طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

خودرو بر سوسنگرد

خودرو بر سوسنگرد - خودروبر سوسنگرد - حمل خودرو سوسنگرد 

خودرو بر سوسنگرد یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در سوسنگرد و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

درباره خودرو بر در شهر سوسنگرد:

خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در سوسنگرد به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو سوسنگرد بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان خوزستان نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر سوسنگرد معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر سوسنگرد زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر سوسنگرد ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر سوسنگرد به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

چه زمان نیاز به خودروبر دارید؟

ممکن است شما در جاده ای در سوسنگرد در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با خودرو بر سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند

خودرو بر کشوری خوزستان - کفی ماشین خوزستان - جرثقیل خوزستان - ماشین بر خوزستان خودرو بر کشوری سوسنگرد - کفی ماشین سوسنگرد - جرثقیل سوسنگرد - ماشین بر سوسنگرد

خدمات خودروبر سوسنگرد عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

شماره تماس خودرو بر سوسنگرد :

قیمت خودرو بر سوسنگرد

قیمت خودروبر در سوسنگرد به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودرو بر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • و…

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افزاد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه خودرو بر سراسری در سوسنگرد ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

خودروبر خوزستان - کفی خوزستان - امداد سیار خوزستان  خودروبر سوسنگرد - کفی سوسنگرد - امداد سیار سوسنگرد

نحوه یدک کشی خودرو به چه صورت می باشد؟

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان خوزستان جابجا می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

خودرو بر سوسنگرد با داشتن امکانات متنوع حمل و نقل نظیر خودروبر،یدک کش، کامیون حمل ماشین و … در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشد. خودروبرها در سراسر جهان به منظور حمل خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تولید کنندگان خودرو، سالانه برای شرکت در نمایشگاه ها و عرضه‌ی خودروهای خود به مشتریان از این تجهیزات استفاده می کنند

مناطق تحت پوشش خودرو بر در استان خوزستان:

تفاوت ایمنی و سرعت انواع خودروبر و یدک کش چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

حمل خودرو کشوری - امداد سیار - حمل ماشین شهر خوزستان- مکانیکی سیار خوزستان حمل خودرو کشوری - امداد سیار - حمل ماشین شهر سوسنگرد - مکانیکی سیار سوسنگرد

Susangerd Car Relief Services

emdad khodro Susangerd

khodro bar Susangerd

khodrobar Susangerd

yadak kesh Susangerd

hamle khodro Susangerd

khodrobar Susangerd urmia

khodrobar  Tehran Susangerd

khodro bar from east Susangerd to urmia

car transfer from east azerbaijan to Susangerd

emdad khodro from Susangerd to Ardabil, pardis, rey, firoozkooh, damavand

مکان خودرو بر سوسنگرد در روی نقشه گوگل

بوت استرپ Bootstrap چیست؟

بوت استرپ (bootstrap)

بوت استرپ در سال 2010 توسط مارک اوتو و جیکوب ثورنتون به وجود آمد. فریم ورک بوت استرپ یکی از ابزار های رایگان برای طراحی وب سایت است که مورد استفاده سئوکاران و طرحان سایت قرار می گیرد. بوت‌ استرپ به عنوان محبوب ترین و پر کاربردترین ابزار برای راحت کردن و سرعت بخشیدن به طراحی سایت ریسپانسیو شناخته میشود و جزو آن دسته از واژه‌هایی است که در حوزه‌های مختلفی دارای معانی و تفسیرهای متفاوتی است. اما به طور کلی منظور از بوت‌ استرپ فرایندی خود راه‌انداز است که بدون ورودی بیرونی عمل می‌کند. بوت استرپ شامل HTML ، CSS ، javascript و دیگر زبان ها و قالب های برنامه نویسی تحت وب می باشد.

Bootstrap برای ساده‌سازی صفحات وب ایجاد شده است که اصلی‌ترین هدف آن به کارگیری در پروژه‌های وب، اعمال رنگ، سایز، فونت و قالب به پروژه است.  بوت استرپ حاوی چندین کامپوننت جاوا اسکریپت در قالب افزونه‌های jQuery است که با استفاده از آن‌ها، المان‌های رابط کاربری همچون کادرهای محاوره‌ای (Dialog Boxes)، راهنمای یک خطی (Tooltip) و اسلایدهای Carousel فراهم می‌شوند. هر کدام از اجزای این ابزار شامل یک ساختار HTML، تعریف‌ها (Declarations) و همچنین گاهی همراه با کدهای جاوا اسکریپت هستند.

چرا باید از بوت استرپ استفاده کرد؟

بوت استرپ پرطرفدارترین فریم ورک برای ایجاد Layout ها به حساب می‌آید. عملکرد CSS در این فریم ورک جذاب، به صورت واکنش‌گرایی است. به گونه‌ای که به راحتی با تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر تطبیق پیدا می‌کند. فریم ورک بوت استرپ از طراحی First-Mobile پشتیبانی می‌کند و با انواع مرورگرها مثل فایرفاکس، کروم، Opera و سایر موارد سازگاری دارد. فریم ورک بوت استرپ به خوبی پشتیبانی می‌شود و افراد می‌توانند با مشارکت همگانی در خصوص استفاده از Bootstrap با یکدیگر تعامل داشته باشند.

در این میان، بوت استرپ این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا به سادگی آن را راه‌اندازی و همچنین، در مدت زمان کمتر از یک ساعت یک طرح کاری ایجاد کنند. با توجه به سادگی استفاده از بوت استرپ، پشتیبانی قدرتمند، محبوبیت فریم ورک بوت استرپ و همچنین مستندات قوی آن، استفاده از Bootstrap در صفحات وب بسیار مطلوب است.

طریقه استفاده از Bootstrap

با مراجعه به سایت رسمی Bootstrap می‌توانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید. اما دقت داشته باشید در هنگام دانلود Bootstrap چند مرحله پیش رو خواهید داشت:

  • دانلود فایل بوت استرپ: در این حالت CSS، جاوا اسکریپت و فونت‌ها کامپایل و کوچک‌سازی شده‌اند، اما این گزینه شامل هیچگونه سند یا فایل منبع اصلی نیست.
  • دانلود سورس کد: فایل‌های منبع پیش‌پردازنده Less، جاوا اسکریپت و فونت‌ها به همراه اسناد در این روش وجود دارند. در این گزینه به کامپایلر پیش‌پردازنده Less و برخی تنظیمات دیگر نیاز است.
  • دانلود نسخه Sass: بوت استرپ از پیش‌پردازنده Less به Sass منتقل شده است تا به راحتی در پروژه‌های Rails ،Compass یا پروژه‌های مختص به Sass قرار بگیرند. Sass یک زبان اسکریپت‌نویسی پیش‌پردازنده است که به کدهای CSS تفسیر و کامپایل می‌شود. Sass تعمیمی از CSS به حساب می‌آید که با کمک آن می‌توان فرآیند استایل‌دهی را راحت‌تر و با سرعت بیشتری انجام داد.

مزایای استفاده از Bootstrap

Bootstrap به عنوان یکی از جذاب‌ترین چارچوب‌ها در حوزه توسعه وب در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و علاوه بر مزیت‌هایی همچون سادگی و راحتی کار با آن، نقاط قوت دیگری نیز دارد

  • قابلیت سفارشی‌سازی با حجم کم
  • ابزاری کاملا رایگان
  • کاهش خطاهای مربوط به مرورگر
  • ارائه یک فریم ورک سازگار با قابلیت پشتیبانی از اکثر مرورگرها
  • رفع کد های CSS
  • ایجاد ساختار و ظاهر واکنش‌گرایی
  • ارائه چندین افزونه جاوا اسکریپت با به کارگیری jQuery
  • پشتیبانی و مستندات مناسب
  • امکان دسترسی به قالب‌ها ، تم ها و افزونه های وردپرس به صورت حرفه‌ای

معایب استفاده از Bootstrap

نسبت به مزایایی که این فریم ورک دارد، کاستی‌هایی نیز دارد. باید توجه داشت که نقاط قوت و امکانات Bootstrap نسبت به نقاط ضعف آن بسیار برجسته‌تر است و به همین دلیل این فریم ورک محبوبیت بسیاری دارد. یکی از معایب این فریم ورک مربوط به این مسئله است که اگر طراحان وب‌سایت بخواهند طراحی پیش‌فرض Bootstrap را به دلخواه خود تغییر دهند، مدت زمان زیادی را باید صرف بازنویسی فایل‌ها و تغییر Style بوت استرپ کنند تا حدی منحصر به فرد شود و مشابه وب‌ سایت‌های دیگر نباشد، بنابراین نیاز است که تغییراتی در آن ایجاد شود. استایل‌ها در Bootstrap طولانی هستند و این موضوع باعث می‌شود خروجی‌های متعدد و غیرضروری در HTML تولید شود.

امداد خودرو ساحل گیسوم | خودرو بر ساحل گیسوم | حمل خودرو ساحل گیسوم | 09194656298

امداد خودرو ساحل گیسوم | حمل بر ساحل گیسوم | خودروبر ساحل گیسوم

 امداد خودرو ساحل گیسوم (حمل خودرو ساحل گیسوم) در برخی شرایط زمانی که با ماشینمان در حال حرکت به جایی هستیم، ماشینمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو در نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند و مشکلات را برطرف کنند.

خدمات حمل خودرویی ساحل گیسوم: این خدمات عبارتند از کلیه فعالیت هایی که در راستای برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها و نعمیر در شرایطی که خودرو به دلیل نفص فنی و خرابی از کارافتاده که شامل تعمیر قطعه و یا تعویض آن و یا حمل خودرو به صورت شبانه روزی می باشد.

حمل خودرو گیلان امداد خودرو ساحل گیسوم

شماره های تماس با امداد خودرو ساحل گیسوم:

خدمات امداد خودرو ساحل گیسوم

  1. اعزام امدادگر: به صورت شبانه روزی درسراسر کشور
  2. حمل خودروی: دارای نقص فنی در شهر با خودرو سوار و یدک کش تا اولین تعمیرگاه
  3. حمل خودروی: دارای نقص فنی در جاده با خودرو سوار و یدک کش تا اولین شهر، تعمیرگاه
  4. تعویض تسمه ها: تعویض تسمه های دینام – کولر – هیدرولیک - تایم
  5. تعویض لاستیک: تعویض لاستیک پنچر با پنچر زاپاس
  6. سو خت رسانی: در صورت توقف خودرو به دلیل اتمام بنزین در سطح شهر و جاده ها اقدام به سوخت رسانی می گردد.
  7. نگهداری از خودرو: انتقال و نگهداری خودروهای معیوب به نمایندگی ها و پارکینگ های طرف قرارداد به صورت شبانه روزی
  8. مشاوره تلفنی : ارائه خدمات کارشناسی فنی خودرو از طریق تماس با شماره  09194656298

امداد خودرو گیلان - حمل بر گیلان - خودرو بر گیلان خودرو بر ساحل گیسوم

تیم با تجربه خودروبر ساحل گیسوم با توجه به حمل و نقل و جابجایی روزانه خودرو و ماشین ها، شروع  به خدمت رسانی برای متقاضیان گرامی برای انجام هرگونه جابجایی و حمل انواع خودرو، انواع ماشین آلات صنعتی و قطعات صنعتی بصورت تک و چند تایی کرده است. امداد خودرو بر ساحل گیسوم به مشتریان گرامی با مشاوره رایگان در حوزه حمل و نقل و انتقال با جرثقیل، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودرو بر یا خودرو سوار، چرخگیر آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان محترم در ساحل گیسوم و تمامی مناطق کشور هستیم.

توصیه های ایمنی امداد خودرو ساحل گیسوم

  • هرگز در حالتی که موتور گرم و یا روشن است درب رادیاتور خودرو را بـاز ننمائیـد زیـرا در ایـن حالـت سیسـتم خنک کننده موتور نیاز به هواگیری پیدا می کند.
  • پس از بازو بست درب رادیاتور از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمائید.
  • هیچ گاه خودروئی که جوش آورده است یکباره خاموش ننمائید.
  • هرگز سوئیچ خودرو مجهزبه دزدگیررا داخل خودرو جا نگذارید، زیرا ممکن است دربها قفل شود
  • هرگز خودرورا در محیط های سرپوشیده برای مدت زیاد روشن نگذارید.
  • درهرفرصتی تلفن همراه خود را شارژ نمائید تا در صورت بروز مشکل بتوانید با نیروهای امدادی تماس بگیرید.
  • همیشه از وجود زاپاس، آچا رچرخ، جک، مثلث خطر، جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشـانی در داخـل خودرو اطمینان حاصل نمائید.
  • از رانندگی با خودروئی که صدای غیرعادی شنیده می شود جددا خودداری نمائید.
  • از همراه داشتن مدارک عضویت، کارت مشخصات وسیله نقلیه وبیمه نامه اطمینان حاصل نمائید.

مشخصه یک حمل خودرو خوب چیست؟

یک امداد خودرو خوب باید دارای خودروهای جدید و امکانات حمل خودرو داشته باشد، همچنین از متخصصان خوب نیز بهره بگیرد که بتوانند در سریع ترین زمان مشکل شما را برطرف سازدو شما بتوانید از سفر خود لذت ببرید.

امداد خودرو گیلان امداد خودرو ساحل گیسوم

مزایای استفاده از خودرو بر

شاید تصور کنید که رها کردن خودرو و به اولین تعمیرگاه به صورت حضوری مراجعه کردن می تواند جوابگوی نیاز شما باشد و نیازی به استفاده از خدمات امداد خودرو نداشته باشید. این در حالی است که این کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و می تواند باعث بروز حادثه یا سوء استفاده دیگران باشد. بهتر آن است که با کارشناسان امداد خودرو تماس بگیرید.

این امر حتی برای خرابی های ظاهری خودرو و یا تصادف نیز مناسب بوده و می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید. در صورتی که سوالی داشته باشید  پیشنهاد می شود که با کارشناسان سایت اینترنتی امداد ساحل گیسوم تماس برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه استفاده از این خدمات بپرسید. به طور کلی می توان گفت که امداد خودرو یکی از مهم ترین و بهترین روش هایی است که برای تعمیر و رفع عیب خودرو امروزه در دسترس شماست . می توانید از این روش برای دسترسی به بهترین خدمات استفاده کنید. همچنین استفاده از این خدمات به طور کلی می تواند در مدیریت هزینه ها و کاهش هزینه های تعمیرات تاثیرگذار باشد.خودروبر گیلان خودروبر ساحل گیسوم

خدمات امداد خودرو و خودرو بر ساحل گیسوم در سایر شهر های استان گیلان :

امداد خودرو لوشان

حمل خودرو منجیل

خودرو بر رودبار

یدک کش جیرنده

امداد خودرو زیباکنار

خودروبر رستم آباد


 

پارکت عایق حرارت

آیا پارکت عایق حرارت است؟

معمولا خانه های که با پوشش پارکت هستند در فصل های سرد زمستان گرمتر هستند به دلیل کف گرمایی هایی که استفاده شده اند. چوب در دسترس ترین ماده طبیعی در ساخت و ساز است. بنابراین به دلیل ماندگاری بالا، کاربرد متنوع و انتقال و حفظ گرما باعث شده تا چوب جزو انتخاب‌ها باشد. در این مقاله میخواهیم در رابطه با عایق حرارتی پارکت با هم صحبت کنیم. تقریبا هر نوع کفپوشی را می توان روی این سیستم های گرمایشی نصب کرد اما از نظر اجرایی و بحث مصرف انرژی و مقاومت کفپوش این موضوع مهم است.

همان طور که میدانید پارکت چوبی در مجاورت آب و گرما بسیار آسیب پذیرند. به همین دلیل این نکته را باید در انتخاب پوشش‌های کفی که مستقیماً از چوب طبیعی تولید می‌شوند، رعایت کنیم. سرامیک ها، کاشی‌ها و سنگ‌ها معمولاً منبسط و منقبض نمی‌شوند و گرم کردنشان به میزان حرارت بیشتر و زمان طولانی‌تری نسبت به پوشش‌های کف چوبی نیاز دارد و علاوه بر این هزینه این گرمایش خیلی بیشتر از هزینه گرمایش با پوشش‌های کف چوبی خواهد بود.

پارکت لمینت به خاطر ساختار چند لایه و متفاوتی که با پارکت چوبی دارد و فومی که موقع نصب زیر آن قرار می‌گیرد یک عایق حرارتی و عایق صوتی به حساب می‌آید. علاوه بر آن به خاطر جنس متفاوت لایه‌های این محصول و این که مستقیم از خود چوب تهیه نمی‌شود بلکه مغزی HDF دارد، گرمایش مستقیم از کف به آن آسیب نخواهد زد.

برای استفاده از عایق حرارتی پارکت برای گرمایش از کف باید نشت آب یا تعریق لوله‌ها مورد بررسی قرار گیرد. زیرا در دراز مدت نشت آب یا تعریق لوله از زیر می‌تواند به پارکت لمینت شما آسیب برساند.

استفاده از سیستم گرمایش از کف امروزه در بیشتر کشورهای جهان رایج است. زیرا این مورد نسبت به دیگر وسایل گرمایشی کم مصرف‌تر است و گرمایش مطبوع‌تری را فراهم می‌کند. سیستم گرمایش از کف به دلیل قرار گرفتن در کل فضای کف و یکدست بودن انتقال گرما، کل فضای خانه را گرم نگه می‌دارند. استفاده از پارکت برای گرمایش از کف نیز باب سلیقه خیلی‌هاست.

پارکت مناسب سیستم گرمایش از کف چیست؟

زمانی که صحبت از پارکت گرمایش از کف می شود، مقصود پارکت لمینت است که نمونه ای واقعی از یک پارکت طرح چوب و با بافت نیمه چوب می باشد. این پارکت صرفا در میانی ترین لایه خود دارای مغز فشرده چوب بوده و در لایه های بالا و پایین دارای لایه های مقاوم سازی شده غیر چوبی است.

پارکت لمینت بدون استفاده از چسب نصب می گردد و با توجه به دارا بودن کلیک هایی در اطراف تایل های خود، قابلیت برداشتن و نصب مجدد را دارد. این پارکت با برندهای مختلف و انواع متفاوتی در بازار تولید و عرضه می گردد و هر یک از تناسب خاصی با سیستم گرمایش از کف برخوردارند. میزان تناسب آن به چگالی و ضخامت پارکت بستگی دارد.

پارکت عایق حرارت

پارکت عایق حرارت

خصوصیات کفپوش مناسب گرمایش از کف

قبل از نصب کفپوش های ساختمان به این دو مورد توجه کنید:

_ ضخامت و چگالی پارکت

_ مقاوم در برابر آب و گرما

_ خاصیت رسانایی مواد تشکیل دهنده آن

_ تمایل به انبساط و انقباض

ویژگی های پارکت عایق حرارت

  1. برای سیستم گرمایش از کف، پارکت با چگالی بیشتر و ضخامت کمتر بهینه تر است.
  2. ناهمواری کف نباید از 3 میلی متر بیشتر باشد.
  3. بتن ریزی باید تا 21 روز و پس از آن تا زمان اطمینان از خشک شدن بتن صبر نمایید.
  4. نصب پارکت، سیستم گرمایش از کف باید خاموش باشد.
  5. در زمان نصب پارکت لمنیت و تا 24 ساعت بعد از آن، نباید دمای گرمایش از کف از 18 درجه سانتی گراد بیشتر شود.
  6. روزانه و به میزان 5 درجه دمای گرمایش از کف را افزایش دهید.
  7. حداکر دمای قابل تحمل برای تایل های لمینت، 27 درجه سانتی گراد است.
  8. از احتباس دما بواسطه پهن کردن فرش و موکت روی پارکت خودداری کنید.
  9. از افزایش دمای بیش از حد در لایه های بالایی پارکت جلوگیری کنید.

کفپوش PVC برای سیستم گرمایش از کف

کفپوش پی وی سی رایج ترین محصول در ساختمان های اداری و تجاری است. و به دلیل راحتی در نظافت، این پارکت های pvc دلیل انتخاب بیشتر افراد در فضاهای پر رفت و آمد است. این محصول در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند و به سادگی دچار باد کردگی و تورم نمی شود. پی وی سی یک محصول پلیمری است و ساختار طبیعی ندارد. نصب کفپوش PVC در منازل کمتر رایج است ولی به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، این کفپوش در آشپزخانه منازل جایگاه مناسبی پیدا کرده است.

موقع خرید کفپوش برای سیستم گرمایش از کف به این نکته توجه داشته باشید که پی وی سی عایق حرارت است و گرما را از خود عبور نمی دهد. به علاوه برخی از انواع کفپوش های پی وی سی با خمیر چسب تهیه شده اند که در برابر گرما و حرارت، دچار آسیب می شوند. بنابراین هنگام خرید و نصب دقت کنید.

رعایت چند نکته مهم هنگام نصب پارکت لمینت

  • از پارکت لمینت و فوم با ضخامت کمتر استفاده کنید.
  • درجه حرارت پارکت لمینت بیشتر از 27 درجه سانتی گراد نباشد.
  • محاسبه فاصله درزهای انبساط کاملاً دقیق انجام شود.
  • قبل از نصب سیستم گرمایشی را خاموش کنید.
  • تا یک روز بعد از نصب سیستم حرارتی باید خاموش بماند.
  • همیشه میزان گرما را به تدریج افزایش دهید تا پارکت لمینت دچار شوک حرارتی نشود.

نرده راه پله فلزی

اهمیت وجود نرده در راه پله ها

احتمالاً تا زمانی که از یک راه پله بدون نرده پایین نروید، به اهمیت وجود نرده راه پله پی نخواهید برد. خصوصا اگر بر روی پله‌ ها سکندری بخورید و ناخودآگاه دست خود را به سمت نرده‌ دراز کنید، اما تکیه‌ گاهی نیابید!

تازه در این جاست که متوجه اهمیت نرده‌ها می‌شوید!

نرده جز جدایی‌ ناپذیر هر پلکانی است که امروزه به شکل‌ های مختلف طراحی شده و خود به یک عنصر زیبایی‌ شناسی تبدیل شده است.

نصب نرده برای کدام راه پله ها ضروری است؟

اگر به اطراف خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که نرده ها تقریباً در هر خانه‌ای وجود دارد.

هر راه‌پله‌ای که بیش از چهار پله داشته باشد، حداقل نیازمند نصب نرده در یک سوی آن است؛ علاوه بر این، برخی پلکان‌ ها از دو طرف به دیوار محدود نیستند و غالباً یک سوی و در برخی موارد دو سوی آن آزاد است که برای تأمین ایمنی لازم است نرده‌ای با ارتفاع مناسب برای هر دو طرف آن‌ ها نصب شود.

هدف از نصب نرده

نرده ها در ابتدا عموماً با هدف ایمنی و ایجاد حس پایداری در هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن از پله‌ ها طراحی شده بودند و همچنین مانعی برای جلوگیری از آسیب دیدن افراد می باشند؛ بنابراین وظیفه اصلی نرده‌ ها حفاظت از ساکنان ساختمان به‌ خصوص کودکان و سالمندان در برابر خطرات احتمالی هنگام عبور و مرور از پله‌ ها است.

اما امروزه نرده‌ ها تنها یک عنصر حفاظتی نیستند، بلکه به‌ عنوان جزئی از اجزای ساختمان در زیبایی فضا مؤثرند و می‌ توان با خلاقیت، آن‌ ها را تبدیل به اثری هنری کرد که زینت‌ بخش محیط داخلی و یا فضا های خارجی باشند.

چرا نرده راه پله فلزی؟

اگر به دنبال یک نرده ارزان‌ قیمت با استحکام مناسب و طول عمر زیاد هستید، نرده راه پایه فلزی بهترین گزینه برای شماست.

همچنین نرده های فلزی طرح‌ های مختلفی دارند که انتخاب گسترده‌ ای را در اختیار قرار می‌ دهند. البته نرده های برنزی نیز این تنوع را دارند، اما قیمت بالای آن‌ ها، موضوع مهمی است که عموماً به عدم انتخاب آن منجر می‌شود.

علاوه بر این، با توجه به این که امکان رنگ کردن نرده های فلزی وجود دارد، این نوع نرده گزینه مناسبی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی خانه شماست.

انواع طرح‌های نرده راه پله فلزی

نرده‌ های راه پله که از جنس فلز هستند، به اشکال متنوعی ساخته می‌ شوند. انتخاب هر یک از این اشکال در مرحله اول به سلیقه خود شما و نیز دکوراسیون داخلی خانه شما (برای پلکان داخل خانه) و یا طراحی فضای باز و نمای خانه شما بستگی دارد. نمونه این نرده‌ها را ادامه خواهیم گفت.

  • نرده های ساده

نرده های راه پله فلزی ساده که استفاده از آن‌ها بسیار متداول می باشد، شامل یک سری المان عمودی و یا افقی است که با وجود سادگی آن، هنوز هم به دلایل مختلفی از جمله قیمت، امکان ترکیب ساده آن با فضا و امنیت آن مورد توجه بسیاری از مردم است.

ضمن این که رنگ زدن این نوع نرده نیز نسبت به طرح‌های پیچیده ساده‌تر است.

نرده ساده

  • نرده راه پله فرفورژه

همواره در انتخاب نرده راه پله باید دقت کرد؛ چرا که همخوانی نرده و راه پله می‌ تواند اثر زیادی در جذابیت و زیبایی ساختمان و دکوراسیون خانه داشته باشد. در حالی که اکثر مردم نرده‌ های آهنی ساده را انتخاب می‌ کنند، بسیاری از طراحان و خانه‌ سازان کمی فراتر می‌ روند و طرح‌ های پویا و خلاقانه‌ ای پیشنهاد می‌ دهند.

نرده فرفورژه

  • نرده راه پله مدرن

نوع دیگری از نرده های فلزی، طرحی است که بین عامه مردم با عنوان مدرن شناخته شده است. طرح این نرده ها عموماً از اشکال هندسی تشکیل شده است و برای خانه‌ هایی مناسب است که طراحی آن‌ ها ساده و دکوراسیون داخلی یا طراحی فضای خارجی نیز به همین صورت مشتق از اشکال هندسی است.

نرده مدرن

نرده با طرح سفارشی

علاوه بر طرح‌ هایی که در مورد آن‌ ها صحبت شد، شما می‌ توانید طرح‌ های خاص نرده راه پله را با جزئیات مد نظرتان که می‌ تواند ترکیبی از روش‌ های فوق باشد، به تبریزمتال سفارش دهید.