طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات یکی از اولیه‌ترین و اصولی‌ترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزرتبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب است.

هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا می‌توان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزرتبلیغاتی چیست و چه ویژگی‌های دارد؟ برند‌های جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی می‌سازند؟

در این مقاله قصد داریم بگوییم رایج‌ترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث می‌شوند تا یک تیزرتبلیغاتی موفق شود.

طراحی لوگو در تبریز

معنی کلمه تیزر چیست؟

قبل از پاسخ دادن به سوال تیزرتبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.

این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده می‌شود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمی‌شود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمی‌شود). این گونه کمپین‌ها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر می‌شوند. به آگهی‌های مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال‌، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد می‌کند “تیزر” گفته می‌شود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خواننده‌ها و تبلیغ‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی استفاده می‌شد.

لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده می‌شود.

انواع تیزرهای تبلیغاتی کدامند؟

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند:

تیزر تبلیغاتی رئال

تیزر تبلیغاتی انیمیشن

تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

برای ورود به سایت شرکت تبلیغاتی در تبریز کلیک کنید.

دستگاه لیوان ساز

دستگاه تولید لیوان کاغذی چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه لیوان ساز براساس مصرف به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند. ظرفیت این لیوان ها شامل 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, …, 32 هر اونس است که هر اونس برابر با 28.34 می باشد. برای تولید لیوان کاغذی ، از کاغذی که در بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده می شود . به دلیل تماس مستقیم لیوان کاغذی با مواد غذایی به منظور جلوگیری از آلودگی مواد غذایی حتما باید استریل شود.

همانطور که در مقاله ی دستگاه ساخت لیوان کاغذی نیز گفته شد، لیوان کاغذی از چند لایه مقاوم تشکیل شده است به همین دلیل در برابر گرما مقاوم است. هم چنین ماده ای به نام پلی اتیلن در ساخت این لیوان استفاده شده است که به محیط زیست ضرر نمی رساند. هم چنین بر روی مواد غذایی کمترین اثر شیمیایی را می گذارد. بهتر است بدانید مقدار ماده ای که در یک لیوان کاغذی به کار می رود به اندازه مقدار وزن مایعاتی است که در آن قرار می گیرد، از جذب رطوبت نوشیدنی ها به قسمت بیرونی لیوان جلوگیری می کند .

مراحل تولید لیوان کاغذی چگونه است؟

  1. ابتدا باید دستگاه تولید لیوان کاغذی را بخرید
  2. مواد اولیه مصرفی و کاغذ پلی اتیلن از طرح های عمومی و برش خورده را شامل شود
  3. برای تولید کاغذ استروک و رول کف در دستگاه قرار بگیرد
  4. در نهایت لیوان تولید شده به منظور بسته بندی در کارتن ها قرار بگیرند

برای ورود به سایت دستگاه لیوان ساز کلیک کنید.

برای عید نوروز چه کفشی بخریم؟

در هنگام خرید کفش عید نوروز این موارد را در نظر بگیرید...

اواخر فصل زمستان بیشتر هم میهنان عزیز به فکر خرید کفش و البسه می افتند. در این مقاله ی خرید کفش عید نوروز قصد داریم درباره کفش‌ های مناسب ایام عید نوروز صحبت کنیم. برای این کار نیاز است شرایطی که بر این ایام حاکم هستند را در نظر گرفته و بر اساس آن شرایط، ویژگی‌ های لازم یک کفش را بازگو کرده تا در آخر یک راهنمای جامع و کامل در جهت خرید کفش عید نوروز برای این ایام ارائه دهیم.

عید نوروز، یکی از جذاب‌ ترین و دوست‌ داشتنی‌ ترین اعیاد سنتی مردم ایران و چند نقطه دیگر جهان می باشد که هر ساله با آمدن خود موجی از اتفاقات نو را رقم میزند. از نو شدن طبیعت و محیط پیرامون تا نو شدن ظاهر خود افراد. هر ساله با آمدن ایام عید نوروز موج عظیمی از دید و بازدید ها آغاز می گردد و مردم به منظور آماده شدن جهت این دید و بازدید ها غالبا دست به تغییر و نو سازی تیپ و استایل ظاهری‌ خود می‌کنند. یکی از اجزای مهم سازنده تیپ نوروزی افراد، کفش می باشد که مناسبات ویژه ی را متمایز از مناسبات کفش‌ های عادی که در طول سال انتخاب می‌ سازید، می‌ طلبد. به این دلیل با یکدیگر نکات لازم برای خرید کفش عید نوروز و ویژگی‌ های آن را بررسی می‌ نمائیم.

کفش تنها برای 13 روز؟

آیا شما زمانی که به خرید کفش عید نوروز خود می‌ پردازید واقعا یک کفش را تنها برای 13 روز عید می خرید؟ جواب خیلی از اشخاص با توجه به محدودیت‌ های اقتصادی، خیر خواهد بود. شرایط اقلیمی نوروز کاملا شبیه به دیگر ایام فصل بهار می باشد و شباهت بسیاری نیز با فصل تابستان دارد. از این رو می‌ توانید در زمان خرید کفش عید نوروز به سراغ محصولاتی بروید که شرایط استفاده در تمامی طول فصل بهار را داشته باشد. کسانی هستند که برای تابستان علاقه‌ ای به پوشیدن صندل ندارند، این عزیزان می‌ توانند در زمان خرید کفش عید نوروز خود، علاوه بر بهار، تابستان را هم در نظر داشته و کفشی تهیه ‌سازید که مناسب استفاده در تابستان هم باشد.

خرید کفش عید نوروز

 عید نوروز و مهمانی‌ های مکرر

در طول مدت نوروز حجم دید و بازدید ها بالا می رود و گاهی ممکن است که افراد در طول روز به چند مهمانی بروند. متناسب با این مهمانی‌ ها و مراسم زیادی که به آن دعوت می شوید احتمالا لباس‌ های گوناگونی نیز می‌ پوشید. نیاز نیست با چند دست لباسی که در ایام نوروز عوض می‌ کنید چند کفش را نیز داشته باشید. می توانید استایل کلی که قرار است در دوران نوروز داشته باشید را در نظر بگیرید و متناسب با استایل کلی‌ خود یک کفش مناسب بخرید. برای نمونه تعدادی اهل استایل‌ های کژوآل و اسپرت هستند. از این رو باید سراغ کفش‌ های راحتی و اسپرت بروند و برخی در ایام عید در اکثر مهمانی‌ ها استایل رسمی را برای خود در نظر می گیرند. پس می‌ توانند یک کفش رسمی بخرند و با لباس‌ های مختلف رسمی‌ خود، آن‌ ها را به تن نمایند. کفش‌ هایی که مدل و ظاهر آن ها ساده‌ تر و طرح ویژه و انحصاری روی آن‌ ها دیده نمی شود بیشتر از مدل‌ های شلوغ و طرح‌های خاص با لباس‌ های متنوع تطبیق پیدا می‌کنند.

رنگ کفش‌ های نوروزی

در صورتی که در ایام عید نوروز از یک استایل ثابت و معلومی استفاده می‌ نمائید، نوروز مناسب‌ ترین موقع برای ایجاد تیپ‌ ها و استایل‌ های ویژه می باشد. برای ساخت چنین استایلی، کفش‌ هایی با رنگ‌ های متفاوت و ساختارشکنانه لازم خواهید داشت. ولی در صورتی که با توجه به تعدد بالای مهمانی‌های عید اهل پوشیدن لباس‌های متنوع با رنگ‌های گوناگون هستید، برای اینکه کفشی داشته باشید تا بتوانید آن را با اکثر لباس‌های رنگانگ و متنوع ست کنید، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره و خنثی بروید که قابلیت ست‌پذیری بالایی دارد.

کفش‌ های راحت

با به پا نمودن کفش‌ هایی که در آن‌ ها احساس راحتی ندارید، شیرینی مهمانی‌ های عید را برای خودتان تلخ ننمائید. اینکه موقع رفتن به مهمانی‌ ها مدام استرس این را داشته باشید که نکند پا هایم تاول بزند یا اینکه بخواهید درد های ناشی از تاول و زدگی پا را در مهمانی‌ ها را به جان بخرید، حس بدی را در شما به وجود خواهد آورد. تا جایی که امکان دارد یا اقدام به تهیه یک جفت کفش دیگر کرده از رفتن به چند مهمانی جلوگیری نمائید. از این رو در زمان خرید، علاوه بر زیبایی کفش نوروزی‌، که معیار مهمی نیز هست به راحتی آن نیز توجه نمائید. برای این موضوع هنگام خرید کفش را بپوشید چند قدم با آن راه بروید و به راحت بودن پاشنه‌ها، پنجه‌ها و کناره‌های پاهیتان که در تماس با کفش است دقت کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

کفش چرمی اسپورت عسلی مردانه پدیده بندی

خرید کفش اسپرت مردانه

کفش اسپرت مردانه در مدل‌ ها و ویژگی های گوناگون تولید می‌ شوند. و اکثر افراد باید بر اساس نیازی که دارند نسبت به خرید کفش اسپرت مردانه  اقدام می نمایند. رایج‌ ترین و پرمخاطب‌ ترین نوع کفش‌ های اسپرت، کفش‌ های مناسب پیاده‌ روی و دویدن هستند که شما برای اکثر فعالیت‌ های روزمره‌ تان که نیاز به راه رفتن دارد می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید.در این مقاله کفش چرمی اسپورت عسلی مردانه پدیده بندی از فروشگاه کفش آذرپلاس به توضیح برخی از ویژگی هخای کفش اسپرت مردانه خواهیم پرداخت تا در زمان خرید بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

تناسب قوس کفش با فرم پاها

علی رغم ویژگی‌ های مشترک پا در بین تمام افراد معمولی مانند تعداد انگشتان، داشتن پاشنه، پنجه و قوزک، پای هر یک از افراد فرم و حالت مخصوص به خود را دارد که بهتر است سراغ کفشی بروید که از فرم پایتان به بهترین  حالت پشتیبانی کند.

ظاهر کفش اسپرت مردانه

انتخاب کفش‌ های اسپرت مردانه یکی از جاهایی است که توجه به بعد ظاهری جنبه بسیار مهمی به خود می‌ گیرد، زیرا از این کفش‌ ها در مواقعی استفاده می‌ شود که نیاز به انرژی و انگیزه بالایی دارید و از طرفی محدودیت‌ های موقعیت‌ های رسمی را هم ندارید لذا می‌ توانید با انتخاب طرح‌ ها و رنگ‌ های شاد استایل های زیبا و متفاوتی را امتحان کنید. کفش چرمی اسپورت عسلی مردانه پدیده بندی  از کفش هایی است که می تواند استایل شما را جذاب تر سازد.

قابلیت ارتجاعی کفش اسپرت مردانه

کفش‌ های اسپرت مردانه  مخصوص پیاده روی و دویدن، نرمی و قابلیت ارتجاعی بالایی دارند تا بتوان از آن‌ ها بدون احساس خشکی و سفتی در هنگام قدم برداشتن در فعالیت‌ های مختلف استفاده کرد. برای سنجش میزان خاصیت ارتجاعی و انعطاف کفش، پاشنه را درون دستانتان نگه بدارید و پنجه پا را خم نمائید یا پاها را درون کفش کرده و پنجه پارا خم کنید. با این کار معلوم می شود که آیا کفش این امکان را به شما می بخشد که پنجه پایتان را به میزان وقتی که کفش در پای شما نیست خم کنید؟ در صورت دارا بودن این ویژگی، کفش دارای خاصیت ارتجاعی کافی بوده و مناسب برای پیاده روی و دویدن می باشد. در غیر این صورت با پیاده روی‌ با آن کفش ممکن است دچار دردهایی در نواحی عضلات پشت ساق پا نواحی آشیل پا شوید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب و مشاهده محصول کلیک کنید.

لوستر کلاسیک

ویژگی های ظاهری لــوستر کلاسیک

ویژگی مهم و شاید اصلی در لوستر های کلاسیک این است که لوستر های کلاسیک چند شاخه هستند. همچنین ظاهر گرد و منحنی در اغلب این لوستر ها قابل مشاهده می باشد. همچنین ابعاد و اندازه لوستر های کلاسیک نسبت به لوستر های مدرن بزرگ تر می باشد.

کریستال های موجود بر روی لوسترهای کلاسیک علاوه بر بخشیدن یک جلوه زیبا و رویایی به لوستر، از تابش نور مستقیم لامپ به چشم جلوگیری می کند. همچنین همانطور که گفته شد باعث بهتر پخش شدن و روشن تر شدن خانه و محل مورد نظر می گردند.

جنس لوستــر کلاســیک

از دیگر نکات مهم که هنگام خرید یک لوستر باید به آن توجه کنید جنس آن است. لوسترها در تنوع گسترده ای از موادی مانند برنج، فلز، کریستال و آهن ساخته و تولید می گردند. معمولا جنس لوستر با سبک کلی لوستر مرتبط است و باید به این فکر کنید که جنس و رنگ لوستر چگونه در برابر مبلمان فعلی، کاغذ دیواری و پرده ها خود را نمایان می کند. مچنین این نکته مهم در هنگام خرید لوستر نباید فراموش شود که آیا جنس و ظاهر لوستر با سایر وسایل روشنائی و سایر لوستر های محل هم خوانی و شباهت دارد؟

وزن لوستر کلاسیک

لوستر های کلاسیک به دلیل جنسی که دارند و همچنین تزئینات استفاده شده دارای وزن های بالا هستند. اما می توان لوستر های غیر کلاسیک مختلفی را یافت که وزن بسیار سبکی دارند. بیشترین دلیل بالا بودن وزن در این لوسترها استفاده از فلز و شیشه می باشد.

لامپ لوستــر کلاسیــک

در حالت کلی بهترین نوع لامپ برای لوستر، لامپ‌هایی هستند که با تکنولوژی ال ای دی ساخته می‌شوند. لامپ ال ای دی، تنوع طراحی، طول عمر بیش از 10000 ساعت و رنگ نورهای مختلفی دارد. لامپ های لوستری فیلامنتی از انواع پر طرفدار لامپ های ال ای دی لوستری، باعث زیباتر شدن لوستر می‌شود. تنها ایراد که به این نوع لامپ ها می توان وارد کرد، قیمت گران‌تر در مقایسه با مدل‌های معمولی است.

همچنین لامپ های لوستری با توجه به حباب های استفاده شده در تولیدشان نیز تاثیر چشمگیری می توانند در زیبایی لوستر داشته باشند. حباب لامپ‌ها بسیار متنوع هستند اما به طور کلی در لوسترها دو نوع حباب استفاده می‌شود: شمعی و اشکی.

  • لامپ شمعی، طراحی باریک و ظریفی دارد و باعث افزایش زیبایی لوستر می‌شود.
  • لامپ اشکی که در بازار به آن شمعی اشکی نیز گفته می‌شود، به همان شکل شمعی است با این تفاوت که قسمت بالای آن، مانند اشک است.

لوستر کلاسیک مناسب چه فضایی است؟

لوسترهای سبک کلاسیک یکی از قدیمی ترین سبک های لوستر برای دکوراسیون هستند که به سال های بسیار دور باز می گردند. تمام کاخ ها و خانه های سلطنتی امپراطوری، پادشاهی از گذشته تا به امروز الهام گرفته از سبک های گوناگون دکوراسیون کلاسیک می باشند که به همین سبب از لوستر های کلاسیک یا به عبارت دیگر لــوستر های سلطنتی به عنوان منبع روشنائی این سبک دکوراسیون ها به کار برده می شوند. این سبک لوستر های کلاسیک زیبایی و پر زرق و برق بودن را به تمامی تجهیزات مورد استفاده منتقل خواهد کرد.

به بیان دیگر از لوستر کلاسیک برای انواع محیط های داخلی که به این سبک و همچنین سلطنتی نزدیک است، استفاده می کنند. برای مثال می توانید در بخش اتاق خواب، راهرو، پذیرایی و آشپزخانه از این لوسترها استفاده نمائید.

لــوستر کلاسیک مناسب پذیرائی 

پذیرایی باید دارای منبع نوری گسترده باشد، تا بتواند تمام محیط را روشن کند. به همین دلیل در پذیرایی لوستر در مرکز سقف نصب می‌ شود و قسمت اصلی تامین نور را بر عهده دارد. در پذیرایی از لوسترهای سقفی و  لوستر شاخه ای که از انواع لوستر های کلاسیک هستند استفاده می‌ کنند که از بالا ترین نقطه، نور را به همه جا منتقا کند. ابعاد لوستر و تعداد شاخه‌ های آن با توجه به متراژ فضا تعیین می شود. اگر سقف منزل و یا محل مورد نظرتان کوتاه است، لوسترهای سقفی که به سقف می‌چسبند تهیه نمائید و در غیر این صورت اگر سقفی بلندی دارید، لوسترهای شاخه ای که توسط زنجیر از سقف آویزان هستند، خریداری فرمائید.

ست کردن لوستر کلاسیک به سلیقه و ترکیب رنگ محیط زندگی شما بستگی دارد. از مزیت های لوستر کلاسیک این است که به راحتی با انواع مختلف سبک دکوراسیون ست می شود. برای ست کردن لوستر کلاسیک در پذیرایی بهتر است لوستر را با فرش و مبلمان پذیرایی ست کنید.

لوستر پذیرائی

جهت مطالعه ادامه این مطلب کاربردی کلیک کنید.