نایلون شیرینگ در اصل یک واژه انگلیسی (Shrink) است که در زبان فارسی تلفظ های گوناگونی مانند شرینک، شیرینک و یا شیرینگ دارد که در اصل یک نوع از بسته بندی محصولات است که با استفاده از یک نایلون به نام نایلون شیرینگ صورت می گیرد.
پر مصرف ترین نوع پلاستیک شیرینگ، شیرینگ نایلونی می باشد که همه ما هر روزه با آن در ارتباط هستیم یا به نحوه های مختلف به صورت غیر مستقیم از آن ها استفاده می نماییم، یکی از بهترین مثال ها برای شیرینگ نایلونی پک های ۶ تایی آب معدنی هست.
از خصوصیات این نوع می توان به ضخامت بالا، شفافیت پایین و قدرت تحمل فشار بالا اشاره نمود.
نایلون شیرینگ یکی از نایلون های پرکاربرد در صنعت بسته بندی محصولات است که از آن برای دستگاه شیرینگ پک استفاده می شود. با قرارگیری این نایلون به دور محصول و استفاده از روش وکیوم، می توان محصول را به طور کامل پوشش داد و از آن در برابر گرد و خاک، خراش، رطوبت و… محافظت کرد. نایلونهای شیرینگ با توجه به کاربرد گسترده در انواع و ابعاد متفاوتی وارد بازار می شوند تا پاسخگو نیاز صنایع مختلف با محصولاتی در ابعاد گوناگون باشند. نایلونهای شیرینگ به طور کلی به دو صورت تک لایه و چند لایه وارد بازار می شوند که تعداد لایه بیشتر باعث افزایش کیفیت بسته بندی می شود. علاوه بر آن عرض و ضخامت این نایلون متغیر است که شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط، نوع مورد نظر را به صورت سفارشی تهیه نمایید.
در مقایسه با روش های بسته بندی، مزایا و کاربردهای نایلون شیرینگ بسیار بیشتر است که به شرح ذیل می باشند.
این مدل از بسته بندی در صنایعی همچون کنسرو سازی، لبنیات، نوشیدنی ها، صنایع شیمیایی، تولیدات دارویی، مواد شوینده، مصالح ساختمانی، صنعت چاپ، صنایع لوازم خانگی و… مورد استفاده می گیرد.
نایلونهای شیرینک در ابعاد و اندازههای مختلفی تولید می گردد و عموما بنا به درخواست مشتری، سفارشی تولید می شوند. چرا که در صنایع مختلف، عرض و طول نایلون و همچنین حجم مورد نیاز، متفاوت هست.
نایلونهای شیرینک به صورت کلی، در دو نوع تولید میگردند: یک لایه و چند لایه. هرچه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد، کیفیت آن افزایش پیدا می کند. عرض نایلونها از ۱۰ سانتیمتر تا ۱۲۰ سانتیمتر و ضخامت نایلونهای شیرینگ از ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون متغیر است.
جهت مطالعه ادام مطلب روی لینک کلیک کنید.
تبلیغات یکی از اولیهترین و اصولیترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزرتبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب است.
هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح میدهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا میتوان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزرتبلیغاتی چیست و چه ویژگیهای دارد؟ برندهای جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی میسازند؟
در این مقاله قصد داریم بگوییم رایجترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث میشوند تا یک تیزرتبلیغاتی موفق شود.
قبل از پاسخ دادن به سوال تیزرتبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.
این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته میشود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده میشود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمیشود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمیشود). این گونه کمپینها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر میشوند. به آگهیهای مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد میکند “تیزر” گفته میشود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خوانندهها و تبلیغکنندگان فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیونی استفاده میشد.
لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده میشود.
تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند:
برای ورود به سایت شرکت تبلیغاتی در تبریز کلیک کنید.
دستگاه لیوان ساز براساس مصرف به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند. ظرفیت این لیوان ها شامل 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, …, 32 هر اونس است که هر اونس برابر با 28.34 می باشد. به دلیل تماس مستقیم لیوان کاغذی با مواد غذایی به منظور جلوگیری از آلودگی مواد غذایی حتما باید استریل شود.
همانطور که در مقاله ی دستگاه ساخت لیوان کاغذی نیز گفته شد، لیوان کاغذی از چند لایه مقاوم تشکیل شده است به همین دلیل در برابر گرما مقاوم است. هم چنین ماده ای به نام پلی اتیلن در ساخت این لیوان استفاده شده است که به محیط زیست ضرر نمی رساند. هم چنین بر روی مواد غذایی کمترین اثر شیمیایی را می گذارد. بهتر است بدانید مقدار ماده ای که در یک لیوان کاغذی به کار می رود به اندازه مقدار وزن مایعاتی است که در آن قرار می گیرد، از جذب رطوبت نوشیدنی ها به قسمت بیرونی لیوان جلوگیری می کند .
برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید.
تبلیغات یکی از اولیهترین و اصولیترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزرتبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب است.
هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح میدهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد. این ویژگی را دقیقا میتوان به تیزرهای تبلیغاتی نسبت داد. اما تیزرتبلیغاتی چیست و چه ویژگیهای دارد؟ برندهای جهانی بر چه اساس تیزر تبلیغاتی میسازند؟
در این مقاله قصد داریم بگوییم رایجترین انواع آن کدامند و چه عواملی باعث میشوند تا یک تیزرتبلیغاتی موفق شود.
قبل از پاسخ دادن به سوال تیزرتبلیغاتی چیست ابتدا بهتر است توضیح کوچکی درباره کلمه ” تیزر ” بدهیم.
این کلمه در فرهنگ لغات انگلیسی اسم فاعل از” Tease “ به معنای ” دست انداختن و اذیت کردن” است. اما تیزینگ ( Teasing ) در فرهنگ اصطلاحات تبلیغات و بازاریابی به سبکی از تبلیغات گفته میشود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب از تحریک حس کنجکاوی او استفاده میشود. به این ترتیب که اطلاعات بصورت کامل به او عرضه نمیشود ( مثلا نام برند یا محصول در آگهی عرضه نمیشود). این گونه کمپینها معمولا در چند فاز زمانی یا مکانی طراحی و نشر میشوند. به آگهیهای مرحله اول که بیشترین جلب توجه و ایجاد سوال، درگیری یا علاقه را در مخاطب ایجاد میکند “تیزر” گفته میشود. این سبک از تبلیغات ابتدا بیشتر توسط خوانندهها و تبلیغکنندگان فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیونی استفاده میشد.
لذا با توجه به معانی موجود استفاده از کلمه تیزر بجای آگهی تلویزیونی (TVC ) غلط مصطلح است اما کلمه “تیزرتبلیغاتی” به دلیل ماهیت تبلیغاتی تیزر غلط اندر غلط است!! اما کلمه “تیزر تلویزیونی” عبارتی درست است که معمولا مانند کلمه تیزر در جای نادرست استفاده میشود.
تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند:
برای ورود به سایت شرکت تبلیغاتی در تبریز کلیک کنید.