طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

راهنمای کامل راه اندازی شغل تولید لیوان کاغذی به زبان ساده

برای خرید دستگاه لیوان کاغذی کلیک کنید
۰۹۱۴۶۸۷۲۰۰۸

راهنمای صفر تا صد راه اندازی شغل تولید لیوان کاغذی به زبان ساده

کسب و کار تولید لیوان کاغذی از آن دسته کسب و کارهایی می باشد که برخلاف ظاهرش یکی از شغل های درآمد زایی است که سود بسیار خوبی دارد. از طرفی هزینه راه اندازی این کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها، بسیار کم بوده و شما می توانید به راحتی دستگاه لیوان کاغذی را از ایران لیوان را خریده و  این شغل را راه اندازی کنید.

از طرفی دیگر به دلیل آنکه، در حال حاضر بهداشت نوشیدنی ها و غذا ها و همچنین بهداشت ظروف مورد استفاده برای مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل وزارت بهداشت مقـررات خاصی را جهت تولید و عرضه این محصولات اعمال کرده است. استفاده از ظروف یکبار مصرف، یکی از الزامات وزارت بهداشت در عرضه نوشیدنی ها، بستنی ها و برخی مواد غذایی می باشد. لذا در حال حاضر تعداد زیادی واحدهای تولیدی در حال تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف کاغذی می باشند.

اولین سوال پر تکرار در این شغل میزان درآمد تولید لیوان یکبارمصرف کاغذی می باشد که در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. تولید لیوان کاغذی را در فضا های مختلف و به شکل های مختلف می توان انجام داد، برای مثال هم می توانید لیوان کاغذی تولید کنید و هم بشقاب کاغذی. زمانی که اعلام کردند که لیوان های پلاستیکی سرطان زا هستند این کسب و کار، رونق گرفت. میزان سرمایه اولیه برای شروع این کار، متغییر بوده و بر اساس نوع دستگاه انتخابی محاسبه می شود.

میزان هزینه تولید لیوان دانه ای 200 تومان با احتساب کلیه هزینه های برق و اپراتور است که شما می توانید، آن را در بازار با قیمت 350 تومان بفروشید. این دستگاه به طور متوسط می تواند 2 شیفت کاری کار کند و میزان کمترین درآمد در یک شیفت بین 345 تا 375 هزار تومان به صورت روزانه می باشد. نکته ی مهم این است که این کسب و کار نیازی به سوله یا کارخونه ندارد و می توانید در یک اتاق 12 متری نیز کارتان را شروع نمایید.

بررسی درآمد شغل تولید لیوان یکبارمصرف

به مجموع پولی که به واسطه یک کسب‌ و‌ کار به دست می آید درآمد می گوییم. درآمد شغل تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی را از 2 وجه بررسی می کنیم.

برای خواندن ادامه مطلب دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید.

طراحی لوگو در تبریز

لوگو چیست و چه کاربردی دارد؟

لوگـو یا آرم به معنای نمادی است که کار آن القای یک مفهوم خاص به بیننده می باشد. لوگو معرف و شناسه هر برند است، بنابراین شکل ظاهری آن اهمیت زیادی دارد مدتی است که طراحی لوگو و ویژگی های ظاهری آرم‌ ها، مورد توجه صاحبان شرکت‌ ها و مدیران کسب و کار قرار گرفته است. طراحی لوگو در تبریز، یکی از مراحل اولیه راه اندازی یک کسب و کار است که در ابتدای شروع پروراندن ایده آن، مورد بررسی قرار می گیرد. گاهی اوقات طراحی لوگو شرکت‌ ها، بسیار پیچیده و مبهم است و در عوض مواردی وجود دارند که لوگوی آنها بسیار ساده و در عین‌ فاقد جذابیت است.

اگر ساده ترین حالت را برای لوگو در نظر بگیریم می تواند به شکل ترکیبی از تصویر و نوشتار باشد. ترکیب ایجاد شده باعث می شود. تا برند شما از سایر برند ها تفکیک شود. شاید یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیاز های شرکت شما داشتن یک لوگوی خوب می باشد. لوگویی که طراحی می شود به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید. و به چه چیزهایی اهمیت می دهید. همه این ها مسئولیت های بزرگی است که بر عهده لوگو می باشد.

طراحی لوگو باید به شیوه ای اصولی طراحی شده و القا کننده حس وفاداری، اعتماد و تحسین در حوزه کسب و کاری شما باشد. علاوه بر آن لوگو باید به گونه ای ماندگار برای سالیان سال برند شما را نشان دهد. علاوه بر آن یک لوگوی مناسب به استحکام و ساختار یک شرکت شما کمک زیادی می­ کند. در تمام نوشته­ ها و تولیدی­ های مربوط به یک شرکت، نماد لوگو به چشم می­ خورد. بنابراین لازم است که همیشه جالب، جذاب و مناسب باشد. به عنوان مثال، یکی از مهم­ ترین موارد متناسب بودن طرح برند و لوگو با یکدیگر است به طوری که بتواند علاوه بر جذابیت، حس اعتماد را در مشتری ایجاد کند.

چگونه-یک-طراح-حرفه-ای-شویم

طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو در تبریز یک فرایند خلاقانه و چالش برانگیز است که شروع کار و طراحی نیازمند تحقیقات فراوانی است. پس نکته ای که در طراحی لوگو بسیار حائز اهمیت است این می باشد که باید از کسب و کاری که قصد طراحی لوگو برای برند آن را داریم اطلاعات زیادی داشته باشیم. همچنین نیاز است که مشتریان این کسب و کار را بشناسیم. برای طراحی لوگو باید از اصول اساسی طراحی لوگو باخبر باشیم. اگر شما در این راه با طراحان درستی همکاری نمایید و فرایند های دقیقی را طی کنید، لوگویی بدست خواهید آورد که شرکت شما عاشق آن خواهد شد (و مخاطبانتان این لوگو را درک خواهند کرد).

انواع لوگو

لوگو حرفه ای به عنوان بخش مهم از هویت برند، یک نماد بصری پر از معنی است که می تواند در یک لحظه ذات و اعتبار نام تجاری (نام برند) شما به مشتریان نشان دهد.

اگر چه همه لوگوها ترکیبی از تایپوگرافی و نوشتار هستند هر نوع لوگو احساس متفاوتی به مارک شما می دهد.

  • لوگوتایپ
  • علامت تصویری
  • لوگوی ترکیبی
  • علائم انتزاعی لوگو
  • لوگوهای مونوگرام (یا نشانک)

طراحی حرفه ای لوگو در تبریز 

طراحی حرفه ای لوگو یعنی که بازار مناسبی را هدف قرار دهیم. لوگوی شما باید پیام درستی را در خود داشته باشد که باعث می شود تا کسب و کار شما سود آورتر شود. اصلا مهم نیست که چقدر شرکت، خدمات و محصولات شما خوب باشد، اگر لوگوی خود را به طور حرفه ای طراحی نکرده باشید، شرکت شما با مشکل رو به رو خواهد شد. ممکن است این جمله به نظر زیاده روی برسد، اما در واقعیت یک برند اشتباه باعث می شود که مشتریان اشتباهی نیز به طرف شما بیایند و این مشکل ممکن است خیلی هزینه بر شود.

خدمات استودیو طراحی هنرمند

شرکت استودیو هنرمند به عنوان بهترین شرکت طراحی لوگو در تبریز و سایر شهر های ایران و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو حرفه ای، می تواند به دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما کمک نماید . ما در استودیو هنرمند در تبریز، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگوی حرفه ای متوجه می شویم. فرم ها و سوالات مربوط به روند طراحی لوگو برای مشتری ارسال می شود و با توجه به پاسخ های کارفرما، شروع طراحی و ساخت یک لوگوی حرفه ای و متمایز آغاز می شود. ما سه لوگو را برای کارفرما آماده می کنیم که به ترتیب زیر می باشد.

  1. ابتدا از کارفرما درباره کسب و کار به وسیله ی فرم سوالات خاصی درمورد برند سوال می پرسیم.
  2. در مرحله دوم با توجه به بررسی بازار هدف، برندینگ مجموعه، بررسی مخاطبان، بررسی شرایط کلی برند، اهداف بلند مدت و … می باشد.
  3. در مرحله سوم نیز، با توجه به شرایط قبلی در نظر گرفته و در نهایت، لوگویی متناسب با شرایط 1 و 2 تحویل کارفرما می شود.

ما تمامی اصول را در سفارش طراحی لوگو در تبریز را در نظر می گیریم. تا کارفرما، رضایت حداکثری را از کار ما داشته باشد. و از آنجایی که لوگوی طراحی شده به صورت کاملا  اختصاصی و انحصاری طراحی می‌ شود، می توان لوگوها را، به ساده ترین حالت به ثبت رساند.

طراح-لوگو-حرفه-ای

قیمت طراحی لوگو در تبریز

برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو در تبریز می توانید با ما در استودیو طراحی هنرمند تماس بگیرید. ما در استودیو طراحی هنرمند با توجه به مواردی که انجام می‌ دهیم، قیمت کار را مشخص می‌ کنیم. در مراحل ابتدایی کار با برگزاری جلسات آنلاین مختلف و ارسال فرم و بریف لوگو، سعی بر شناخت و نیازهای کسب و کار شما داریم.

در این مرحله ابتدا مشخص می‌ شود که شما چه سبک از انواع لوگو رو دوست دارد. و از چه سبک‌ هایی را برای برندتان نمی پسندید. بعد از آن با بررسی اهداف برند، رنگ سازمانی، ابعاد برند و مابقی موارد، به درک درستی از نیاز ها و خواسته‌ های کارفرما می‌ رسیم.

موضوع بعدی که در روند کار بوده و بسیار تاثیر گذار است بحث حرفه‌ ای و اصولی بودن لوگو می‌ باشد. ما در استودیو طراحی هنرمند صرفا کار با نرم افزار نمی کنیم. و برای طراحی یک اتود خاص ساعت ها و روزها زمان می گذاریم تا بتوانیم بهترین و شایسته ترین لوگو را به کارفرما تحویل دهیم.