طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

راهنمای کامل راه اندازی شغل تولید لیوان کاغذی به زبان ساده

برای خرید دستگاه لیوان کاغذی کلیک کنید
۰۹۱۴۶۸۷۲۰۰۸

راهنمای صفر تا صد راه اندازی شغل تولید لیوان کاغذی به زبان ساده

کسب و کار تولید لیوان کاغذی از آن دسته کسب و کارهایی می باشد که برخلاف ظاهرش یکی از شغل های درآمد زایی است که سود بسیار خوبی دارد. از طرفی هزینه راه اندازی این کسب و کار نسبت به سایر کسب و کارها، بسیار کم بوده و شما می توانید به راحتی دستگاه لیوان کاغذی را از ایران لیوان را خریده و  این شغل را راه اندازی کنید.

از طرفی دیگر به دلیل آنکه، در حال حاضر بهداشت نوشیدنی ها و غذا ها و همچنین بهداشت ظروف مورد استفاده برای مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل وزارت بهداشت مقـررات خاصی را جهت تولید و عرضه این محصولات اعمال کرده است. استفاده از ظروف یکبار مصرف، یکی از الزامات وزارت بهداشت در عرضه نوشیدنی ها، بستنی ها و برخی مواد غذایی می باشد. لذا در حال حاضر تعداد زیادی واحدهای تولیدی در حال تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف کاغذی می باشند.

اولین سوال پر تکرار در این شغل میزان درآمد تولید لیوان یکبارمصرف کاغذی می باشد که در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. تولید لیوان کاغذی را در فضا های مختلف و به شکل های مختلف می توان انجام داد، برای مثال هم می توانید لیوان کاغذی تولید کنید و هم بشقاب کاغذی. زمانی که اعلام کردند که لیوان های پلاستیکی سرطان زا هستند این کسب و کار، رونق گرفت. میزان سرمایه اولیه برای شروع این کار، متغییر بوده و بر اساس نوع دستگاه انتخابی محاسبه می شود.

میزان هزینه تولید لیوان دانه ای 200 تومان با احتساب کلیه هزینه های برق و اپراتور است که شما می توانید، آن را در بازار با قیمت 350 تومان بفروشید. این دستگاه به طور متوسط می تواند 2 شیفت کاری کار کند و میزان کمترین درآمد در یک شیفت بین 345 تا 375 هزار تومان به صورت روزانه می باشد. نکته ی مهم این است که این کسب و کار نیازی به سوله یا کارخونه ندارد و می توانید در یک اتاق 12 متری نیز کارتان را شروع نمایید.

بررسی درآمد شغل تولید لیوان یکبارمصرف

به مجموع پولی که به واسطه یک کسب‌ و‌ کار به دست می آید درآمد می گوییم. درآمد شغل تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی را از 2 وجه بررسی می کنیم.

برای خواندن ادامه مطلب دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد