طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

وایر کاپرا


برای استعلام قیمت کف بازار و لوازم یدکی مزدا اصلی و متفرقه نو و استوک با کیفیت و با ضمانت در خدمت شما عزیزان می باشد.


وایر کاپرا

در ماشین های مزدا نحوه عملکرد موتور به صورت ایجاد جرقه ای در محفظه بنزین و هوا می باشد که احتراق بنزین اتفاق افتاده و خودرو روشن می شود. یکی از قطعات سیستم جرقه زنی وایر کاپرا می باشد. که در خودروهای جدید حذف شده  است. وایر شمع سیم هایی با عایق قوی هستند که برق ولتاژ بالای کوئل را به شمع منقل می نمایند.

علت خرابی

وایر کاپرا معمولا از جنسی مقاوم و بادوام مثلا رویه سیلیکونی ساخته می شود. چون قطعه متحرکی نیستند خورده نمی شوند.

اما معمولا علت خرابی وایر می تواند کارکرد بالای موتور و استهلاک طبیعی آن باشد و یا همچنین  آب خوردن قطعات در حین موتور شویی می تواند منجر به خرابی وایر شود.

اصطلاحا به آن برق دزدی می گویند در این حالت وایر یا جریان برق را کامل یا اصلا منتقل نمی کند.

هنگامی که وایر کاپرا خراب شده باشد می تواند یکی از علت های ریپ زدن و لرزیدن خودرو در صورتی که خودرو درست کار می کند باشد. که این خرابی نه تنها ممکن است سبب بدکار کردن موتور شود بلکه سبب افزایش مصرف سوخت خودروی شما هم شود.

حتی ممکن است بنزین سوخته وارد مسیر اگزوز شده و کاتالیست های گران قیمت را خراب کند. همچنین در صورت استفاده از قطعات بی کیفیت نشتی بنزین و جریان الکتریسته در موتور به صورت همزمان وجود داشته باشد و باعث آتش گرفتن خودرو شود!

به جهت ابنکه این اتفاقات مهلک روی ندهد نیاز است که بازدید و در صورت نیاز تعویض و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت را جدی بگیرید. معمولا وایر شمع هر 60 هزار کیلومتر بسته به نوع قطعه و میزان کارکرد خودرو و بسته به نوع اصلی بودن و نبودن آن باید تعویض گردد.

چرا باید از قطعات اصلی وایر کاپرا استفاده کرد؟

استفاده از قطعات غیر اصل نه تنها ممکن است موجب کاهش عملکرد خودروی شما شود بلکه می‌ تواند خودروی شما را از گارانتی شرکت مربوطه خارج کند. پس برای اطمینان از اصل بودن کالا، قطعه مورد نظرتان را از فروشگاه مزدا اعتماد خریداری نمایید.

مهم نیست که شما از چه نوع خودرویی استفاده می‌ کنید، مزدا 3، نیو، 323، کیا و …

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا را جایگزین قطعه معیوب وایر کاپرا کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت ها تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده. تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.

توضیحات تکمیلی:

می توانید برای دیدن سایر محصولات مزدا از جمله سینی زیر موتور مزدا 323 و سر پلوس مزدا 323 و … بر روی لینک کلیک کنید.

دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران لیوان

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد

مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه

برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید
۰۹۱۴۶۸۷۲۰۰۸

لیوان-کاغذی

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی

  1. تولید رول کاغذی
  2. ماشین چاپ
  3. کاغذ پرینت شده
  4. برش
  5. فرم دهنده لیوان کاغذی
  6. خنک کننده کاغذ
  7. محصول نهایی

درب حیاط

درب حیاط فلزی و انتخاب آن

درب حیاط، نقطه کانونی ساختمان می باشد. درب‌فلزی حیاط یکی از عوامل موثر در زیبایی ساختمان محسوب می شود، همچنین علاوه بر زیبایی، در تامین امنیت ساختمان و افزایش ارزش ساختمان به شدت موثر می باشد. درب های فلزی دیگری چون درب فلزی پارکینگ، درب فلزی ویلا و … در امنیت و ارزش ساختمان دخیل است. یکی از بهترین و موثر ترین راه کار های برای مدرن سازی ظاهر ساختمان ها و یا نمای بیرونی ساختمان استفاده از درب های فلزی حیاط می باشد. درب فلزی حیاط بسیار متنوع می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی انواع درب های حیاط، ابعاد استاندارد آن، وزن آن، جنس درب حیاط و رنگ آن ها و … بپردازیم.

 

درب حیاط و مدل های خلاقانه

در این قسمت به بررسی انواع درب های ورودی ، درب های ویلایی و درب های حیاط و … که با خلاقیت و مدل ها زیبا تولید شده اند می پردازیم. قبل از هر چیز باید بدانید که انتخاب درب باید با سبک طراحی ساختمان هماهنگ باشد. اگر درب انتخابی شما یکی از بهترین درب ها و با کیفیت ترین درب ها باشد، در صورتی که با سبک طراحی ساختمان هماهنگ نباشد، در زیبایی و ارزش ساختمان تاثیر منفی خواهد داشت.

درب حیاط فلزی

نکات بسیار مهم در انتخاب درب ورودی ساختمان

  1. درب های ورودی ساختمان، درب هایی می باشند که عموما برای ورود و خروج اتومبیل ها استفاده می شود، در نتیجه باید آن در یک مسیر مستقیم قرار داده شود تا عبور اتومبیل ها راحت باشد.
  2. اگر حیاط ساختمان دارای درختان زیاد و بلند بود، باید از درب هایی با ارتفاع بلند استفاده شود. لازم به ذکر می باشد که درب انتخابی باید بسیار مستحکم باشد تا در برابر وزش باد مقاوم باشد. درب فلزی حیاط یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

 

درب حیاط فلزی

ابعاد و وزن استاندارد درب فلزی حیاط

در طراحی و ساخت انواع ساختمان ها به ویژه ساختمان های مسکونی عموما دو نوع درب درب نفر رو و ماشین رو تعبیه شده است که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند. درب های ماشین رو، درب هایی می باشند که برای ورود و یا خروج ماشین ها به داخل ساختمان استفاده می شود، اما درب های نفر رو برای ورود و خروج افراد به داخل ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. امکان سفارشی سازی هر کدام از درب ها وجود دارد.

درب های نفررو دارای ابعاد و ون های استاندارد می باشند. اندازه استاندارد ارتفاع درب های نفر رو بین 235 سانتی متر تا 245 سانتی متر می باشد، اما ابعاد استاندارد آن ها حدودا 115 تا 125 می باشد. لام به ذکر است که وزن آن تقریبا 200 کیلوگرم خواهد بود. وزن درب های ماشین رو حدود 600 کیلوگرم خواهد بود. ناگفته نماند که وزن درب های نامبرده به طرح و یا مدل آن ها بستگی دارد.

درب حیاط فلزی

عوامل موثر در قیمت نهایی درب فلزی حیاط

عوامل مختلفی در قیمت نهایی درب فلزی حیاط موثر می باشد که یکی از مهم ترین آن ها، نوع طرح و یا نقشه درب انتخابی می باشد. هر چه طرح درب ها ساده تر باشد، قیمت نهایی درب کمتر می باشد زیرا وقت کمتری جهت ساخت و پردازش آن، نیاز است، در غیر این صورت وقت بیشتری برای پردازش و اجرای درب نیاز می باشد. طرح و یا نقشه های پیچیده به طرح های فرفورژه و کنگره معروف می باشند. به عنوان مثال دستمزد ساخت درب فلزی حیاط با طرح ساده حدود 6 هزار تومان اما دستمزد ساخت درب فلزی فرفورژه بین 8 تا 20 هزار تومان می باشد. در نتیجه یکی از عوامل بسیار مهم طرح و یا مدل درب حیاط می باشد.

درب آهنی

درب اهنی با ورق لیزری کد ۴۳۹

PicsArt_12-16-05.13.10

توضیحات

درب آهنی با ورق لیزری کد ۴۳۹ نسل جدید درب های فلزی که قابلیت ساخت در ابعاد مختلف را دارا می باشد.

این درب ها بعنوان درب ورودی ساختمان، درب ورودی پارکینگ، درب حیاط، درب منزل، درب ویلا، درب باغ، درب های ورودی ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

این درب ها قابلیت استفاده لوگو و یا طرح اختصاصی سازمان بر روی درب را دارا می باشند.

طرح های درب های لیزری با در نظر گرفتن استحکام و یکپارچگی در عین زیبایی به وسیله طراحان و معماران کار آزموده تولید می شوند.

ویژگیهای درب اهنی با ورق لیزری کد ۴۳۹:

درب آهنی با ورق لیزری قابلیت ساخت به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه را داراست.

جنس این درب از آهن بوده و می تواند درب آهنی هم نام گذاری شود.

جنس های استفاده شده در این درب ها پروفیل کارخانجات معتبر داخلی می باشند.
ورق ها با استاندارد بین المللی تولید داخل بوده و همگی دارای استاندارد کیفیت می باشند.

قابلیت اتوماتیک کردن را دارد.

درب فلزی لیزری به دلیل یکپارچه بودن از استقامت بالایی برخوردار است.

اندازه پروفیل های چهارچوب درب های فلزی ۸۰ *۴۰ میلی متر است .

اندازه پروفیل لنگه درب های آهنی لیزری ۸۰*۴۰ میلی متر است .

ساخت درب های فلزی با ورق لیزری با بهره گیری از اصول مهندسی می باشد .

جوشکاری درب های لیزری با ماشین آلات پیشرفته انجام می پذیرد که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد .


حفاظ شاخ گوزنی

برای سفارش تماس بگیرید

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

در واقع حفاظ شاخ گوزنی را می توان یک ترکیب از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز تعریف نمود که با جوشکاری فلزات به هم متصل شده اند. این نوع طراحی حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام است که با طرح های ویژه جلوه های خاصی را همراه با ایمنی بالا دارد .

حفاظ شاخ گوزنی و انواع آن ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار است. شما برای محل زندگی یا کار خود به دنبال حفاظی هستید که احتمالا به اندازه ساختمان شما عمر خواهد کرد. حفاظی که با امنیت جان و مال شما و خانواده تان سروکار دارد.

حفاظ شاخ گوزنی جزو حفاظ ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد. طراحی این حفاظ به گونه ای می باشد که الهام گرفته از شاخ گوزن می باشد و بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی می‌باشند به کار می‌رود.

سفارش-حفاظ-شاخ-گوزنی-1-1

سفارش-حفاظ-شاخ-گوزنی-1-1

مزایای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

  1. استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی را دارا می باشد.
  2. هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ ها را دارد.
  3. عبور از بالای حفاظ شاخ گوزنی غیر ممکن می باشد.
  4. تراکم نیزه های موجود در حفاظ های شاخ گوزنی قابل تغییر می باشد.
  5. قیمت این حفاظ ها در هر یک متر محاسبه میشود .به خاطر زیاد بودن شاخکهای در هم تنیده شده و نوک تیز داشتن عبور از حفاظ های شاخ گوزنی را غیر ممکن می کند.
  6. خمکاری های روبه بیرون و در جهت های مختلف حفاظ شاخ گوزن مانع ایستادن در کنار آن ها می شود.
  7. تراکم بالای نیزه های موجود علی رغم استحکام، نشان دهنده امنیت بالای حفاظ شاخگوزنی می باشد.

حفاظ نرده شاخ گوزنی ساختمان

ارتفاع این نوع از حفاظ ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر است.
برای جوشکاری و نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی ، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود.
مقطع برش پیکان های حفاظ ۲ الی ۴ سانتی متر است .لازم است برای ساخت از میلگرد ۱۰ استفاده شود.
حفاظ نرده شاخ گوزنی به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت این حفاظ، امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد .
یکی از محاسن شرکت آهن فراز در ساخت این نوع حفاظ از فولاد با کربن بالا و میلگردهای ۱۰ استفاده میشود و قابلیت نصب در هر نوع دیواری را دارا می باشد.

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی از مواردی است که شما بعنوان مشتری قبل از خرید باید یک سری اطلاعات کلی درباره آن داشته باشید تا بتوانید هنگام سفارش با توجه به این اطلاعات، بهترین و با کیفیت ترین نرده را برای محافظت از دیوار های خود انتخاب و خریداری نمایید.

حفاظ شاخ گوزنی از اتصال تعدادی میلگرد یا پروفیل آهنی بریده شده با نوک تیز به یکدیگر و در نهایت به سازه اصلی میباشد. این میلگرد ها با اندازه استاندارد و دقیق بریده شده و با استفاده از جوش co2 که البته برخی تولید کننده ها به دلیل اینکه هزینه کار برایشان کمتر شود از جوش الکترود استفاده میکنند، به میلگرد بزرگتر که سازه اصلی حفاظ را تشکیل میدهد متصل خواهند شد.

پس از اتمام مراحل اتصال و جوشکاری، حفاظ به قسمت شست و شو میرود تا گرد و خاک آهن از روی بدنه آن بصورت کامل پاک شود تا هنگام رنگ کاری مشکلی از نظر ظاهری پیش نیاید. در انتها حفاظ به بخش رنگ کاری رفته و رنگ دلخواه مشتری که هم میتواند رنگ روغنی باشد و هم رنگ کوره ای الکترواستاتیک به نرده اضافه میشود.

حفـاظ نرده شاخ گوزنی  ساختمانی

این نوع حفاظ ها دزد گیری مناسب میباشد و هم اکنون برای امنیت تمام مراکز تفریحی، مراکز اداری و تجاری از حفاظ های مانند فنس های برقی، قفل الکترونیک، دوربین مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رویت) انواع حفاظ ساختمان که دارای نوک های تیز و برنده می باشند. مانند حفـاظ لیلیومی، حفـاظ سر نیزه ای،حفـاظ بوته ای، حفـاظ شاخ گوزنی و … استفاده میشود.

سفارش-حفاظ-شاخ-گوزنی-1-1

سفارش-حفاظ-شاخ-گوزنی-1-1

امنیت و ایمنی محافظ شاخ گوزنی 

امنیت و ایمنی بسیار بالایی که با استفاده از این روش ایجاد خواهد شد در مقایسه با هزینه ای که از شما درخواست می گردد بسیار ارزشمند بوده و برای افزایش امنیت از این روش با اطمینان کامل استفاده نمایید. بعد از جوشکاری اینکه نرده ی دیوار آماده شده است باید رنگ آمیزی شود. معمولا اندازه نرده هایی که به عنوان حفاظ ساخته و تولید می شود پروسه های زیاد و طولانی را طی می کنند به دلیل اینکه هزینه های پیشنهادی برای آنها بیشتر باشد.

جوش حفاظ شاخ گـوزنی

جوش این حفاظ نیز به دو روش انجام میشود: 1) جوشکاری الکترود  2) جوش تحت گاز co2

جوشکاری الکترود

روش قدیمی جوشکاری که با اتصال شکننده و ضعیف پس از مدتی در اثر ضربه یا پوسیدگی میشکند. در این روش با اتصال الکترود به محل جوشکاری، پیوند ایجاد میشود و بر روی آن زائده ای تشکیل میشود که اصطلاحا گل جوش نامیده میشود. این گل جوش باید توسط جوشکار یا با فرز کاری برطرف شود ولی این کار هیچگاه در ساخت حفاظ شاخ گوزنی به دلیل تعداد بالای نقاط جوش (بیش از 230 اتصال در هر متر) عملا غیرممکن است! به همین دلیل این زائده خود یکی از معیاب بزرگ جوشکاری الکترود است که در طول زمان باعث پوسیدگی و سست شدن نقطه اتصال میشود.

از طرفی پس از رنگ کاری، در اثر ضربه در حین بارگیری و تخلیه یا نصب حفاظ، این گل جوش کنده میشود و باعث از بین رفتن رنگ در آن نقطه میشود که به زیبایی کار نیز صدمه میزند و پس از مدتی نیز باعث خوردگی فلز و زنگ زده شدن آن میشود. همچنین اگر جوشکار از مهارت کافی برخوردار نباشد و نیروی مناسبی را در هنگام اتصال الکتروداستفاده نکند باعث ایجاد اتصال ضعیف میشود که به راحتی شکسته میشود.

جوشکاری تحت گاز CO2

یکی از بزرگترین معایب جوشکاری الکترود این است که در هنگام ایجاد اتصال جوشکاری، هوا با جوش ترکیب میشود و با نفوذ هوا به داخل محل جوش، باعث ایجاد خلا میشود(اصطلاحا کرم خوردگی جوش نامیده میشود.)که باعث ایجاد جوش ناقص و شکننده میشود.

در جوشکاری co2  این نقیصه برطرف شده و در هر بار اتصال برای جوشکاری، گاز co2  مانع نفوذ  هوا به نقطه جوش میشود و درنتیجه اتصال کامل و جوش محکمتری نسبت به الکترود خواهیم داشت. این اتصال آنقدر قوی است که حتی میتوان از جوش co2 برای اتصال آلیاژ چدن به فلز هم استفاده کرد. در حالیکه با جوش الکترود این کار امکان پذیر نمی باشد.