طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

لباس بادی

لباس بادی برای چیست؟

البسه های بادی پارچه هایی کشی دارد و از جنس های مختلفی تولید می شود. مثلا:

  1. الیاف مصنوعی،
  2. نخی،
  3. ساتن،
  4. دانتل
  5. چرم

اگر بخواهید درباره کاربرد بادی بدانید یک موردش این است که این لباس ها بیشتر برای فرم دادن به بدن کاربرد دارند. ولی در موقعیت های گوناگون نوع کاربری آن ها می تواند تغییر کند.

از جمله کاربرد های دیگر بادی این است که از آن زیر البسه های مجلسی  استفاده شود. زیرا این لباسهای بادی کمک می کنند که البسه های مجلسی شما در تن بهتر بایستد و شما را خوش استایل تر به نظر آورد.

می توانید از بادی برای زیر کت و یا زیر سویشرت و ژاکت های زمستانی استفاده کنید. پوشیدن البسه های بادی با شلوار جین، دامن و شلوارک و یا حتی شلوار راحتی هم بسیار زیبا می شود.

چند نکته برای پوشیدن لباس بادی

  • پوشیدن بادی با یک لباس نه چندان جذب توصیه می شود. با پوشیدن لباس جذب احتمال اینکه نمای بادی مختل شود وجود دارد.
  • به عزیزانی که به بادی علاقه مند هستند ولی دارای وزن بالا می باشند، بادی های رنگ تیره توصیه می گردد.
  • حتما بادی که می پوشید کفش پاشنه بلند به پا کنید. اینگونه می توانید اندامتان را زیبا تر جلوه دهید.
  • بادی یک لباس ساده به نظر می آید. اگر هنگام پوشیدن می خواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید می توانید از اکسسوری مثل کمربند استفاده کنید.
  • زیورآلات توصیه شده هنگام پوشیدن بادی زیور آلات ساده و شیک می باشد.

 نحوه شستشوی لباس بادی

بادی به عنوان یک لباس ظریف مشهور می باشد و به دلیل تماس مستقیمی که با بدن دارد باید بهداشت بالائی داشته باشد بنابراین گاهی باید زیاد شسته شود. به منظور اینکه ماندگاری بادی خود را بالا ببرید هنگام شستشوی آن این نکات را رعایت نمائید:

  • برای شستن لباس های بادی اول علامت های روی برچسب لباس توجه را مطالعه کنید.
  •  بادی را با آب سرد شسته و از شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • بادی را درون لباسشوئی نیاندازید.

چند سوالی که درباره پوشیدن بادی ممکن است برایتان پیش آید

آیا حس می کنید بدنتان از آن بیرون زده یا احساس می‌کنید پارچه زیادی به دورتان پیچیده شده است ؟

برای انتخاب بادی دقت کنید که سایزی که دارید بسیار در انتخاب بادی مهم می باشد! بانوانی که بالاتنه بلند تری دارند بادی‌ ها می‌ توانند حس راحتی را به آن ها بدهد. چون باید از بالا به پایین متناسب با بدن باشد. افرادی که دارای پاها ی بلند تر و همچنین بالا تنه کوتاه‌ تری دارند ممکن است این حس را داشته باشند که بند ها مناسب نیستند و بلندند. یا قسمت پایین بادی خیلی گشاد می باشد. پارچه‌ های کشی و بند های قابل‌ تنظیم به این عزیزان کمک خواهد کرد که دیگر این حس به سراغشان نیاید.

چگونه با بادی به دستشویی می‌روید؟

آیا بادی به آسانی در دستشویی باز می شود یا از بدن جدا می شود؟ اگر اینگونه نیست، به دنبال بادی باشید که قزن دارد. معمولاً وجود یک یا دو قزن در فاق بادی آن را محکم نگه می‌ دارد، اما برخی از بادی‌ ها بیشتر به لباس شنای یک تکه و بدون قزن شباهت دارند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

خرید پرینتر سه بعدی در تبریز

قیمت پرینتر سه بعدی

یک موردی که می تواند خیلی در خرید پرینتر سه بعدی در تبریز تاثیرگذار باشد قیمت دستگاه پرینتر سه بعدی است. گاهی دانستن قیمت دستگاه می تواند به شما در خرید یا نخریدن دستگاه کمک کند. با توجه به بسیاری عامل ها برای مثال مدل و قابلیتهای اختصاصی دستگاه های پرینتر سه بعدی همچون وای فای ، لنز ، cnc ،  دوربین و …  قیمت خرید پرینتر سه بعدی در تبریز تعیین کی شود. از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها ارائه نمود. به منظور دریافت قیمت خرید پرینتر سه بعدی در تبریز با مشاوران سارای تماس بگیرید. شماره تماس: 04134477038 و 09045412243

هزینه خدمات پرینتر سه بعدی

سوال دیگری که ممکن است در کنار خرید پرینتر سه بعدی در تبریز برایتان پیش آمده باشد، میزان هزینه خدمات پرینتر سه بعدی است. خدمات پرینت سه بعدی در کشورمان ایران به صورت ساعتی حساب می شود. در حالت کلی موارد زیر تعیین کننده هزینه خدمات پرینتر سه بعدی هستند:

با توجه به جنس و وزن نوع ماده ی پرینت سه بعدی شده

برای مثال در شیوه انجام پرینت سه بعدی FDM، نوع مواد مصرفی در این تکنولوژی و همچنین هزینه مواد و وزن ماده مصرف شده یکی از پارامتر های با اهمیت در محاسبه ی ارزش و قیمت نهایی خدمات چاپ سه بعدی است. عمده ترین متریال مورد استفاده در FDM جهت پرینت سه بعدی قطعه ها، PLA می باشد که محبوبیت بالائی دارد.

میزان ساپورت کار شده در قطعه برای مرحله پرداخت کاری

با توجه به پیچیدگی طرح، وجود ساپورت در تعدادی از طرحها غیر قابل اجتناب است. تعدادی از پرینتر سه بعدی با دو نازل کار می کنند و این قابلیت را دارند که از یک نازل مواد PVA را بیرون فرستاده و به عنوان ساپورت در پرینت سه بعدی قطعه به کار بگیرند.

ماده PVA یک ماده حلال در آب می باشد و بعد از اینکه چاپ سه بعدی طرح به اتمام رسید به راحتی می توان به کمک شستشوی قطعه بوسیله آب، ساپورت ها را پلک کرد. اما با دقت به بالا بودن هزینه خدمت های پرینت سه بعدی، چاپ مربوط به ساپورت PVA اغلب شرکت ها به ساپورت همجنس با قطعه پرینتی رضایت میدهند. گاهی کندن ساپورت ها امکان دارد برای تعدادی از قطعه ها زمانبر عمل کند مثلا امکان دارد ساعت ها برای کندن ساپورت ها از قطعه ی اصلی زمان لازم باشد. همچنین برای پرداخت کاری بعد از پرینت محل های اتصال ساپورت ها به قطعه ی اصلی باید مدتی را صرف کرد که این زمان به شکل هندسی قطعه و ابعاد قطعه بستگی دارد.

نازل پرینتر سه بعدی 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

معماری داخلی چیست؟

معماری داخلی همین یک تعریف را دارد؟

معماری داخلی که غالبا با هنر طراحیِ محیطی هم معنی به حساب می آید، می تواند تعریفی از پروسه ای باشد که با آن، فضای داخلی ساختمان ها به نحوی طراحی می گردد که تمام جنبه های استفاده انسانی از آن را تحت پوشش قرار بدهند. ولی تعریف ساده آن، می تواند طراحی داخلی یک فضا با استفاده از عنصر های معماری باشد. ولی این مفهوم چه تعریف های دیگری دارد؟

  • علم و هنر طراحی و ارتقاء ساختمان ها و فضاهای داخلی، در هماهنگی با دیگر عناصر فیزیکی مربوط، توسط یک معمار آموزش دیده.
  • کسب و کار یک معمار داخلی؛ کاری که معماران با آن خدمات حرفه ای را در رابطه با طراحی و ساخت فضای داخلی یک ساختمان، ارائه و اجرا می کنند و اهداف خاصی دارد که آن را با کاربرد و شیوه سکونت افراد داخلش، هماهنگ می سازد.
  • یک عبارت کلی برای توصیف فضای داخلی ساختمان و عناصر فیزیکی مربوط به آن.
  • یک سبک یا روش طراحی و ساخت برای فضای داخلی ساختمان و عناصر فیزیکی مربوط به آن.

بازسازی ها کار چه کسانی است؟

با وجود این که سلسله مراتب فضا های یک ساختمان، همواره به وسیله اولین معمار آن معین می گردد، نسخه های بعدی این فضا ها امکان دارد اینطور نباشند و ساختارهای قدیمی تر یه وسیله معماران نسل جدید، با توجه به نیاز های کلی و رشد شهری بازسازی گردد. این بازسازی غالبا کاربرد و کانسپت فضا را هم عوض می کند و به نوعی تایید این فرضیه به شمار می رود که یک ساختمان، هیچ زمانی کامل نیست.

یک ساختمان با همه تغییرات خود، امکان دارد از بیرون همچون قبل به نظر آید. ولی فضا های درون ساختمان، کاملا فرق دارد. از این رو، معمار داخلی نه تنها لازم است به قرارگیری ساختمان در بستر فیزیکی و اجتماعی-سیاسی مناسب خودش حساسیت داشته باشد، بلکه لازم است به نیازهای موقتِ صاحب ها و کاربران آن نیز دقت نماید. در این تعریف، اگر ساختمان دارای استخوان بندی مناسبی باشد، ایده اولیه معماری، اولین سنگ بنای تغییرات سلسله مراتبی آن خواهد بود و بقیه باید همان ایده را دنبال کنند.

این تغییرات چه پیش نیازهایی دارند؟

امروزه در سطح شهر ها، ساختمان های فراوانی وجود دارند که تغییر کاربری را تجربه کرده اند. ساختمان هایی که مثلا قبلا یک بانک بوده اند و حالا رستوران هستند. یا کارخانه های صنعتی که این روز ها به آپارتمان های مسکونی تبدیل گشته اند. یا حتی ایستگاه های راه آهنی که حالا به عنوان یک گالری هنری مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این ساختمان ها، طوری در حافظه جمعی شهروندان نقش بسته بودند که تغییراتشان (با وجود نفع اقتصادی) خیلی هم مطلوب نبود. البته باید خاطر نشان کرد که ساختمان ها امکان دارد در آینده نیز دچار تغییرات زیادی را ببینند. ولی هر کدام از این تغییر ها، نیاز به تخصص تکنیکی و تکنولوژیکی در حوزه ویژه خودش دارد که تعیین می سازد ساختمان در چرخه زندگی خودش، تا چه حدی دچار تغییر می گردد.

یکی از موفق ترین نمونه های این بازسازی، شهرک گازومتر در وین است. در این پروژه، گازومتر ها یا گاز سنج های بسیار بزرگ در آخر های دهه نود بازسازی گشتند و تاکنون، به عنوان مرکز های فرهنگی – هنری مورد استفاده شهروندان می باشند. به علاوه نیروگاه تقریبا صد ساله باترسی (Battersea) در بریتانیا نیز با بکار گیری بازسازی تطبیقی در حال تبدیل شدن به یک مجموعه خیلی بزرگ مسکونی، تفریحی و تجاری می باشد.

پایداری و دوام

یکی از عناصر حیاتی  معماری و طراحی داخلی، پایداری و تفکر پایدار در مورد محیط زیست و مواد مورد استفاده است (یعنی شیوه برداشت این مواد، میزان مصرف انرژی و آبشان و چگونگی انتخاب آن ها ). این قسمت مهم از معماری داخلی، جهت یافتن راه های کلی و خلاقی برای ساخت یا ترمیم سازه های موجودی متمرکز می باشد که بر محیط زیست تاثیر اندکی دارند یا اصلا تاثیر گذار نیستند. این جنبش دوستی با محیط زیست، تقریبا چهل سال پیش و در دهه هفتاد میلادی اهمیت یافت. هنگامی که بحران انرژی به تازگی ایجاد شده بود و مردم آرام آرام نقش شخصی خود را در کم کردن اثر های این بحران درک می کردند.

معماری داخلی چیست؟

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

انواع سبک های طراحی داخلی

طراحی داخلی ساختمان به سبک ترانزیشنال

سبک ترانزیشنال ارتباطی میان دکوراسیون های مدرن و سنتی ایجاد نموده است و نتیجه آن طراحی پایدار و ظریفی می باشد که راحت و کلاسیک است. در اصل با استفاده از رنگ های خنثی در این سبک از سبک های طراحی داخلی و بهره مندی از نور و گرما، جهان مدرن و سنتی را به یک دیگر پیوند می زند.

در طراحی داخلی به سبک ترانزیشنال که از دیگر سبک های طراحی داخلی می باشد، از عنصر های طبیعی همچون چوب و سنگ گرانیت استفاده می گردد. رنگ های قهوه ای و شکلاتی غالبا تنها رنگ های تیره در این سبک بوده و رنگ ها و متریال ها در اتاق ها تکرار می شوند. دیوار ها طیف رنگی مشابه داشته و مبلمان و پرده ها پارچه های بدون نقش و نگار دارند. از دیگر خصوصیت های این سبک می توان به کف پوش های چوبی با تن گرم، فرش های کم رنگ، کانتر آشپزخانه با روکش مدرن و شیر آلات براق و صندلی های حصیری، اشاره کرد.

سبک مدرن میان قرن ( Mid_century Modern)

یکی دیگر از سبک های طراحی داخلی، سبک مدرن میان قرن می باشد که ریشه ی آن به اول های 1950 و 1960  بازمیگردد و در این سبک، یکپارچگی نوستالژیک حس می شود. به علاوه این سبک از تعدادی المان سبک مینیمالیسم استفاده کرده و مثل سبک گفته شده از المانهای غیرضروری دوری می سازد. به عنوان نمونه صندلی های تخم مرغی شکل، وسایل ساده و تعدادی از المانهای سبک امروزی در این سبک از سبک های طراحی داخلی به کار میرود. امروزه از این سبک در نقش مکمل استفاده می شود.

سبک روستیک در طراحی داخلی

گفته می شود که این سبک روستیک از طبیعت الهام می پذیرد و با به کار گیری متریالهای طبیعی مانند چوب، الوار، کنف و کاه گل، طراحی منزل را از سبکهای ماشینی دور میسازد. روستیک اغلب در منطقه های ویلایی، کوهستانی و روستایی دیده می شود. در زندگی شهری هم با هدف  برانگیختن احساس آرامش می شود از این سبک استفاده نمود.

از آن جایی که روستیک سبکی ساده و بی غل و غش در میان سبک های طراحی داخلی است، بکار گیری وسیله های قدیمی و آنتیک و حتی رنگ و رو رفته در آن به وفور دیده می شود. در معماری داخلی این سبک، محیط بیرونی با محیط درونی پیوند داده میشود تا محیطی دنج و دلباز ایجاد کند. رنگهای اصلی مورد استفاده در سبک روستیک سبز، قرمز و قهوه ای می باشند.

سبک روستیک

چوب از جهت داشتن گره و موج های طبیعی جزو متریال اصلی می باشد و در این سبک مبلمان، درب ، کابینت ، کف و سقف همگی از جنس چوب می باشند. لازم به یادآوریست سنگ و فلز های مات هم در سبک روستیک بسیار طرفدار دارند.

طراحی دکوراسیون داخلی سبک صنعتی 

سبک صنعتی از سبک های طراحی داخلی از تغییر کاربری کارگاهها و کارخانجات به فضا های مسکونی و دفتر های کار به وجود آمده است. در این سبک، طبیعی بودن و نیمه تمام بودن عنصر ها به چشم می آید و در طراحی داخلی آن از حداقل مبلمان و حداکثر عنصر های صنعتی، کارخانه ای و کارگاهی استفاده می گردد. هر چیزی که در سبک های معماری میبایست مخفی گردند همچون سازه های خام و صنعتی، انواع آجر، تیرهای اصلی، پیچ و مهره، کانالهای عبور هوا و … در سبک صنعتی در جلو چشم قرار می گیرند!

رنگهای خنثی همچون رنگ خاکستری، سیاه و سفید در دسته رنگ های زمینه ای می باشد و رنگهای گرم هم در اجزای تزئینی همچون یک اثر هنری رنگارنگ استفاده می شود. از نور مصنوعی هم در فضا های داخلی استفاده می شود.

سبک بوهمین یا بوهمیان ( Bohemian )

بوهمین کلمه ای فرانسوی به معنی “کولی” می باشد. این سبک که به یکی از سبک های طراحی داخلی محبوب می باشد، فاقد نظم و ترتیب است و برای خانه های خاص بهتر است. این طراحی حس بی خیالی و بی قاعدگی را ساطع می کند و تنها کافی است طراح به خواسته ی قلبی خود توجه نماید. مبل ها و تجهیزات حصیری، فرشها و گبه های متنوع و رنگی، بالشهای راحتی در این طراحی به چشم می خورد.

رنگ های گرم همچون رنگ های قرمز مایل به قهوه ای، قهوه ای و طلایی در دسته رنگهای اصلی در سبک بوهمان می باشد، ولی رنگ های آبی کهربایی، پرتقالی آتشین و بنفش هم مورد استفاده قرار میگیرند. در این سبک از طراحی داخلی کمتر شاهد رنگ های سرد هستیم. بکارگیری وسایل و تجهیزات قدیمی، تزئینات محلی و پر زرق و برق در این سبک رایج است.

سبک بوهمین

سبک اسکاندیناوی (Scandinavian )

طراحی داخلی در کشورهای اسکاندیناوی ساده و کارآمد هستند. کشور های اروپای شمالی در اغلب ماه های سال سرد و تاریک هستند. از این رو تمایل بالائی به استفاده از نور طبیعی و پنجره های خیلی بزرگ دارند. در سبک اسکاندیناوی یکی دیگر از سبک های طراحی داخلی ، رنگ سفید و طوسی روشن رنگ های اصلی به حساب می آیند و در کنار آن رنگ های طوسی، زرد، کرم، آبی و سیاه برای از بین بردن یکنواختی به کار برده میشوند. با هدف ایجاد احساس گرما در دکوراسیون داخلی از چوبهای طبیعی در رنگ های روشن استفاده می شود.

آباژور و لوستر در سبک اسکاندیناوی محبوبیتی ندارد و تمایل یالائی به روشن نمودن شمع هست. در فضا های بزرگ همچون نشیمن به منظور افزایش دادن روشنایی از آینه استفاده می شود. به دلیل تمایل به سادگی، وسیله های اضافه در این سبک هیچ جایی نداشته و تنها از تعداد محدودی اکسسوری که برگرفته از فرهنگ بومی وایکینگ می باشد، استفاده می کنند. تعدادی از این وسایل به شرح زیر است:

  • گلدان،
  • گیاه،
  • تابلو،
  • کوسن با طرح های خاص،
  • سر حیوانات شکار شده و
  • پوست های پشمی و ...

از دیگر ویژگی های این سبک می توان به فرش و گلیم های کرک دار، پرده های روشن و یا توری شفاف، میز های بزرگ ناهارخوری و صندلی های بزرگ اشاره کرد.

طراحی داخلی منزل به سبک ایرانی سنتی

سبک ایرانی سنتی اصیل و با شکوه بوده و متفاوت از باقی سبک های ملل گوناگون می باشد. این سبک را با پنجره های ارسی شکل، شیشه های رنگی، گبه، فرش و قالیهای ماشینی یا دست بافت با  دکوراسیون و رنگهای خاص می شناسند. گچ بری های چشم نواز، پارچه های ترمه، کوسن و بالشتکهای مخمل با طرحهای سنتی، شمعدان و طاقچه از دیگر ویژگیهای این سبک هستند.

پروژه ۲۰۰ متری تبریز به سبک معماری ایرانی

در طراحی داخلی منزل صنایع دستی از قبیل آویزهای دست ساز با طرح های ایرانی و قلم زنی و تخت های سنتی به کار برده می شوند. لوازم مینا کاری شده و قلم کاری شده مسی و نقره به عنوان وسایل پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

کتابخانه درختی مدل درختی 7 اُدون چوب

کتابخانه درختی مدل درختی 7 اُدون چوب

با خرید کتابخانه درختی مدل درختی 7 که با یک طراحی فانتزی و دکوراتیو یک جلوه خاصی به منزل شما می بخشد.

ابعاد این کتابخانه به شرح زیر می باشد:

ارتفاع 150 سانتی متر

عرض 72 سانتی متر

عمق 22 سانتی متر

ظرفیت این جا کتاب 160 عدد کتاب با ضخامت دو سانتی متر می باشد.

این محصول از MDF ضدخش درجه یک تولید شده است.

و به هیچ عنوان از نئوپان روکش دار یا همان ملامینه و لترون استفاده نشده است.

طراحی و ساخت این کتابخانه به گونه ای می باشد که نیازی به نصب کردن روی دیوار ندارد.

برای اتصالات این کتابخانه از چسب چوب و پیچ MDF استفاده کرده ایم.برای پوشش لبه های این قفسه کتاب از نوار PVC یک میلی متری استفاده کرده ایم.

هر طبقه از این کتابخانه می تواند 10 کیلوگرم وزن را تحمل کند و ظرفیت وزنی کل کتابخانه 55 کیلوگرم می باشد.

این کتابخانه پس از تولید به صورت مونتاژ شده و آماده بسته بندی شده و ارسال می شود.

با خرید کتابخانه درختی مدل درختی 7 به اتاق فرزندانتان زیبایی را هدیه دهید.

کتابخانه-درختی-مدل-درختی

کتابخانه-درختی-مدل-درختی

نواع کتابخانه بر اساس شکل

کتابخانه چوبی

قفسه کتابخانه چوبی یکی از المان هایی هست که در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. در گذشته و به طور معمول از قفسه کتابخانه همان طور که از نامش پیداست تنها برای نگهداری کتاب ها استفاده می کردند اما امروزه از انواع قفسه ها، کتابخانه ها و شلف ها به عنوان وسلیه برای نمایش انواع دکوری و تزئینی استفاده می گردد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.