طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

ماگ چوبی

ماگ چوبی:

ماگ چوبی یک انتخاب شیک برای سرو نوشیدنی‌ هاست. همان طور که از اسمش پیداست جنس ماگ چوبی از چوب می باشد. این ماگ ها اغلب از چوب های با کیفیتی مانند درختان سرو و بلوط ساخته می‌ شوند و طراحی زیبا و دست‌ ساز آن ها به ظاهری دل پذیر و دل چسب می‌ انجامد. استفاده از ماگ چوبی نیز به محیط زیست نیز کمک می‌ کند زیرا می‌ تواند جایگزینی مناسب تر برای لیوان ماگ پلاستیکی باشد.

ماگ چوبی چیست

ماگ چوبی

انواع ماگ

ما در بخش زیر نام انواع ماگ ها را برای آشنایی شما آورده ایم:

ماگ | Mug:

اگر شما در فضای مجازی به دنبال معنی اصلی این کلمه باشید معنی های مختلفی برای آن یافت می شود اما در این جا منظور ما لیوان های سرامیکی و سفالی است که از نظر اندازه از لیوان های معمولی بزرگ تر هستند.

ماگ کاپ | Cup:

وقتی به سراغ دیکشنری میرویم این کلمه به معنی شیشه، ابگینه، لیوان، گیلاس، جام، گلدان، خون گرفتن، حجامت، بادکش کردن است . که در اینجا کلمه کاپ به معنی فنجان است . که این فنجان شامل : فنجان های چایی خوری، قهوه خوری و … می شوند که جنس انها از سفال و سرامیک است.

ماگ گلاس | Glass:

گلس لیوان شیشه ای است که برای نوشیدن مایعاتی مانند اب و شربت استفاده می شود. این لیوان بیشتر برای نوشیدنی های سرد مناسب است. از این سه لیوانی که برایتان نام بردیم این لیوان ها هم با دسته و هم بدون دسته وجود دارند . لیوانی که دسته دار باشد از لیوان هایی که دسته نداشته باشند زیباتر است.

ساخت ماگ چوبی

در حال حاضر، بسیاری از افراد علاقه زیادی به ساخت وسایل دست ساز دارند. یکی از محصولاتی که به طور ویژه توجه افراد را به خود جلب کرده است، وسایل چوبی هستند. وسایل چوبی، مانند هر وسیله دیگری، دارای تنوع و مدل‌های مختلفی هستند که افراد می‌توانند براساس سلیقه و علاقه خود، آن‌ها را بسازند. وجود تنوع در این محصولات چوبی، تصمیم گیری برای افراد را سخت می‌کند و ممکن است به نظر آن ها نیاز به مهارت‌ های حرفه‌ ای داشته باشد.

ماگ چوبی چیست؟

ماگ چوبی

اما اینطور نیست، حتی افراد با کمترین آموزش و درک از ابزارهای لازم برای ساخت، قادرند سازه‌های چوبی زیبا و متنوعی بسازند. با این تلاش می‌توانند آنها را به دیگران هدیه داده یا به عنوان دکوراسیون و وسیله‌ای کاربردی برای خود استفاده کنند. بزرگترین مزیت آموزش صحیح ساخت هر محصول چوبی در این است که می‌تواند درآمد بالایی برای افراد به همراه داشته باشد. به همین دلیل، در ادامه، روش ساخت ماگ چوبی را که یکی از محصولات چوبی محبوب بین افراد است، بررسی خواهید کرد. لذا متن زیر را دنبال کنید.

ابزارهای ساخت ماگ چوبی

با درک اینکه از چه ابزارهایی برای ساخت این وسیله چوبی استفاده شود، سرعت و دقت کار نیز افزایش خواهد یافت. از مهم ترین ابزارهایی که برای ساخت این نوع ظروف و ماگ چوبی مورد نیاز است می‌توان به مته چوب، مغار خراطی، سنباده گیر دستی، تیغه برش و فزر اشاره کرد.

خرید دست ساز های چوبی از سایت فروشگاهی دست ساز های راش

مته چوب

مته چوب یکی از پر کاربردی‌ ترین مته‌ های دریل صنعت چوب است که ظاهری فلزی استوانه‌ای شکل دارند و انواع متنوع با شفت‌های متفاوت تولید شده‌اند. این نوع مته طبق اندازه سوراخ مدنظر برای دریل در نظر گرفته می‌شود. برای انواع چوب با ضخامت‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا جنس مته‌ چوب و انواع دیگر مته از فولاد مقاوم است تا در زمان کار دچار شکستگی نشود. شیارهای مارپیچ و نوک تیز این مته امکان چرخاندن سریع آن بر سطح چوب برای ایجاد سوراخ فراهم می‌کند. کاربرد این مته در پیچ کاری روی دیوار و چوب، سوراخ کاری برای نصب لولا‌های کابینت و غیره است.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد  ماگ چوبی کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد