طراحی لوگو فرایند طراحی یک آرم است. برندسازی فرایند ساخت یک برند است. به عبارت دیگر، برندسازی یک استراتژی است که توسط شرکتها طراحی شده است تا به افراد کمک کند بتوانند محصولات و شرکت را به سرعت شناسایی کنند و به آنها دلیلی برای انتخاب محصولات خود ارائه دهند.
پس از شناخت و درک مزایا و معایب برند، زمان آن رسیده که به برند خود حیات بخشید. به قول یکی از طراحان گرافیک به نام Paul Rand، «طراحی، سفیر خاموش برند شما است.»
لوگو معرفی کل هویت برند را برعهده ندارد؛ با این حال، یکی از مهمترین عناصر برندینگ به شمار میرود. چرا که، این میتواند قابل تشخیصترین و به یاد ماندنیترین بخش برند شما باشد. لوگوی نام تجاری در همه جا خودنمایی خواهد کرد. از کارت ویزیت گرفته تا وبسایت و تبلیغات آنلاین، همگی طرح لوگوی برند شما را با خود خواهند داشت. با توجه به این امر، متخصصان ما در تبریز آماده طراحی لوگو برای شما عزیزان میباشند.
گرچه لوگو تنها یکی از عناصر برندسازی است، اما به احتمال زیاد در اکثر نقاط ارتباطی با مشتریان و سایر افراد ذینفع اثرات و حضور آن قابل مشاهده است، مانند: وبسایت، بروشور، ست اداری، محصولات تولیدی، بستهبندی، تبلیغات، لباس، فروشگاهها و غیره.
بنابراین یک لوگو میتواند به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر گرافیکی در نظر گرفته شود که به مردم امکان میدهد به سرعت یک سازمان، محصولات و خدمات آن را شناسایی کنند و اغلب اوقات، اولین موردی خواهد بود که مردم برای شناسایی محصولات و خدمات شما از آن بهره خواهند برد.