در گذشته برای افراد عادی طراحی آرم های متحرک چندان آسان نبود اما زمان تغییر کرده است. با کمک نرم افزار انیمیشن لوگو می توانید به راحتی یک لوگوی متحرک ایجاد کنید و از انیمیشن های متنوعی برای تبدیل آن به یک مارک معروف استفاده کنید.
برای طراحی لوگوهای متحرک یا به اصطلاح logo motion ابزارهای حرفهای بسیار زیادی در دسترس کاربران و طراحان قرار گرفته . که هر کس بنا به سلیقه و تخصصی که دارد می تواند از یکی از این ابزارها استفاده کند.
متحرک سازی لوگو اغلب به ذهنی خلاق و کاردستی کامل نیاز دارد. معمولاً این دو مورد را در یک بسته پیدا نمی کنید. به همین دلیل OFFEO’s Logo ساخته شد.
OFFEO به عنوان نرم افزار طراحی لوگوی متحرک ، قابلیت جدیدی را برای طراحان و انیماتورها اضافه می کند که باعث می شود آرم ها ، وب سایت ها و سیستم عامل های دیگر قابل شناسایی باشند.
این قابلیت یک استراتژی ساده و در عین حال قدرتمند برای نام تجاری است که به شما امکان می دهد آرم خود را به یک انیمیشن کوتاه تبدیل کرده و اثر گذاریش را بیشتر کنید.
این نرم افزار بسیار کاربر پسند و مقرون بصرفه است .ویرایش در آن آسان بوده و عملکرد کتابخانه ای بزرگی را ارائه می دهد .
آرم ساز دارای هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری ماشین است که نیازهای کاربر را با سهولت برآورده می کند. این نرم افزار انیمیشن آرم به شما امکان می دهد انیمیشن های حرفه ای برای معرفی ، فیلم های تبلیغاتی ، تجسم موسیقی ، نمایش اسلایدها ، صفحات فرود یا یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید.
Viddyoze یک پلت فرم مبتنی بر فضای ابری است که به شما امکان می دهد آرم متحرک حرفه ای با چند کلیک ساده ایجاد کنید.
از ویژگی های مهم این نرم افزار: انتقال متحرک و روان به شما امکان می دهد آرم های متحرک خود را به سطح بعدی برسانید ،
می توانید درآن انتقال بی پایان انجام دهید ، آرم ها و شخصیت ها را در یک ویدیو ترکیب می کند و دارای فیلتر فیلم است.
کتابخانه آن صدها الگوی منحصر به فرد دارد که می تواند جلوه ای جدید به یک آرم قدیمی بدهد.
طراحان انیمیشن محصولات ۲ بعدی می توانند از Quince Media برای اهداف تجاری استفاده کنند.
شخصیت و تصویر سه بعدی این نرم افزار باعث جذابیت بیشتر این پلت فرم متحرک گرافیکی متحرک ۳D برای انیماتورها می شود.
Quince Media می تواند برای ساخت شخصیت های عالی با گرافیک بی نظیر که به هر وب سایتی دامن می زند ، ساخته شود.
معرفی مزایا و معایب استفاده از انواع لوگو متحرک میتواند هم اهمیت استفاده از آن را بهتر به شما نشان دهد و هم استفاده از ابزارهای درست برای انتخاب . و طراحی آن را به شما گوشزد کند. در ادامه این مزایا معایب را با هم مرور میکنیم.
داشتن چنین لوگوهایی میتواند به سرعت بیننده را به سمت ورود به فضای شرکت شما جذب کند.
چنین لوگوهایی در حال حاضر کمتر مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل سختتر بودن طراحی آن نیز هنوز در بین شرکت های مختلف رایج نشده است.
از این رو تماشای آن برای بیننده تازگی و جذابیت بالایی خواهد داشت. سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
استفاده از چنین لوگو هایی باعث می شود احساسات طرف مقابل به صورت کامل و عمیق برانگیخته شود.
حتی اگر در چنین مواقعی نیازی به محصولات شرکت شما نیز نباشد. مخاطب برای آشنایی بیشتر به سمت شما جذب شده . و این میتواند از وی یک مشتری بالقوه برای شما ایجاد نماید.
استفاده از لوگو متحرک در معرفی شرکت باعث میشود تا مخاطب به نوعی به این موضوع پی ببرد که شما ارزش زیادی برای برند خود قائل هستید و از این رو به صورت کاملاً حرفهای در برندینگ آن عمل میکنید.
این مورد هم از مهم ترین مزیت هایی است که شما می توانید با داشتن لوگو متحرک به آن دست پیدا کنید. با داشتن چنین لوگویی شما نیازی به استفاده از صفحات متنی طولانی برای معرفی شرکت خود نخواهید داشت. حتی ساخت تیزرهای تبلیغاتی طولانی نیز با داشتن این لوگو میتوانند سادهتر و کمحجمتر شوند.
امروز تبلیغات و بازاریابی یک برند ابعاد بسیار گسترده ای پیدا کرده است؛ از تبلیغات در شبکه های مجازی گرفته تا تبلیغات ویدئویی و تبلیغات بنری در سطح شهر. اما با داشتن یک لوگوی متحرک شما میتوانید وجه اشتراک بسیار عالی برای انواع تبلیغات خود در نظر بگیرید و به راحتی از آن برای تبلیغات ویدئویی خود بهره ببرید.
بیایید هزینه تمام شده برای داشتن یک لوگوی متحرک و تأثیرگذاری آن در برندینگ و تبلیغات شرکت شما را با روش های معمول مقایسه کنیم. برای اینکه ملموس تر این قضیه را درک کنید، از شبکه های مجازی کمک می گیریم.
شما برای جذب تعداد فالوور های زیاد در این شبکهها نیاز به هزینههای بسیار زیاد در امر تبلیغات خواهید داشت.
در حالی که با استفاده از یکی از لوگوهای متحرک این مهم با کمترین هزینه برای شما فراهم خواهد بود.
لوگوهای معمولی با اینکه هنوز هم میتوانند منحصر به فرد باشند اما به دلیل استفادهی بسیار زیاد در اکثر مواقع اقتباسی از هم هستند.
اما استفاده از لوگوموشن باعث میشود تا شما صاحب یک لوگوی کاملاً منحصربهفرد و بینظیر باشید.
طراحی لوگوهای متحرک قاعدتاً نیاز به تخصص بالاتری نسبت به لوگوهای معمولی خواهد داشت. از این رو ممکن است طراحی این لوگو برای شما در نگاه اول کمی گرانتر به نظر برسد.
البته این گرانی تنها در طراحی اولیهی لوگو بوده و در انتها خواهید دید که استفاده از این لوگو با توجه به بهینهسازی هزینه تبلیغات میتواند کاملاً مقرونبهصرفه نیز باشد.
کاغذها، بنرهای تبلیغاتی محیطی و برخی دیگر از پلتفرمها این امکان را برای نمایش لوگوهای متحرک ندارند. این نقطه ضعف البته در دنیای امروز خیلی حاد نیست،
زیرا کاربرانی که به محیط های حرفه ای دسترسی ندارند بسیار کم بوده. و روز به روز نیز از تعداد آن ها کاسته می شود.