طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

امداد خودرو شیراز

تــماس با امداد 1593

شماره تماس اضطراری

امداد خودرو شیراز - خودرو بر شیراز - حمل خودرو شیراز - ماشین بر شیراز

امداد خودرو شیراز معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر شیراز زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امدادخودرو شیراز ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات امداد خودرو شیراز شامل یدک کش شیراز، خودروبر شیراز، کفی شیراز، مکانیک سیار شیراز، بنزین سیار شیراز، باتری به باتری و پنچری در شیراز می باشد. همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر شیراز صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امداد خودرو شبانه روزی شیراز در تمام مناطق شهرستان شیراز

خودرو بر شیراز با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق شیراز را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو ۱۵۹۳  تماس بگیرید و همکاران ما در امداد خودرو شیراز در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو ۱۵۹۳ تماس بگیرید.

امداد خودرو شیراز یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در شیراز و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

ماشین-بر-شیراز - امداد خودرو شیراز

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

لوستر سقفی

چرا لوستر های سقفی تولید شدند؟

لوستر سقفی همانطور که از نامش قابل درک است برای اتصال کامل به سقف در نظر گرفته شده است. زیرا در بسیاری از مکان ها قابلیت نصب آویز بلند برای روشنایی را نخواهد بود ، اینگونه اهمیت لوستر سقفی نمایان می گردد.

عوامل زیادی مانند دلایل زیر در خرید لوستر سقفی تاثیرگذار است:

 کوتاه بودن ارتفاع اتاق

رفت و آمد مداوم

توجه به سبک های مدرن

فرار از کلیشه ها

باید توجه کرد که هر خانه دارای اتاق ها و فضا هایی است که در آن نصب لوستر های سقفی بهترین و گاهی اوقات تنها گزینه برای انتخاب است.

لوستر زیر از نمونه لوستر های سقفی موجود در مجموعه مرکز لوستر می باشد 

جهت مشاهده محصول کلیک کنید.

لوستر سقفی کریستالی

جهت مطالعه درباره ادامه این مطلب کلیک کنید.

لوستر سقفی کریستالی مربع سایز 70در70 مدل آپادانا

لوستر سقفی مربع سایز 70

  • لوستر فوق دارای ابعاد 70در70 سانتی متر و شکل مربع است.
  • شامل استیل میرور 316 طلایی و نقره ای و کریستال های درجه یک K9 شفاف و شامپاینی می باشد.
  • تعداد سرپیچ 20 عدد بوده و از نوع سرپیچ شمعی E14 است و دارای ریموت کنترل 4 کاناله می باشد.
  • ال ای دی های لوستر در دو رنگ آفتابی و یخی می باشد.
  • لازم به ذکر است لوستر مدل آپادانا در تمامی سایز ها و اشکال هندسی موجود می باشد.
  • دارای دو رنگ استیل نقره ای و کریستال سفید و استیل طلایی و کریستال شامپاینی موجود است.

لوستر سقفی کریستالی
 

جهت مطالعه ادامه این مطلب و دیدن محصول کلیک کنید.

طراحی سایت تبریز

طراحی سایت تبریز

طراحی سایت تبریز به مهارت ها و فعالیت هایی جهت ساختار صفر تا صد یک سایت می گویند. تمام این فعالیت ها توسط طراح سایت طبق یک برنامه ریزی به روی تصاویر، متون ها،  فایل های صوتی و فایل های تصویری انجام می شود.

مجموعه تبریز وب سایت  با پانزده سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت، سئو، بهینه سازی و افزایش بازدید سایت، آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی وب سایت و افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد. ما با دانش خود در زمینه های کسب و کارهای اینترنتی مسیری امن و پر بازده برای مجموعه شما در نظر می گیریم. تجربه طراحی پلتفرم های گوناگون ازجمله وب سایت، اپلیکیشن و… منجر شده تا تجربیات خلاقانه، همراه با رعایت اصول و استاندارد ها مدنظر ما قرار بگبرد.

طراحی سایت تبریز، طراحی وب سایت، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا معرفی یک شرکت یا اطلاع رسانی نامیده میشود.

خدمات سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ فعالیت‌ هایی می گویند که در طراحی و کدنویسی سایت و تدوین استراتژی محتوایی نظیر تولید محتوا و لینک‌ سازی خارجی انجام می‌ شود تا وبسایت جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کند و در پی آن باعث افزایش بازدیدکننده برای سایت شود.

اهمیت طراحی سایت

امروزه هر کسب و کار آنلاین برای گسترش تجارت خود نیازمند یک وب سایت خوب هست. وب سایت شما می تواند محور اصلی موفقیت تجارت شما یا دلیل شکست آن باشد. این عامل کاملا به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما برای مخاطب بستگس دراد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان میتوان به صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد.

تاریخچه طراحی وب سایت

تاریخچه طراحی سایت به سال 1999 بر می گردد که تیم برنزرلی، صفحه وب خود را برای اولین بار در چند پارارگراف و لینکی که به ایمیل خودش به صورت malito ایجاد شد را ، طراحی کرد. بدین گونه تیم برنزرلی به عنوان اولین طراح وب معرفی و شناخته شد. و این رویداد از مهم ترین تحولات قرن 21 در عرصه ارتباطات می باشد.

سئو چیست؟

سئو یا SEO (مخفف کلمات Search Engine Optimization) یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل است. به عبارت دیگر سئو یعنی انجام یک سری کارها بر روی سایت براساس فاکتورهای استاندارد موتورهای جستجو می باشد. با انجام این کارها باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر می گردد. در مجموعه سئو سایت در تبریز خدمات سئو در تبریز برای رساندن سایت شما به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی انجام می گردد.
 

طراحی وب سایت تبریز

خدمات سئو در تبریز

  • بررسی و آنالیز سایت و ارائه گزارش از وضعیت سایت
  • ارائه کلمات کلیدی در صنف کاری مربوطه
  • لیست کلمات پربازدید و مفید برای سایت 
  • تعین میزان رقابت کلمات
  • بررسی رقبا در حوزه کاری و آنالیز قدرت رقبا
  • تولید محتوا یونیک
  • بهینه سازی در حوزه فعالیت سایت
  • بهینه سازی ساختار سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • افزایش رتبه در موتورهای جستجو با لینک سازی تخصصی

خدمات سئو در تبریز نیازمند متخصصی در این زمینه است. متخصصی که دارای نمونه کارهای متعددی باشد. زیرا هر اقدام اشتباه در سئو می تواند موجب شود سایت شما پنالتی شده و از نتایج گوگل حذف شود که برگرداندن دوباره آن به سادگی انجام نمی پذیرد. به همین دلیل بهتر است در این زمینه خدمات سئو خود را به شرکتی متخصص بسپارید.

جهت مطالعه ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.

پکیج دیواری بارلی مدل وارم هاوس 24kw

توضیحات پکیج دیواری بارلی مدل وارم هاوس 24kw

پکیج دیواری بارلی مدل وارم هاوس 24kw مدل وارم از محصولات کاملا وارداتی شرکت بارلی میباشد که ساخت ایتالیا بوده و تمامی قطعات آن از برند های مطرح اروپایی میباشند. یکی از اصلی ترین اجزای پکیج مبدل حرارتی آن میباشد ، چرا که تهیه و تامین آبگرم به عهده این قطعه است ؛ جنس مبدل حرارتی این پکیج از مس است و مبدل ثانویه نیز از استیل ضد زنگ تولید شده است. همچنین فن دودکش نیز قطعه بسیار کاربردی است که در این محصول تعبیه شده است و فن با تهویهِ مناسب در محفظه احتراق موجب افزایش راندمان و طول عمر محصول می شود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی نگاه مصرف کنندگان به سمت محصولات به روز جذب می شود ؛ پکیج دیواری بارلی نیز قابلیت های متنوعی دارد که نیازهای شما را به طور کامل برآورده می کند.

سنسور تشخیص دما در لوله برگشتی موجب تنظیم حرارت شعله به نسبت دمای ورودی و خروجی می شود ؛ این سنسور گرفتگی لوله و رسوبات را تشخیص می دهد و موجب عدم رسوبگیری در مبدل اولیه می شود. نواوری استفاده شده در بدنه این محصول باعث مقاوم شدن آن در برابر ضربه و خوردگی می شود. سنسورهای متعددی به منظور ایجاد ایمنی و حذف معایب در نظر گرفته شده است. سیستم حساسیت در برابر گاز منو کسید کربن باعث ایمنی بالای پکیج میشود و به صورت اتوماتیک دستگاه را خاموش کرده و هشدار می دهد. سیستم حفاظتی به منظور جلو گیری از نفوذ رطوبت و سرما تعبیه شده است و به نوعی می توان این سیستم را عایق کاری مناسب برای این محصول گرمایشی دانست ، از این رو صدای کمی را نیز برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

جهت ثبت سفارش و خرید این محصول روی لینک کلیک کنید.