طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

برای عید نوروز چه کفشی بخریم؟

در هنگام خرید کفش عید نوروز این موارد را در نظر بگیرید...

اواخر فصل زمستان بیشتر هم میهنان عزیز به فکر خرید کفش و البسه می افتند. در این مقاله ی خرید کفش عید نوروز قصد داریم درباره کفش‌ های مناسب ایام عید نوروز صحبت کنیم. برای این کار نیاز است شرایطی که بر این ایام حاکم هستند را در نظر گرفته و بر اساس آن شرایط، ویژگی‌ های لازم یک کفش را بازگو کرده تا در آخر یک راهنمای جامع و کامل در جهت خرید کفش عید نوروز برای این ایام ارائه دهیم.

عید نوروز، یکی از جذاب‌ ترین و دوست‌ داشتنی‌ ترین اعیاد سنتی مردم ایران و چند نقطه دیگر جهان می باشد که هر ساله با آمدن خود موجی از اتفاقات نو را رقم میزند. از نو شدن طبیعت و محیط پیرامون تا نو شدن ظاهر خود افراد. هر ساله با آمدن ایام عید نوروز موج عظیمی از دید و بازدید ها آغاز می گردد و مردم به منظور آماده شدن جهت این دید و بازدید ها غالبا دست به تغییر و نو سازی تیپ و استایل ظاهری‌ خود می‌کنند. یکی از اجزای مهم سازنده تیپ نوروزی افراد، کفش می باشد که مناسبات ویژه ی را متمایز از مناسبات کفش‌ های عادی که در طول سال انتخاب می‌ سازید، می‌ طلبد. به این دلیل با یکدیگر نکات لازم برای خرید کفش عید نوروز و ویژگی‌ های آن را بررسی می‌ نمائیم.

کفش تنها برای 13 روز؟

آیا شما زمانی که به خرید کفش عید نوروز خود می‌ پردازید واقعا یک کفش را تنها برای 13 روز عید می خرید؟ جواب خیلی از اشخاص با توجه به محدودیت‌ های اقتصادی، خیر خواهد بود. شرایط اقلیمی نوروز کاملا شبیه به دیگر ایام فصل بهار می باشد و شباهت بسیاری نیز با فصل تابستان دارد. از این رو می‌ توانید در زمان خرید کفش عید نوروز به سراغ محصولاتی بروید که شرایط استفاده در تمامی طول فصل بهار را داشته باشد. کسانی هستند که برای تابستان علاقه‌ ای به پوشیدن صندل ندارند، این عزیزان می‌ توانند در زمان خرید کفش عید نوروز خود، علاوه بر بهار، تابستان را هم در نظر داشته و کفشی تهیه ‌سازید که مناسب استفاده در تابستان هم باشد.

خرید کفش عید نوروز

 عید نوروز و مهمانی‌ های مکرر

در طول مدت نوروز حجم دید و بازدید ها بالا می رود و گاهی ممکن است که افراد در طول روز به چند مهمانی بروند. متناسب با این مهمانی‌ ها و مراسم زیادی که به آن دعوت می شوید احتمالا لباس‌ های گوناگونی نیز می‌ پوشید. نیاز نیست با چند دست لباسی که در ایام نوروز عوض می‌ کنید چند کفش را نیز داشته باشید. می توانید استایل کلی که قرار است در دوران نوروز داشته باشید را در نظر بگیرید و متناسب با استایل کلی‌ خود یک کفش مناسب بخرید. برای نمونه تعدادی اهل استایل‌ های کژوآل و اسپرت هستند. از این رو باید سراغ کفش‌ های راحتی و اسپرت بروند و برخی در ایام عید در اکثر مهمانی‌ ها استایل رسمی را برای خود در نظر می گیرند. پس می‌ توانند یک کفش رسمی بخرند و با لباس‌ های مختلف رسمی‌ خود، آن‌ ها را به تن نمایند. کفش‌ هایی که مدل و ظاهر آن ها ساده‌ تر و طرح ویژه و انحصاری روی آن‌ ها دیده نمی شود بیشتر از مدل‌ های شلوغ و طرح‌های خاص با لباس‌ های متنوع تطبیق پیدا می‌کنند.

رنگ کفش‌ های نوروزی

در صورتی که در ایام عید نوروز از یک استایل ثابت و معلومی استفاده می‌ نمائید، نوروز مناسب‌ ترین موقع برای ایجاد تیپ‌ ها و استایل‌ های ویژه می باشد. برای ساخت چنین استایلی، کفش‌ هایی با رنگ‌ های متفاوت و ساختارشکنانه لازم خواهید داشت. ولی در صورتی که با توجه به تعدد بالای مهمانی‌های عید اهل پوشیدن لباس‌های متنوع با رنگ‌های گوناگون هستید، برای اینکه کفشی داشته باشید تا بتوانید آن را با اکثر لباس‌های رنگانگ و متنوع ست کنید، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره و خنثی بروید که قابلیت ست‌پذیری بالایی دارد.

کفش‌ های راحت

با به پا نمودن کفش‌ هایی که در آن‌ ها احساس راحتی ندارید، شیرینی مهمانی‌ های عید را برای خودتان تلخ ننمائید. اینکه موقع رفتن به مهمانی‌ ها مدام استرس این را داشته باشید که نکند پا هایم تاول بزند یا اینکه بخواهید درد های ناشی از تاول و زدگی پا را در مهمانی‌ ها را به جان بخرید، حس بدی را در شما به وجود خواهد آورد. تا جایی که امکان دارد یا اقدام به تهیه یک جفت کفش دیگر کرده از رفتن به چند مهمانی جلوگیری نمائید. از این رو در زمان خرید، علاوه بر زیبایی کفش نوروزی‌، که معیار مهمی نیز هست به راحتی آن نیز توجه نمائید. برای این موضوع هنگام خرید کفش را بپوشید چند قدم با آن راه بروید و به راحت بودن پاشنه‌ها، پنجه‌ها و کناره‌های پاهیتان که در تماس با کفش است دقت کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد