طراحی سایت تبریز به مهارت ها و فعالیت هایی جهت ساختار صفر تا صد یک سایت می گویند. تمام این فعالیت ها توسط طراح سایت طبق یک برنامه ریزی به روی تصاویر، متون ها، فایل های صوتی و فایل های تصویری انجام می شود.
مجموعه تبریز وب سایت با پانزده سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت، سئو، بهینه سازی و افزایش بازدید سایت، آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی وب سایت و افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد. ما با دانش خود در زمینه های کسب و کارهای اینترنتی مسیری امن و پر بازده برای مجموعه شما در نظر می گیریم. تجربه طراحی پلتفرم های گوناگون ازجمله وب سایت، اپلیکیشن و… منجر شده تا تجربیات خلاقانه، همراه با رعایت اصول و استاندارد ها مدنظر ما قرار بگبرد.
طراحی سایت تبریز، طراحی وب سایت، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا معرفی یک شرکت یا اطلاع رسانی نامیده میشود.
خدمات سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به مجموعه فعالیت هایی می گویند که در طراحی و کدنویسی سایت و تدوین استراتژی محتوایی نظیر تولید محتوا و لینک سازی خارجی انجام می شود تا وبسایت جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کند و در پی آن باعث افزایش بازدیدکننده برای سایت شود.
امروزه هر کسب و کار آنلاین برای گسترش تجارت خود نیازمند یک وب سایت خوب هست. وب سایت شما می تواند محور اصلی موفقیت تجارت شما یا دلیل شکست آن باشد. این عامل کاملا به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما برای مخاطب بستگس دراد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان میتوان به صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد.
تاریخچه طراحی سایت به سال 1999 بر می گردد که تیم برنزرلی، صفحه وب خود را برای اولین بار در چند پارارگراف و لینکی که به ایمیل خودش به صورت malito ایجاد شد را ، طراحی کرد. بدین گونه تیم برنزرلی به عنوان اولین طراح وب معرفی و شناخته شد. و این رویداد از مهم ترین تحولات قرن 21 در عرصه ارتباطات می باشد.
سئو یا SEO (مخفف کلمات Search Engine Optimization) یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل است. به عبارت دیگر سئو یعنی انجام یک سری کارها بر روی سایت براساس فاکتورهای استاندارد موتورهای جستجو می باشد. با انجام این کارها باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر می گردد. در مجموعه سئو سایت در تبریز خدمات سئو در تبریز برای رساندن سایت شما به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی انجام می گردد.
خدمات سئو در تبریز نیازمند متخصصی در این زمینه است. متخصصی که دارای نمونه کارهای متعددی باشد. زیرا هر اقدام اشتباه در سئو می تواند موجب شود سایت شما پنالتی شده و از نتایج گوگل حذف شود که برگرداندن دوباره آن به سادگی انجام نمی پذیرد. به همین دلیل بهتر است در این زمینه خدمات سئو خود را به شرکتی متخصص بسپارید.
طبق استاندارد ASME SEC VIII مخزن تحت فشار به مخازنی میگویند که فشار طراحی داخل آن ها بیشتر از 15psi و کمتر از 3000psi باشد. این مخازن معمولا استوانه ای یا کروی هستند و کار آن ها نگهداری و یا انجام فرآبند های شیمیایی است. این مخازن فلزی می بایست توانایی مقاومت در برابر بارگذاری های مختلف، مانند فشار های داخلی و خارجی و خلا را داشته باشند. استاندارد اصلی برای این طراحی ASME SECTION VIII است که انجمن مهندسین آمریکا آن را تدوین نموده اند و هر 4 سال یکبار بازنگری می شود. این مخازن بیشترین کاربرد را در صنایع نفت و گاز دارند.در ادامه با ساخت مخزن تحت فشار بیشتر اشنا بشوید.
این مخازن برای اینکه کارکرد ایمنی داشته باشند، باید طبق استاندارد ها و در دمای ویژه طراحی گردند که به این دما “فشار طراحی” و “دمای طراحی” گفته می شود. در صورت رعایت نکردن استاندارد ها و اصول طراحی، ممکن است خطرات و حادثه های جبران ناپذیری رخ دهد.
طبق استاندارد ASMEVlll Division1 روش ساخت مخزن تحت فشار به سه دسته تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم.
ساخت مخازن تحت فشار
در ساخت مخزن تحت فشار به روش جوشکاری بسته به متریال فلز پایه، نوع کاربری، میزان حساسیت در ساخت مخازن و تجهیزات کارگاه، از روش های مختلفی می توان استفاده نمود. از جمله روش هایی که می توان به آن اشاره کرد جوشکاری میگ، جوشکاری زیر پودری ، جوشکاری تیگ و الکترود دستی است. در روش جوشکاری بعد از رول کردن مخزن و اضافه کردن کلاهک آن، اجزا را به یکدیگر جوش می دهند.
این روش فقط برای مخازنی قابل اجرا است که جوش های طولانی ندارد. همچنین روش فورجینگ، قابل اجرا در فولاد های کم کربن و فولاد های کم آلیاژ می باشد.
استاندارد های ساخت ASME BPVC SECTION II یک لیست از بهترین متریال ها و محدودیت دما و فشار را مشخص کرده اند. اکثر منابع تحت فشار از آهن ساخته شده اند. به این صورت که ورق های آهنی به شکل رول درآمده و عدسی ها را به یکدیگر جوش داده اند. علاوه بر استحکام مناسب، استاندارد ها شرکت ها را موظف می کنند که از آهن هایی با مفاومت بالا در مقابل ضربه استفاده نمایند. همچنین در محیط هایی که ممکن است باعث خوردگی کربن اسیل شود، لازم است از موادی با مقاوت بالا در برابر خوردگی استفاده شود. بعضی از منابع تحت فشار از کمپوزیت ها ساخته شده اند، مثل فیبر های کربن، که بسیار سبک هستند ولی ساخت آنها بسیار سخت می باشد.
منابع تحت فشار برای جلوگیری از خرابی می توانند با سرامیک ها یا پلیمر ها محافظت شوند، علاوه بر این، این پوشش می تواند میزان زیادی از فشار را متحمل شوند.
یکی از نیاز های اساسی تمام صنایع، ذخیره و نگهداری سیال در شرایط متفاوت است. بر همین اساس مخازن تحت فشار طراحی و توسعه پیدا کردند. مخزن تحت فشار ، محفظه بسته ای جهت نگه داری سیال در فشار های اتمسفریک و غیر اتمسفریک است. مخزن تحت فشار نه تنها جهت ذخیره سازی سیالات بلکه به عنوان بدنه اصلی سایر تجهیزات نیز استفاده می شوند.
به عنوان مثال فیلتر شنی، که قالب اصلی شامل یک مخزن تحت فشار است که سایر قطعات و روی آن نصب می شود. به عبارتی می توان گفت عمده تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی و یا صنایع مشابه برای طراحی قالب کلی احتیاج به یک مخزن تحت فشار دارند.
ساخت مخازن تحت فشار
بیشترین کاربرد مخزن تحت فشار در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است. با توجه به گستردگی نیاز به این مخازن انواع مختلفی از مخازن طراحی شده است.
اغلب به صورت یک استوانه ای با دو سر عدسی تولید می شوند. این نوع مخازن رایج ترین نوع مخازن هستند. مخازن استوانه ای بلند ممکن است عمودی یا افقی باشند. اصولا نیاز عملیاتی یک برج تعیین کننده نوع افقی یا عمودی بودن آن هست. برای مثال برج ها که نیاز به ثقل جهت جداسازی فازها دارند به صورت عمودی نصب می شوند در حالیکه مبدل های حرارتی هم می توانند به صورت افقی و هم عمودی نصب شوند.در مورد مبدل های حرارتی این انتخاب عموما بوسیله روش انتقال گرما وسیر سیال صورت می گیرد.در مخازن ذخیره محل نصب عمدتا عامل انتخاب می باشد.
به علت استحکام ذاتی شکل کروی این مخازن اصولا برای فشارهای بالا بکار می روند.مخازن ذخیره بزرگ که تحت فشار متوسط قرار دارند معمولا شکل کروی یا شبه کروی دارند
برای تماس کلیک کنید (۰۹۱۴۴۱۱۰۳۸۶)
شابلون های ریخته گری به منظور فرم دهی به جداره داخلی کوره استفاده می گردد. شابلون ابتدا درون کوره قرار می گیرد به نحوی که فاصله ای یکسان بین شابلون و دیواره اطراف آن ایجاد می شود و این فاصله با خاکی مخصوص پر میشود. در اولین ذوب دمای کوره به نحوی باید تنظیم گردد تا شابلون چند ساعت در حالت گداخته باقی بماند، این عمل باعث می شود که خاک ریخته شدون بدور شابلون ذوب و فرم جامد بخود گیرد. بعد از فرم گیری جداره، کوره شابلون به همراه دیگر فلزات ذوب شده و به پایین کوره برای مراحل بعد انتقال می گردد. در واقع شابلون یک محصول مصرفی در کوره ها بشمار می رود.
مدل؛ قطعه ای می باشد که از نظر شکل و جزئیات فیزیکی، دقیقا شبیه قطعه ای هست که می بایست ساخته شود. این مدل طبیعی از مصالح زیر ساخته میشود:
در صورتی که تیراژ استفاده از مدل بالا باشد، از چوب اعلا و اگر سطح استفاده از آن کم باشد، از چوب ارزان قیمت استفاده می گردد. پس از ساخت مدل های چوبی، آنها را لاک می زنند که تحت تاثیر رطوبت ماسه قرار نگیرند.
در مواردی که تهیه مدل چوبی به صرفه نیست، این مدل ها مورد استفاده قرار میگیرند. این مدل قابلیت ایجاد جزئیات زیاد را دارد.
در مواردی که نیاز به استحکام زیاد و جزئیات کم به منظور تولید قطعات زیاد باشد، از این مدل ها استفاده می کنند.
در مواردی که نیاز به ریختن قطعات زیاد باشد و هم چنین جزئیات قطعه زیاد بوده و قسمت های نازک زیادی در آن به کار رفته باشد، از این مدل استفاده می گردد.
این مدل ها اکثرا یک بار مصرف می باشند( به خصوص مومی )، و برای ریخته گری دقیق برای قطعات ریز و خیلی دقیق کاربرد دارند.
این مدل نیز یکبار مصرف می باشد و برای تهیه قطعات متوسط و بزرگ دقیق کاربرد دارد.
ساخت شابلون های ریخته گری
در مواردی که یک یا تعداد کمی از اجزای یک قطعه باید پخته شوند، برای کاهش هزینه از شابلون استفاده می کنند. قطعاتی مانند حلقه ها ،چرخ ها و قطعات مادر
نکته: اکر قطعه ای که می بایست ساخته شود، که حفره داشته باشد، برای ایجاد این حفره در قالب، از مدلی به نام ماهیچه استفاده می گردد. ماهیچه موجب میشود مواد مذاب به آن قسمت نرسد و حفره ای درون قطعه شکل گیرد. برای اکثر ماهیچه ها در قالب های ماسه ای از ماسه بادی استفاده می کنند که قابل خرد شدن و جدا شدن از قطعه است و سطح نرم و تمیزی دارد.
تاندیش به عنوان واسطه ای بین پاتیل و قالب عمل می کند. وقتی تاندیش پر شود نازل ها باز می شوند و ریخته شدن فولاد درون قالب های مسی که در زیر تاندیش جای گرفته اند شروع می شود.
حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه حمل خودرو در شهر تبریز، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی حمل خودرو تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات حـمل ماشین در تبریز شامل امداد خودرو تبریز، خودروبر تبریز، یدک کش تبریز، حمل ماشین تبریز، کفی تبریز، مکانیک سیار تبریز و بنزین سیار در تبریز است. همکاران ما در حمل خودرو کانون جهانگردی در شهر تبریز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته می باشد. و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.
حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل خودرو شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر تبریز به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به حمل خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت حمل خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.
حمل خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی از جمله حمل خودرو های خوب در تبریز به حساب می رود که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو تبریز استان آذربایجان شرقی بهره مند شده است. جا به جایی انواع خودرو های ایرانی و خارجی، تصادفی، صفر، لوکس و کلاسیک در تبریز و کلیه نقاط استان آذربایجان شرقی و ارسال به کلیه ی شهرستان ها با حمل خودرو تبریز در اسرع وقت با کادری مجرب بدون هیچ آسیبی به خودروی امداد خواهان گرامی به صورت تضمینی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.
امداد خودرو تبریز معتبرترین شرکت حمل خودرو در کلیه مناطق شهر تبریز زیر نظر اتحادیه حمل خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی حمل خودرو کانون جهانگردی ارائه خدمات با کیفیت و سریع می باشد. امدادگران ما در خدمات امداد خودرو تبریز به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.
خودروبر کانون جهانگردی با در اختیار داشتن رانندگان با تجربه و ماهرُ موفق به حمل ماشین های سنگین از جمله کامیونت، مینی بوس، لیفتراگ و … می باشد. علاوه بر خودرو های سنگین ما قادر به حمل کانکس و جا به جایی و حمل در ابعاد بزرگ نیز هستیم. نکته مهم این است که تمام باربری ها قادر به حمل کامیونت و ماشین های سنگین مانند تراکتور و … نیستند اما حمل خودرو کانون جهانگردی قادر به باربری و حمل و جابجایی های غول آسا نیز می باشد.
تبلیغات یکی از اولیهترین و اصولیترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزر تبلیغاتی به خصوص برای محصولات و کسب و کار های جدید مانند یک سکوی پرتاب عمل خواهد کرد.
هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح میدهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا میتوان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزر تبلیغاتی چیست و چه ویژگیهای دارد؟ برندهای جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی میسازند؟
در این مقاله قصد داریم بگوییم رایجترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث میشوند تا یک تیزر تبلیغاتی موفق شود.
قبل از پاسخ دادن به سوال تیزر تبلیغاتی در تبریز چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.
این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته میشود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده میشود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمیشود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمیشود). این گونه کمپینها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر میشوند. به آگهیهای مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد میکند “تیزر” گفته میشود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خوانندهها و تبلیغکنندگان فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیونی استفاده میشد.
قبل از پاسخ دادن به سوال تیزر تبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.
این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته میشود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده میشود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمیشود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمیشود). این گونه کمپینها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر میشوند. به آگهیهای مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد میکند “تیزر” گفته میشود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خوانندهها و تبلیغکنندگان فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیونی استفاده میشد.
لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده میشود.
تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند:
تیزرهای تبلیغاتی برای موارد بسیاری به کار میروند از جمله:
هر کسب و کاری برای معرفی محصولش نیازمند تبلیغات است. اما تبلیغات نیز استراتژیهای مخصوص به خودش را دارد و فقط با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی و انتشار آن بدون استراتژی نمیتوان انتظار نتیجهبخشی تبلیغات را داشت. در واقع هر برندی نیازمند آن است که ذهن مشتری را از قبل برای محصول آماده کند و در او هیجان به خرید ایجاد کند. تیزر تبلیغاتی یکی از روشهای ایجاد هیجان در مشتری است که هم نام برند را در ذهن او نهادینه میکند و هم منجر به فروش بیشتر محصول میشود.
تیم آنکادر با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینههای طراحی و تبلیغات بهترین ایدهها را برای ساخت تیزر تبلیغاتی مورد نظر شما دارد، برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.