طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

لوستر کلاسیک

ویژگی های ظاهری لــوستر کلاسیک

ویژگی مهم و شاید اصلی در لوستر های کلاسیک این است که لوستر های کلاسیک چند شاخه هستند. همچنین ظاهر گرد و منحنی در اغلب این لوستر ها قابل مشاهده می باشد. همچنین ابعاد و اندازه لوستر های کلاسیک نسبت به لوستر های مدرن بزرگ تر می باشد.

کریستال های موجود بر روی لوسترهای کلاسیک علاوه بر بخشیدن یک جلوه زیبا و رویایی به لوستر، از تابش نور مستقیم لامپ به چشم جلوگیری می کند. همچنین همانطور که گفته شد باعث بهتر پخش شدن و روشن تر شدن خانه و محل مورد نظر می گردند.

جنس لوستــر کلاســیک

از دیگر نکات مهم که هنگام خرید یک لوستر باید به آن توجه کنید جنس آن است. لوسترها در تنوع گسترده ای از موادی مانند برنج، فلز، کریستال و آهن ساخته و تولید می گردند. معمولا جنس لوستر با سبک کلی لوستر مرتبط است و باید به این فکر کنید که جنس و رنگ لوستر چگونه در برابر مبلمان فعلی، کاغذ دیواری و پرده ها خود را نمایان می کند. مچنین این نکته مهم در هنگام خرید لوستر نباید فراموش شود که آیا جنس و ظاهر لوستر با سایر وسایل روشنائی و سایر لوستر های محل هم خوانی و شباهت دارد؟

وزن لوستر کلاسیک

لوستر های کلاسیک به دلیل جنسی که دارند و همچنین تزئینات استفاده شده دارای وزن های بالا هستند. اما می توان لوستر های غیر کلاسیک مختلفی را یافت که وزن بسیار سبکی دارند. بیشترین دلیل بالا بودن وزن در این لوسترها استفاده از فلز و شیشه می باشد.

لامپ لوستــر کلاسیــک

در حالت کلی بهترین نوع لامپ برای لوستر، لامپ‌هایی هستند که با تکنولوژی ال ای دی ساخته می‌شوند. لامپ ال ای دی، تنوع طراحی، طول عمر بیش از 10000 ساعت و رنگ نورهای مختلفی دارد. لامپ های لوستری فیلامنتی از انواع پر طرفدار لامپ های ال ای دی لوستری، باعث زیباتر شدن لوستر می‌شود. تنها ایراد که به این نوع لامپ ها می توان وارد کرد، قیمت گران‌تر در مقایسه با مدل‌های معمولی است.

همچنین لامپ های لوستری با توجه به حباب های استفاده شده در تولیدشان نیز تاثیر چشمگیری می توانند در زیبایی لوستر داشته باشند. حباب لامپ‌ها بسیار متنوع هستند اما به طور کلی در لوسترها دو نوع حباب استفاده می‌شود: شمعی و اشکی.

  • لامپ شمعی، طراحی باریک و ظریفی دارد و باعث افزایش زیبایی لوستر می‌شود.
  • لامپ اشکی که در بازار به آن شمعی اشکی نیز گفته می‌شود، به همان شکل شمعی است با این تفاوت که قسمت بالای آن، مانند اشک است.

لوستر کلاسیک مناسب چه فضایی است؟

لوسترهای سبک کلاسیک یکی از قدیمی ترین سبک های لوستر برای دکوراسیون هستند که به سال های بسیار دور باز می گردند. تمام کاخ ها و خانه های سلطنتی امپراطوری، پادشاهی از گذشته تا به امروز الهام گرفته از سبک های گوناگون دکوراسیون کلاسیک می باشند که به همین سبب از لوستر های کلاسیک یا به عبارت دیگر لــوستر های سلطنتی به عنوان منبع روشنائی این سبک دکوراسیون ها به کار برده می شوند. این سبک لوستر های کلاسیک زیبایی و پر زرق و برق بودن را به تمامی تجهیزات مورد استفاده منتقل خواهد کرد.

به بیان دیگر از لوستر کلاسیک برای انواع محیط های داخلی که به این سبک و همچنین سلطنتی نزدیک است، استفاده می کنند. برای مثال می توانید در بخش اتاق خواب، راهرو، پذیرایی و آشپزخانه از این لوسترها استفاده نمائید.

لــوستر کلاسیک مناسب پذیرائی 

پذیرایی باید دارای منبع نوری گسترده باشد، تا بتواند تمام محیط را روشن کند. به همین دلیل در پذیرایی لوستر در مرکز سقف نصب می‌ شود و قسمت اصلی تامین نور را بر عهده دارد. در پذیرایی از لوسترهای سقفی و  لوستر شاخه ای که از انواع لوستر های کلاسیک هستند استفاده می‌ کنند که از بالا ترین نقطه، نور را به همه جا منتقا کند. ابعاد لوستر و تعداد شاخه‌ های آن با توجه به متراژ فضا تعیین می شود. اگر سقف منزل و یا محل مورد نظرتان کوتاه است، لوسترهای سقفی که به سقف می‌چسبند تهیه نمائید و در غیر این صورت اگر سقفی بلندی دارید، لوسترهای شاخه ای که توسط زنجیر از سقف آویزان هستند، خریداری فرمائید.

ست کردن لوستر کلاسیک به سلیقه و ترکیب رنگ محیط زندگی شما بستگی دارد. از مزیت های لوستر کلاسیک این است که به راحتی با انواع مختلف سبک دکوراسیون ست می شود. برای ست کردن لوستر کلاسیک در پذیرایی بهتر است لوستر را با فرش و مبلمان پذیرایی ست کنید.

لوستر پذیرائی

جهت مطالعه ادامه این مطلب کاربردی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد