طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

درب الیزه

درب الیزه ساده

درب فلزی یکی از ایمن ترین و مقاوم ترین درب ساختمان، پارکینگ و ویلا به حساب می آید و با توجه به مقاومت آهن، این مقاومت سبب می شود تا این درب ها بدون نیاز به نگهداری و تعمیر تا سالیان سال سالم بمانند و امنیت ویلای شما را برای همیشه حفظ می نماید. درب الیزه جزو درب های فلزی لوکس در ایران است و معروف ترین درب فلزی تولید شده درب الیزه است.

درب ساختمان، ویلا و هر محیطی که ساکن آن هستید، اولین چیزی است که قبل از ورود توجه مهمانان را به خود جلب می کند. جنس و امنیت، مدل و طرح درب نیز نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه شما دارد. درب های الیزه با طراحی با شکوه خود نمای مکان زندگی شما را دو چندان می کند. درب الیزه را می توان در طرح و مدل های متفاوت سفارش داد.

درب-الیزه

قیمت درب الیزه

تمامی فاکتورهایی که برای طراحی درب ها به کار می روند تاثیر مستقیمی روی قیمت نهایی آنها دارند. اولین و مهم ترین فاکتور و عاملی که می تواند بر روی قیمت درب ها تاثیر داشته باشد، ابعاد و اندازه آنهاست و قیمت های هر کدام از آن ها با توجه به اندازه های آن ها متفاوت است.

از دیگر عوامل که می تواند بر روی قیمت درب های الیزه تاثیر بگذارد، نوع تزئینات به کار رفته در آن ها و رنگ آمیزی این درب ها می باشد. درب هایی که ساده‌تر هستند قیمت پایین تری نسبت به درب فرفورژه و لوکس دارند. آن چه که اهمیت دارد زیبایی روی درب های ورودی است.

ویژگی های درب الیزه

با توجه به برخی موارد درب الیزه که از آلیاژ متفاوتی ساخته می شود که سبب افزایش کیفیت آن می گردد، از جمله ویژگی های این درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام

با وجود این که درب های الیزه فرفورژه ظرافت و ریزه کاری های زیادی دارند اما بسیار از استحکام بالایی برخوردار هستند و براحتی دچار تغییر شکل نمی شوند. در واقع در طول تمامی این سال های استحکام و عدم تغییر توانسته ویژگی اصلی آهن فرفورژه باشد تا این محصول مورد استقبال همگان قرار بگیرد.

زیبایی

این محصول زیبایی دو چندانی به نمای ساختمان اضافه می کند. با گذشت زمان روز به روز نیز طرح های جدیدی از این محصول روانه بازار می گردد که با استقبال مردم رو به رو شده است.

تنوع

این سبک برای طراحی و تولید محصولات خود نقش و نگارهای فراوانی را به کار می برد و این تنوع باعث می شود تا افراد بتوانند بدون هیچ محدودیتی طرح مورد نظر و مناسب خود را انتخاب نمایند.

درب-الیزه

خرید و سفارش درب الیزه

خرید و محاسبه قیمت درب الیزه مدرن لوکس و درب پارکینگ، درب حیاط، درب ویلایی بر اساس معیار های خاصی انجام می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به نحوه ساخت و کیفیت مواد اولیه اشاره نمود. فرفورژه یک اصطلاح فرانسوی بوده که به معنی آهن کوبیده شده است. این روزها تولید محصولات فرفورژه ساختمان به یک صنعت جذاب تبدیل شده و مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

در تولید درب الیـزه آهن فراز، از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می گردد، باکیفیت‌ترین نوع آهن، رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم تا بهترین درب های الیزه را با بالاترین کیفیت و قیمتبه دست مشتری برسانیم.

برای خرید و سفارش درب الیـزه از گروه صنعتی آهن فراز می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش بدهید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

درب-الیزه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد