طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

نصب چهارچوب درب با تبریزمتال

نصب چهارچوب درب 

آیا می دانید که برای نصب درب درون چهارچوب نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه کرد و در صورت وجود مشکل آنرا حل کرد؟ برای دانستن آنها با تبریزمتال همراه باشید.

نکات اشاره شده الزامی می باشد و برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل لطفا موارد زیل را بررسی نمایید.

  • قبل از نصب چهارچوب در ازبرابر بودن قطرهای ضربدری آن اطمینان حاصل کنید.
  • از قرار گرفتن آن در جهت صحیح از لحاظ جهت باز شو و بالا پایین آن اطمینان حاصل کنید.
  • حتما ضلع بالای آن (کلاه چهارچوب).
  • تمام جهات آن از داخل به ویژه دو ضلع جانبی حتما با تراز و شاقول کنترل شود.
  • شاخ های تاشوی چهارچوب ها حتما به سمت بیرون خم شود تا اتصال چهارچوب به یوار محکم گردد.
  • برای جلوگیری از زنگ زدگی چهارچوب بهتر است برای پر کردن داخل آن از گچ استفاده نشود.
  • پر کردن چهارچوب با ملات ماسه سیمان به تدریج و در سه مرحله انجام شود.
  • اگر چهارچوب آستانه دار باشد حتما فضای زیر آستانه ی آن را نیز با ملات پر کنید.

نصب چهارچوب درب


برای اطلاع از نحوه ی تثبیت چهارچوب نسبت به کف  و همچنین خواندن مقالات دیگر کلیک کنید.

بهترین کفپوش راه پله | مقاوم ترین کفپوش ها

کفپوش راه پله

یکی از بخش‌های مهم در دکوراسیون داخلی منزل توجه به نوع و انتخاب یک کفپوش مناسب برای کف منزل می‌باشد. امروزه انواع کفپوش‌های متفاوتی وجود دارد که هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه شخصی و بودجه در نظر گرفته برای کفپوش منزل یکی از انواع مختلف کفپوش را انتخاب کند. موضوعی که حائز اهیمت است، انتخاب بهترین کفپوش راه پله است. برای راه پله می‌توان از انواع متفاوت کفپوش استفاده کرد که هر کدام دارای مزایا و معایب مختص به خود می‌باشد.

صنعت ساخت و ساز محصولات دکوراسیون داخلی، در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است. امروزه برای هر مکانی، کفپوش مناسب و خاصی تولید می شود. در هر قسمت از ساختمان بنابر ضرورت می توان یکی از این محصولات را انتخاب کرد. کفپوش راه پله هم دارای تنوع زیادی است. این کفپوش ها لزوما از همان متریال کف اتاق ها، انتخاب نمی شوند.

مقاوم ترین کفپوش ها

برای پله های بیرون از ساختمان می توان از کفپوش های فلزی یا سنگی استفاده کرد. راه پله های مشاعات اغلب با سنگ و سرامیک، کفپوش می شوند. سنگ های طبیعی مقاوم ترین کفپوش برای راه پله های عمومی هستند. طول عمر سنگ راه پله بسیار زیاد است و حتی در صورت آسیب دیدن، می توان از دستگاه های کفسابی برای حذف شیارها و برطرف کردن لب پر شدن سنگ راه پله ها استفاده کرد.

کفپوش لمینت برای راه‌پله

برخلاف تصور عده زیادی که فکر می‌کنند دکوراسیون پله اهمیتی ندارد و می‌توان پله را به همان حال رها کرد، اتفاقاً اگر در انتخاب کفپوش پله به درستی عمل کنیم، می‌توانیم از پله به عنوان یک المان زیبا و جذاب در خانه‌های دو طبقه یا دوبلکس استفاده کرد. کفپوش لمینت یکی از انتخاب‌های مناسب برای راه پله است که علاوه بر کاربردی بودن و دوام زیاد، زیبایی بی‌نظیری نیز به فضا می‌بخشد.

هزینه خرید کفپوش برای راه پله ها

انتخاب نوع پوشش پله ها بستگی به میزان بودجه ای دارد که برای این کار در نظر گرفته اید. هزینه خرید و نصب کفپوش ها روی انتخاب نهایی تاثیر می گذارد. قبل از اینکه به قیمت ها فکر کنید روی متریال به کار رفته در تولید کفپوش، دقت داشته باشید. راه پله ساختمان از پر ترددترین مکان ها به حساب می آید. نصب کفپوش های ضعیف و کم ضخامت، غیر استاندارد و بی کیفیت برای راه پله های خارجی و داخلی ساختمان اصلا ایده خوبی نیست.

به لحاظ زیبایی و شکل ظاهری، محصولات نامرغوب تفاوت زیادی از کفپوش های خوب دارند! اما نکته مهم در دوام و طول عمر کفپوش است. هر چه میزان تراکم و چگالی در واحد سطح کفپوش کمتر باشد، ضریب سایش بالاتر می رود. به این ترتیب کفپوش های بی کیفیت خیلی زود دچار فرسودگی و ساییدگی در برخی قسمت ها می شوند و ناچارید هزینه دیگری بابت تعمیرات و یا تعویض کفپوش ها صرف کنید.

استاپ موشن تبلیغاتی

استاپ موشن چیست؟ چه قواعدی برای ساخت آن وجود دارد؟

اگر تاکنون اسم استاپ موشن تبلیغاتی را نشنیده باشید ولی تاکنون بارها انیمیشن های ساخته شده با این روش را تماشا کردید. در واقع استاپ موشن یکی از تکنیک های انیمیشن (پویا نمایی) است که در آن یک شیء یا مدل ثابت (که می تواند عروسک، لوگو، نقاشی و ... باشد) را مقدار کمی حرکت می دهند و با دوربینی که ثابت واقع شده است از هر فریم عکس برداری یا فیلمبرداری می کنند. سپس از پشت سر هم قرار دادن تصاویر این حرکت های فریم به فریم، تصویر حرکت القا می شود.

تفاوت استاپ موشن و موشن گرافیک

نکته قابل توجهی در اینجا وجود دارد که اغلب مردم هنوز تفاوت استاپ موشن و موشن گرافیک را به درستی نمی دانند و گاهی این عبارات را به جای هم به کار می برند. موشن گرافیک معمولا با تنظیم اشیاء انتزاعی، متن و دیگر عناصر طراحی گرافیکی در حرکت همراه است. در مقابل استاپ موشن به عنوان یک شکل هنری خاص از انیمیشن، بیشتر بر روی روش های سینمایی و تکنیک های داستان سرایی برای تدوین یک روایت تمرکز دارد.

همچنین اغلب بر خلاف پروژه های موشن گرافیک که گویندگی و صدا به تاثیر پذیری اثر می افزاید، در استاپ موشن معمولا تصویر به تنهایی بار اصلی بازگو کردن مفاهیم را به دوش میکشد و بعضا جز افکت های صوتی ، به صدای گوینده نیازی نیست. ولی باید بگوییم که استاپ موشن و موشن گرافیک هر دو ابزاری بسیار قدرتمند برای تبلیغات به شمار می روند که نمونه های آن در شبکه های اجتماعی و سایت ها به وفور یافت می شود. استاپ موشن و موشن گرافیک هر دو کاری تخصصی بوده و نقطه مشترکشان این است که شما در مدت کوتاه باید بتوانید کل مفهوم را به شکلی بسیار جذاب به بیننده منتقل کنید.

استاپ موشن عروسکی

برای ساخت استاپ موشن موفق باید قواعد مربوط به آن را رعایت کنیم، برخی از این قواعد عبارتند از:

  1. استفاده از تکنیک تهیه ی یک مجموعه از تصاویر ثابت، که قبل از تبدیل شدن به سکانس فیلم، در صحنه ی هر یک از آن ها تغییرات لازم اعمال شده باشد.
  2. استاپ موشن ساخته شده باید قادر به القاء توهم نوری در بیننده باشند که به موجب آن بیننده تاخیر آهسته ای در دیدن تصاویر تجربه کند، چشم ها در فواصل بین تصاویر ثابت به طور طبیعی پر می شوند و توهم حرکت تصاویر در مغز ایجاد می گردد.
  3. نیاز به آنالیز دقیق زمان برای هر حرکت ویژه وجود دارد.
  4. برای ساخت استاپ موشن حرفه ای باید آن را به یک تیم متخصص بسپارید.

عصر جدید تبلیغاتی با استاپ موشن

در سال های اخیر تبلیغات با استاپ موشن به دلیل وجود طرفداران فراوان رواج زیادی پیدا کرده و تبلیغات با این هنر زیبا بازخورد بسیار خوبی داشت به همین دلیل امروزه استفاده از استاپ موشن یکی از روش های بسیار مفید و تاثیرگذار برای تبلیغات است.

همچنین به دلیل جذابیت استاپ موشن استفاده از آن در تبلیغات تلوزیون و شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد و شما می توانید شیوه های متفاوتی از استاپ موشن را در هر شبکه اجتماعی ای به وضوح مشاهده کنید. بی شک یکی از بهترین گزینه های موجود برای تبلیغات تصویری و ویدئو مارکتینگ، استفاده از استاپ موشن می باشد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و سفارش استاپ موشن مد نظر خود با تیم متخصص آنکادر در ارتباط باشد.


ادامه مطلب