طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

درهای فلزی طرح چوب

طراحی و ساخت درب فلزی طرح چوب

شاید با شنیدن واژه “درب فلزی ” برخی افراد نتوانند حدس بزنند که پشت این واژه و این فلز سخت، چقدر میتواند تنوع و ظرافت وجود داشته باشد. در واقع درهای فلزی طرح چوب این هنر صنعتگران زبر دست و آهنگران ماهر و خوش ذوق است که باعث می شود بتوانند در طرح و شکل و رنگ مصنوعات فلزی که می سازند به قدری تنوع ایجاد کننده که از یک فلز سخت بتوانند یک اثر کارآمد هنری بسازند. محصولاتی که ما در درب گستر ارائه میدهیم نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

*در ادامه بطور خاص در خصوص درب های فلزی صحبت میکنیم که در آنها از رنگ و طرح چوب استفاده شده است و همانطور که از نام آنها پیداست، در ظاهر ترکیبی از فلز و چوب و یا کاملا چوبی به نظر می رسند، اما در اصل کاملا فلزی و آهنی هستند.

درهای-فلزی-طرح-چوب

درهای طرح چوب میتوانند در انواع کاربری ها استفاده شوند، از جمله:

  • درب پارکینگ فلزی طرح چوب یک لنگه، دو لنگه یا چند لنگه
  • درب ورودی فلزی طرح چوب عابر رو
  • درب های فلزی و طرح چوب برای ویلا، باغ
  • درب فلزی طرح چوب برای کارخانه ها و کارگاه ها
  • درب فلزی طرح چوب به سبک مدرن و سنتی

درب فلزی طرح چوب پارکینگ یک لنگه، دو لنگه یا چند لنگه

در ادامه چندین نمونه از درهای فلزی طرح چوب که برای استفاده در پارکینگ طراحی و ساخته شده اند تقدیم آورده شده است. در صورت نیاز به ثبت سفارش شما میتوانید از طریق انتخاب یکی از نمونه کارهای ما، یا سایر نمونه هایی که خودتان مد نظر دارید و یا سفارش طراحی منحصر به فرد، اقدام به خرید درب فلزی طرح چوب برای پارگینگ خود نمایید.

درب ورودی و عابر رو ساختمان طرح چوب

درب های فلزی طرح چوب برای قسمت عابر رو و ورودی ساختمان ، میتوانند بصورت مستقل و یا در ترکیب و هماهنگی بصری با درب پارکینگ طراحی و ساخته شوند تا جلوه ای زیبا تر و در عین حال جذاب و طبیعی داشته باشند.

بیشتر بدانیم....

درب‌های چوبی دارای وزن کمتری در مقایسه با سایر درب ها هستند و امروزه استفاده از چوب ویژه ( ترموود ) که مقاومت فوق العاده‌ای در برابر عوامل جوی دارند بیشتر شده، ولی بدلیل کمبود چوب مناسب و  مرقرون به صرفه نبودن آن، برای ساخت بسیاری از درب ها فلز بکار می رود و درب ها بصورت طرح چوب ساخته می شوند که تنوع بسیار گسترده ای هم دارند و در هر اندازه قابل اجرا است. درب چوبی از نظر استحکام و ایمنی با فلز قابل مقایسه نیست همچنین نسبت به درب‌های آهنی تنوع کمتری در طرح دارند.تبریز فلز تولید کننده انواع درب و پنجره فلزی برای ساخت این درها در خدمت مشتریان است.

درهای-فلزی-طرح-چوب-2

در واقع وجود درب طرح چوب کلاسیک و یا مدرن باعث می شود. تا ارزش و زیبایی نمای خانه شما نیز بیشتر از قبل زیبا تر خود را نشان دهد. در صورتی که در کوچه ها قدم بزنید. و نگاهی به این مدل درب ساختمان ها بیاندازید متوجه می شوید. که وجود این مدل درب خاص و زیبا چقدر روی دید شما و نمای ساختمان تاثیرگذار می باشد. با وجود این نوع درب کلاسیک می توانید خانه خود را به یک نماد در محل سکونت تبدیل نمایید. طرح های فرفورژه یا کلاسیک و همچنین برش لیزری یا مدرن و همچنین درب جنوبی یا شمالی، درب ویلایی یا خانه باغ، تک لنگه و یا درب حیاط دولنگه یا سه لنگه و… تقسیم می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد