکت اگر دقیق و مهندسی عمل نماید می تواند ایرادات یک تکنسین جوشکار را تشخیص داده و از ضایع شدن حق خریدار و سیاه نمایی اعتبارشرکت جلوگیری نماید. استفاده از الکترود با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نقطه ی جوش ها دارد و در واقع مکمل یک تکنسین جوشکار، الکترود و فیلر مناسب است. این نکاتی که ذکر شد هر کدام به نوبه خود می تواند مقداری در قیمت مخزنِ استیل تاثیر گذار باشد زیرا تکنسین جوشکار خوب مطمئنن دستمزد بالاتری را از کارفرما طلب می کند و زمان بیشتری را نیز بر روی یک مخزن صرف می کند. فیلر و الکترود استاندارد و قوی نیز کارفرما را مجاب به هزینه بیشتر می کند. پس مجموعاً می توان به این نکته رسید که قیمت هر مخزن از مجموع هزینه ورق و دستمزد بعلاوه حدود ۱۵ درصد سود حداقلی تشکیل می شود. به طور کلی فاکتورهای دخیل در قیمت مخزن استیل به شرح زیر خواهد بود: قیمت روز ورق استیل، ظرفیت مخزن، تک جداره یا دو جداره بودن، ضخامت بدنه و عدسی ها، وجود تجهیزات جانبی همچون: منهول، سایدگلاس، همزن، گیربکس، آب نما، نردبان، الکتروگیربکس و…. گروه صنعتی سازه مخزن مفتخر است که با تولید انواع مخازن استیل با استفاده از ورق های کره و تایوانی بهترین کیفیت ممکن در بازار ایران را به مشتریان ارائه می نماید. ما در خط تولیدمان از پیشرفته ترین پرس های هیدرولیکی و نورد های فولادی بهره می بریم که در نهایت موجب بالاتر رفتن کیفی مخازن تولیدیمان می شود. گروه صنعتی سازه مخزن همواره به حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید داشته و ارج نهادن به نیاز های مشتریان خود را وظیفه خود می داند. سازه مخزن با تولید مخزن های استیل با ورق های وارداتی درجه یک کد دار مانند برندهای کره ایی ( posco ) ، ( tesco ) و تایوانی (yusco) و وایسی همواره سعی در بالا بردن کیفیت مخازن تولیدی خود دارد. برای مطالعه بیشتر درباره دیونایزر )

مخزن استیل - سازه مخزن


 

خرید مخزن استیل

خرید مخزن استیل پیشتر با مشاوره گرفتن از شرکت های مشاور فنی و یا مراجعه به کارگاه های تولیدی انجام می شد. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و قدرت بالای اینترنت در انتقال اطلاعات این امکان برای تولید کنندگان و خریداران بوجود آمده است تا بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط باشند. شما در دنیای امروز براحتی می توانید با یک سرچ ساده در گوگل شرکت های معتبر تولید کننده را پیدا کنید و بدون واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید مخزنِ استیل مورد نظر خود نمایید. معمولا در خرید مخزن استیل و بطور کلی تمامی تجهیزات صنعتی مشتری ها اقدام به استعلام قیمت از شرکت های مختلف می کنند و در نهایت ارزان ترین قیمت ممکن را ملاک خرید خود قرار می دهند ولی ما باید یادآور شویم که مخزن استیل یک دستگاه ارزان نیست و معمولا هم برای نگهداری مواد اولیه و محصولات گران قیمت و مهم استفاده می شود. پس هم به دلیل اهمیت محصولی که قرار است در مخزن استیل نگهداری شود و هم به دلیل قیمت بالای خود مخزنِ استیل خریداران باید توجه کنند تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند و فقط به قیمت پایین پیشنهادی یک شرکت توجه نکنند. قبلا به پارامتر های تاثیرگذار در کیفیت مخزنِ استیل اشاره کردیم و نیازی به تکرار دوباره آن نیست اما باید متذکر شویم که قیمت مخزن استیل هم مانند دیگر تجهیزات صنعتی مقداری مشخص دارد و اگر خارج از عرف آن ( خیلی بالاتر و خیلی پایین تر ) با قیمتی مواجه شدید حتما به صحت اطلاعات ارائه شده توسط آن شرکت شک کنید و اقدام به تحقیق بیشتر نمایید. پارامتر هایی مانند ضخامت ورق، وزن مخزن، شکل مخزن، نوع جوشکاری، کیفیت تولید و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروشی که برای مخزنِ استیل ارائه می شود میزان ارزش گذاری واقعی آن را تعیین می کند. گروه صنعتی سازه مخزن آمادگی ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید مخزن استیل را برای تمامی هموطنان مان دارد و از هیچ کوششی در جهت منفعت و آسودگی خیال خریداران مخزنِ استیل دریغ نمی نماید. ( برای مطالعه بیشتر درباره مخزن فایبرگلاس )

قوانین و نحوه ی بازی ایرهاکی

تماس فوری

بازی ایرهاکی چیست؟

ایرهاکی یک بازی محبوب است که معمولا بین دو و یا چهارنفر انجام می گیرد، این بازی بیش تر به هاکی روی میز معروف است. بازی ایرهاکی یکی از سریع ترین بازی های رومیزی جهان است و یک روش هیجان انگیز و سرگرم کننده برای ورزش ارائه می دهد.

هاکی در اصل توسط تیم طراحان بازی از یک تولید کننده میز بیلیارد در ایالات متحده آمریکا اختراع شد که در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 روی این طراحی کار کردند و آن را به ثبت رساندند. آن ها می خواستند بر اساس ورزش محبوب هاکی روی یخ بازی را بسازند که سریع تر و هیجان انگیزتر باشد.

همه چیز در مورد بازی ایرهاکی

ایرهاکی ورزشی است و نحوه ی بازی ایرهاکی طوری است که بین دو بازیکن رقیب انجام می شود که سعی می کنند با استفاده از میز ایرهاکی که دارای سطح بازی مخصوص اصطکاک کم است، امتیازات بیشتری در اهداف بازیکن مقابل کسب کنند. همه بازی ها به داور احتیاج دارند و هاکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود، کمبود داور بازی را متوقف نمی کند. برای تعیین اینکه چه کسی بازی را شروع می کند، باید یک سکه بیندازید. برنده بازی شیر یا خط پرش این شانس را پیدا می کند که هر طرف میز را که بخواهد انتخاب کند.

قوانین بازی ایرهاکی

1-هر بازیکن در طرفین اجازه دارد در قسمت عرضی میز به صورت کامل و تا ناحیه ی 4/1 طول میز قرار بگیرد.

2-تماس بدن بازیکن با میز به نحوی که باعث تکان خوردن میز شود خطاست.

3-تمامی قسمت راکت به غیر از کف آن برای ضربه زدن به توپ به صورت کامل آزاد است.

4-در هیچ قسمتی از بازی و به هیچ عنوان بازیکن اجازه ندارد با گذاشتن راکت خود روی توپ مانع از حرکت توپ شود.

5-در هر گیم بازی فقط یک توپ میتواند روی میز جریان داشته باشد.

6-شروع اولیه ی بازی توسط بازیکن به صورت قرعه کشی انجام میپذیرد.(توپ در ابتدا دست کدام بازیکن باشد)

7-دست هر بازیکن اجازه ندارد از نیمه وسط میز به آنطرف حرکت کند.

8-در صورت پرش توپ به سمت بیرون بازیکنی که ضربه ی نهایی را زده شروع کننده بازی میباشد.

9-مسابقات ایرهاکی معمولا روی 15 گل انجام میگیرند.

10-میز استاندارد در زمینه مسابقات دستگاه ایرهاکی سایز 8 فوت میباشد.(110*210 زمین بازی)

 

 

بازی ایرهاکی

نحوه بازی ایرهاکی

بازی ایرهاکی به تجهیزات زیادی احتیاج ندارد. هنگامی که همه چیز در دسترس است، یک بازیکن برای شروع بازی ملزم به زدن ضربه است. فقط با هفت ثانیه بازی برای هر بازیکن، آغازگر با پتک هاکی ضربه خواهد زد و بازی ادامه خواهد یافت. اگر بازیکنی در هفت ثانیه از دست دادن ضربه خود را از دست داد، مجازات خواهد شد. در حین بازی ایرهاکی، بازیکنان می توانند در هرجای میز بایستند تا زمانی که از خط وسط عبور نکنند. بازیکن فقط درصورتی که در کنار خط وسط قرار بگیرد، می تواند ضربه بزند و هنگامی که آن از بالای خط وسط عبور می کند، بازیکن هفت ثانیه فرصت دارد تا آن را برگرداند.

گروه سنی مجاز برای بازی ایرهاکی

از همه بهتر، بازیکنان در هر سنی می توانند از هاکی لذت ببرند و دو یا چهار بازیکن می توانند بازی کنند. جداول مدرن بسیار عالی به نظر می رسند و از ویژگی های سرگرم کننده ای مانند امتیازدهی الکترونیکی، تایمر و جلوه های صوتی برخوردار هستند. میزهای هاکی ساخته شده اند تا متناسب با سبک ها و شدت های مختلف بازی باشند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

نرده حفاظ شاخ گوزنی چیست؟،شاخ گوزنی وکاربرد آن

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09144152924

کاربرد  نرده حفاظ شاخ گوزنی

گروه صنعتی تبریز استپ

شاخ های زیبا، قوی و در هم پیچیده گوزن الهام بخش طراحی  نرده حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزن نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز دست کمی از شاخ های قوی گوزن ندارد. نرده حفاظ شاخ گوزنی از نمونه های برتر حفاظ روی دیوار است که این روزها در همه منازل نصب شده است. انواع حفاظ دیوار حیاط، نرده فلزی بالکن، نرده حفاظ کارگاهی و ... برای جلوگیری از ورود سارقین نصب می شود.

نرده حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ بصری از زیباترین طرح نرده حفاظ است و علاوه بر کاهش ضریب نفوذ به فضای داخل، به نمای شهری نیز آسیب نمی رساند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

طراحی حفاظ شاخ گوزنی

در گذشته استفاده از سیم خاردار برای حفظ امنیت پایگاه های نظامی و ساختمان های خارج از شهر متداول بود. این روزها به علت بزرگ شدن شهرها نصب نرده ها و حفاظ های امنیتی در ساختمان های مسکونی نیز رایج شده است.

طراحان و دکوراتیوها با طراحیانواع حفاظ روی دیوار با اشکال زیبا و شکیل توانسته اند سازه ای مقاوم را برای حفظ امنیت ساختمان طراحی کنند. حفاظ های امروزی شباهتی به سیم خاردارهای قدیمی ندارند و در واقع چهره ساختمان را بد منظره نمی کنند. حفاظ شاخ گوزنی در هماهنگی کامل با دکوراسیون نمای بیرونی است و ملاک های زیبایی شناختی را هم حفظ می کند.

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

با نصب نرده روی دیوار امکان نفوذ به حیاط و داخل ساختمان از بین خواهد رفت. برای اینکه ظاهر حفاظ موجب هراس ساکنین نشده و ساختمان شبیه زندان نباشد، لازم است تا سازه های شکیل با رنگ های متنوع تولید شوند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ پذیری با رنگهای دلخواه را دارد. رنگ نرده به گونه ای است که در برابر اشعه خورشید و رطوبت باران ثابت مانده و دچار ریزش و تغییر رنگ نمی شود. برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزن از قلمو و رنگ های متداول استفاده نمی شود. پس از اندازه گیری و ساختحفاظ شاخ گوزن هوم سرویز، سازه توسط رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و به صورت کامل رنگ شده تحویل داده می شود.

www.tabrizstep.ir

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

رنگ الکترواستاتیک چیست؟

این رنگ کوره ای است و تکنولوژی به کار رفته در آن تفاوت زیادی با رنگ آمیزی با پیستوله و قلمو دارد. در واقع رنگ پودری با استفاده از شارژ الکترواستاتیک در بافت حفاظ نفوذ می کند و سازه در کوره با دمای بالا قرار می گیرد.

پوشش دهندگی رنگ الکترواستانیک کامل است و نیاز به رنگ آمیزی در زمان های آینده نیست. به علت کوره ای بودن و پوشش کامل رنگ ها، زنگ زدگی رخ نداده و حفاظ همواره زیبایی خود را حفظ می کند.

می توانید رنگ حفاظ را متناسب با رنگ نما انتخاب کنید و یا اینکه از رنگ های پر طرفدار و محبوب شاخ گوزنی یکی را سفارش دهید. طیف رنگی قهوه ای تیره و روشن، مشکی مات و براق به همراه رنگ طلایی بیشتر نظر مشتری را جلب کرده است.

ویژگی‌های نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای ساخت حفاظ روی دیوار مهم ترین مولفه جنس متریال ساخت است. استفاده از ضایعات آهن و ... برای ساخت حفاظ امنیتی اصلا پیشنهاد نمی شود. حفاظ دیوار حیاط شاخ گوزنی از بهترین آهن کار نکرده طراحی و تولید می شود. تراکم حفاظ بالاست و امکان عبور از بین نرده ها به هیچوجه وجود ندارد. هر چه تراکم حفاظ بیشتر باشد، امکان نفوذ کمتری وجود دارد. تراکم حفاظ را از نصب میله های عمودی آن می توان تشخیص داد. برای ساخت نرده شاخ گوزن ازمیلگرد نمره ۱۰ استاندارد و نو استفاده می شود.

این سازه پس از ساخت دچار خمش و پیچش نمی شود و امکان برش آن هم در ارتفاع بالا وجود نخواهد داشت. حتی با فرض امکان برش هم نمی توان از عرض زیاد حفاظ روی دیوار عبور کرد و لازم است تا موانع زیادی از میان برداشته شود که در عمل غیر ممکن است.

وزن نرده حفاظ روی دیوار

سازه های بسیار سبک تر از تراکم کمتری برخوردار هستند. برای حفظ امنیت ساختمان باید تراکم شاخ گوزنی به میزان استاندارد در نظر گرفته شود. در کارگاه های خارج از شهر و یا مناطقی که خلوت هستند و امکان سرقت بالتر است همیشه از حفاظ هایی با تراکم بالاتر استفاده می شود. جنس متریال ساخت، تراکم و اندازه بلندی حفاظ روی وزن آن تاثیر دارد.

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره upvc در چیست؟

جنس حفاظ شاخ گوزنی

نورپردازی حفاظ دیوار حیاط

در ساختمان های لوکس برای جلوه دکوراسیون نمای ساختمان از نورپردازی استفاده می شود. جالب است بدانید که امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی روی هر نوع دیواری وجود دارد. بر روی دیوار آجری، سنگی، سیمانی و ...

می توان حفاظ امنیتی را نصب کرد. برای نورپردازی دیوار هم لازم است تا از قبل با تیم نصب هماهنگ شوند. هنگام نصب می توان منافذی برای نصب بدون آسیب به نورپردازی قبلی در نظر گرفت. البته همیشه پس از نصب حفاظ دیوار برای نورپردازی روی آن اقدام می شود. با نورپردازی می توانید منظره ساختمان را بسیار زیباتر کنید و در عین حال به سارقین نیز هشدار دهید که روی دیوار یک حفاظ مستحکم نصب است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

برای داشتن استحکامات مقاوم در یک ساختمان باید هزینه آن را هم بپردازید. بدون تردید قیمت ساخت سازه های مقاوم، زیبا و چشم نواز بیتشر از قیمت نصب نرده های ساده روی دیوار است. قیمت نرده حفاظ روی دیوار با توجه به متریال ساخت، تراکم، ارتفاع سازه و اندازه متراژ آن مشخص می شود. برای مثال اگر بر روی یک دیوار ۵ متری قصد نصب حفاظ گوزنی را دارید همیشه قیمت یکسان نیست.

این هزینه بستگی به نوع سفارش مشتری دارد. هر چه تراکم نرده های حفاظ بیشتر باشد، قیمت ساخت آن نیز بیشتر خواهد شد. ارتفاع حفاظ شاخ گوزن در اندازه های ۳۰ تا ۱۲۰ سانتیمتری به طور معمول تولید می شود. امکان ساخت حفاظ با اندازه ارتفاع بیشتر برای مناطقی که دیوار کوتاه تر است نیز وجود دارد. البته ارتفاع بیشتر به منزله هزینه ساخت بالاتر خواهد بود.

www.tabrizstep.ir

گروه صنعتی تبریز استپ

www.tabrizstep.ir

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

درب فرفورژه

درب فرفورژه ساده

سالهاست که درب های فلزی به عنوان درب های ورودی ساختمان مانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو درحال خدمت هستند اما امروزه مدل های جدیدتر و متنوع تری از این محصولات با عنوان درب های فرفروژه در سال های اخیر را مشاهده می کنیم اینها بسیار زیبا  و قابلیت تبدیل به هر رنگی می باشند درب فرفورژه دارای استحکام بالایی در برابر عواملی مانند ورود سارقین دارند آنها درانواع سبک های مختلف مدرن  و سنتی طراحی و تولید می شوند فرفروژه یک واژه فرانسوی به معنی حالت دادن به آهن های قابل انعطاف پذیراست در سال های چند دهه پیش آهن ها بدست آهنگران در کوره های آتش داغ می شدند و با ضربات سنگینی حالت می گرفتند اما امروزه روش بهتر و پیشرفته تری برای فرم دادن آهن به کار گرفته می شود به این روش که با ذوب کردن آهن آنها را در قالب های مخصوصی ریخته و فرم می دهند.

قیمت درب فرفورژه

قیمت هر یک از محصولات به نوع انتخاب خریدار بستگی دارد معمولا قیمت ها بعد از اتمام کار بر حسب کیلوگرم تعیین می شوند برخی از مدلها با سفارش مشتری سبک تر ساخته می شوند و برخی هم وزن بیشتری دارند و محکم تر هستند گاهی خریدار درخواست رنگ آمیزی درب ها را داده و برخی موارد هم خام و بدون رنگ سفارش می دهند این هم در تعیین قیمت محصول می تواند تاثیر گذار باشد.

از دیگر عوامل که می تواند بر روی قیمت درب های الیزه تاثیر بگذارد، نوع تزئینات به کار رفته در آن ها و رنگ آمیزی این درب ها می باشد. درب هایی که ساده‌تر هستند قیمت پایین تری نسبت به درب فرفورژه و لوکس دارند. آن چه که اهمیت دارد زیبایی روی درب های ورودی است.

انواع درب های فرفروژه

  • فرفروژه باغ
  • فرفروژه ریلی
  • فرفروژه ویلایی
  • فرفروژه تالاری
  • درب فرفوژه باغ ویلا
  • درب نفر رو و دو لنگه
  • فرفروژه ویلایی مسکونی
  • فرفروژه حیاط ساختمان مسکونی

درب لوکس 02

چند دلیل برتری درب فرفورژه به انواع درب فلزی

در ادامه این مقاله به ۳ دلیل عمده برتری درب فرفورژه پارکینگ و عابر نسبت به سایر دربها میپردازیم:

1- به استحکام آهن

مهمترین ویژگی یک درب ورودی ساختمان، مقاومت آن در برابر ضربه و همچنین سارقین و … میباشد. دلیل اینکه برای درب های ساختمان از چوب استفاده نمیشود(در اغلب موارد) عدم مقاومت آن در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، آتش، آب و … است.

متریال پایه برای ساخت تمام انواع درب فرفورژه ، آهن است. تمام قطعات این مدل درب زیبا که به اصطلاح فر داده میشود از چهارسوهای فلزی تشکیل میشود.  به همین دلیل دربهای فرفورژه پایدارای و استحام بسیار بالایی دارند.

2- به زیبایی یک تابلو نقاشی

در گذشته نه چندان دور؛ اغلب درب های فلزی در ایران با ورق های یکپارچه ساخته میشد. دربهایی که فقط استحکام آن اهمیت داشت و حداکثر یک طرح بسیار ساده روی آن برای جلوه بصری ایجاد میکردند!

امروزه با اهمیت پیدا کردن نمای ساختمان، زیبایی درب ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به جرات میتوان گفت بی شمار طرح برای درب ورودی ساختمان وجود دارد. از طرح های ساده تا طرح های پیچیده انتزاعی.

بدون شک، گل سرسبد تمام انواع دربها از لحاظ زیبایی؛ درب فرفورژه است. اصولا تمام مدلهای درب فرفورژه بر پایه زیبایی آن طراحی میشوند. به دلیل استفاده از قطعات تزئینی و دست ساز فرفورژه در جای درب و ترکیب آن با قطعات ریخته گری چدنی یا آلومینیومی شما عملا یک تابلو از یک اثر هنری با تارو پود فلزی در اوج ظرافت و زیبایی خواهید داشت.

3- متناسب با بودجه شما

با در نظر گرفتن تمام مزیتهای ذکر شده، درب فرفورژه مناسب ترین قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب دارد. همچنین به دلیل وجود طرح ها و مدلهای بسیار زیاد درب فرفورژه شما میتوانید در هر رنج قیمتی یک نوع درب فرفورژه انتخاب کنید.

شما میتوانید در مواردی، بدون کاهش کیفیت، با راهنمایی کارشناسان ما تا حدودی از وزن نهایی درب مورد نظر خود بکاهید که باعث کاهش قیمت محصول نهایی خواهد شد. ولی در انتخاب درب برای ساختمان خود همواره به این نکته توجه کنید که درب ساختمان به عنوان پیشانی نمای عمارت شما تا سالها (و شاید به اندازه عمر آن) معرف زیبایی و کیفیت عمارت شما خواهد بود.

درب-فرفورژه 02

خرید و سفارش درب فرفورژه

خرید و محاسبه قیمت درب فرفورژه مدرن لوکس و درب پارکینگ، درب حیاط، درب ویلایی بر اساس معیار های خاصی انجام می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به نحوه ساخت و کیفیت مواد اولیه اشاره نمود. فرفورژه یک اصطلاح فرانسوی بوده که به معنی آهن کوبیده شده است. این روزها تولید محصولات فرفورژه ساختمان به یک صنعت جذاب تبدیل شده و مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

در تولید درب فرفورژه آهن فراز، از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می گردد، باکیفیت‌ترین نوع آهن، رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم تا بهترین درب های الیزه را با بالاترین کیفیت و قیمتبه دست مشتری برسانیم.

برای خرید و سفارش درب فرفورژه از گروه صنعتی آهن فراز می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش بدهید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

لوازم یدکی مزدا 323

لوازم یدکی مزدا 323

مزدا 323 یکی از بهترین محصولات شرکت مزدا است و محبوب‌ ترین محصول مزدا در ایران است.از بزرگترین معایب این خودرو در ایران تامین لوازم یدکی مزدا 323 است که به سختی یافت می‌شوند. از این رو یافتن قطعات با کیفیت برای عدم افت کارایی خودرو امری ضروری است.

مزدا شرکت خودروسازی ژاپنی است که بنیانگذار آن شخصی است به نام جوجبرو ماتسودا و در سال 1920 تاسیس شد. وانت‌ها و خودروهای مزدا از دهه هفتاد به ایران وارد شدند و گروه بهمن مونتاژ محصولات مزدا را در ایران انجام می دهد.

در سال ۲۰۰۳ کمپانی مزدا (Mazda) اولین نسل مزدا ۳ (Mazda 3) را بعنوان مدل ۲۰۰۴ روانه بازار خودروهای کوچک نمود و آنرا جانشینی برای مزدا ۳۲۳ (Mazda ۳۲۳) قرار داد.

فروشگاه مزدا اعتماد عرضه کننده لوازم یدکی مزدا 323 در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید.

«ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه لوازم یدکی مزدا هستند که به آن ها پایبند خواهد بود. مجله اینترنتی مزدا اعتماد با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه مزدا و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نگاهی به مشخصات فنی مزدا 323

در ادامه به طور خلاصه نگاهی به مشخصات فنی مزدا 323 خواهیم انداخت.

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه 4 سیلندر خطی- بنزینی 2 لیتری است که توان خروجی برابر با 147/4 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.

بیشینه گشتاور ناشی از پیشرانه 187 نیوتون متر بوده که در rpm4400 به آن می‌رسید.

چنین نیرویی از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به همراه قابلیت تعویض دستی به محور جلو خودرو منتقل می‌گردد و شتاب 0 تا 100 این خودرو برابر با 2/9 ثانیه می‌باشد.

مصرف سوخت آن 8 لیتر در ازای هر 100 کیلومتر است و باک آن 55 لیتر گنجایش دارد.

قیمت لوازم یدکی مزدا 323 

فروشگاه مزدا اعتماد وارد کننده و عرضه کننده انواع قطعات یدکی مزدا است که تضمین ارائه قطعات اصل را به مشتری می‌دهد. با توجه نوسان قیمت ارز در کشور و ثابت نبودن قیمت محصولات وارداتی، برای آگاهی از قیمت لوازم یدکی مزدا 323 با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش لوازم یدکی مزدا  323 با ضمانت

مزدا 323 یکی از خودروهایی است که فروشگاه های زیادی لوازم یدکی نامرغوبی برای آن میفروشند و همین باعث میشود خریداران بعد از مدتی که دوباره نیاز به خرید آن محصول پیدا کنند.

ما با اطمینان میتوانیم بگوییم افرادی که به دنبال تغییر امکانات و یا اضافه کردن امکانات و آپشن های جانبی به خودرو مزدا خود هستند می توانند به بخش فروشگاه سایت ما مراجعه کرده و آنها را با ضمانت از ما خریداری نمایند.شما در بخش فروشگاه میتوانید توضیحات و کارکرد کامل محصولات را مشاهده نمایید و پس از کسب آگاهی و مقایسه محصولات با یکدیگر, اقدام به خرید قطعات جانبی مزدا 323 کنید.

فروشگاه آنلاین ما تمام لوازم یدکی مزدا 323 و لوازم جانبی اصلی مزدا 323 را پوشش می دهد. این محصولات دارای گارانتی و پشتیبانی میباشند، یعنی در صورتی که برای محصول خریداری شده شما مشکلی وجود داشته باشد میتوانید به راحتی با ما ارتباط برقرار کنید و ما در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی خواهیم کرد.