طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

اینستاگرام مارکتینگ و نکات طلایی پیشرفت در آن!

اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟

حضور در هر شبکه و رسانه های اجتماعی قواعدی دارد که برای موفقیت شما ضروری است و شما برای آنکه بتوانید بیشتر دیده و شنیده شوبد به این قواعد نیاز دارید. اینستاگرام مارکتینگ، اصطلاحی که احتمالا این روزها خیلی به گوشتان خورده است نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما برای شناخت اینستاگرام مارکتینگ و استفاده از آن، ابتدا باید خود اینستاگرام را بشناسیم. پس بیایید به بررسی شروع به کار این شبکه اجتماعی و آمار و ارقام آن بپردازیم.

تاریخچه شروع و استفاده از اینستاگرام

از سال 2010 که اینستاگـرام پا به عرصه حضور گذاشت انقلابی در شبکه های اجتماعی به وجود آورد.  اکثر افرادی که اهل شبکه‌های اجتماعی بودند و حتی افرادی که اولین برخورد خود با اینترنت را داشتند اولین شبکه اجتماعی که در آن عضو شدند، اینستاگرام بود.

البته دلایل استقبال فوق‌العاده از این شبکه اجتماعی کاملا مشخص نیست اما مهمترین آن، ممکن است این باشد که دیگر نیازی به خواندن متن بلند نبود و مدت کوتاهی برای دیدن صدها محتوا کافی بود.

اما امروزه اینستاگرام کاربرد های بسیار مختلفی (جدا از دیدن تصاویر) دارد که یکی از مهمترین آن‌ها بازاریابی در آن است. اما آیا واقعا بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام ارزش هزینه کردن دارد؟ یا بهتر است هزینه را به بیلبوردهای سطح شهر اختصاص دهید؟ برای بررسی این موضوع بیایید نگاهی به آمار و ارقام استفاده از آن در ایران و جهان بیاندازیم.

  • آماری که تا سال ۲۰۱۸ موجود است نشان می‌ دهد ۲۴ میلیون کاربر ایرانی از اینستاگرام استفاده می کنند یعنی ۳۰% جمعیت کل کشور که تا اواخر ۲۰۲۰ به ۵۴% نیز رسیده است.
  • ایران هفتمین کشوری‌ است که بیشترین آمار کاربران فعال در اینستاگرام را دارد.
  • اینستاگرام چهارمین برنامه نصب‌ شده توسط کاربران در دنیاست و رتبه نهم سرچ گوگل را داراست.
  • ۲۰۰ میلیون کاربر اینستاگرامی حداقل ۱ پروفایل تجاری یا فروشگاه آنلاین را دنبال می نمایند.
  • ۸۰ درصد کاربران، کالا و خدمات را از اینستاگرام سرچ می‌ کنند.
  • به طور متوسط کاربران روزانه ۳۰ دقیقه در اینستاگرام می باشند.

هرچند تمام این آمار مربوط به ایران نیست، اما در تمام دنیا کاربران اینستاگرامی در حال دست و پنجه نرم کردن با همین موضوعات هستند و با توجه به این اعداد و ارقام به نظر می‌رسد بازاریابی در اینستاگرام ایده خوبی باشد و هدف بازاریابی یعنی ارتباط با مشتری بالقوه، معرفی محصولات و نهایتا افزایش فروش و کسب سود را محقق می‌کند.

اینستاگرام مارکتینگ در آنکادر


تاثیر ساخت ویدیو تبلیغاتی در اینستاگرام

جدا از اینکه بخواهید در اینستاگرام تبلیغات کنید یا خیر، باید بدانید که فضای امروزه، فضای صوت و تصویر است. یک ویدئو و تصویر خوب تا مدت ها می تواند در ذهن مخاطب شما تاثیر گذاشته و باقی بماند. کافیست به تجربیات خود در فضای اینترنت رجوع نمایید و ببینید کدام تصویر و ویدیو هنوز در ذهنتان ماندگار است.

یک ویدئوی خوب به سرعت توسط کاربران به اشتراک گذاشته و این یکی دیگر از دلایل محبوبیت اینستاگرام است. ویدئوی شما اگر حرفه ای و با ایده ای جدید و با استفاده از جلوه های دیداری و شنیداری طراحی شده باشد. در این مورد  آنکادر می تواند بهترین گزینه برای انتخاب و ساخت یک اثر خوب و ماندگار برای شما باشد. برای دیدن نمونه کار ها اینجا کلیک کنید.


برای خواندن ادامه متن تاثیر اینستاگرام بر کسب و کار کلیک کنید.