اگر می خواهید در راهرو یا اتاق پذیرایی روشنایی بسیاری مهیا باشد، آنوقت باید سراغ چراغ های شفاف بروید که نور را به خوبی پخش کنند. ولی برای روشنایی هایی مثل آشپزخانه حتما لوستر دیوارکوب برای خود انتخاب میکنید که نور مستقیم تری را در آن فضا یا محیط فراهم کنند. در این مطلب قصد داریم درباره لوسترهای دیواری یا همان دیوارکوب و نکات بسیار مهم در هنگام خریدآن را در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
در حال حاضر لوسترهای دیوارکوب علاوه بر کمک نواعبه تامین نور محیط در کنار لوستر به زیبایی هر چه بیشتر فضای خانه نیز کمک میکند. انواع دیوارکوب ها وجود دارد که از نظر شکل ظاهری شباهتی با لوستر ها دارند، اگرچه قصد خرید لوستر از مرکز لوستر را دارید و درکنار آن نیاز به دیوارکوب را نیز احساس می کنید و در صفحه لوستر مورد نظر دیوارکوب موردنظر را یافت نمی کنید، از طریق تماس درج شده، موجودی و قیمت لوستر های دیواری را سوال کنید.
زیبا بودن دکوراسیون خانه از اهمیت بسیاری برخوردار است، به دلیل آن که شما زمان بسیاری را در خانه خود صرف می کنید و باید از محیط اطرافتان آرامش گرفته و بتوانید در خانه خود زندگی کنید. بنابراین نورپردازی خانه هم از اهمیت بسیاری برخوردار است و به همین دلیل طراحان و دیزاینر های داخلی به طراحی لوستر های متفاوتی پرداخته اند که بتواند زیبایی محیط را دو چندان کنند.
زمانی که می خواهید لوستر بخرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید. متناسب بودن محیط با لوستر انتخابی شما مهم ترین آیتمی است که باید به آن دقت فراوانی داشته باشید. در این صورت باید بدانید که هر یک از انواع لوستر ها کارآیی مخصوص به خود را دارند و هر کدام از آن ها برای محیط خاصی مناسب می باشند؛
همان طور که می دانید، خرید لوستر دیواری نیز با خود دشواری هایی را به همراه دارد که می تواند شما را خسته کند یا دلسرد سازد. گاهی اوقات مانند بسیاری از چراغ های دیگر بسته به سلیقه افراد جنبه دکوری و تزئینی آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.
از سوی دیگر ممکن است وجه کاربردی محصول نیز مهم و پر اهمیت باشد. فاکتورهایی وجود دارد که شما بر اساس آن می توانید لوستر دیواری مد نظر خود را انتخاب کرده و تهیه کنید.
شایان به ذکر است که در زمینه انتخاب چراغ های دیواری نکات دیگری را نیز باید مدنظر قرار دهید از جمله:
افرادی که می خواهند این گونه لوسترهای زیبا و دوست داشتنی را تهیه کنند، حتما در ابتدا باید به این نکته دقت کنند که با خرید چراغ دیواری، چه هدفی را می خواهند دنبال کنند.
همان گونه که می دانید بعضی از افراد فقط به جنبه دکوری و زینتی لوستر توجه می کنند و کارآیی آن زیاد برایشان اهمیت ندارد. این افراد باید لوسترهای دیواری را تهیه کنند که در وهله اول با دکوراسیون آن ها هماهنگی یا همخوانی داشته باشد و بعد از آن به میزان نورپردازی آن توجه کنند.
برخی از افراد برای این که لوسترها جلوه بیشتری به فضای خانه بدهند، هنگام نصب کردن، آن ها را به صورت جفتی کنار هم می گذارند. این کار باعث می شود که به یک چراغ واحد تبدیل بشوند و نور بیشتری را از خود ساطع کنند.
Tokenomics از دو کلمه Token و Economics تشکیل شده و ترکیب این دو را توکنومیکس میگویند. این اصطلاح، اساسا به ابعاد اقتصادی یک رمز ارز اشاره دارد. در واقع در اینجا ابعاد اقتصادی و تمام ویژگیهای یک ارز دیجیتال که برای سرمایهگذاران جذاب است را مورد بررسی قرار میدهیم.
برای مثال بیت کوین، مانند بسیاری از رمزارزها، ارزش با توکنومیک آن ارتباط بیار نزدیکی دارد. عرضه آن با یک برنامه از پیش تعیین شده با گذشت زمان کاهش می یابد و تورم را کاهش می دهد ، در کل ۲۱ میلیون واحد است. سیاست پولی بیت کوین از زمان تأسیس آن یعنی ۱۲ سال پیش نسبتاً بدون تغییر و پایدار مانده است. به نظر برخی این ویژگی های بیت کوین از کیفیت بالایی برخوردار بوده و منجر به ارائه توکنومیک جذاب برای سرمایه گذاران بالقوه می شود.
اگر ابعاد فنی و پشتوانه علمی رمز ارزها را کنار بگذاریم، این رمز ارزها، مشابه سایر داراییها در بازارهای مالی دنیا به هستند که عرضه و تقاضا بر قیمت آنها تاثیر میگذارد. اگر به دنبال تحلیل قیمت ارز دیجیتال هستیم، بررسی توکنومیکس آن کمک زیادی به ما میکند. پس هدف اصلی در ارزیابی Tokenomics یک رمز ارز، تحلیل آینده قیمت آن رمز ارز است. اما در کنار این هدف موارد دیگری نیز در این بررسی نمایان میشود که در زیر بخشی از آنها را مشاهده میکنید:
توکنومیکس
بسیاری از افراد تمام رمز ارزها را یکسان میدانند. هرچند ما تمامی بیت کوین و توکنها را کریپتوکارنسی مینامیم اما میان اینها تفاوت زیادی وجود دارد. اولین گام در بررسی توکنومیکس یک دارایی دیجیتال، شناسایی ماهیت آن است. کوینها (Coin) داراییهای دیجیتال اصلی یک شبکه بلاک چین (یا شبکه مبتنی بر فناوری دفترکل توزیع شده) هستند که به آنها داراییهای لایه اول (Layer 1) گفته میشود. برای مثال رمز ارز اتر دارایی لایه اول در شبکه بلاک چین اتریوم است؛ کاردانو، سولانا، پولکادات و بیت کوین مثالهای دیگری از این دسته هستند. این داراییهای دیجیتال به منظور پرداخت کارمزد و یا پاداش نودها در شبکههای خود مورد استفاده قرار میگیرند.
در مقابل، Tokenها شبکه بلاکچین نداشته و بر روی یک شبکه بلاک چین دیگر اجرا میشوند. به این داراییها، رمز ارزهای لایه دو (این مفهوم با راهکار لایه دو برای حل مقیاسپذیری متفاوت است) گفته میشود. برای مثال توکن Uni یک توکن ERC-۲۰ و بر روی شبکه اتریوم راهاندازی شده است.
اما نکته مهم در شناسایی ماهیت رمزارزها، رفتار قانونگذاران و دولتها در قبال توکنهاست. قانونگذاران کوینها را معادل ارزها در نظر میگیرند که کاربرد آنها انتقال ارزش است. اما توکنها را عموما هم ارز سهام شرکتها دانسته و در نتیجه با آنها مطابق قوانینی که بر بازار بورس کشورها حاکم است، برخورد میکنند. تجربه تلخ ریپل و مسائل پیش آمده با Sec آمریکا را همه به یاد داریم. کوین بیس، سرویسی به نام Crypto Rating Council دارد که در آن توکنها و کوینها را بر اساس ریسک قانونگذاران دسته بندی کرده است. این سایت را مشاهده کنید؛ برای هر دارایی نمرهای بین ۱ تا ۵ ارائه شده که عدد ۱ به معنی ریسک بسیار پایین و عدد ۵ به معنی ریسک بسیار بالاست.
دو فاکتور بسیار مهم در ارزیابی Tokenomics یک پروژه بررسی دو فاکتور تخصیص (Allocation) و توزیع (Distribution) کوین یا توکن است. برخی از رمز ارزها به صورت تقریبا عادلانه میان جامعه توزیع شده است. برای مثال، بیت کوین در این دسته قرار میگیرد. پیش از آغاز کار بیت کوین، هیچ کوینی برای خالق یا خالقان این شبکه از قبل اختصاص نیافته بود. اصطلاحا به این دسته از رمز ارزها، Fair Launch گفته میشود. نقطه مقابل این داراییها، رمز ارزهای Pre-Mine هستند که تیم پروژه پیش از آنکه پروژه و توکن خود را به صورت عمومی منتشر کنند، بخشی و یا تمام توکنهای آن پروژه را تولید میکنند. بخشی از این توکنهای تولید شده به منظور تامین سرمایه پروژه میان سرمایهگذاران اولیه به صورت فروش خصوصی توزیع میشود. توجه داشته باشید که این فروش خصوصی، پیش از فروش عمومی توکن صورت میگیرد. Fund raise اصطلاحی است که برای نمایش این بخش از توکنهای به فروش رفته به کار میرود.
بخش دیگری از توکنهای تولید شده به تیم پروژه یا شبکه اختصاص مییابد. به این بخش نیز Team token میگویند. همچنین ممکن است این پروژه توسط شرکتها و یا سرمایهگذاران خطر پذیر (VC) نیز سرمایهگذاری اولیه شده باشد. در نتیجه بخشی از این توکنها نیز به این افراد یا شرکتها اختصاص یافته است.
خودروبر یک وسیله جدید برای حمل خودروها می باشد که نسبت به جرثقیل ها بسیار ایمن تر می باشند. خودرو بر کلاته خیج یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در کلاته خیج و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.
ممکن است برای شما تصمیم سختی باشد که خودرو خود را تا زمانی که به مقصد برسید هدایت کنید یا اینکه آن را به وسیله شرکت خودرو بر به مقصد منتقل کنید. همانگونه که می توانید فکر کنید، مزیت و نقایص برای هر گزینه حمل و نقل خودرو وجود دارد. قطعا باید به این امتیازات مثبت و منفی نگاهی دقیق بیندازید. تا به بهترین نتیجه برسید.
خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در کلاته خیج به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو کلاته خیج بهره گرفته است.
مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان سمنان نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و با خیال راحت رانندگی نمایید.
خودرو بر کلاته خیج معتبرترین شرکت خودرو بری در تمام مناطق شهر کلاته خیج زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر کلاته خیج ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر کلاته خیج به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.
کفی ماشین کلاته خیج - جرثقیل کلاته خیج - ماشین بر کلاته خیج
ممکن است شما در جاده ای در کلاته خیج در حال حرکت به مقصد خود باشید و یا در مسافرتی به سر میبرید، که متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی شود در این حالت است که شما به تماس با خودرو بر سراسری نیاز دارید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل حادثه آمده و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم نماید یا در صورت نیاز خودرو شما را به مراکز مربوطه حمل نمایند
اجزای تشکیل دهنده خودروبر که دارای امکانات ویژه است وجود قسمت موتوری و کشنده آن است که بسیار قدرتمند بوده و در بخش دوم، کفی خودرو است که خودرو بر روی آن سوار میشود. حال وقت آن رسیده است بدانیم که چه زمانی به خودروبر نیاز داریم:
خودروبرها در دو مدل تریلر خودروبر و خودروبر کامیونت عرضه شده اند. تریلرهای خودروبر در مواردی که نیاز است چند خودرو همزمان به جایی خارج از شهر منتقل شوند مورد استفاده قرار می گیرند. که با دو ظرفیت حمل هشت خودرو و حمل شش خودرو، عرضه می شوند.
اما خودروبرهای کامیونت، دارای وینچ می باشند و برای جابه جایی داخل شهری و بین شهری استفاده می شوند و به آن ها خودروبر تکی نیز هم گفته می شود.
خودرو بر کشوری کلاته خیج - کفی ماشین کلاته خیج - جرثقیل کلاته خیج - ماشین بر کلاته خیج
قیمت خودروبر در کلاته خیج به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودرو بر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو صرفه جویی شود.
رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افراد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه ماشین سراسری در کلاته خیج ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.
خودروبر کلاته خیج - کفی کلاته خیج - امداد سیار کلاته خیج
یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان کلاته خیج جابجا می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.
خودرو بر کلاته خیج با داشتن امکانات متنوع حمل و نقل نظیر خودرو بر، یدک کش، کامیون حمل ماشین و … در سراسر کشور آماده خدمت رسانی می باشد. ماشین ها در سراسر جهان به منظور حمل خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تولید کنندگان خودرو، سالانه برای شرکت در نمایشگاه ها و عرضهی خودروهای خود به مشتریان از این تجهیزات استفاده می کنند
خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.
جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود
کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.
برای استفاده از تخلیه خودرو بهتر است از یک کنترل از راه دور که دارای امنیت بسیاری است استفاده کرد. با دستگاهای هیدرولیک میتوان به طور اتوماتیک درب عقب را به طور کامل کنترل میکند. بارکاری را میتوان بر روی کفی خودرو بر قرار داد. حمل و نقل خودرو در کلاته خیج اهمیت بالایی دارد.
حمل ماشین کشوری - امداد سیار - حمل ماشین شهر کلاته خیج - مکانیکی سیار کلاته خیج
emdad khodro kalate Khij
khodro bar kalate Khij
khodrobar kalate Khij
yadak kesh kalate Khij
hamle khodro kalate Khij
khodrobar kalate Khij urmia
khodrobar Tehran kalate Khij
khodro bar from east kalate Khij to urmia
car transfer from east azerbaijan to kalate Khij
emdad khodro from kalate Khij to Ardabil, pardis, rey, firoozkooh, damavand
CMS مخفف سیستم مدیریت محتوا یا content management system است. سیستم مدیریت محتوا یا همان cms یک پلتفرم نرم افزاری است که از طریق آن می توان محتوا های داخل سایت را مدیریت کرد.cms جهت ذخیره، کنترل، بازبینی و انتشار اطلاعات استفاده می شوند و ابزار های مختلفی جهت انجام این کار در اختیار کاربران قرار می دهند. بنابراین شما می توانید بدون نوشتن یک خط کد نویسی، با سیستم مدیریت محتوا سایت خود را طراحی کنید و با استفاده از آن می توانید محتوا را در یک رابط کاربر پسند ایجاد، مدیریت، اصلاح و منتشر کنید.
دلایل زیادی برای استفاده از سیستم های مدیریت محتوا وجود دارد، اما دلیل اصلی آن می تواند ساده و آسان بودن کار ساخت و ویرایش از طریق CMS ها باشد. محتوای وب سایت ها فقط متن نیست و گاهی اوقات ممکن است شامل یک فرم و یا سیستم شناسایی کاربر باشد. نکته اساسی، یافتن سی ام اسی است که بدون از دست دادن راحتی استفاده از آن کاربردهای و قابلیت های فراوانی را برای شما و کاربرانتان ارائه کند. یک CMS خوب به شما اجازه خواهد داد تا زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی طراحی ظاهر سایت خود نمایید تا اینکه به پیاده سازی افزونه ها و قابلیت های مختلف بپردازید.
داشتن یک طراحی جذاب یکی از بهترین شاخص ها برای کاربر پسند بودن CMS است. بنابراین به خاطر داشته باشید که قبل از وقت صرف کردن روی یک سیستم مشخص، به طور کامل در این زمینه تحقیق کنید. سیستم های مدیریت محتوا، امکانات زیادی دارند که به طور پیش فرض یا از طریق نصب افزونه های مختلف می توانید از آن ها استفاده کنید. این امکانات عبارتند از:
1) ایجاد پنل ورود و فرم عضویت در سایت
2) تولید، ویرایش و انتشار محتوا در سایت
3) ایجاد آرشیو برای هر نوع محتوا
4) درج، ویرایش و حذف محصول
5) مدیریت کاربران و رسانه های وب سایت
6) امکانات بهینه سازی سایت
7) قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی
8) گزارش آمار سایت
9) امکان ایجاد منو
10) امکان اتصال به درگاه پرداخت
11) امکان بکاپ گیری از اطلاعات
12) امکان تغییر دمو و قالب
13) ارتباط بهینه و کارآمد با کاربران
cms چیست؟
وردپرس بهترین و محبوب ترین نرم افزار CMS است و تقریبا 35% از وب سایت ها با وردپرس طراحی و مدیریت می شوند. و میتوان هر نوع سایت شرکتی، فروشگاهی، خبری و آنلاین نیز با این طراحی کرد.
جوملا یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا رایگان است که دارای قالب ها و افزونه های مختلفی است. جوملا انعطاف پذیری و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به چیزهای پیچیده علاقه دارید میتوان برای شما انتخاب خوبی باشد.
یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا متن باز لتفرم دروپال است. دروپال گزینه خوبی برای افرادی است که قادر به برنامه نویسی هستند. در واقع مناسب افرادی است که قصد طراحی سایت سفارشی را دارند.
مجنتو یک پلتفرم تجارت الکترونیکی قدرتمند متن باز از شرکت بزرگ نرم افزاری adobe است. دارای نسخه رایگان و تجاری است. که نسخه تجاری آن شامل هزینه های زیادی می باشد.
تکست پترن یک cms بسیار ساده است که مناسب مبتدیان است. اولین نسخه در سال 2003 ارائه شده است. متن باز است و منابع زیادی برای شروع وجود دارد.
پرستا شاپ یک فروشگاه ساز آنلاین و متن باز است که با استفاده از آن میتوانید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید. فقط باید هاست و دامین تهیه کنید و آن را نصب کنید.
سیستم های مدیریت محتوا معمولا به ۳ دسته کلی تقسیم بندی می شوند، که عبارتند از:
_ سیستمهای مدیریت محتوای اختصاصی (Proprietary CMS)
_ سیستمهای مدیریت محتوای منبع باز (Open Source CMS)
_ سیستمهای مدیریت محتوای اشتراکی (Software As A Service)
شما سیستم مدیریت محتوایی می خواهید که بتواند محتوای قابل دسترسی و HTML تولید کند.
سیستم شما باید بتواند از پس نرم افزار یا زبان سیستم برآید.
بهترین سیستم مدیریت محتوا تنها یک راه حل برای مشکلات ارائه نمی دهد، اما این سیستم ها انعطاف پذیرند و می توانند بر اساس نیاز شما توسط فروشنده سفارشی شوند.
قالب ها، روح وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی هستند. قالب ها آن قدر مهم هستند که هم می توانند مشتری را از سایتتان فراری بدهند و هم اعتماد او را به سایتتان جلب کنند.
این سیستم باید به طور رسمی معتبر و مطابق با استانداردهای امنیتی شرکت شما باشد. این موضوع شامل احراز هویت دو عاملی است که برای ورود نیاز دارد تا نه تنها رمز ورود، بلکه کد دائمی یا موقت ارسال شده به دستگاه دیگر را نیز وارد کنید.
CMS شما باید دارای یک SDK یا API بالغ باشد که به شما امکان می دهد به راحتی با سیستم های موجود از جمله CRM، اتوماسیون بازاریابی و سیستم های هوش تجاری توسعه یابد.
1_ هزینه پایین: برخی از سیستم های مدیریت محتوا به صورت رایگان و متن باز ارائه می شوند، در نتیجه تمامی افراد در هر جایگاه و درآمدی می توانند از آن ها به سادگی استفاده نمایند. این cms هادارای افزونه ها (Extension) مختلفی می باشند که هر یک از آن ها امکانات خاصی را به وب سایت شما اضافه می نمایند. البته برخلاف ماهیت رایگان خود سیستم، برای استفاده از برخی افزونه و قالبها شاید لازم باشد هزینه ای را پرداخت نمایید.
2_ مدیریت محیط کاربری: CMS این امکان در اختیار مدیر وب سایت قرار می دهند، او می تواند نحوه انتشار محتوا و اطلاعات وب سایت و همچنین سطوح دسترسی کاربران را کنترل کند و به هر گروه از کاربران دسترسی های خاصی در وب سایت اهدا نماید.
3_ سفارشی سازی وب سایت: بعد از نصب CMS مورد نظر در فضای وب سایت خود یک صفحه با پوسته کلی نیز همراه آن نصب می شود. از آن به بعد می توانید بدون نیاز به نوشتن مقدار زیادی از کد های برنامه نویسی و اسکریپت صفحات وب سایت خود را ایجاد و طراحی نمایید.
1_ هزینه نگهداری سیستم مدیریت محتوا: نگهداری و مدیریت وب سایت های تحت سیستم مدیریت محتوا در ابعاد بزرگ تر مانند سازمان هایی که دارای چندین شعبه در نقاط مختلف می باشند می تواند کار مشکل تری باشد.
2_ تاخیر در برقراری ارتباط: در صورتی که cms نرم افزار بر روی سخت افزار های بروز شده قرار نگیرند، ممکن است با مشکلاتی از قبیل بروز تاخیر در Ping Time و یا در ارتباطات خود مواجه شد.
3_ بروز مشکل در رابطه با موتورهای جستجو: به دلیل اینکه آدرس های URL بسیاری از CMS ها به صورت اتوماتیک و داینامیک توسط نرم افزار و الگورینم های داخلی تولید و ایجاد می گردد، ممکن است هر یک از این URL ها، آدرس های ثابتی نباشند و نتوان از آن های در موتورهای جستجو به شکل بهینه استفاده نمود.