طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

جکوزی

جکوزی چیست؟

جکوزی یا وان حمام ماساژ (Whirlpool) یک وسیله آبگرم‌کننده است که برای ارائه تجربه آبگرم و ماساژ به کاربران استفاده می‌شود. جکوزی‌ها معمولاً در حمام‌ها یا اتاق‌های ماساژ قرار می‌گیرند و شامل یک وان عمیق است که دارای فواره‌های هوا یا آب است. این فواره‌ها باعث تولید جریان‌های آب یا هوایی در حوضچه می‌شوند که باعث ماساژ و تحریک عضلات بدن می‌شود.

جکوزی‌ها می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند برای:

  • آرامش و رفع خستگی و استرس
  • بهبود عملکرد خواب و کاهش مشکلات خواب
  • تسکین دردهای عضلانی و مفصلی
  • بهبود گردش خون و سیستم ایمنی بدن
  • افزایش ترشح پروتئین‌های اندورفین که باعث ایجاد حالت خوشحالی می‌شود.

از طریق کنترل‌های مختلف می‌توانید دما و شدت جریان آب یا هوا را تنظیم کنید تا تجربه ماساژ مطلوب خود را داشته باشید.

از دیگر مقالات سپرو : سرامیک استخری

جکوزی

انواع جکوزی

جـکوزی‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند، که هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. برخی از انواع رایج جکوزی‌ها عبارتند از:

جکوزی استاندارد

این نوع جـکوزی دارای وانی عمیق است که فواره‌های آب و هوا را دارد. معمولاً دارای صندلی‌هایی برای جا به جایی آسان و مراقبت از راحتی کاربران است.

جکوزی بادی

این نوع جـکوزی دارای فواره‌های هوا است که باعث ایجاد حباب‌های هوا در آب می‌شوند. این حباب‌ها به احساس ماساژ نرم و آرامش بیشتر کمک می‌کنند.

جکوزی آب و هوا

این نوع جکوزی دارای فواره‌های هوا و آب است. ترکیب این دو باعث ایجاد جریان‌های آبی و هوایی قوی‌تر و موثرتر برای ماساژ می‌شود.

جکوزی سالن اسپا

این نوع جکـوزی‌ها در سالن‌های اسپا و ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها دارای ویژگی‌های خاصی مانند صندلی‌های متحرک، سیستم‌های ماساژ پیشرفته و تجهیزات اضافی برای تجربه بهتر ریلکسیشن و آرامش هستند.

جکوزی خانگی قابل حمل

این نوع جکـوزی‌ها قابلیت حمل آسان و نصب در مکان‌های مختلف را دارند. آنها با استفاده از باد شارژ می‌شوند و معمولاً در اندازه کوچکتری قابل استفاده هستند.

جکوزی الکترونیکی

این نوع جکـوزی‌ها دارای کنترل‌های الکترونیکی هستند که شما را قادر می‌سازند تا تنظیمات مختلفی مانند دما، شدت جریان و نوع ماساژ را تغییر دهید.

سایز جکوزی

انواع سایز جکوزی

مهمترین نکته در انتخاب سایز مناسب جکـوزی، ابعاد محیطی است که جـکوزی در آن نصب و یا ساخته می‌شود. همچنین باید در نظر بگیرید که چند نفر به طور همزمان میخواهند از استخر استفاده کنند. جکـوزی ها به صورت بتنی یا پیش ساخته می باشند. یکی از انواع جـکوزی های پیش ساخته، جکـوزی بادی بوده و قیمت کمتری نسبت به سرامیکی دارد و سبک و قابل حمل می‌باشند.

فروشندگان جـکوزی ، وان های آب گرم را به سه دسته کوچک، متوسط ​​و بزرگ دسته بندی می کنند:

- جـکوزی کوچک (2 تا 4 نفر)

ابعاد در نظر گرفته شده برای وان جکوزی کوچک در هنگام ساخت، طول وان بین 110 تا 140 و عرض وان بین 70 الی 75 می‌باشد. این نوع جـکوزی همچنین برای دو یا سه نفر مناسب است.

- جکوزی متوسط ​​(4-6 نفر)

ابعاد وان جکـوزی خانگی در این دسته از محصولات با طول 140 الی 160 و عرض 70 الی 80 سانتیمتر می‌باشد. این نوع جـکوزی ها مناسب برای 4 تا ۶ نفر می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد