طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

نرده راه پله فلزی

اهمیت وجود نرده در راه پله ها

احتمالاً تا زمانی که از یک راه پله بدون نرده پایین نروید، به اهمیت وجود نرده راه پله پی نخواهید برد. خصوصا اگر بر روی پله‌ ها سکندری بخورید و ناخودآگاه دست خود را به سمت نرده‌ دراز کنید، اما تکیه‌ گاهی نیابید!

تازه در این جاست که متوجه اهمیت نرده‌ها می‌شوید!

نرده جز جدایی‌ ناپذیر هر پلکانی است که امروزه به شکل‌ های مختلف طراحی شده و خود به یک عنصر زیبایی‌ شناسی تبدیل شده است.

نصب نرده برای کدام راه پله ها ضروری است؟

اگر به اطراف خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که نرده ها تقریباً در هر خانه‌ای وجود دارد.

هر راه‌پله‌ای که بیش از چهار پله داشته باشد، حداقل نیازمند نصب نرده در یک سوی آن است؛ علاوه بر این، برخی پلکان‌ ها از دو طرف به دیوار محدود نیستند و غالباً یک سوی و در برخی موارد دو سوی آن آزاد است که برای تأمین ایمنی لازم است نرده‌ای با ارتفاع مناسب برای هر دو طرف آن‌ ها نصب شود.

هدف از نصب نرده

نرده ها در ابتدا عموماً با هدف ایمنی و ایجاد حس پایداری در هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن از پله‌ ها طراحی شده بودند و همچنین مانعی برای جلوگیری از آسیب دیدن افراد می باشند؛ بنابراین وظیفه اصلی نرده‌ ها حفاظت از ساکنان ساختمان به‌ خصوص کودکان و سالمندان در برابر خطرات احتمالی هنگام عبور و مرور از پله‌ ها است.

اما امروزه نرده‌ ها تنها یک عنصر حفاظتی نیستند، بلکه به‌ عنوان جزئی از اجزای ساختمان در زیبایی فضا مؤثرند و می‌ توان با خلاقیت، آن‌ ها را تبدیل به اثری هنری کرد که زینت‌ بخش محیط داخلی و یا فضا های خارجی باشند.

چرا نرده راه پله فلزی؟

اگر به دنبال یک نرده ارزان‌ قیمت با استحکام مناسب و طول عمر زیاد هستید، نرده راه پایه فلزی بهترین گزینه برای شماست.

همچنین نرده های فلزی طرح‌ های مختلفی دارند که انتخاب گسترده‌ ای را در اختیار قرار می‌ دهند. البته نرده های برنزی نیز این تنوع را دارند، اما قیمت بالای آن‌ ها، موضوع مهمی است که عموماً به عدم انتخاب آن منجر می‌شود.

علاوه بر این، با توجه به این که امکان رنگ کردن نرده های فلزی وجود دارد، این نوع نرده گزینه مناسبی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی خانه شماست.

انواع طرح‌های نرده راه پله فلزی

نرده‌ های راه پله که از جنس فلز هستند، به اشکال متنوعی ساخته می‌ شوند. انتخاب هر یک از این اشکال در مرحله اول به سلیقه خود شما و نیز دکوراسیون داخلی خانه شما (برای پلکان داخل خانه) و یا طراحی فضای باز و نمای خانه شما بستگی دارد. نمونه این نرده‌ها را ادامه خواهیم گفت.

  • نرده های ساده

نرده های راه پله فلزی ساده که استفاده از آن‌ها بسیار متداول می باشد، شامل یک سری المان عمودی و یا افقی است که با وجود سادگی آن، هنوز هم به دلایل مختلفی از جمله قیمت، امکان ترکیب ساده آن با فضا و امنیت آن مورد توجه بسیاری از مردم است.

ضمن این که رنگ زدن این نوع نرده نیز نسبت به طرح‌های پیچیده ساده‌تر است.

نرده ساده

  • نرده راه پله فرفورژه

همواره در انتخاب نرده راه پله باید دقت کرد؛ چرا که همخوانی نرده و راه پله می‌ تواند اثر زیادی در جذابیت و زیبایی ساختمان و دکوراسیون خانه داشته باشد. در حالی که اکثر مردم نرده‌ های آهنی ساده را انتخاب می‌ کنند، بسیاری از طراحان و خانه‌ سازان کمی فراتر می‌ روند و طرح‌ های پویا و خلاقانه‌ ای پیشنهاد می‌ دهند.

نرده فرفورژه

  • نرده راه پله مدرن

نوع دیگری از نرده های فلزی، طرحی است که بین عامه مردم با عنوان مدرن شناخته شده است. طرح این نرده ها عموماً از اشکال هندسی تشکیل شده است و برای خانه‌ هایی مناسب است که طراحی آن‌ ها ساده و دکوراسیون داخلی یا طراحی فضای خارجی نیز به همین صورت مشتق از اشکال هندسی است.

نرده مدرن

نرده با طرح سفارشی

علاوه بر طرح‌ هایی که در مورد آن‌ ها صحبت شد، شما می‌ توانید طرح‌ های خاص نرده راه پله را با جزئیات مد نظرتان که می‌ تواند ترکیبی از روش‌ های فوق باشد، به تبریزمتال سفارش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد