طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی لوگو آنکادر

طراحی لوگو آنکادر

امروزه به علت تعدد برندها، خدمات و کالاهای مشابه ارائه شده توسط آن‌ها رقابت سختی در بازار برای فروش بیشتر وجود دارد و به همین دلیل اهمیت تبلیغات موثر بسیار بیشتر از گذشته حس می‌شود. باید در نظر داشت که تبلیغات تاثیرگذار باید با استراتژی برندینگ تعیین شوند. این مورد خود یک تخصص بسیار مهم و ضروری در تجارت امروزی است؛ از این رو نقش متخصصیان  طراحی لوگو آنکادر در تمام نقاط کشور بسیار پر رنگ می‌شود.

در تبلیغات برندها روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که بنا به نوع کالا و خدمات ارائه شده و بودجه شرکت استفاده از آن‌ها مورد انتخاب قرار می‌گیرد.

از این جمله می‌توان به چاپ بنر تبلیغاتی، کاتالوگ، ایجاد وبسایت و صفحه در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای مربوط، تبلیغات بنری در اینترنت، تبلیغات تصویری در تلویزیون و وبسایت‌های اشتراک ویدئو و … اشاره نمود.

هر یک از این انواع تبلیغات که انتخاب شود، نقش طراحی لوگو در تبلیغ برند بسیار پر رنگ است. حتما برندها سعی می‌کنند در هر یک از انواع تبلیغات فوق طراحی آرم و لوگو برند خود را به دید مخاطبان برسانند.

شرکت  آنکادر در تبریز متخصص در زمینه طراحی لوگو و برند، طراحی و چاپ اقلام بازاریابی، چاپ نشریه و کتاب، چاپ بسته بندی محصولات، فیلم، تیزر، موشن گرافیک، عکاسی، کمپین تببیغاتی، وب و سوشیال مدیا

چگونه می‌‌توانیم در سال ۲۰۲۰، با کمک یک برندینگ قوی برای برند خود هویتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کنیم؟

در دنیای کنونی، میلیون‌‌ها یا شاید بهتر باشد بگوییم میلیاردها شغل و حرفه وجود دارند که همگی تلاش می‌‌کنند تا یک تجربه مشتری عالی ارائه دهند و اسم و رسمی برای خود به هم بزنند. برندینگ قوی و ایجاد یک برند قدرتمند یکی از مهم‌‌ترین مسائل پیش روی کسب و کارهای امروزی است؛ چرا که با این روش می‌‌توانند خود را از سایر رقیبان متمایز کرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تلاش می‌‌ کنند برای نخستین بار هویت برند خود یا یکی از مشتریان خویش را توسعه دهند، لازم است ابتدا با مفهوم برند آشنا شده و درک کنید که انجام  برندینگ  و  ایجاد یک برند به  چه  عناصری  نیازمند است. متاسفانه، این کار چندان هم ساده نیست و با انتخاب نام و چسباندن آن در گوشه و کنار و بر روی یک سری کالاها تفاوت دارد.

بهتر است بدانیم طراحی لوگو، طراحی هویت، و برندسازی دارای نقش‌های متفاوتی هستند که با همدیگر سبب ایجاد یک تصور برای یک کسب و کار و یا محصول می‌گردند.

تعریف برند:

برند ایده یا تصویری است که افراد هنگام فکرکردن در مورد محصولات خاص، خدمات و فعالیت‌های یک شرکت در ذهن خود دارند.

این تصور هنگامی ایجاد می‌شود که همه‌ی آنچه یک برند از خود به نمایش می‌گذارد با آن تصویر هماهنگ باشد. از جمله این موارد می‌‌شود به نام تجاری، آرم، محصولات، هویت بصری، کارکنان یا تبلیغات اشاره کرد.

تعریف لوگو:

لوگو یک نماد گرافیکی است که می‌توان آن را به راحتی به خاطر سپرد. این نماد هویت یک شرکت را می‌سازد و به نمایش می‌‌گذارد و یا یک محصول تجاری یا هر نهاد دولتی یا خصوصی را معرفی می‌کند.

این روش، یکی از راه‌های تشخیص انواع برند در دنیای پر رقابت و مملو از عناصر گرافیکی است که هر کدام سعی دارند تا ما را به خود جلب کنند. یک آرم معمولاً ترکیبی از تایپوگرافی‌ها، نمادها و رنگ‌‌ها است.

برای شناساندن برند خود، طراحی یک لوگو و ساختار حرفه ای را به آنکادر بسپارید.

پس از شناخت و درک مزایا و معایب برند، زمان آن رسیده که به برند خود حیات بخشید. به قول یکی از طراحان گرافیک به نام Paul Rand، «طراحی، سفیر خاموش برند شما است.»

برای دیدن نمونه کارها و طراحی های مجموعه آنکادر اینجا کلیک کنید.

طراحی سایت در تبریز | طراحی سایت شرکتی در تبریز | طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

سکوی نرم؛ بهترین شرکت طراحی وب سایت در تبریز

زمانی که به دنبال اجرا راه‌اندازی سایت به صورت اصولی و حرفه‌ای می‌باشید، باید به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز باشید. چراکه کارهای بزرگ و هدفمند تیم و مجوعه را می‌خواهد که دارای نمونه کارهای بسیار موفق در این زمینه باشد. سکوی نرماز این رو به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت درتبریز شناخته می‌شود که نمونه‌های بسیار زیاد و موفقی را در سطح کشوری به ثبت رسانده است.

برای اینکه شما یک سایت را در شهر تبریز راه‌اندازی نمایید، ابتدا نیاز است تا با اصول طراحی سایت کمی آشنا باشید. قبل از هرکاری باید به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت معتبر در تبریز باشید، بعد از آن مشخص کنید که چه نوع سایتی و با چه ویژگی‌هایی را در نظر دارید.

بعد از آن طی جلسات حضوری یا آنلاین می‌توانید نیازهای دقیق سایتتان را با شرکت طراحی سایت مورد نظرتان هماهنگ کنید. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی درتبریز ویژگی‌هایی دارد که شاید طراحی سایت شرکتی در تبریز آن را نداشته باشد.(در ادامه این دو مورد را نیز مورد بررسی قرار داده ایم.)

برای آگاهی از پیش نیازهای طراحی وب سایت در تبریز می‌توانید موارد زیر را انجام دهید.

  1. مشخص کردن حوزه فعالیت
  2. پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز
  3. برگزاری جلسات برای امکانات و ویژگی‌های سایت
  4. انتخاب بستر مناسب برای طراحی سایت
  5. عقد قرارداد سایت
  6. طراحی وایرفریم اولیه سایت
  7. اجرا طراحی گرافیکی در فتوشاپ
  8. کدنویسی سایت
  9. بررسی و تست سایت
  10. راه اندازی سایت

طراحی وب سایت فروشگاهی در تبریز

فروشگاه‌های اینترنتی روند رشد مناسبی را در نقطه به نقطه کشور آغاز کرده‌اند و شهر تبریز نیز از این قاعده مستثنا نیست. شاهد این هستیم که بر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در شهر تبریز اضافه شده و بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت فروشگاه برای کسب و کار خود می‌باشند.

در دنیای امروز اگر کسب و کارتان را نتوانید آنلاین کنید، نقشی در بازار رقابتی نخواهید داشت و سهم‌تان از بازار بسیار ناچیز خواهد بود.

در ادامه می توانید تنها برخی از امکانات طراحی سایت فروشگاهی در تبریز را مشاهده کنید:

  1. امکان اضافه کردن بی نهایت محصول در سایت
  2. امکان اضافه کردن بی نهایت دسته بندی محصولات
  3. امکان اضافه کردن برچسب برای محصولات
  4. امکان تعریف شناسه محصولات
  5. امکان تعریف قیمت های متغیر
  6. امکان تخفیف بر روی محصولات
  7. کد تخفیف برای محصولات به صورت مبلغ ثابت یا درصد
  8. امکان اضافه کردن چندین عکس برای محصولات
  9. نمودار تغییرات قیمت محصولات
  10. اضافه کردن به لیست علاقه مندی ها
  11. جستجو بر اساس رنگ
  12. جستجو بر اساس برند محصولات
  13. جستجو بر اساس دسته بندی
  14. بخش مشخصات محصول
  15. بخش نظرات کاربران به صورت کاملا حرفه ای
  16. امکان تعریف فروشنده های مختلف
  17. امکان تعریف فروشنده های مختلف برای یک محصول
  18. صفحه اختصاصی برای هر فروشنده به سبک دیجی کالا
  19. امکان نمایش محصولات مرتبط
  20. طراحی و ساخت اپلیکیشن(هزینه مجزا)
  21. پیشنهاد لحظه ای محصولات
  22. و…..

طراحی وب سایت ارزان در تبریز

یک راه برای کاهش هزینه‌های طراحی سایت، استفاده از قالب‌های آماده و استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس است. اگر بودجه شما برای طراحی سایت حرفه ای در تبریز کافی نیست، می‌توانید از این بسترها برای طراحی سایت خود استفاده نمایید.

به دلیل اینکه سکوی نرم نمونه‌های طراحی وب سایت زیادی را انجام داده است، برای طراحی سایت ارزان در تبریز می‌توانید  با مشاوران ما تماس گرفته و سایت خود را با استفاده از دموهای از قبل آماده سفارش دهید. بدین صورت هزینه‌های طراحی سایت شما در شهر تبریز کاهش یافته و با کم‌ترین هزینه می‌توانید صاحب یک سایت خوب شوید.

البته لازم به ذکر است که کیفیت این سایت‌ها نیز به هیچ عنوان با سایت‌های دیگر تفاوتی ندارد. تنها تفاوت در ویژگی‌ها و قابلیت این سایت‌ها می‌باشد.

خدمات سئو سایت در تبریز

خدمات سئوی سکوی نرم به صورت زیر می‌باشد:

  1. بررسی سایت از نظر تکنیکال
  2. بررسی محتوایی سایت و تولید محتوا
  3. بررسی کلمات مورد نظر سایت
  4. تدوین استراتژی محتوا
  5. بهبود رتبه و جایگاه شما در گوگل
  6. خدمات سوشال مارکتینگ
  7. و …

آدرس دفتر مرکزی:

تبریز . چایکنار . نرسیده به تقاطع رضانژاد . ساختمان کوثر ( قنادی کریمی ) . طبقه 2 . واحد ب

تلفن تماس: ۰۴۱۳۳۲۵۱۲۸۰

تلفن همراه: ۰۹۱۴۸۱۵۵۳۷۱

لوستر و انواع آن | مرکز لوستر | لوستر ایران فلتسام

لوستر

از لوستر برای باشکوه جلوه دادن محیط به کار می رود. تنوع لوستر ها باعث شده افراد برای محیط اطراف خود، یک لوستر متناسب با سبک دکوراسیون مورد علاقه شان انتخاب و خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران لوستر، بهترین روش زیباتر و شکیل تر شدن دکوراسیون محیط هماهنگی بین وسایل های محیط و نوع دکوراسیون می باشد.

محیط هایی با سبک دکوراسیون مدرن بهتر است از لوسترهای مدرن استفاد کنند. لوسترهای سقفی کریستالی و لوستر آویز حلقه ای مناسب برای پذیرایی و سالن های بزرگ می باشد.

در هنگام خرید لوستر به ارتفاع سقف ها بسیار دقت کنید، سقف های بلند نیازمند یک لوستر بلند و پر حجم می باشند و لوسترهای کوتاه و کم حجم نیز مناسب برای سقف های کم ارتفاع می باشند. با مطالعه این متن با انواع مختلف لوسترها آشنا می شوید و می توانید یک لوستر مناسب و متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

انواع لوستر

نورپردازی یکی از اساسی ترین اصول طراحی داخلی ساختمان است و انتخاب لوستر به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی نورپردازی، دارای اهمیت ویژه ای است .نصب یک لوستر مدرن و شیک در اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه می تواند به زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما کمک بسیاری نماید. انتخاب مدل لوستر معمولا بر اساس اندازه فضای اتاق و نیز مدل های گچ بری و طرح های روی سقف اتاق انجام می گیرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع لوستر که به دو دسته اصلی لوستر مدرن و کلاسیک تقسیم می شود.

لوستر کلاسیک

هنوز هم محصولات سنتی و کلاسیک مورد استقبال بسیاری از افراد است. لوستر های کلاسیک نیز بر همین اساس طراحی و عرضه می گردند. البته باید خاطر نشان کرد که تنوع شکل شاخه ها و شکل کریستال ها روز به روز بیشتر شده و همین امر باعث شده طرفداران این نوع لوستر رو به افزایش باشند. همان گونه که می دانید لوستر کلاسیک یکی از قدیمی ترین انواع لوستر است. شاید در فیلم های قدیمی، در سالن های بزرگ و در کاخ ها لوستر های بزرگ و شاخه ای را مشاهده کرده اید که دقیقا همان لوستر کلاسیک است. اما برخی از افراد از نام این لوستر گمان می کنند که از آن تنها می توان در ساختمان های قدیمی و یا دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک و سنتی استفاده می شود در صورتی که لازم به ذکر است که لوستر کلاسیک تنوع بسیار زیادی از نظر مدل های مدرن و قدیمی دارد که این امکان را فراهم می کند تا شما متناسب با سبک معماری خانه و همچنین سبک دکوراسیون بهترین مدل لوستر کلاسیک را انتخاب کنید.

لوستر کلاسیک دارای شاخه هایی است که مدل و طرح آن ها با یکدیگر متفاوت است. برخی از شاخه ها بلند و برخی کوتاه هستند و یا این که در مدل هایی از لوستر کلاسیک ممکن است جنس شاخه ها از نوع براق و در برخی دیگر کدر طراحی شود.

معمولا لوستر کلاسیک دارای یک بدنه که زیرکار است و عموما از جنس فلز هست و قسمت بعد که در خرید لوستر های کلاسیک باید به آن توجه کنیم، کریستال محصول است. کریستال ها از نظر شفافیت و ماندگاری در چند درجه تقسیم بندی می شوند. کلیه موارد ذکر شده در قیمت نهایی برای خرید لوستر تاثیر گذار است.

لوستر مدرن

لوستر مدرن در طراحی فضاها و دکوراسیون های جدید و امروزی که از مبلمان و وسایل دکوراتیو با طراحی و اشکال خاص است استفاده می شود. این فضا ها نیازمند لوستر مدرن با طرح های شیک، لوکس و در عین حال متفاوت می باشد که جلوه ای خاص به فضا می بخشند. از لوستر مدرن برای پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه، راهرو ها و همچنین فضاهای اداری و تجاری استفاده می کنند.

لوستر مدرن معمولا به لوستر هایی که بر خلاف لوستر کریستالی و یا سایر محصولات کلاسیک، در اشکال منظم تر و ساده تر و به دور از زرق و برق اضافی تولید شده اند، گفته می شود. سادگی و نظم از نکات بارز لوستر های مدرن است. محصولاتی که در آن ها از شید( کلاهک) استفاده شده، قابلیت انتخاب رنگ کلاهک توسط شما را داشته و در صورت لزوم از پارچه شما برای ساخت کلاهک لوستر استفاده می گردد تا طرح لوستر با دکوراسیون شما هماهنگ تر شود. در کنار خرید لوستر های مدرن، معمولا از چراغ آویز مدرن نیز برای فضاهای مدرن استفاده می شود.