طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

Citrix چیست و کاربرد آن؟

Citrix

Citrix چیست؟ Citrix یک تکنولوژی جدید است که خدماتی چون مجازی سازی،شبکه سازی،اپلیکیشین،SaaS و خدمات ابری را به مشاغل جهان ارائه می دهد. در ادامه ی این مقاله به تمام مواردی که باید در مورد این تکنولوژی بدانید شاره شده است.

تاریخچه Citrix

Citrix Systems Inc یک شرکت نرم افزاری ابری آمریکایی است که در زمینه توسعه نرم افزارها و برنامه های رایانش ابری تخصص دارد. شرکتی که در ابتدا با نام 'Citrus' شناخته می شد و در سال 1989 توسط Ed Iacobucci ، سابقاً از IBM تاسیس شد . کار خود را با پنج مهندس و 3 میلیون دلار سرمایه گذاری نقدی آغاز کرد. پس از ادعای نقض مارک تجاری توسط یک شرکت موجود ، این شرکت مجبور شد نام خود را تغییر دهد.  بنابراین ، بنیانگذار آن مارک تجاری را با UNIX ادغام کرد و نامی را ایجاد کرد که اکنون با آن شناخته شده است.

Citrix چیست؟ سرور Citrix ؟

سرور Citrix ممکن است هزینه بر و پیاده سازی پیچیده و وقت گیر باشد. این سرور از زیرساخت (Microsoft Remote Desktop Services (RDS برای تحویل برنامه های کاربردی و دسک تاپ های مجازی به کاربران از راه دور استفاده می کند.

دو نسخه اصلی این سرورها عبارتند از:

• برنامه های مجازی Citrix
• برنامه ها و دسک تاپ های مجازی Citrix
برنامه ی مجازی Citrix محصول اصلی مورد استفاده در تحویل برنامه است. برنامه ها و دسکتاپ های مجازی Citrix قابلیت های RDS را برای انتشار دسک تاپ های مجازی با استفاده از فناوری زیرساخت دسک تاپ مجازی( VDI) گسترش می دهد. هر دو محصول منابع ایمن را براساس مکان و پیکربندی های امنیتی خاص دستگاه به کاربران تحویل می دهند.

Citrix چیست؟

سرور Citrix چیست و چطور کار می کند؟

در تنظیمات تحویل برنامه Citrix ، IT سرورهای مرکزی را برای میزبانی برنامه ها و منابع پیکربندی می کند. برنامه های مجازی Citrix برنامه ها را از سیستم عامل اصلی (OS) جدا کرده و به دستگاه مورد نظر تحویل می دهد. دستگاه مشتری نیازی به برنامه های نصب شده ندارد تمام پیکربندی ها و داده ها در سرور وجود دارد. کاربر با فشار دادن کلیدها و کلیک ماوس به سرور می رود و به روزرسانی های صفحه را دریافت می کند. دستگاه کلاینت برای دسترسی به منابع میزبانی شده از سرور ویندوز به گیرنده Citrix که روی آن نصب شده نیاز دارد. در این حالت ، کاربران منابع فیزیکی سرور را به اشتراک می گذارند.

Citrix Virtual Apps and Desktops یا برنامه ها و دسکتاپ های مجازی Citrix . برای انتشار کل ماشین مجازی (VM) از یک hypervisor به دستگاه های مشتری از راه دور استفاده می شود. VM منتشر شده به این معنی است که هر کاربر دارای یک ماشین مجازی منحصر به فرد از سیستم عامل و دسک تاپ است. منابع بین کاربران تقسیم نمی شوند ، زیرا میز کار مجازی آن با منابع تخصیص یافته است.

مقایسه ی این دو محصول

بسیار مهم است که بدانید Citrix Server چیست و از تفاوت بین برنامه های مجازی Citrix و برنامه های مجازی Citrix و دسک تاپ با خبر باشید.

 

 

برنامه ها و دسکتاپ های مجازی Citrix

برنامه های مجازی Citrix
برنامه های کوچک و نیازهای پیکربندی *
منابع موجود سخت افزاری در حد متوسط *
برنامه های سهام - بدون پیکربندی یا شخصی سازی محیط کاربر *
قابلیت های کامل مورد نیاز دسک تاپ* 
عملکرد اداری مورد نیاز از راه دور* 

 

سرور Citrix چیست؟ 

سرور Citrix چیست؟

خودرو بر هادیشهر

خودرو بر هادیشهر - خودروبر هادیشهر - حمل خودرو هادیشهر

خودروبر یک وسیله جدید برای حمل خودروها می باشد که نسبت به جرثقیل ها بسیار ایمن تر می باشند. خودرو بر هادیشهر یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در هادیشهر  و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

ممکن است برای شما تصمیم سختی باشد که خودرو خود را تا زمانی که به مقصد برسید هدایت کنید یا اینکه آن را به وسیله شرکت خودرو بر به مقصد منتقل کنید. همانگونه که می توانید فکر کنید، مزیت و نقایص برای هر گزینه حمل و نقل خودرو وجود دارد. قطعا باید به این امتیازات مثبت و منفی نگاهی دقیق بیندازید. تا به بهترین نتیجه برسید.

درباره خودرو بر در شهر هادیشهر :

خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در هادیشهر به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو هادیشهر بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین هادیشهر تم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان آذربایجان شرقی نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر هادیشهر معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر هادیشهر زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر هادیشهر ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر هادیشهر به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

کفی ماشین آذربایجان شرقی - جرثقیل آذربایجان شرقی - ماشین بر آذربایجان شرقی 

کفی ماشین هادیشهر - جرثقیل هادیشهر - ماشین بر هادیشهر

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

ممکن است شما در جاده ای در هادیشهر در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با خودرو بر سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند

اجزای تشکیل دهنده خودروبر که دارای امکانات ویژه است وجود قسمت موتوری و کشنده آن است که بسیار قدرتمند بوده و در بخش دوم، کفی خودرو است که خودرو بر روی آن سوار می‌شود. حال وقت آن رسیده است بدانیم که چه زمانی به خودروبر نیاز داریم:

  • خودروهای بدون پلاک
  • جا به جایی خودروهای فرسوده
  • جا به جایی خودروی تصادفی
  • حمل و نقل تجهیزات کشاورزی
  • در صورت خرابی خودرو

انواع مختلف خودروبر ها

خودروبرها در دو مدل تریلر خودروبر و خودروبر کامیونت عرضه شده اند. تریلرهای خودروبر در مواردی که نیاز است چند خودرو همزمان به جایی خارج از شهر منتقل شوند مورد استفاده قرار می گیرند. که با دو ظرفیت حمل هشت خودرو و حمل شش خودرو، عرضه می شوند.

اما خودروبرهای کامیونت، دارای وینچ می باشند و برای جابه جایی داخل شهری و بین شهری  استفاده می شوند و به آن ها خودروبر تکی نیز هم گفته می شود.

خودرو بر کشوری آذربایجان شرقی- کفی ماشین آذربایجان شرقی- جرثقیل آذربایجان شرقی- ماشین بر آذربایجان شرقی خودرو بر کشوری هادیشهر - کفی ماشین هادیشهر - جرثقیل هادیشهر - ماشین بر هادیشهر

خدمات خودروبر هادیشهر عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه.
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه.

شماره تماس خودرو بر هادیشهر :

قیمت خودرو بر هادیشهر

قیمت خودروبر در هادیشهر به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودرو بر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • و…

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افراد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه ماشین سراسری در هادیشهر ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

خودروبر آذربایجان شرقی - کفی آذربایجان شرقی - امداد سیار آذربایجان شرقی خودروبر هادیشهر - کفی هادیشهر - امداد سیار هادیشهر

نحوه یدک کشی خودرو به چه صورت می باشد؟

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان آذربایجان شرقی جابجا می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

خودرو بر هادیشهر با داشتن امکانات متنوع حمل و نقل نظیر خودرو بر، یدک کش، کامیون حمل ماشین و … در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشد. ماشین ها در سراسر جهان به منظور حمل خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تولید کنندگان خودرو، سالانه برای شرکت در نمایشگاه ها و عرضه‌ی خودروهای خود به مشتریان از این تجهیزات استفاده می کنند

مناطق تحت پوشش خودرو بر در استان آذربایجان شرقی:

تفاوت ایمنی و سرعت انواع خودروبر و یدک کش چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

برای استفاده از تخلیه خودرو بهتر است از یک کنترل از راه دور که دارای امنیت بسیاری است استفاده کرد.  با دستگاهای هیدرولیک میتوان به طور اتوماتیک درب عقب را به طور کامل کنترل میکند. بارکاری را میتوان بر روی کفی خودرو بر قرار داد. حمل و نقل خودرو در هادیشهر اهمیت بالایی دارد.

حمل ماشین کشوری - امداد سیار - حمل ماشین استان آذربایجان شرقی- مکانیکی سیار آذربایجان شرقی - حمل ماشین کشوری - امداد سیار - حمل ماشین استان هادیشهر - مکانیکی سیار هادیشهر

Hadishahr Car Relief Services

emdad khodro Hadishahr

khodro bar Hadishahr

khodrobar Hadishahr

yadak kesh Hadishahr

hamle khodro Hadishahr

khodrobar Hadishahr urmia

khodrobar  Tehran Hadishahr

khodro bar from east Hadishahr to urmia

car transfer from east azerbaijan to Hadishahr

emdad khodro from Hadishahr to Ardabil, pardis, rey, firoozkooh, damavand

مکان خودرو بر هادیشهر در روی نقشه گوگل

تبلیغات محیطی

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید 09144066071

تبلیغات محیطی چیست و انواع روش های آن کدامند؟

تبلیغات محیطی

از سوالاتی که همواره صاحبان کسب و کارها و مدیران فروش و بازاریابی می پرسند این است که: بهترین روش تبلیغات برای کسب و کار من کدام است؟ در جواب این سوال، اما و اگر های زیادی است زیرا برای انتخاب بهترین و پربازده ترین روش تبلیغاتی می بایست عوامل مختلفی بررسی شود و بهترین ابزار تبلیغاتی با توجه به نوع محصول، پرسونای مشتری (Customer Persona)، بودجه و هدف از تبلیغ انتخاب می شود.

تیم آنکادر تبلیغات محیطی را به همه کسب و کار ها پیشنهاد می دهد. تبلیغات محیطی مدلی از تبلیغات است که بوسیله آن زمانیکه مردم در خانه هایشان نیستند می توانند با محصولات و یا خدمات شما آشنا شوند. همانطور که می دانید اکثر افراد بیشتر زمانشان را بیرون از خانه هایشان سپری می کنند.

قطعا زمانی که شما خارج از خانه خود هستید با بیلبوردها و یا بنر ها و یا تابلوهایی روبه رو شده اید که محصولات و یا خدماتی از یک شرکت را معرفی و تبلیغ می کنند و باعث می شوند که در روز به صورت ناخودگاه تصویر یک برند یا یک محصول در ذهن شما ماندگار شود.

این معجزه تبلیغات محیطی است !!

چرا تبلیغات محیطی؟

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی خود استفاده نماید.

یکی از مناسب ترین این روش ها تبلیغات محیطی است که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت های مختلف در بازار های داخلی و یا خارجی می تواند تاثیرگذاری مناسب برای آگاهی مشتریان از خدمات و محصولات این شرکت ها به آنها ارائه دهد.

در واقع استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروزه به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار کاربرد یافته است

در برخی از موارد با توجه به معیار های مختلف و همچنین ویژگی ها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.

اهداف اصلی تبلیغات محیطی چیست؟

همانطور که گفتیم هدف این نوع از تبلیغات مانند دیگر روش های بازاریابی، شناسایی این محصول به مشتریان می باشد.

اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با دیگر روش های تبلیغاتی دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، مشتری قبل از اینکه به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول یا خدمات در ذهن او حک شده است.

همین موضوع می تواند اهمیت این نوع تبلیغات را بالا ببرد. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیط به نیاز مردم توجه نماید و خلاقیت ویژه ای به همراه داشته باشد می تواند در کم ترین زمان ممکن ذهن مشتری را به تصرف خود در آورد.

یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و اینجاست که باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز به دست آورد.

روش های مختلف این نوع از تبلیغات در یک پیام ساده اما صریح و شفاف و البته پر قدرت، محصول خود را به مخاطب که در حال گذر از آن منطقه است، معرفی می کنند.

موثرترین و بهترین شیوه تبلیغات محیطی و رسانه ای

برای سوال بهترین و موثرترین شیوه تبلیغاتی جواب واحدی وجود ندارد زیرا اهداف هر کمپانی از تبلیغات و همچین میزان بودجه و پتانسیل های رشد هر کسب وکاری متفاوت است. اما بامطالعه دقیق و شناسایی مزایا و معایب روشهای مختلف تبلیغات محیطی و رسانه ای میتوان بهترین شیوه تبلیغاتی مختص هر کسب و کاری را به دست آورد.

انواع روش های تبلیغات محیطی

در این قسمت در مورد انواع روش های تبلیغاتی صحبت می کنیم و معایب و مزایای هر یک را مختصرا عنوان می کنیم. به این طریق گام دیگر شما را به جواب سوال بهترین روش تبلیغاتی نزدیک خواهیم کرد.

برای اطلاع از انواع روش های تبلیغات محیطی و کاربردشان اینجا کلیک کنید.

قیمت درب فلزی

عوامل تاثیرگذار در قیمت درب فلزی نفر رو

بدیهی است قیمت نهایی درب فلزی با توجه به عواملی از قبیل وزن، ابعاد و طرح درب تعیین می گردد. در ادامه به بررسی دقیق این موارد می پردازیم.

وزن درب فلزی

از آنجایی که دربهای فلزی از آهن ساخته می شوند؛ معمولاً وزن بالایی دارند. میزان آهن مصرفی برای ساخت درب در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. به عنوان مثال یک درب فلزی ورودی یا اصطلاحاً نفررو با ابعاد استاندارد 1.20 متر ( عرض) در 2.5 متر ( ارتفاع) و طراحی ساده ؛ وزنی در حدود 100 تا 120 کیلوگرم دارد. در حالیکه وزن درب های فرفوروژه در ابعاد استاندارد در حدود 55 تا 75 کیلوگرم می باشد. در نتیجه طرح درب، وزن آن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بدیهی است درب های دو لنگه ابعاد بزرگتر و وزن بیشتری دارند.

بنابراین یکی از فاکتورهایی که به هنگام محاسبه قیمت در نظر گرفته می شود، وزن آهن بکاربرده شده در ساختار درب است. در حال حاضر ( بهمن ماه 1399) قیمت هر کیلوگرم آهن در حدود 23.000 تومان می باشد.

طرح درب فلزی ورودی ساختمان

درب فلزی مدرن دارای طراحی ساده و فاقد جزئیات می باشد. قیمت درب فلزی ساده حیاط در مقایسه با مدل های طرح دار پایین تر است. با اینحال میزان آهن مصرفی در مدل های ساده نسبتاً بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال هزینه ساخت درب های ساده به ازای هر کیلوگرم در حدود 10.000 تا 15.000 تومان می باشد.

درب فلزی برش لیزری علاوه بر اینکه ظاهری زیبا دارد، قیمت مناسب تری در مقایسه با درب های آهنی طرح دار دارند. این درب ها دارای اشکال برجسته هستند، در نتیجه اگر علاقه ای به درب های ساده ندارید درب لیزری گزینه مناسبی می باشد.

رنگ درب های فلزی

کیفیت رنگ تاثیر زیادی در قیمت درب فلزی دارند. رنگ های معمولی و پودری کوره ای از جمله رایج ترین گزینه ها برای این دربها هستند. هر دوی این رنگ ها کیفیت خوبی دارند، با این تفاوت که ضخامت رنگ های پودری کوره ای بیشتر است. قیمت رنگ پودری در مقایسه با رنگ معمولی کمتر می باشد، اما هزینه رنگ آمیزی و تجهیزات مورد نیاز آن موجب افزایش هزینه می گردد.

نوع رنگ آمیزی درب کیفیت آن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. پیش از شروع کار باید سطح درب از هر گونه ذرات و آلودگی ها پاکسازی شود. برای این امر می توان از روش سندبلاست بهره برد. بدین صورت که با بهره گیری از ذرات ساینده مانند مس و یا شن می توان سطح درب را پاکسازی نمود. این فرایند نیازمند فشار هوا می باشد تا درب کاملا صاف و صیقل شده و آماده رنگ شود.

رنگ آمیزی در سه مرحله پرایمر، لایه میانی و در پایان لایه نهایی انجام می گیرد. این مراحل باید با دقت بالا انجام گردد تا کیفیت درب زیر سوال نرود.

یراق آلات درب

یراق آلات در برندهای مختلفی در بازار موجود بوده که هر کدام از نظر جنس، کیفیت و قیمت متفاوت هستند. از آنجایی که این درب ها در معرض هوای آزاد، رطوبت و تردد بالا می باشند، بهتر است یراق آلات مرغوب تهیه گردد. این امر نیز قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

هزینه حمل و نصب درب

هزینه حمل درب را کارفرمای محترم پرداخت می نماید. علاوه بر این، اکثر تولیدکنندگان هزینه نصب را نیز در فاکتور یا قرارداد نهایی لحاظ می نمایند. هزینه نصب این درب ها از 300.000 تا 500.000 تومان می باشد.

انواع درب فلزی پارکینگ

درب های پارکینگ بزرگ هستند و به طبع وزن آهن بکار گرفته در آن ها نیز بیشتر خواهد بود. اکثر دربهای پارکینگ دارای سیستم اتوماتیک هستند که شامل جک و موتور می باشد. این امر می تواند به عنوان هزینه های جانبی، قیمت نهایی را افزایش دهد. انواع دربهای پارکینگ به شرح زیر هستند.

درب پارکینگ لولایی بیرون بازشو و داخل بازشو: این درب ها همانطور که از نامشان پیداست، دارای لولا هستند و به نام بازویی نیز شناخته شده اند. درب های لولایی قابلیت طراحی به شکل بیرون بازشو و داخل بازشو را دارند.

درب لولایی سقفی : این درب ها از قسمت بالا مجهز به لولا بوده و به سمت سقف باز می شوند. درب های سقفی نیازمند سیستم اتوماتیک هستند.

درب های ریلی : این درب ها بر روی ریل قرار گرفته و به سمت چپ یا راست باز و بسته می شوند.

خودرو بر خوشه مهر

خودرو بر خوشه مهر - خودروبر خوشه مهر - حمل خودرو خوشه مهر

خودروبر یک وسیله جدید برای حمل خودروها می باشد که نسبت به جرثقیل ها بسیار ایمن تر می باشند. خودرو بر خوشه مهر یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در خوشه مهر  و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

ممکن است برای شما تصمیم سختی باشد که خودرو خود را تا زمانی که به مقصد برسید هدایت کنید یا اینکه آن را به وسیله شرکت خودرو بر به مقصد منتقل کنید. همانگونه که می توانید فکر کنید، مزیت و نقایص برای هر گزینه حمل و نقل خودرو وجود دارد. قطعا باید به این امتیازات مثبت و منفی نگاهی دقیق بیندازید. تا به بهترین نتیجه برسید.

درباره خودرو بر در شهر خوشه مهر :

خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در خوشه مهر به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو خوشه مهر بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین خوشه مهر تم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان آذربایجان شرقی نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر خوشه مهر معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر خوشه مهر زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر خوشه مهر ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر خوشه مهر به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

کفی ماشین آذربایجان شرقی - جرثقیل آذربایجان شرقی - ماشین بر آذربایجان شرقی کفی ماشین خوشه مهر - جرثقیل خوشه مهر - ماشین بر خوشه مهر

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

ممکن است شما در جاده ای در خوشه مهر در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با خودرو بر سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند

اجزای تشکیل دهنده خودروبر که دارای امکانات ویژه است وجود قسمت موتوری و کشنده آن است که بسیار قدرتمند بوده و در بخش دوم، کفی خودرو است که خودرو بر روی آن سوار می‌شود. حال وقت آن رسیده است بدانیم که چه زمانی به خودروبر نیاز داریم:

  • خودروهای بدون پلاک
  • جا به جایی خودروهای فرسوده
  • جا به جایی خودروی تصادفی
  • حمل و نقل تجهیزات کشاورزی
  • در صورت خرابی خودرو

انواع مختلف خودروبر ها

خودروبرها در دو مدل تریلر خودروبر و خودروبر کامیونت عرضه شده اند. تریلرهای خودروبر در مواردی که نیاز است چند خودرو همزمان به جایی خارج از شهر منتقل شوند مورد استفاده قرار می گیرند. که با دو ظرفیت حمل هشت خودرو و حمل شش خودرو، عرضه می شوند.

اما خودروبرهای کامیونت، دارای وینچ می باشند و برای جابه جایی داخل شهری و بین شهری  استفاده می شوند و به آن ها خودروبر تکی نیز هم گفته می شود.

خودرو بر کشوری آذربایجان شرقی- کفی ماشین آذربایجان شرقی- جرثقیل آذربایجان شرقی- ماشین بر آذربایجان شرقی خودرو بر کشوری خوشه مهر - کفی ماشین خوشه مهر - جرثقیل خوشه مهر - ماشین بر خوشه مهر

خدمات خودروبر خوشه مهر عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه.
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه.

شماره تماس خودرو بر خوشه مهر :

قیمت خودرو بر خوشه مهر

قیمت خودروبر در خوشه مهر به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودرو بر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • و…

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افراد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه ماشین سراسری در خوشه مهر ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

خودروبر آذربایجان شرقی - کفی آذربایجان شرقی - امداد سیار آذربایجان شرقی خودروبر خوشه مهر - کفی خوشه مهر - امداد سیار خوشه مهر

نحوه یدک کشی خودرو به چه صورت می باشد؟

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان آذربایجان شرقی جابجا می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

خودرو بر خوشه مهر با داشتن امکانات متنوع حمل و نقل نظیر خودرو بر، یدک کش، کامیون حمل ماشین و … در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشد. ماشین ها در سراسر جهان به منظور حمل خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تولید کنندگان خودرو، سالانه برای شرکت در نمایشگاه ها و عرضه‌ی خودروهای خود به مشتریان از این تجهیزات استفاده می کنند

مناطق تحت پوشش خودرو بر در استان آذربایجان شرقی:

تفاوت ایمنی و سرعت انواع خودروبر و یدک کش چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

برای استفاده از تخلیه خودرو بهتر است از یک کنترل از راه دور که دارای امنیت بسیاری است استفاده کرد.  با دستگاهای هیدرولیک میتوان به طور اتوماتیک درب عقب را به طور کامل کنترل میکند. بارکاری را میتوان بر روی کفی خودرو بر قرار داد. حمل و نقل خودرو در خوشه مهر اهمیت بالایی دارد.

حمل ماشین کشوری - امداد سیار - حمل ماشین استان آذربایجان شرقی- مکانیکی سیار آذربایجان شرقی - حمل ماشین کشوری - امداد سیار - حمل ماشین استان خوشه مهر - مکانیکی سیار خوشه مهر

Khusheh Mehr Car Relief Services

emdad khodro Khusheh Mehr

khodro bar Khusheh Mehr

khodrobar Khusheh Mehr

yadak kesh Khusheh Mehr

hamle khodro Khusheh Mehr

khodrobar Khusheh Mehr urmia

khodrobar  Tehran Khusheh Mehr

khodro bar from east Khusheh Mehr to urmia

car transfer from east azerbaijan to Khusheh Mehr

emdad khodro from Khusheh Mehr to Ardabil, pardis, rey, firoozkooh, damavand

مکان خودرو بر خوشه مهر در روی نقشه گوگل