طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

حمل خودرو مراغه

حمل خودرو مراغه


حمل خودرو مراغه – امداد خودرو مراغه – خودروبر مراغه

حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه حمل خودرو در شهر مراغه، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی حمل خودرو مراغه ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حمل خودرو مراغه شامل امداد خودرو مراغه، خودروبر مراغه، یدک کش مراغه، حمل ماشین مراغه، کفی مراغه، مکانیک سیار مراغه و بنزین سیار در مراغه است. همکاران ما در حمل خودرو کانون جهانگردی در شهر مراغه به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته می باشد. و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل خودرو شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر مراغه به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به حمل خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی حمل خودرو در مراغه

حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی از جمله حمل خودرو های خوب در مراغه به حساب می رود که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو مراغه استان آذربایجان شرقی بهره مند شده است. جا به جایی انواع خودرو های ایرانی و خارجی، تصادفی، صفر، لوکس و کلاسیک در مراغه و کلیه نقاط استان آذربایجان شرقی و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با حمل خودرو مراغه در اسرع وقت با کادری مجرب بدون هیچ آسیبی به خودروی امداد خواهان گرامی به صورت تضمینی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

امداد خودرو مراغه معتبرترین شرکت‌ حمل خودرو در کلیه مناطق شهر مراغه زیر نظر اتحادیه حمل خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی حمل خودرو کانون جهانگردی ارائه خدمات با کیفیت و سریع می باشد. امدادگران ما در خدمات امداد خودرو مراغه به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره تماس حمل اتومبیل مراغه

چه خودرو هایی توسط خدمات حمل خودرو شرکت کانون جهانگردی حمل می شوند؟

خودروبر کانون جهانگردی با در اختیار داشتن رانندگان با تجربه و ماهرُ موفق به حمل ماشین های سنگین از جمله کامیونت، مینی بوس، لیفتراگ و … می باشد. علاوه بر خودرو های سنگین ما قادر به حمل کانکس و جا به جایی و حمل در ابعاد بزرگ نیز هستیم. نکته مهم این است که تمام باربری ها قادر به حمل کامیونت و ماشین های سنگین مانند تراکتور و … نیستند اما حمل خودرو کانون جهانگردی قادر به باربری و حمل و جابجایی های غول آسا نیز می باشد.

حمل-خودرو-آذربایجان-شرقی-کفی-خودرو-آذربایجان-شرقی-خودروبر-آذربایجان-شزقی_2

مزایای درخواست حمل خودرو از کانون جهانگردی

  1. در حمل خودرو، امدادگران بر اساس شهر و نوع سرویس تفکیک می شوند.
  2. وجود تعداد زیاد افراد خودروبر در سایت امدادخودرو کانون جهانگردی، موجب می شود تا همیشه بتوانید از خدمات حمل خودرو در مراغه به صورت سریع و فوری استفاده نمایید.
  3. اگر خودروی شما قادر به حرکت روی چرخ ها نباشدُ می توانید با درخواست خودرو بر ماشینتان را تا محل مورد نظر جابه جا کنید.
  4. کلیه افراد خودرو بر و ارسال خودرو در مراغه، پس از اتمام کار به شما فاکتور یا رسید به ازای خدمات ارائه شده خواهند داد که باید آن را تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل در روند کار، بتوانید پیگیری نمایید.
  5. امکان دریافت خدمات با کارت های اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی. این خدمات به صورت کشوری (در سراسر ایران) بوده و شامل ۴ کارت برنزی، نقره ای، طلایی و الماس می باشد و با خرید کارت های ذیل از مزایا و خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی در سراسر کشور بهرمند شوید.

سوالات متداول

حمل خودرو به چه طریقی انجام می گردد؟

حمل خودرو به وسیله خودروبر کفی، تریلی خودروبر و یدک کش امکان پذیر می باشد، امدادگران در حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی با در اختیار داشتن وسایل نقلیه استاندارد، مجهز و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

آیا ماشین بیمه و بارنامه می گردد؟

کلیه سرویس های برون شهری حمل ماشین مراغه، بیمه و بارنامه دولتی معتبر می شوند.

حمل خودرو به جه صورت می باشد؟

حمل خودرو مراغه به شهرستان به طور ایمن و با خودرو بر های مخصوص انجام می گردد.

اهداف خودرو بر کشوری:

  1. توزیع انواع قطعات اتومبیل سبک وسنگین
  2. امداد رسانی به کلیه خودروهای سبک و سنگین تصادفی معیوب و نیازمند
  3. امداد رسانی در سطوح و مجورهای استان در سرتاسر استان آذربایجان شرقی
  4. پوشش خبری در زمینه امداد رسانی در راه ماندگان
  5. ایجاد اشتغال و استفاده از افراد خلاق
  6. پوشش تمام مناطق شهری و بین شهری
  7. ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو مراغه
  8. شفاف سازی نرخ خدمات و کیفیت خدمات
  9. صدور کارت شناسایی برای امدادگران
     
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد