طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طریقه پخت کنافه

آیا شما هم مثل من کنافه دوست دارین ؟؟؟؟ 

تا حالا خودتون تو خونه کنافه درست کردین؟؟؟؟

من جدیدا یه روشی پیدا کردم خیلی سریع و راحته، خیلیم خوشمزه اس.میپرسی چجوری؟؟؟

الان بهت می گم...

اول باید از باکلاواچی  زودی یدونه کنافه یخ زده سفارش بدی 

بعد از اینکه کنافه رو تحویل گرفتی به روش زیر میتونی آماده اش کنی...خیلی راحته حتما امتحانش کن من که خیلی دوسش داشتم

طریقه پخت:
  1. کنافه فریز شده را از بسته بندی خود خارج کنید
  2. مقداری کره ذوب شده یا روغن مایع( سلیقه ای) کف ظرف ریخته و کنافه را داخل ظرف قرار دهید.
  3. با شعله کم به مدت تقریبا ۱۰ دقیقه منتظر بمانید تا طرف اول کنافه سرخ شود.
  4. کنافه را روی یک ظرف با سطح صاف برگردانده و مجددا به صورت روش قبلی طرف دوم را سرخ نمایید.
  5. شعله را خاموش کنین و روغن ظرف را گرفته و شهد مد نظرتون رو  ( که من آب شکر، شیر عسل رو باهم مخلوط کردم) روی کنافه بریزید و اجازه دهید تا رشته ها شهد را به خود جذب کنند.


❤کنافه آماده سرو میباشد.نوش جان❤

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد