طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

خدمات تولید محتوا اینستاگرام در تبریز

خدمات تولید محتوا اینستاگرام در تبریز

اهمیت شبکه های اجتماعی که از سراسر دنیا انسان ها را به یکدیگر متصل می کند، بر کسی پوشیده نمی باشد. در واقع امروزه این شبکه ها تنها برای یک مکان برای گرد همایی دوستانه کاربرد ندارند، از بسیاری از آن ها برای رشد کسب و کارهای اینترنتی استفاده می شود. مطمئنا شما هم به دنبال چنین تاثیری هستید که در پی تولید محتوا اینستاگرام در تبریز هستید.

امروزه اینستاگرام (Instagram) به پادشاه شبکه های اجتماعی بدل شده و محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم دارد. به طوری که هر کسب و کاری تلاش می کند تا با بهبود سطح مدیریت پیج اینستاگرام خود، از دیگر رقیبان پیشی بگیرد. در گذشته داشتن یک وبسایت و بهینه سازی آن برای ماندگاری یک کسب و کار در عرصه رقابت نتیجه خوبی داشت. اما امروزه شبکه هایی چون اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب،فیس بوک و.. به قدری در میان کاربران نفوذ کرده که عملا جزء جدا نشدنی از زندگیمان  شده اند.

قطعا تولید محتوا اینستاگرام حرفه ای در تبریز، فالوور های بیشتری را به پیج کسب و کار شما هدایت می کند. شکی نیست که با بالا رفتن مخاطبین، شانس بیشتری برای داشتن مشتری، و همچنین فروش بیشتر را در پی خواهد داشت. مشتریان از شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام برای به اشتراک گذاری داده ها و ارتباطات استفاده می کنند، تا آسان تر خرید نمایند، همچنین هزینه ها را پایین بیاورند و سرویس بهتری بگیرند.

پیشنهاد ویژه تولید محتوا اینستاگرام در تبریز

در ابتدای این مقاله، یک پیشنهاد جذاب برایتان داریم!
همه می‌ دانیم که میزان درآمد کسب و کار ها از اینستاگرام، باورنکردنی است، برای همین، صاحبان کسب و کار برای رسیدن به این درآمد میلیونی باید اکانت اینستاگرام بسیار فعال و کاربر پسندی داشته باشد.
اگر شما هم همین هدف را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم که:

جهت انجام امور تولید محتوا در اینستاگرام و دریافت مشاوره در راستای امور ادمینی اینستاگرام خود، با شماره تلفن ۰۹۱۴۴۰۶۶۰۷۱ تماس حاصل نمایید.

آیا بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام باعث پیشرفت می شود؟

باور کردنش سخت است که هنوز در مورد ارزش بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی سوال می شود! البته که این موضوع بر کسی پوشیده نیست که مدیران کسب و کار ها، مسائل را با معیار بازگشت سرمایه می سنجند.
پاسخ این سوال را می توانیم اینگونه بگوییم که اگر به طور مداوم تولید محتوا اینستاگرام را برپایه اصول صحیحی انجام دهید، بازگشت سرمایه سریع تر و چه بسا بیشتر از روش های مرسوم سنتی خواهید داشت.

هر روزه میلیون ها نفر در حال پرسش سوالات و توضیحاتی در مورد محصولات و خدماتی که می خواهند در اینستاگرام خریداری کنند، می پرسند. اگر این اتفاق برای پیج کسب و کار شما نمی افتد، دلیلش فقط توجه نکردن شما و اشتباهات مدیر پیج اینستاگرام شماست.


آیا فقط وجود اینستاگرام برای پیشرفت یک کسب و کار کافی است؟

خیلی از مدیران کسب و کار فکر می کنند به خاطر داشتن کانال یوتوب، اینستاگرام و.. دیگر به وب سایت و یا اپلیکیشن احتیاجی نخواهند داشت. در حالی که این تفکر اشتباه بوده و باید شبکه های اجتماعی جزئی از وب سایت و یا اپ شما باشد. تصور نمایید روزی اینستاگرام برای امکان ارتباط با فالوور هایتان از شما پول بگیرد!
بنابراین بهتر است که از پلتفرم های اجتماعی برای بدست آوردن مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان فعلی تان استفاده نمایید. سپس آن ها را به یک پلتفرم مختص به خودتان مانند وب سایت یا اپ شخصی هدایت فرمایید.

درب الیزه

درب الیزه ساده

درب فلزی یکی از ایمن ترین و مقاوم ترین درب ساختمان، پارکینگ و ویلا به حساب می آید و با توجه به مقاومت آهن، این مقاومت سبب می شود تا این درب ها بدون نیاز به نگهداری و تعمیر تا سالیان سال سالم بمانند و امنیت ویلای شما را برای همیشه حفظ می نماید. درب الیزه جزو درب های فلزی لوکس در ایران است و معروف ترین درب فلزی تولید شده درب الیزه است.

درب ساختمان، ویلا و هر محیطی که ساکن آن هستید، اولین چیزی است که قبل از ورود توجه مهمانان را به خود جلب می کند. جنس و امنیت، مدل و طرح درب نیز نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه شما دارد. درب های الیزه با طراحی با شکوه خود نمای مکان زندگی شما را دو چندان می کند. درب الیزه را می توان در طرح و مدل های متفاوت سفارش داد.

درب-الیزه

قیمت درب الیزه

تمامی فاکتورهایی که برای طراحی درب ها به کار می روند تاثیر مستقیمی روی قیمت نهایی آنها دارند. اولین و مهم ترین فاکتور و عاملی که می تواند بر روی قیمت درب ها تاثیر داشته باشد، ابعاد و اندازه آنهاست و قیمت های هر کدام از آن ها با توجه به اندازه های آن ها متفاوت است.

از دیگر عوامل که می تواند بر روی قیمت درب های الیزه تاثیر بگذارد، نوع تزئینات به کار رفته در آن ها و رنگ آمیزی این درب ها می باشد. درب هایی که ساده‌تر هستند قیمت پایین تری نسبت به درب فرفورژه و لوکس دارند. آن چه که اهمیت دارد زیبایی روی درب های ورودی است.

ویژگی های درب الیزه

با توجه به برخی موارد درب الیزه که از آلیاژ متفاوتی ساخته می شود که سبب افزایش کیفیت آن می گردد، از جمله ویژگی های این درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام

با وجود این که درب های الیزه فرفورژه ظرافت و ریزه کاری های زیادی دارند اما بسیار از استحکام بالایی برخوردار هستند و براحتی دچار تغییر شکل نمی شوند. در واقع در طول تمامی این سال های استحکام و عدم تغییر توانسته ویژگی اصلی آهن فرفورژه باشد تا این محصول مورد استقبال همگان قرار بگیرد.

زیبایی

این محصول زیبایی دو چندانی به نمای ساختمان اضافه می کند. با گذشت زمان روز به روز نیز طرح های جدیدی از این محصول روانه بازار می گردد که با استقبال مردم رو به رو شده است.

تنوع

این سبک برای طراحی و تولید محصولات خود نقش و نگارهای فراوانی را به کار می برد و این تنوع باعث می شود تا افراد بتوانند بدون هیچ محدودیتی طرح مورد نظر و مناسب خود را انتخاب نمایند.

درب-الیزه

خرید و سفارش درب الیزه

خرید و محاسبه قیمت درب الیزه مدرن لوکس و درب پارکینگ، درب حیاط، درب ویلایی بر اساس معیار های خاصی انجام می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به نحوه ساخت و کیفیت مواد اولیه اشاره نمود. فرفورژه یک اصطلاح فرانسوی بوده که به معنی آهن کوبیده شده است. این روزها تولید محصولات فرفورژه ساختمان به یک صنعت جذاب تبدیل شده و مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

در تولید درب الیـزه آهن فراز، از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می گردد، باکیفیت‌ترین نوع آهن، رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم تا بهترین درب های الیزه را با بالاترین کیفیت و قیمتبه دست مشتری برسانیم.

برای خرید و سفارش درب الیـزه از گروه صنعتی آهن فراز می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش بدهید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

درب-الیزه

خرید آنلاین کونفه در تهران

خرید آنلاین کونفه در تهران

تاریخچه کنافه

یک داستان مشترک بین مردم این می باشد که کنافه یا کنوفه برای برطرف کردن گرسنگی خلفا در طول ماه رمضان به توصیه پزشکان تهیه شده است. حکایت های مختلفی از سلسله فاطمیان مصر یا خلافت بنی امیه در سوریه وجود دارد. همچنین در برخی متون تاریخی اوایل قرن دهم گزارش شده که تاریخچه این شیرینی از سلسه فاطمیان مصر است. هر چند که نوع ذکر شده در متون تاریخی لزوما با نسخه‌های مدرن کنافه مطابقت ندارند.

در قرن دهم هجری، در «کتاب الطبیخ» اثر ابن سیار الوراق که مجموعه‌ ای از دستور العملهای غذا های عربی و فارسی و مشاوره تغذیه‌ ی خلیفه عباسی است، به کلمه کونفه و یا کنافه اشاره نشده است. اگر چه، این کتاب یک فصل را به دسرهای تهیه شده با قطایف، به معنی کرپ که از کلمه ترکی کادایف و کلمه یونانی کاتایفی گرفته، اختصاص داده است.

در قرن سیزدهم هجری، در کتاب آشپزی از مغرب تا اندلس، که نویسنده آن ناشناس می باشد، از کلمه کنوفه برای توصیف کرپ تهیه شده از خمیر نازک بر روی یک تابه هندی یا طَبَق استفاده شده و آن را معادل روقاق می‌ داند. این کتاب همچنین، یک دستورالعمل برای قطایف عباسی ارائه داده که از همان خمیر استفاده می‌ کند، اما کنافه را نسبت به آن نازک‌ تر درست می‌ کنند درست مانند یک پارچه نازک.

خرید آنلاین باقلوا و کونفه در تهران

کنافه چیست؟

کنافه، یک دسر سنتی خاورمیانه‌ ای بوده که از خمیر رشته مانند نازک، یا خمیر سمولینای بسیار نازک خیسانده شده. در شربت شیرین، با پایه شکر و لایه‌ هایی از پنیر، یا سایر مواد اولیه مانند خامه لخته یا آجیل، بسته به منطقه، تهیه می کنند. کونفه در جهان عرب، به ویژه در شام و مصر و مخصوصا در بین فلسطینی‌ ها بسیار محبوب می باشد

 

سفارش آنلاین کنافه در چمران

 

کادایف چیست ؟

رشته کادایف نوعی رشته خوراکی خشک و بسیار نازک که از ترکیب آرد گندم یا سمولینا و آب تهیه می شود. رشته های کادایف اغلب برای تهیه دسر محبوب ترکیه ای باقلوا و کنوفه به کار می روند. مصرف رشته کادایف در ترکیه برای تهیه دسر بسیار متداول می باشد. در تبریز نیز نوعی رشته کادایف به صورت نواری و تور مشبک به نام رشته ختایی معروف است.

نوع دیگر آن در گیلان است که به آن رشته خوشکار می گویند. هر چند انواع رشته ی نام برده شده تفاوت هایی دارند اما از همه ی آن ها در انواع خوراکی های فانتزی و انواع دسر استفاده می کنند.

انواع مختلف خمیرکنافه

  • کنافه خشک: پوسته‌ های ساخته شده از رشته‌ های نودل باریک و دراز
  • کنافه نرم: خمیر سمولینا
  • کنافه مخلوط: مخلوطی از خشک و نرم
  • کنافه پیچیده شده: این نوع نیز با نودل آماده می‌ شود.

پمپ مستغرق

برای ثبت درخواست تماس بگیرید

پمپ شناور یا پمپ مستغرق

پمپ شناور یا پمپ مستغرق (submersible pump/sub pump/electric submersible pump) یا ESP دستگاهیست که دارای یک آب‌بندی هرمتیک (hermetically sealed motor) با اتصال نزدیک به بدنه پمپ هستند. کل این دستگاه در سیالی که باید پمپ شود مستغرق می‌ باشد.

مزیت اصلی پمپ های مستغرق از کاویتاسیون در پمپ جلوگیری می کند. مشکل کاویتاسیون به دلیل اختلاف ارتفاع بین پمپ و سطح مایع به وجود می‌ آید. پمپ‌ های شناور مایع را به سطح انتقال می‌ دهند و در مقابل آن جت پمپ‌ ها (jet pumps) قرار دارند که سیال را می‌ کشند. پمپ‌ های مستغرق از جت پمپ‌ ها کارآمد تر می باشند.

کاربردهای پمپ مستغرق

پمپ‌ مستغرق کاربرد های فراوانی دارد. پمپ‌‌های تک مرحله‌ ای برای پمپاژ آب زهکشی، پمپ‌ های عمومی صنعتی، پمپاژ فاضلاب و پمپاژ دوغاب مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ‌ مستغرق همچنین در فیلترهای آبگیر کاربرد دارد. پمـپ‌ های شناور چند مرحله‌ ای به طور معمول به پایین چاه می‌ روند و برای استخراج آب از چاه آب و استخراج نفت خام از چاه‌ های نفت مورد استفاده قرار میگیرد.

پمپ‌های مستغرق در کاربرد هایی مانند تصفیه‌ خانه‌ های فاضلاب (sewage treatment plants)، پمپاژ آب دریا، پمپاژ آب‌ های زیرزمینی، آتش‌ نشانی (به دلیل ضد آتش بودن کابل آن)، حفاری و پمپاژ چاه نفت، حفاری چاه عمیق آب، سکوهای حفاری دریایی، لیفت مصنوعی (artificial lifts)، آب‌ زدایی معدنی، سیستم‌ های آبیاری و سیستم‌ های آب‌رسانی (water supply systems) استفاده می‌ گردد.

در زمان کار با انواع خاصی از مایعات، توجه ویژه به نوع پمپ ESP مورد نیاز است. ضد احتراق بودن پمپ‌ های مورد استفاده برای مایعات قابل اشتعال یا آب با احتمال آلودگی به مایعات قابل احتراق، حائز اهمیت است.

پمپ مستغرق

پمپ مستغرق

کاربرد پمپ مستغرق در چاه های نفت

پمپ‌ های مستغرق در تولید نفت (oil production) برای ایجاد یک لیفت مصنوعی به نسبت کارآمد به مورد استفاده قرار میگیرد، و توانایی کار در طیف گسترده‌ ای از جریان و عمق را دارا هستند. با کمتر شدن فشار به کمک پمپاژ در پایین چاه (کاهش فشار در انتهای چاه و یا افت موجودی چاه) می‌ توان نفت بسیار بیش‌ تری را نسبت به تولید طبیعی از چاه تولید کرد. این پمپ‌ ها معمولا دارای محرک الکتریکی هستند و به عنوان پمپ‌ های مستغرق برقی (Electrical Submersible Pumps) یا ESP شناخته می‌ شوند.

سیستم‌های ESP دارای تجهیزات زیر سطحی مستقر در ته چاه و همچنین تجهیزات سطحی مستقر در تاسیسات تولید همانند سکوی نفتی (oil platform) می‌ باشند. اجزای سطحی شامل کنترلر موتور (motor controller)، اغلب کنترل سرعت متغیر (variable speed controller)، کابل‌ های (cables) سطحی و ترانسفورماتور (transformers) هستند. اجزای زیر سطحی معمولا شامل پمپ (pump)، موتور الکتریکی (motor)، آب‌بندها (seal) و کابل (cables) هستند. گاهی یک جداکننده گاز (gas separator) نصب می‌ گردد.

اصول کارکرد پمپ مستغرق

پمپ‌های مستغرق مورد استفاده در دستگاه‌های ESP، پمپ‌های سانتریفوژ چند مرحله‌ ای (multistage centrifugal pumps) به حالت عمودی (vertical pumps) هستند. با این که در طول سال‌ها ویژگی‌ های ساختمانی و کارکردی این پمپ‌ ها به صورت پیوسته تکامل یافته، اصول اساسی کارکرد این پمپ‌ ها ثابت باقی مانده است. مایعات تولیدی پس از این که تحت نیرو های بزرگ گریز از مرکز ناشی از سرعت بالای ایمپلر (impeller) قرار می‌ گیرند، در دیفیوزر (diffuser) انرژی جنبشی خود را از دست داده و در آن‌جا انرژی جنبشی به فشار تبدیل می‌ گردد. این مکانیزم اصلی کاری پمپ های مختلط (mixed flow pumps) و پمپ‌ های شعاعی (radial pumps) هست.

محور پمپ توسط یک اتصال مکانیکی در پایین پمپ به یک جداکننده گاز (gas separator) یا محافظ (protector) وصل می‌ شود. مایعات چاه از طریق یک توری ورودی وارد پمپ شده و توسط مراحل پمپ به بالا ارسال می‌ شوند. قطعات دیگر شامل بیرینگ‌ های شعاعی (radial bearings) یا بوشینگ‌ ها (bushings) می‌ شوند که در طول محور توزیع شده و محور پمپ را در چرخش در سرعت‌ های دورانی بالا محافظت می‌ نماید. یک بیرینگ تراست (thrust bearing) بخشی از نیروهای محوری پمپ را مهار می‌ نماید اما بیش‌تر این نیروها توسط بیرینگ محوری محافظ جذب می‌ شود.

پمپ مستغرق

پمپ مستغرق

کابل پمپ‌های مستغرق

کابل‌ های پمپ شناور (submersible pump cable) برای استفاده در زیر آب و یا زمین‌ های مرطوب طراحی شده‌ اند و برای هر گونه شرایط محیطی پمپ انواع مخصوص آن موجود می باشند.

کابل پمپ مستغرق یک محصول مخصوص برای استفاده در یک پمپ مستغرق در چاه عمیق و یا در شرایط مشابه سخت می باشد. کابـل مورد نیاز برای این کاربرد باید با دوام و قابل اعتماد باشد زیرا محیط و محل نصب می‌ تواند به شدت خشن باشد. کابل پمپ شناور باید در آب نمک و آب شیرین استفاده گردد. این کابل همچنین برای دفن مستقیم و قرار گیری در دیوار چاه مناسب هست. از لحاظ فیزیکی منطقه نصب کابل پمپ شناور محدود است. تولید کنندگان کابل باید این عوامل در نظر داشته باشند و به بالاترین درجه ممکن از قابلیت پمپ به اطمینان برسند.

سایز و شکل کابل پمپ شناور می‌ تواند بسته به کاربرد، ابزار دقیق دستگاه و ترجیح کاربر گوناگون باشد. کابل‌ های پمپ‌ ها در انواع چند رسانا و تک رسانا تولید می‌ شوند و می‌ توانند دارای سطح مقطع گرد یا صاف باشند. برخی از انواع کابل دارای سیم‌ های کنترلی و نیز رسانای برق قدرت برای نیز موتور هستند. رساناها اغلب دارای کد رنگی شناسایی هستند و پوشش کلی کابل نیز ممکن است به صورت رنگی کد گذاری شود.

حمل خودرو مراغه

حمل خودرو مراغه


حمل خودرو مراغه – امداد خودرو مراغه – خودروبر مراغه

حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه حمل خودرو در شهر مراغه، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی حمل خودرو مراغه ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حمل خودرو مراغه شامل امداد خودرو مراغه، خودروبر مراغه، یدک کش مراغه، حمل ماشین مراغه، کفی مراغه، مکانیک سیار مراغه و بنزین سیار در مراغه است. همکاران ما در حمل خودرو کانون جهانگردی در شهر مراغه به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته می باشد. و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل خودرو شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر مراغه به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به حمل خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی حمل خودرو در مراغه

حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی از جمله حمل خودرو های خوب در مراغه به حساب می رود که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو مراغه استان آذربایجان شرقی بهره مند شده است. جا به جایی انواع خودرو های ایرانی و خارجی، تصادفی، صفر، لوکس و کلاسیک در مراغه و کلیه نقاط استان آذربایجان شرقی و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با حمل خودرو مراغه در اسرع وقت با کادری مجرب بدون هیچ آسیبی به خودروی امداد خواهان گرامی به صورت تضمینی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

امداد خودرو مراغه معتبرترین شرکت‌ حمل خودرو در کلیه مناطق شهر مراغه زیر نظر اتحادیه حمل خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی حمل خودرو کانون جهانگردی ارائه خدمات با کیفیت و سریع می باشد. امدادگران ما در خدمات امداد خودرو مراغه به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره تماس حمل اتومبیل مراغه

چه خودرو هایی توسط خدمات حمل خودرو شرکت کانون جهانگردی حمل می شوند؟

خودروبر کانون جهانگردی با در اختیار داشتن رانندگان با تجربه و ماهرُ موفق به حمل ماشین های سنگین از جمله کامیونت، مینی بوس، لیفتراگ و … می باشد. علاوه بر خودرو های سنگین ما قادر به حمل کانکس و جا به جایی و حمل در ابعاد بزرگ نیز هستیم. نکته مهم این است که تمام باربری ها قادر به حمل کامیونت و ماشین های سنگین مانند تراکتور و … نیستند اما حمل خودرو کانون جهانگردی قادر به باربری و حمل و جابجایی های غول آسا نیز می باشد.

حمل-خودرو-آذربایجان-شرقی-کفی-خودرو-آذربایجان-شرقی-خودروبر-آذربایجان-شزقی_2

مزایای درخواست حمل خودرو از کانون جهانگردی

  1. در حمل خودرو، امدادگران بر اساس شهر و نوع سرویس تفکیک می شوند.
  2. وجود تعداد زیاد افراد خودروبر در سایت امدادخودرو کانون جهانگردی، موجب می شود تا همیشه بتوانید از خدمات حمل خودرو در مراغه به صورت سریع و فوری استفاده نمایید.
  3. اگر خودروی شما قادر به حرکت روی چرخ ها نباشدُ می توانید با درخواست خودرو بر ماشینتان را تا محل مورد نظر جابه جا کنید.
  4. کلیه افراد خودرو بر و ارسال خودرو در مراغه، پس از اتمام کار به شما فاکتور یا رسید به ازای خدمات ارائه شده خواهند داد که باید آن را تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل در روند کار، بتوانید پیگیری نمایید.
  5. امکان دریافت خدمات با کارت های اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی. این خدمات به صورت کشوری (در سراسر ایران) بوده و شامل ۴ کارت برنزی، نقره ای، طلایی و الماس می باشد و با خرید کارت های ذیل از مزایا و خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی در سراسر کشور بهرمند شوید.

سوالات متداول

حمل خودرو به چه طریقی انجام می گردد؟

حمل خودرو به وسیله خودروبر کفی، تریلی خودروبر و یدک کش امکان پذیر می باشد، امدادگران در حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی با در اختیار داشتن وسایل نقلیه استاندارد، مجهز و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

آیا ماشین بیمه و بارنامه می گردد؟

کلیه سرویس های برون شهری حمل ماشین مراغه، بیمه و بارنامه دولتی معتبر می شوند.

حمل خودرو به جه صورت می باشد؟

حمل خودرو مراغه به شهرستان به طور ایمن و با خودرو بر های مخصوص انجام می گردد.

اهداف خودرو بر کشوری:

  1. توزیع انواع قطعات اتومبیل سبک وسنگین
  2. امداد رسانی به کلیه خودروهای سبک و سنگین تصادفی معیوب و نیازمند
  3. امداد رسانی در سطوح و مجورهای استان در سرتاسر استان آذربایجان شرقی
  4. پوشش خبری در زمینه امداد رسانی در راه ماندگان
  5. ایجاد اشتغال و استفاده از افراد خلاق
  6. پوشش تمام مناطق شهری و بین شهری
  7. ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو مراغه
  8. شفاف سازی نرخ خدمات و کیفیت خدمات
  9. صدور کارت شناسایی برای امدادگران