طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

درب فرفورژه

درب فرفورژه ساده

سالهاست که درب های فلزی به عنوان درب های ورودی ساختمان مانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو درحال خدمت هستند اما امروزه مدل های جدیدتر و متنوع تری از این محصولات با عنوان درب های فرفروژه در سال های اخیر را مشاهده می کنیم اینها بسیار زیبا  و قابلیت تبدیل به هر رنگی می باشند درب فرفورژه دارای استحکام بالایی در برابر عواملی مانند ورود سارقین دارند آنها درانواع سبک های مختلف مدرن  و سنتی طراحی و تولید می شوند فرفروژه یک واژه فرانسوی به معنی حالت دادن به آهن های قابل انعطاف پذیراست در سال های چند دهه پیش آهن ها بدست آهنگران در کوره های آتش داغ می شدند و با ضربات سنگینی حالت می گرفتند اما امروزه روش بهتر و پیشرفته تری برای فرم دادن آهن به کار گرفته می شود به این روش که با ذوب کردن آهن آنها را در قالب های مخصوصی ریخته و فرم می دهند.

قیمت درب فرفورژه

قیمت هر یک از محصولات به نوع انتخاب خریدار بستگی دارد معمولا قیمت ها بعد از اتمام کار بر حسب کیلوگرم تعیین می شوند برخی از مدلها با سفارش مشتری سبک تر ساخته می شوند و برخی هم وزن بیشتری دارند و محکم تر هستند گاهی خریدار درخواست رنگ آمیزی درب ها را داده و برخی موارد هم خام و بدون رنگ سفارش می دهند این هم در تعیین قیمت محصول می تواند تاثیر گذار باشد.

از دیگر عوامل که می تواند بر روی قیمت درب های الیزه تاثیر بگذارد، نوع تزئینات به کار رفته در آن ها و رنگ آمیزی این درب ها می باشد. درب هایی که ساده‌تر هستند قیمت پایین تری نسبت به درب فرفورژه و لوکس دارند. آن چه که اهمیت دارد زیبایی روی درب های ورودی است.

انواع درب های فرفروژه

  • فرفروژه باغ
  • فرفروژه ریلی
  • فرفروژه ویلایی
  • فرفروژه تالاری
  • درب فرفوژه باغ ویلا
  • درب نفر رو و دو لنگه
  • فرفروژه ویلایی مسکونی
  • فرفروژه حیاط ساختمان مسکونی

درب لوکس 02

چند دلیل برتری درب فرفورژه به انواع درب فلزی

در ادامه این مقاله به ۳ دلیل عمده برتری درب فرفورژه پارکینگ و عابر نسبت به سایر دربها میپردازیم:

1- به استحکام آهن

مهمترین ویژگی یک درب ورودی ساختمان، مقاومت آن در برابر ضربه و همچنین سارقین و … میباشد. دلیل اینکه برای درب های ساختمان از چوب استفاده نمیشود(در اغلب موارد) عدم مقاومت آن در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، آتش، آب و … است.

متریال پایه برای ساخت تمام انواع درب فرفورژه ، آهن است. تمام قطعات این مدل درب زیبا که به اصطلاح فر داده میشود از چهارسوهای فلزی تشکیل میشود.  به همین دلیل دربهای فرفورژه پایدارای و استحام بسیار بالایی دارند.

2- به زیبایی یک تابلو نقاشی

در گذشته نه چندان دور؛ اغلب درب های فلزی در ایران با ورق های یکپارچه ساخته میشد. دربهایی که فقط استحکام آن اهمیت داشت و حداکثر یک طرح بسیار ساده روی آن برای جلوه بصری ایجاد میکردند!

امروزه با اهمیت پیدا کردن نمای ساختمان، زیبایی درب ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به جرات میتوان گفت بی شمار طرح برای درب ورودی ساختمان وجود دارد. از طرح های ساده تا طرح های پیچیده انتزاعی.

بدون شک، گل سرسبد تمام انواع دربها از لحاظ زیبایی؛ درب فرفورژه است. اصولا تمام مدلهای درب فرفورژه بر پایه زیبایی آن طراحی میشوند. به دلیل استفاده از قطعات تزئینی و دست ساز فرفورژه در جای درب و ترکیب آن با قطعات ریخته گری چدنی یا آلومینیومی شما عملا یک تابلو از یک اثر هنری با تارو پود فلزی در اوج ظرافت و زیبایی خواهید داشت.

3- متناسب با بودجه شما

با در نظر گرفتن تمام مزیتهای ذکر شده، درب فرفورژه مناسب ترین قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب دارد. همچنین به دلیل وجود طرح ها و مدلهای بسیار زیاد درب فرفورژه شما میتوانید در هر رنج قیمتی یک نوع درب فرفورژه انتخاب کنید.

شما میتوانید در مواردی، بدون کاهش کیفیت، با راهنمایی کارشناسان ما تا حدودی از وزن نهایی درب مورد نظر خود بکاهید که باعث کاهش قیمت محصول نهایی خواهد شد. ولی در انتخاب درب برای ساختمان خود همواره به این نکته توجه کنید که درب ساختمان به عنوان پیشانی نمای عمارت شما تا سالها (و شاید به اندازه عمر آن) معرف زیبایی و کیفیت عمارت شما خواهد بود.

درب-فرفورژه 02

خرید و سفارش درب فرفورژه

خرید و محاسبه قیمت درب فرفورژه مدرن لوکس و درب پارکینگ، درب حیاط، درب ویلایی بر اساس معیار های خاصی انجام می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به نحوه ساخت و کیفیت مواد اولیه اشاره نمود. فرفورژه یک اصطلاح فرانسوی بوده که به معنی آهن کوبیده شده است. این روزها تولید محصولات فرفورژه ساختمان به یک صنعت جذاب تبدیل شده و مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

در تولید درب فرفورژه آهن فراز، از بهترین متریال‌های ممکن برای کسب رضایت مشتری استفاده می گردد، باکیفیت‌ترین نوع آهن، رنگِ و ….را سرلوحه خود قرار دادیم تا بهترین درب های الیزه را با بالاترین کیفیت و قیمتبه دست مشتری برسانیم.

برای خرید و سفارش درب فرفورژه از گروه صنعتی آهن فراز می‌توانید از میان طرح‌های مختلف موجود، درب مناسب با سلیقه‌ی خود را سفارش بدهید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت، می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد