طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

تبلیغات محیطی

برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید 09144066071

تبلیغات محیطی چیست و انواع روش های آن کدامند؟

تبلیغات محیطی

از سوالاتی که همواره صاحبان کسب و کارها و مدیران فروش و بازاریابی می پرسند این است که: بهترین روش تبلیغات برای کسب و کار من کدام است؟ در جواب این سوال، اما و اگر های زیادی است زیرا برای انتخاب بهترین و پربازده ترین روش تبلیغاتی می بایست عوامل مختلفی بررسی شود و بهترین ابزار تبلیغاتی با توجه به نوع محصول، پرسونای مشتری (Customer Persona)، بودجه و هدف از تبلیغ انتخاب می شود.

تیم آنکادر تبلیغات محیطی را به همه کسب و کار ها پیشنهاد می دهد. تبلیغات محیطی مدلی از تبلیغات است که بوسیله آن زمانیکه مردم در خانه هایشان نیستند می توانند با محصولات و یا خدمات شما آشنا شوند. همانطور که می دانید اکثر افراد بیشتر زمانشان را بیرون از خانه هایشان سپری می کنند.

قطعا زمانی که شما خارج از خانه خود هستید با بیلبوردها و یا بنر ها و یا تابلوهایی روبه رو شده اید که محصولات و یا خدماتی از یک شرکت را معرفی و تبلیغ می کنند و باعث می شوند که در روز به صورت ناخودگاه تصویر یک برند یا یک محصول در ذهن شما ماندگار شود.

این معجزه تبلیغات محیطی است !!

چرا تبلیغات محیطی؟

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی خود استفاده نماید.

یکی از مناسب ترین این روش ها تبلیغات محیطی است که با توجه به گستردگی سطح فروش و خدمات شرکت های مختلف در بازار های داخلی و یا خارجی می تواند تاثیرگذاری مناسب برای آگاهی مشتریان از خدمات و محصولات این شرکت ها به آنها ارائه دهد.

در واقع استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروزه به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار کاربرد یافته است

در برخی از موارد با توجه به معیار های مختلف و همچنین ویژگی ها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.

اهداف اصلی تبلیغات محیطی چیست؟

همانطور که گفتیم هدف این نوع از تبلیغات مانند دیگر روش های بازاریابی، شناسایی این محصول به مشتریان می باشد.

اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با دیگر روش های تبلیغاتی دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، مشتری قبل از اینکه به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول یا خدمات در ذهن او حک شده است.

همین موضوع می تواند اهمیت این نوع تبلیغات را بالا ببرد. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیط به نیاز مردم توجه نماید و خلاقیت ویژه ای به همراه داشته باشد می تواند در کم ترین زمان ممکن ذهن مشتری را به تصرف خود در آورد.

یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و اینجاست که باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز به دست آورد.

روش های مختلف این نوع از تبلیغات در یک پیام ساده اما صریح و شفاف و البته پر قدرت، محصول خود را به مخاطب که در حال گذر از آن منطقه است، معرفی می کنند.

موثرترین و بهترین شیوه تبلیغات محیطی و رسانه ای

برای سوال بهترین و موثرترین شیوه تبلیغاتی جواب واحدی وجود ندارد زیرا اهداف هر کمپانی از تبلیغات و همچین میزان بودجه و پتانسیل های رشد هر کسب وکاری متفاوت است. اما بامطالعه دقیق و شناسایی مزایا و معایب روشهای مختلف تبلیغات محیطی و رسانه ای میتوان بهترین شیوه تبلیغاتی مختص هر کسب و کاری را به دست آورد.

انواع روش های تبلیغات محیطی

در این قسمت در مورد انواع روش های تبلیغاتی صحبت می کنیم و معایب و مزایای هر یک را مختصرا عنوان می کنیم. به این طریق گام دیگر شما را به جواب سوال بهترین روش تبلیغاتی نزدیک خواهیم کرد.

برای اطلاع از انواع روش های تبلیغات محیطی و کاربردشان اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد