طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

تفاوت بین طراحی لوگو و برند چیست؟

طراحی لوگو فرایند طراحی یک آرم است. برندسازی فرایند ساخت یک برند است. به عبارت دیگر، برندسازی یک استراتژی است که توسط شرکت‌‌ها طراحی شده ‌است تا به افراد کمک کند بتوانند محصولات و شرکت را به سرعت شناسایی کنند و به آنها دلیلی برای انتخاب محصولات خود ارائه دهند.


طراحی لوگو در تبریز

برای شناساندن برند خود یک لوگو و ساختار ایجاد کنید.

پس از شناخت و درک مزایا و معایب برند، زمان آن رسیده که به برند خود حیات بخشید. به قول یکی از طراحان گرافیک به نام Paul Rand، «طراحی، سفیر خاموش برند شما است.»

لوگو

لوگو معرفی کل هویت برند را برعهده ندارد؛ با این حال، یکی از مهم‌‌ترین عناصر برندینگ به شمار می‌‌رود. چرا که، این می‌تواند قابل تشخیص‌‌ترین و به یاد ماندنی‌‌ترین بخش برند شما باشد. لوگوی نام تجاری در همه جا خودنمایی خواهد کرد. از کارت ویزیت گرفته تا وبسایت و تبلیغات آنلاین، همگی طرح لوگوی برند شما را با خود خواهند داشت. با توجه به این امر، متخصصان ما در تبریز آماده طراحی لوگو برای شما عزیزان می‌باشند.

چرا وجود لوگو برای اهداف برندسازی بسیار مهم است؟

گرچه لوگو تنها یکی از عناصر برندسازی است، اما به احتمال زیاد در اکثر نقاط ارتباطی با مشتریان و سایر افراد ذی‌نفع اثرات و حضور آن قابل مشاهده است، مانند: وب‌‌سایت، بروشور، ست اداری، محصولات تولیدی، بسته‌بندی، تبلیغات، لباس، فروشگاه‌ها و غیره.

بنابراین یک لوگو می‌تواند به عنوان یکی از اصلی ‌ترین عناصر گرافیکی در نظر گرفته شود که به مردم امکان می‌دهد به سرعت یک سازمان، محصولات و خدمات آن را شناسایی کنند و اغلب اوقات، اولین موردی خواهد بود که مردم برای شناسایی محصولات و خدمات شما از آن بهره خواهند برد.


شرکت طراحی در تبریز

در چنین موقعیت‌ هایی است که یک لوگو، که به خوبی برای اهداف برندینگ طراحی شده است، بسیار مهم است:

  •  می‌‌تواند ارتباط عاطفی با سهامداران شما را تسهیل و وفاداری به برند را تقویت کند.
  •  یک لوگوی خوب ‌طراحی ‌‎شده به افراد اجازه می‌‌دهد تا برند شما را به سرعت شناسایی کنند و به یاد آورند.
  • بخشی از هویت برند شما است. 
  •  به انسجام و هماهنگی برند در کانال‌های ارتباطی شما با مشتری کمک می‌کند.
  •  این مارک شما را از در رقابت با رقبا متمایز می‌کند.
  • نوعی تصویر حرفه‌ای از شما ایجاد می‌کند و انتظارات را بالا می‌برد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد