طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

لباس بادی

لباس بادی برای چیست؟

البسه های بادی پارچه هایی کشی دارد و از جنس های مختلفی تولید می شود. مثلا:

  1. الیاف مصنوعی،
  2. نخی،
  3. ساتن،
  4. دانتل
  5. چرم

اگر بخواهید درباره کاربرد بادی بدانید یک موردش این است که این لباس ها بیشتر برای فرم دادن به بدن کاربرد دارند. ولی در موقعیت های گوناگون نوع کاربری آن ها می تواند تغییر کند.

از جمله کاربرد های دیگر بادی این است که از آن زیر البسه های مجلسی  استفاده شود. زیرا این لباسهای بادی کمک می کنند که البسه های مجلسی شما در تن بهتر بایستد و شما را خوش استایل تر به نظر آورد.

می توانید از بادی برای زیر کت و یا زیر سویشرت و ژاکت های زمستانی استفاده کنید. پوشیدن البسه های بادی با شلوار جین، دامن و شلوارک و یا حتی شلوار راحتی هم بسیار زیبا می شود.

چند نکته برای پوشیدن لباس بادی

  • پوشیدن بادی با یک لباس نه چندان جذب توصیه می شود. با پوشیدن لباس جذب احتمال اینکه نمای بادی مختل شود وجود دارد.
  • به عزیزانی که به بادی علاقه مند هستند ولی دارای وزن بالا می باشند، بادی های رنگ تیره توصیه می گردد.
  • حتما بادی که می پوشید کفش پاشنه بلند به پا کنید. اینگونه می توانید اندامتان را زیبا تر جلوه دهید.
  • بادی یک لباس ساده به نظر می آید. اگر هنگام پوشیدن می خواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید می توانید از اکسسوری مثل کمربند استفاده کنید.
  • زیورآلات توصیه شده هنگام پوشیدن بادی زیور آلات ساده و شیک می باشد.

 نحوه شستشوی لباس بادی

بادی به عنوان یک لباس ظریف مشهور می باشد و به دلیل تماس مستقیمی که با بدن دارد باید بهداشت بالائی داشته باشد بنابراین گاهی باید زیاد شسته شود. به منظور اینکه ماندگاری بادی خود را بالا ببرید هنگام شستشوی آن این نکات را رعایت نمائید:

  • برای شستن لباس های بادی اول علامت های روی برچسب لباس توجه را مطالعه کنید.
  •  بادی را با آب سرد شسته و از شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • بادی را درون لباسشوئی نیاندازید.

چند سوالی که درباره پوشیدن بادی ممکن است برایتان پیش آید

آیا حس می کنید بدنتان از آن بیرون زده یا احساس می‌کنید پارچه زیادی به دورتان پیچیده شده است ؟

برای انتخاب بادی دقت کنید که سایزی که دارید بسیار در انتخاب بادی مهم می باشد! بانوانی که بالاتنه بلند تری دارند بادی‌ ها می‌ توانند حس راحتی را به آن ها بدهد. چون باید از بالا به پایین متناسب با بدن باشد. افرادی که دارای پاها ی بلند تر و همچنین بالا تنه کوتاه‌ تری دارند ممکن است این حس را داشته باشند که بند ها مناسب نیستند و بلندند. یا قسمت پایین بادی خیلی گشاد می باشد. پارچه‌ های کشی و بند های قابل‌ تنظیم به این عزیزان کمک خواهد کرد که دیگر این حس به سراغشان نیاید.

چگونه با بادی به دستشویی می‌روید؟

آیا بادی به آسانی در دستشویی باز می شود یا از بدن جدا می شود؟ اگر اینگونه نیست، به دنبال بادی باشید که قزن دارد. معمولاً وجود یک یا دو قزن در فاق بادی آن را محکم نگه می‌ دارد، اما برخی از بادی‌ ها بیشتر به لباس شنای یک تکه و بدون قزن شباهت دارند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد