طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

چگونگی ساخت عروسک چوبی بابانوئل الوود لند

چگونه عروسک چوبی بابانوئل ساخته می شود؟

باید بدانیم که کاربرد چوب فقط در نجاری، دکوراسیون و ساختمان سازی خلاصه نمی‎‌ شود بلکه می توان در صنعت عروسک سازی و تزئیناتی نیز از چوب استفاده نمود؛ الوود لند نیز از چوب در ساخت عروسک های چوبی بابانوئل استفاده می نماید. عروسک های چوبی بابانوئل الوود لند علاوه‌ بر زیبایی، مقاومت و استحکام بالایی داشته و در برابر ضربه و خرابی نیز بسیار مقاوم است. همچنین بافت طبیعی چوب باعث ایجاد رابطه‌ بهتر کودکان با طبیعت می‌ شود که یکی از مزایای مهم عروسک های چوبی نسبت به پلاستیکی است. استفاده از عروسک های چوبی الوود لند تنها به کودکان محدود نمی‌ شود؛ زیرا با داشتن زیبایی و جلوه خاص می‌ تواند به عنوان المانی تزیینی برای محیط کار یا منزل هم استفاده شود. با ما همراه باشید تا در ادامه به برخی سوالات درباره عروسک چوبی بابانوئل الوود لند و نحوه ساخت آن بپردازیم.

چوب مناسب برای ساخت عروسک چوبی الوودلند

اولین قدم در ساخت اسباب بازی چوبی انتخاب چوب مناسب آن می باشد. چوب ماده‌ ای مقاوم، رنگ‌ پذیر، فرم پذیر و بی خطر است. نکته‌ مهمی که در انتخاب چوب باید مد نظر قرار دهید این است که چوب سمی نباشد و مورد حمله آفات قرار نگرفته باشد. از انواع چوب مناسب برای ساخت عروسک می‌ توان به چوب کاج، توسکا، گردو، نوئل، گلابی، زبان گنجشک و… اشاره کرد. در انتخاب چوب باید دقت داشته باشید که سالم باشد و گره، پیچیدگی الیاف و کج تاری نداشته باشد و قابلیت برشکاری، رنده‌کاری، فرز کاری، سنباده کاری، خراطی و … داشته باشد.

رنگ مناسب برای پرداخت عروسک چوبی

یکی از راه‌ های شناخت کودکان حس چشایی است و سعی می‌ کنند با مزه کردن چیز های مختلف دنیای اطراف خود را جستجو کنند؛ به همین جهت رنگی که برای پرداخت اسباب بازی انتخاب می‌ کنید باید شرایط و ویژگی‌ های خاصی داشته باشد تا مواد شیمیایی و سمی جذب بدنشان نشود. بهترین گزینه برای پرداخت عروسک چوبی استفاده از روغن‌ گیاهی مخصوص با استاندارد kids Toys است.

elwoood

مزایای عروسک های چوبی الوود لند

  • دوام و کارایی بالا
  • زیبا و ایمن
  • مناسب برای تمام سنین
  • قابل استفاده به عنوان المان زیبایی و دکوری در منزل
  • تقویت خلاقیت و مهارت زندگی
  • تقویت قدرت حل مسئله

برای خواندن  ادامه مطلب عروسک های بابانوئل کلیک کنید.

درهای فلزی طرح چوب

طراحی و ساخت درب فلزی طرح چوب

شاید با شنیدن واژه “درب فلزی ” برخی افراد نتوانند حدس بزنند که پشت این واژه و این فلز سخت، چقدر میتواند تنوع و ظرافت وجود داشته باشد. در واقع درهای فلزی طرح چوب این هنر صنعتگران زبر دست و آهنگران ماهر و خوش ذوق است که باعث می شود بتوانند در طرح و شکل و رنگ مصنوعات فلزی که می سازند به قدری تنوع ایجاد کننده که از یک فلز سخت بتوانند یک اثر کارآمد هنری بسازند. محصولاتی که ما در درب گستر ارائه میدهیم نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

*در ادامه بطور خاص در خصوص درب های فلزی صحبت میکنیم که در آنها از رنگ و طرح چوب استفاده شده است و همانطور که از نام آنها پیداست، در ظاهر ترکیبی از فلز و چوب و یا کاملا چوبی به نظر می رسند، اما در اصل کاملا فلزی و آهنی هستند.

درهای-فلزی-طرح-چوب

درهای طرح چوب میتوانند در انواع کاربری ها استفاده شوند، از جمله:

  • درب پارکینگ فلزی طرح چوب یک لنگه، دو لنگه یا چند لنگه
  • درب ورودی فلزی طرح چوب عابر رو
  • درب های فلزی و طرح چوب برای ویلا، باغ
  • درب فلزی طرح چوب برای کارخانه ها و کارگاه ها
  • درب فلزی طرح چوب به سبک مدرن و سنتی

درب فلزی طرح چوب پارکینگ یک لنگه، دو لنگه یا چند لنگه

در ادامه چندین نمونه از درهای فلزی طرح چوب که برای استفاده در پارکینگ طراحی و ساخته شده اند تقدیم آورده شده است. در صورت نیاز به ثبت سفارش شما میتوانید از طریق انتخاب یکی از نمونه کارهای ما، یا سایر نمونه هایی که خودتان مد نظر دارید و یا سفارش طراحی منحصر به فرد، اقدام به خرید درب فلزی طرح چوب برای پارگینگ خود نمایید.

درب ورودی و عابر رو ساختمان طرح چوب

درب های فلزی طرح چوب برای قسمت عابر رو و ورودی ساختمان ، میتوانند بصورت مستقل و یا در ترکیب و هماهنگی بصری با درب پارکینگ طراحی و ساخته شوند تا جلوه ای زیبا تر و در عین حال جذاب و طبیعی داشته باشند.

بیشتر بدانیم....

درب‌های چوبی دارای وزن کمتری در مقایسه با سایر درب ها هستند و امروزه استفاده از چوب ویژه ( ترموود ) که مقاومت فوق العاده‌ای در برابر عوامل جوی دارند بیشتر شده، ولی بدلیل کمبود چوب مناسب و  مرقرون به صرفه نبودن آن، برای ساخت بسیاری از درب ها فلز بکار می رود و درب ها بصورت طرح چوب ساخته می شوند که تنوع بسیار گسترده ای هم دارند و در هر اندازه قابل اجرا است. درب چوبی از نظر استحکام و ایمنی با فلز قابل مقایسه نیست همچنین نسبت به درب‌های آهنی تنوع کمتری در طرح دارند.تبریز فلز تولید کننده انواع درب و پنجره فلزی برای ساخت این درها در خدمت مشتریان است.

درهای-فلزی-طرح-چوب-2

در واقع وجود درب طرح چوب کلاسیک و یا مدرن باعث می شود. تا ارزش و زیبایی نمای خانه شما نیز بیشتر از قبل زیبا تر خود را نشان دهد. در صورتی که در کوچه ها قدم بزنید. و نگاهی به این مدل درب ساختمان ها بیاندازید متوجه می شوید. که وجود این مدل درب خاص و زیبا چقدر روی دید شما و نمای ساختمان تاثیرگذار می باشد. با وجود این نوع درب کلاسیک می توانید خانه خود را به یک نماد در محل سکونت تبدیل نمایید. طرح های فرفورژه یا کلاسیک و همچنین برش لیزری یا مدرن و همچنین درب جنوبی یا شمالی، درب ویلایی یا خانه باغ، تک لنگه و یا درب حیاط دولنگه یا سه لنگه و… تقسیم می شوند.

مجازات ممانعت از ملاقات فرزند

مجازات ممانعت از ملاقات فرزند

طلاق هر چند سخت و ناپسند اما گاهی اجباری است. در زمانی که طلاق اتفاق می افتد حضانت فرزند به یکی از والدین سپرده خواهد شد. والد دیگر حق دیدار با فرزند خود را تحت شرایطی خواهد داشت. اما بعضی اوقات والد دیگر با ممانعت از ملاقات فرزند سعی در آزار و اذیت یکدیگر دارند. در چنین مواردی قانون برای حفظ حق دیدار با فرزند قوانین و مقررات خاصی دارد. و ممانعت از آن با جریمه هایی اعمال خواهد شد.

چگونگی تعیین حضانت پس از طلاق

بر اساس قانون مدنی حضانت فرزند پسر و دختر تا ۷ سالگی با مادر است و حضانت دختر از ۷ سالگی تا ۹ سالگی و پسر نیز از ۷ سالگی تا ۱۵ سالگی با پدر است. اما قانون گذار در قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده به قاضی اختیاراتی تفویض کرده است. که با توجه به مصلحت کودک حضانت را مشخص و تعیین نماید. یعنی ملاک حضانت برای دادگاه مصلحت طفل می باشد. پس از سن بلوغ نیز خود فرزند مختار است تا زندگی با مادر یا پدرش را انتخاب نماید.

ممانعت-از-ملاقات-فرزند4

امکان کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند

در مواردی ممکن است زمانی که برای ملاقات تعیین شده باشد به مصلحت طفل نباشد و بیم فساد و تباهی برود و مشکلات متعدد جسمی یا روانی برای طفل ایجاد کند. مانند زمانی که یکی از والدین معتاد باشد در این صورت میتوان نسبت به کاهش مدت زمان ملاقات صرفا از طریق دادگاه اقدام کرد اما نمیتوان فرد را به طور کامل از ملاقات فرزندش محروم کرد.

قوانین مربوط به دیدار با فرزند

بر اساس ماده 1174 قانون مدنی در صورتی که به علت طلاق و یا هر جهت دیگر والدین در یک منزل سکونت نداشته باشند. دادگاه برای هریک از والدین که طفل تحت حضانت او نیست، حق ملاقات با فرزند تعیین می نماید. که جزئیات این ملاقات بر عهده دادگاه خانواده می باشد. بر اساس این ماده در صورتی که در خصوص مکان، زمان و سایر جزئیات ملاقات، میان والدین توافقی حاصل شود بر اساس آن عمل خواهد شد. و در صورتی که اختلافی باشد، دادگاه زمان و مکان آن را بر اساس شرایط و مصالح کودک تعیین می نماید.

ممانعت-از-ملاقات-فرزند3

عواقب ممانعت از ملاقات فرزند

پدر یا مادری که حضانت طفل را بر عهده دارد. نمی تواند او را از محل حضانت (شهر محل سکونت) او خارج نمایند. فقط با رضایت والد دیگر یا حکم دادگاه این ممکن خواهد بود. به عنوان مثال اگر محل سکونت والدین در شهر تهران باشد، کسی که حضانت بر عهده او است. نمی تواند طفل را به تبریز ببرد. چرا که در این صورت استفاده از حق ملاقات برای طرف دیگر دشوار خواهد شد.. بر اساس ماده ۵۴ قانون حمایت خانواده: هرگاه مسئول حضانت از انجام تکالیف مقرر خودداری کند یا مانع ملاقات طفل با اشخاص ذی حق شود. برای بار اول به پرداخت جزای نقدی درجه هشت و درصورت تکرار به حداکثر مجازات مذکور محکوم خواهد شد.

تعیین مکان ملاقات با فرزند بر عهده کیست؟

تا پیش از تصویب قانون حمایت خانواده محل تحویل یا ملاقات اطفالی که والدین آن ها در مورد ملاقات اختلاف دارند. در کلانتری صورت میگرفت اما با تصویب قانون حمایت خانواده جدید قوه قضاییه مکلف شده است. که شرایطی مهیا کند که مناسب مصالح کودک و خانواده باشد.

آموزش ساخت عروسک با چوب بستنی

ساخت عروسک با چوب بستنی

عروسک یکی از وسایل محبوب برای کودکان به ویژه دختران است. در این بخش نحوه ساخت عروسک با چوب بستنی را به شما آموزش خواهیم داد.

ساخت عروسک و هنر عروسک سازی از هنرهایی است که با کمک وسایل متنوع و ساده می توانید مدل های زیبای عروسک را طراحی کنید و آنها را به زیبایی هر چه تمام تر بسازید. یکی از این وسایل ساده، چوب بستنی است که می توانید با ایده های گوناگون این کار را انجام دهید و به سادگی یک آدمک زیبا بسازید و در اختیار فرزندتان قرار دهید تا بتواند با دوستانش بازی کند.

لوازم مورد نیاز ساخت عروسک با چوب بستنی

برای ساختن عروسک ادمک چوبی شما نیاز به وسایل زیر دارید.

  • قطعه کوچکی مقوای قهوه ای و قرمز رنگ
  • دو عدد چوب بستنی
  • دو عدد چشم عروسکی
  • یک عدد ماژیک سفید رنگ و مداد
  • قلم مو و گواش قهوه ای رنگ
  • چسب
  • قیچی

مراحل ساخت آدمک چوبی

در ابتدا با گواش، چوب بستنی ها را رنگ کنید و آنها را کنار هم بگذارید تا رنگشان خشک شود. در مرحله بعد بر روی مقوای قهوه ای رنگ یا کرم رنگ دو شکل دایره در ابعاد کوچک ترسیم کنید و آن را برش بزنید و سپس طرح پاپیون را مانند عکس زیر روی مقوای قرمز رنگ نقاشی کنید و با قیچی آن را برش بزنید.

حالا با استفاده از ماژیک سفید بر روی مقوای دایره ای شکلی طراحی کنید تا حالت عروسک پسر و دختر مشخص شود.

با چسب، چشم های عروسکی که از قبل خریده اید روی صورت عروسک بچسبانید و یک پاپیون را با مقداری چسب روی سر عروسک قرار دهید و پاپیون دیگری را هم باید زیر صورت آدمک یا عروسک قرار دهید.

در آخر صورت های آماده شده را به چوب بستنی بچسبانید که در واقع همان بدن عروسک است. سپس با ماژیک سه نقطه سفید به حالت دکمه روی چوب بستنی بکشید. حالا شما دو عروسک جوبی دخترانه و پسرانه دارید.

عروسک-دست-ساز-چوبی

مدل های مختلف عروسک با چوب بستنی

ایده های زیادی برای ساختن عروسک با چوب وجود دارد و با نقاشی و رنگ کردن چوب بستنی و استفاده از تور، پارچه های طرح دار، کاغذ رنگی، پر، کاموا، نمد و … می توانید مدل های زیبا از عروسک های مختلف را بسازید و از تماشای عروسک های دست ساز خودتان لذت ببرید.


برای دیدن ادامه آموزش عروسک چوبی با بستنی کلیک کنید.


گرافیک محیطی

گرافیک محیطی

رد پای گرافیست‌ها، در هیچ‌جا به اندازه محیط زندگی اجتماعی پر‌رنگ نمی‌باشد. وقتی در خیابان قدیم می‌زنیم، نشانه‌های تصویری و گرافیک محیطی بسیاری مشاهده می‌شود که هر کدام سعی در ایجاد ارتباط با مخاطب دارند. حتی در جاده‌های بیرون شهر و بیابان‌ها نیز می‌توان نمونه‌هایی از آثار گرافیست‌ها را دید.

اصطلاح  طراحی گرافیک محیطی ترجمه‌ی عبارت (Environmental Graphic Design ) است. اصطلاح‌های طراحی گرافیک محیط شهری و طراحی محیطی را نیز برای این مفهوم به کار می برند. در واقع زمانی که یک ساختار گرافیکی در ارتباط مستقیم با گروه های مختلف یک جامعه شهری بوده و هدف آن ایجاد یک فضای زندگی مساعد و دلپذیر و هماهنگ ساختن آن با سن و فرهنگ و خلق و خوی افراد آن جامعه باشد، از آن به عنوان گرافیک محیطی یاد می شود.

به این ترتیب هر آنچه به کمک عناصر تصویری بر مبنای دانش وسیع هنرهای تجسمی و استفاده از امکانات هنرهای زیبا در سطح جامعه مورد استفاده قرار می گیرد و باعث جلب توجه مخاطب شود در این حیطه است. انسان به واسطه گرافیک با محیط پیرامون خود و با دیگران ارتباط برقرار می کند. به این ترتیب شاید بتوان گفت که گرافیک محیط از مهم ترین زیرشاخه های هنر گرافیک است.

با توجه به معنای گسترده و وسیعی که گرافیک دارد و طیف بسیار متنوعی از عناصر بصری ای که در حیطه تعریف خود جای می دهد، می توان برای آن تاریخچه ای به قدمت نگارگری قائل شد. به عبارتی تمامی ایدئوگرام‌ها،پیکتوگرام ها،خطوط  هیروگلیف، تزیینات قصرها، کتیبه ها و سنگ نبشته های پادشاهان در به تصویر کشیدن پیروزی ها و صحنه های قدرت نمایی خویش و نیز ستون های سنگی در معابر عمومی را باید جزء مقدم ترین کارهای گرافیک محیط به حساب آورد.

به طور کلی اهداف و کاربردهای اصلی گرافیک محیطی در چند زمینه خلاصه می شوند:

۱. تبلیغات

٢. امور آموزشی و فرهنگی

٣. هدایت و راهنمایی و اطلاع رسانی

۴. کاربرد تفریحی و زیباسازی شهری

۵. ایجاد نظم و ایمنی

۶. افزایش سطح اطلاعات و فرهنگ جامعه

 

گرافیک محیطی چیست


اهمیت طراحی گرافیک محیطی

هماهنگی محیط شهر با نوع تبلیغات و طرحهای گرافیکی موجود در تابلو ها بنر ها و سایر اجزا تبلیغاتی ، مستقیما موضوع بحث طراحی گرافیک محیطی میباشد

در محیطهای بیرونی شهر از آنجا که فضایی جهت زندگی و تمدن میباشد,تصویر برجسته یک شهر متشکل از این فضاهاست.

در صورتی که تصویری خشن و نفرت انگیز و یا یکنواخت ایجاد شود تاثیرات بسیار منفی هم در روحیه شهروندان ، هم در تبلیغات کالا و محصولات

و همچنین در چشم و ذهن گردشگران و توریستهای خارجی خواهد داشت

باید توجه داشت که رعابت اصول گرافیک محیطی نه تنها در موارد یاد شده ضرورت دارد بلکه نکات مثبت دیگری را نیز درپی خواهد داشت

علاوه بر جنبه های تبلیغاتی که هدف بحث ما بود، گرافیک به کاهش آلودگی ,کنترل ترافیک ,کاهش سردرگمی شهروندان ,اعلام اطلاعات

و پیامهای آموزشی و بهداشتی و بسیاری از مسائل دیگر موثر میباشد

خدمات طراحی تبلیغات سپیدگرافیک

رعایت اصول گرافیک محیط در تبلیغات

طراحی گرافیکی

باتوجه به مواردی که ذکر کردیم به خوبی اهمیت گرافیک در تبلیغات ,محیط و زیبایی شهری,افزایش بازدهی تبلیغات بصری

مانند طراحی بیلبورد ها و طراحی بنر ها درک میشود.

طراحی گرافیکی سپیدگرافیک در زمینه ارائه خدمات طراحی و تبلیغات برپایه کاملا علمی و تخصصی فعالیت مینمایید.

مهمترین وظیفه ما و اصلی ترین ویژگی خدمات ما رعایت اصول فنی ,علمی و تخصصی در تبلیغات و طراحی میباشد.

 

گرافیک محیطی

 

 در واقع می توان گرافیک محیطی را به دو بخش تقسیم کرد :

۱. آثاری که در آنها علاوه بر در نظر گرفتن جنبه های زیبایی شناسانه، عنصر ارتباط و انتقال پیام و مفاهیم در درجه اول اهمیت قرار دارد که به آن تبلیغات شهری نیز می گوییم. این نوع تبلیغات می تواند سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

 ۲. آثاری که جدا از تبلیغات شهری هستند و هدف آنها زیباتر کردن محیط اطراف انسانها و ایجاد ترکیب های زیبا و چشم نواز و تعامل بین انسان و محیط اطراف اوست و در این بین شاید هیچگونه مفهوم و معنای خاصی رد و بدل نگردد. مثل فضای سبز، آب نماها و .. .

گرافیک محیطی هم در فضاهای باز مثل پارک ها، خیابان ها و معابر شهری و هم در محیط های بسته مثل فضاهای داخلی ساختمان های اداری و تجاری و مترو، نمایشگاه ها و فروشگاه ها دیده می شود. پس با توجه به گستردگی حیطه آن طراح نیز باید علاوه بر دارا بودن دانش هنرهای تجسمی و آشنایی کامل با اصول گرافیک و شیوه های بیانی تصویر، در محدوده ی دانش های دیگری نظیر جامعه شناسی، معماری، شهرسازی، مخاطب شناسی، روان شناسی، علوم ارتباطات و رسانه و دکوراسیون داخلی با اساتید و کارشناسان این رشته ها هماهنگ شده و از نظریات و تجربیات علمی و تخصصی آنها بهره گیرد.