طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

دستگاه لیوان ساز

سایز های لیوان کاغذی های تولید شده با دستگاه لیوان ساز

در کلی ترین حالت ظرف های یکبار مصرف کاغذی سایزهای متفاوتی دارند که در بین این ظرف ها، لیوان کاغذی، دارای چند سایز می باشد. که برای موارد متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور معمول لیوان یکبار مصرف کاغذی با دو معیار cc و اُنس اندازه گیری می شود.

کوچکترین لیوان یکبار مصرف کاغذی که عموما برای مصارف تستر و سمپلینگ و …. مورد استفاده قرار می گیرد، لیوان کاغذی 70cc است که به آن لیوان کاغذی شات و یا 3 اُنس می گویند. یک سایز بزرگ تر از لیوان کاغذی شات، لیوان کاغذی 110 یا 120cc هست که آن هم عموما برای اسپرسو و تستر است. سایز دیگر لیوان کاغذی 180cc است که برای استفاده های دیگردر بازار است.

اما سایز بعدی لیوان کاغذی که زیادترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیولن کاغذی دارد و همینطور پرفروش ترین لیوان کاغذی نیز محسوب می شود ، لیوان کاغذی 225cc یا همان لیوان کاغذی 220cc است که سایز مرسوم لیوان کاغذی به حساب می آید. سایز 360cc لیوان کاغذی، برای انواع نوشیدنی ها مورد استفاده است. بزرگتر از این سایز نیز وجود دارد که می توان به لیوان کاغذی 560 و 640cc است که می توان گفت بزرگترین سایز لیوان کاغذی به حساب می آید. بزرگتر از سایزهای گفته شده در بالا، دیگر در گروه لیوان کاغذی جایی ندارند و به عنوان  پاپ کرن و سطل قرار می توان استفاده کرد.

دستگاه تولید لیوان کاغذی                     

طراحی لیوان کاغذی

در هر محصولی طراحی و زیبایی ظاهری مهم می باشد. از این رو در طراحی لیوان کاغذی تبلیغاتی هم باید به طراحی و زیبایی طرح روی جلد توجه کافی کرد. در اولین نگاه طرح چاپ شده روی لیوان یکبار مصرف  و دیگر محصولات است که مورد توجه خریدار قرار خواهد گرفت.

در طراحی لیوان یکبار مصرف کاغذی 220cc رعایت چند مورد لازم می باشد:

  1. اولین مورد این است که برای طراحی لیوان یکبار مصرف کاغذی از نرم افزار کُرل استفاده نمایید که نرم افزاری  پرکاربرد در فضای طراحی خطی به حساب می آید.
  2. مورد بعدی که حتما باید رعایت شود این است که طرح ارسالی لیوان کاغذی شما باید با فرمت رنگی باشد و از ارسال طرح لیوان کاغذی با فرمت RGB بپرهیزید زیرا RGB برای نمایش در مانیتور می باشد و هنگام چاپ لیوان کاغذی رنگ آن تغییر می کند.
  3. آخرین مورد کیفیت عناصر ظاهری موجود در طرح لیوان است که نباید کیفیت آن ها پایین باشد مثلا برای چاپ لوگو روی لیوان های کاغذی، از فایل اصلی لوگو استفاده شود تا در چاپ لیوان دچار افت کیفیت نشود.

برای ورد به سایت ساخت لیوان کاغذی کلیک کنید.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات یکی از اولیه‌ترین و اصولی‌ترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزرتبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب است.

هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا می‌توان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزرتبلیغاتی چیست و چه ویژگی‌های دارد؟ برند‌های جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی می‌سازند؟

در این مقاله قصد داریم بگوییم رایج‌ترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث می‌شوند تا یک تیزرتبلیغاتی موفق شود.

طراحی لوگو در تبریز                   

معنی کلمه تیزر چیست؟

قبل از پاسخ دادن به سوال تیزرتبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.

این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده می‌شود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمی‌شود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمی‌شود). این گونه کمپین‌ها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر می‌شوند. به آگهی‌های مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال‌، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد می‌کند “تیزر” گفته می‌شود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خواننده‌ها و تبلیغ‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی استفاده می‌شد.

لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده می‌شود.

انواع تیزرهای تبلیغاتی کدامند؟

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند:

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

برای ورود به سایت شرکت تبلیغاتی در تبریز کلیک کنید.

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات یکی از اولیه‌ترین و اصولی‌ترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزرتبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب است.

هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می‌دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا می‌توان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزرتبلیغاتی چیست و چه ویژگی‌های دارد؟ برند‌های جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی می‌سازند؟

در این مقاله قصد داریم بگوییم رایج‌ترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث می‌شوند تا یک تیزرتبلیغاتی موفق شود.

طراحی لوگو در تبریز                   

معنی کلمه تیزر چیست؟

قبل از پاسخ دادن به سوال تیزرتبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.

این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته می‌شود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده می‌شود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمی‌شود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمی‌شود). این گونه کمپین‌ها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر می‌شوند. به آگهی‌های مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال‌، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد می‌کند “تیزر” گفته می‌شود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خواننده‌ها و تبلیغ‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی استفاده می‌شد.

لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده می‌شود.

انواع تیزرهای تبلیغاتی کدامند؟

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند:

  • تیزر تبلیغاتی رئال
  • تیزر تبلیغاتی انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
  • تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

برای ورود به سایت شرکت تبلیغاتی در تبریز کلیک کنید.

دستگاه-لیوان-ساز

دستگاه لیوان ساز

مزایای لیوان کاغذی یکبار مصرف نسبت به لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

1.جلوگیری از نفوذ مایعات داغ به  سطح خارجی لیوان کاغذی.
2.وزارت بهداشت ایران وسازمان محیط زیست ایران به تازگی به دنبال وضع قوانینی هستند که استفاده از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی را ممنوع کند.
3.لیوان کاغذی پس از استفاده بهتر قابل بازیافت است.
4.بر روی لیوان های کاغذی می توان طراحی ها و نوشتهای دلخواه خود را چاپ کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر بیایند.

دستگاه لیوان ساز                       

مقایسه ظروف یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی

  1. از مهم‌ترین ویژگی‌های ظروف و لیوان‌های کاغذی یک‌بار مصرف امکان تجزیه شدن است، ولی لیوان‌های پلاستیکی یکبار مصرف تجزیه پذیر نمی باشند.
  2.  دانشمندان گفته اند که نوشیدن هر نوع نوشیدنی گرم و سرد در لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف مشکلی ندارد. لیوان‌های کاغذی اغلب نوعی پوشش مومی شکل به دور خود دارند تاباعث تغییر شکل نشوند.
  3. توصیه می‌شود که برای مصرف نوشیدنی‌های داغ و گرم در ظروف و لیوان‌های پلاستیکی یکبار مصرف استفاده نشود، چون باعث نفوذ مواد پلاستیکی به نوشیدنی می شود.
  4. از لحاظ قیمت و هزینه، محصولات و ظروف ساخته شده از کاغذ گران‌تر از محصولات پلاستیکی می باشند اما باید در نظر داشت که با وجود گران تر بودن،عامل حفظ سلامتی می باشد.
  5.  لیوان‌های کاغذی گرما را کمتر از خود عبور می‌دهند. بنابراین هنگامی که نوشیدنی داغ در داخل لیوان کاغذی میریزید، راحت‌تر می توانید آن را در دستتان بگیرید.

نکات مهم

  1. بسیاری از محققان استفاده همیشگی از ظروف شیشه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. علت‌های مختلفی برای این پیشنهاد وجود دارد.
  2. مهم‌ترین آن، قابل برگشت بودن شیشه به محیط زیست و تجزیه پذیری آن می‌باشد.
  3. علت بعدی قابلیت بازیافت شیشه است. به طور گسترده در سراسر دنیا کارخانجات زیادی برای بازیافت و تبدیل شیشه به محصولات دیگر وجود دارند.
  4. علت مهم دیگر آن، حفظ سلامتی انسان هنگام استفاده از آن می‌باشد. در لیوان‌های شیشه‌ای مجاز به استفاده از نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌باشیم، بی‌آنکه کیفیت نوشیدنی کم شود.
  5. نکته حائز اهمیت این است که کیفیت شیشه‌های بازیافتی نسبت به شیشه‌هایی که به طور مستقیم از مواد خام تولید می‌شوند، تغییر چندانی نمی‌کند و محصول نهایی کیفیت خود را حفظ می‌کند.

برای ورود به سایت دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید.

دستگاه لیوان ساز

دستگاه لیوان ساز

مزایای لیوان کاغذی یکبار مصرف نسبت به لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

1.جلوگیری از نفوذ مایعات داغ به  سطح خارجی لیوان کاغذی.
2.وزارت بهداشت ایران وسازمان محیط زیست ایران به تازگی به دنبال وضع قوانینی هستند که استفاده از لیوان یکبار مصرف پلاستیکی را ممنوع کند.
3.لیوان کاغذی پس از استفاده بهتر قابل بازیافت است.
4.بر روی لیوان های کاغذی می توان طراحی ها و نوشتهای دلخواه خود را چاپ کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر بیایند.

دستگاه لیوان ساز                       

مقایسه ظروف یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی

  1. از مهم‌ترین ویژگی‌های ظروف و لیوان‌های کاغذی یک‌بار مصرف امکان تجزیه شدن است، ولی لیوان‌های پلاستیکی یکبار مصرف تجزیه پذیر نمی باشند.
  2.  دانشمندان گفته اند که نوشیدن هر نوع نوشیدنی گرم و سرد در لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف مشکلی ندارد. لیوان‌های کاغذی اغلب نوعی پوشش مومی شکل به دور خود دارند تاباعث تغییر شکل نشوند.
  3. توصیه می‌شود که برای مصرف نوشیدنی‌های داغ و گرم در ظروف و لیوان‌های پلاستیکی یکبار مصرف استفاده نشود، چون باعث نفوذ مواد پلاستیکی به نوشیدنی می شود.
  4. از لحاظ قیمت و هزینه، محصولات و ظروف ساخته شده از کاغذ گران‌تر از محصولات پلاستیکی می باشند اما باید در نظر داشت که با وجود گران تر بودن،عامل حفظ سلامتی می باشد.
  5.  لیوان‌های کاغذی گرما را کمتر از خود عبور می‌دهند. بنابراین هنگامی که نوشیدنی داغ در داخل لیوان کاغذی میریزید، راحت‌تر می توانید آن را در دستتان بگیرید.

نکات مهم

  1. بسیاری از محققان استفاده همیشگی از ظروف شیشه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. علت‌های مختلفی برای این پیشنهاد وجود دارد.
  2. مهم‌ترین آن، قابل برگشت بودن شیشه به محیط زیست و تجزیه پذیری آن می‌باشد.
  3. علت بعدی قابلیت بازیافت شیشه است. به طور گسترده در سراسر دنیا کارخانجات زیادی برای بازیافت و تبدیل شیشه به محصولات دیگر وجود دارند.
  4. علت مهم دیگر آن، حفظ سلامتی انسان هنگام استفاده از آن می‌باشد. در لیوان‌های شیشه‌ای مجاز به استفاده از نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌باشیم، بی‌آنکه کیفیت نوشیدنی کم شود.
  5. نکته حائز اهمیت این است که کیفیت شیشه‌های بازیافتی نسبت به شیشه‌هایی که به طور مستقیم از مواد خام تولید می‌شوند، تغییر چندانی نمی‌کند و محصول نهایی کیفیت خود را حفظ می‌کند.

برای ورود به سایت دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید.