طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

خرید پرینتر سه بعدی در تبریز

قیمت پرینتر سه بعدی

یک موردی که می تواند خیلی در خرید پرینتر سه بعدی در تبریز تاثیرگذار باشد قیمت دستگاه پرینتر سه بعدی است. گاهی دانستن قیمت دستگاه می تواند به شما در خرید یا نخریدن دستگاه کمک کند. با توجه به بسیاری عامل ها برای مثال مدل و قابلیتهای اختصاصی دستگاه های پرینتر سه بعدی همچون وای فای ، لنز ، cnc ،  دوربین و …  قیمت خرید پرینتر سه بعدی در تبریز تعیین کی شود. از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها ارائه نمود. به منظور دریافت قیمت خرید پرینتر سه بعدی در تبریز با مشاوران سارای تماس بگیرید. شماره تماس: 04134477038 و 09045412243

هزینه خدمات پرینتر سه بعدی

سوال دیگری که ممکن است در کنار خرید پرینتر سه بعدی در تبریز برایتان پیش آمده باشد، میزان هزینه خدمات پرینتر سه بعدی است. خدمات پرینت سه بعدی در کشورمان ایران به صورت ساعتی حساب می شود. در حالت کلی موارد زیر تعیین کننده هزینه خدمات پرینتر سه بعدی هستند:

با توجه به جنس و وزن نوع ماده ی پرینت سه بعدی شده

برای مثال در شیوه انجام پرینت سه بعدی FDM، نوع مواد مصرفی در این تکنولوژی و همچنین هزینه مواد و وزن ماده مصرف شده یکی از پارامتر های با اهمیت در محاسبه ی ارزش و قیمت نهایی خدمات چاپ سه بعدی است. عمده ترین متریال مورد استفاده در FDM جهت پرینت سه بعدی قطعه ها، PLA می باشد که محبوبیت بالائی دارد.

میزان ساپورت کار شده در قطعه برای مرحله پرداخت کاری

با توجه به پیچیدگی طرح، وجود ساپورت در تعدادی از طرحها غیر قابل اجتناب است. تعدادی از پرینتر سه بعدی با دو نازل کار می کنند و این قابلیت را دارند که از یک نازل مواد PVA را بیرون فرستاده و به عنوان ساپورت در پرینت سه بعدی قطعه به کار بگیرند.

ماده PVA یک ماده حلال در آب می باشد و بعد از اینکه چاپ سه بعدی طرح به اتمام رسید به راحتی می توان به کمک شستشوی قطعه بوسیله آب، ساپورت ها را پلک کرد. اما با دقت به بالا بودن هزینه خدمت های پرینت سه بعدی، چاپ مربوط به ساپورت PVA اغلب شرکت ها به ساپورت همجنس با قطعه پرینتی رضایت میدهند. گاهی کندن ساپورت ها امکان دارد برای تعدادی از قطعه ها زمانبر عمل کند مثلا امکان دارد ساعت ها برای کندن ساپورت ها از قطعه ی اصلی زمان لازم باشد. همچنین برای پرداخت کاری بعد از پرینت محل های اتصال ساپورت ها به قطعه ی اصلی باید مدتی را صرف کرد که این زمان به شکل هندسی قطعه و ابعاد قطعه بستگی دارد.

نازل پرینتر سه بعدی 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد