درب فلزی ویلایی در کرج در طول تاریخ همواره نمادین بوده و دچار تحولات زیادی شده است.به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کرج متال، درب ها از دیرباز در سراسر جهان یکی از عوامل مهم برطرف کننده نیازهای غریزی انسان، یعنی امنیت و دما بوده و همواره تعیین کننده محل رفت و آمد ما و عنصر مهمی در طراحی داخلی و خارجی محسوب می شوند.
ابتدایی ترین درب که از جنس پارچه و یا چرم بوده تا درب های مدرن امروزی همگی یک هدف و استفاده مشترک دارند و آن هم چیزی نیست جز قرار گیری در ورودی ها اولین قدم برای ورود و یا خروج به مکانها و تجارب جدید، از این رو می توان درب ها را سمبل گذر زندگی دانست.
درب های ورودی ساختمان انواع مختلفی دارند که یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین نوع درب در میان درب های ساختمانی، درب آهنی ساده حیاطی می باشد. از آنجایی که درب ورودی ساختمان تاثیر بسزایی در نمای خارجی خانه دارد، دقت در انتخاب چگونگی درب ورودی ساختمان و درب حیاط امری مهم و ضروریست.
درب ورودی ساختمان متشکل از دماغه، چهارچوب، یراق آلات، کتیبه، شاخک نصب و.. می باشد.
۱. لنگه: قسمتی از درب است که در چهارچوب قرار می گیرد که می تواند ثابت یا متحرک باشد.
۲. قاب: همان چهارچوب است که لنگه درب حیاط در آن قرار می گیرد که یکی از نکات مهم در ساخت درب آهنی ساخت چهارچوب قوی و تراز بودن آن می باشد.
۳. کتیبه: قسمتی از درب که می توان بالا و یا اطراف درب به صورت ثابت باشد.
۴. دماغه: قسمتی از ناحیه درب که روی چهارچوب می خوابد.
۵. یراق آلات : قسمتی از لوازم درب است که به منظور باز و بسته شدن درب (قفل و لولا) به کار برده می شود.
انواع درب به لحاظ جانمایی به دو دسته درب داخلی و درب خارجی تقسیم می شوند. اما آنچه می توان برای تعریف درب داخلی بیان کرد، دربی که واسط بین دو فضا محصور و کنترل شده دمایی باشد را درب داخلی می گویند و دربی که حد واسط بین دو فضا خارجی (کوچه، حیاط) و یا حد واسط بین فضای بسته و یک فضای باز باشد را درب خارجی می گویند.
آیا سایز درب ورودی ساختمان و درب حیاط و درب پارکینگ ابعاد استاندارد دارد؟
دو نمونه از سوالاتی که در ذهن اکثر مشتریان موقع سفارش درب شکل می گیرد، برای پاسخ به این سوالات نگاهی به جدول زیر بیندازید:
اما موضوع دیگری که درباره ی درب می توان مورد بررسی قرار داد جهت بازو بسته شدن درب است.
مرسوم ترین نوع درب حیاط، درب لولایی است که در ساختمان های مسکونی کاربرد دارد. اما اینکه بازشوی درب فلزی حیاط شما به داخل بازشو باشد و یا بیرون باز شو به ظاهر انتخاب ساده ایست اما اگر دقت کافی در انتخاب نوع باز شوی آن نشود ممکن است در زمان باز بودن مزاحمت ایجاد کند.
معمولا درب های ورودی حیاط داخل باز شو هستند مگر اینکه فضای کافی در خانه نداشته باشیم البته انتخاب جهت بازشو درب حیاط بر میزان دید داخل در زمان باز شدن نیز تاثیر دارد و اگر برایتان مهم است که در لحظه باز بودن درب داخل ساختمان یا حیاط دیده نشود نیز باید به این موضوع اهمیت دهیم واین امکان برای ما فراهم نباشد، در آن زمان هست که درب با جهت بیرون بازشو را پیشنهاد می کنیم.
جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید
ولی تعریف سئو به همین توضیح ختم نمی شود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. فاکتورهای متعددی در سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیر گذار است، از کلمات به کار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینکهای ورودی از دیگر سایت ها، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت تاثیرگذار است. همه این فاکتورها زمانی ارزشمند و اثربخش خواهند بود که در راستای هدف بزرگتری به نام بهبود تجربه کاربری باشند.
در اکثر مواقع کاربران اینترنتی صفحات مورد نظرشان را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می کنند. بر همین اساس سئو مناسب، کلید اصلی شما برای رسیدن به بازدید بیشتر وبسایتتان است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را که کاربران بدنبالش هستند در اختیارشان قرار می دهند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می دهد که ارزش خدمات سئو و بهینه سازی سایت چیست و چرا باید به آن توجه کرد.
کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی داشته، و تجربه نشان می دهد که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین نماید. بازدید به دست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه های کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.
در سال 2018 بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کردند، در رتبه بندی سایت خود در گوگل، نوساناتی را مشاهده کرده بودند. در همان زمان شرکت گوگل هم اعلام کرد که یک آپدیت بزرگ در الگوریتم های خود انجام داده. بعد از این آپدیت، نحوه رتبه بندی صفحات بر اساس Your Money or Your Life به اختصار (YMYL) تغییر پیدا کرد. این اصطلاح گوگل برای صفحاتی به کار می رود که میتوانند به طور کامل بر خوشبختی، سلامت، ثبات مالی یا ایمنی کاربران تاثیر گذار باشند. در واقع این بروز رسانی تاثیر زیادی بر سایت ها و صفحاتی داشت که در این دسته بندی قرار میگیرند.
الگوریتم EAT گوگل شامل تخصص (Expertise)، اعتبار (Authoritativeness) و صداقت (Trustworthiness) می باشد.
متخصص به کسی می گویند که در یک موضوع یا حوزه خاص آگاهی و مهارت کاملی داشته باشد. شما باید در زمینه خودتان متخصص باشید، یعنی مهارتتان را برای تولید محتوای اصلی نشان بدهید. تخصص در وب سایت های پزشکی، مالی یا قانونی و حتی مهندسی بسیار مورد نیاز است. اگر از گوگل بپرسید به چه شکل رتبه بگیریم گوگل به شما خواهد گفت محتوای باکیفیت به تولید برسانید. اگر محتوا درست و کاربردی برای کاربران باشد، هر سایتی می تواند تخصص خودش را نشان بدهد.
اعتبار و مسئولیت پذیری سایت در رابطه با محتوایی که انتشار می دهید، بسیار مهم است. مخاطب باید شما را به عنوان یک مرجع معتبر و مورد تایید بشناسد. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی سایت ها و کاربرهای دیگر به شما می دهند سنجیده می شوند. در واقع باید ببینید کجاها حرف شماست و کدام سایت ها و منابع دیگر شما را به عنوان مرجع معرفی کرده و به سایت یا پستتان لینک داده اند.
در این قسمت بک لینک هایی که میگیرید، هر جایی که شما را در شبکه های اجتماعی منشن یا تگ می کنند و هرگونه سیگنال دریافتی موثر است. گوگل به دنبال این است که ببیند سایت، محتوا و نظرات و توانمندی های تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه توسط فعالان حوزه کاری مربوطه در نظر گرفته می شود و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و کل سایت شما توزیع شده است.
جایگاه یا موقعیت صفر گوگل (Position Zero) که اختصارا با P0 نشان داده میشود، اولین نتیجه جستجوی ارگانیک (و نه تبلیغاتی) گوگل است که بالاتر از بقیه نتایج نشان دادهشده حتی جایگاه یک، برای یک جستجوی خاص، قرار میگیرد. این نتیجه، علاوه بر اطلاعات، شامل url و عنوان صفحه سایت است.
این جایگاه بیشتر برای مطالبی که جنبه آموزش سریع دارند یا سوالی هستند که میزان بالای دارد و نتیجه جستجو برای همه مشترک هست
مثل تنظیم dns یا پاک کردن کش کروم که سوال و جواب مشخصی دارد.
پایان سئو سیاه و سلام سئو محتوا
بی سابقه ترین آپدیت گوگل برای سئو سایت ها اتفاق افتاد. گوگل رسما این مفهوم را اعلام کرد فقط به سایت هایی اهمیت میدهد که محتوایی تولید کنند که برای مخاطب باشد نه برای سئو کردن این بیدن مقهوم است که در گذشته و حال بیشتر مطالب برای سئو تولید میشد و گوگل با توجه به الگوریتم های قبلی این مطالب را در نتایج جستجو نمایش میداد، ولی در حال حاضر نتنها این کار را نمیکند بلکه تمام این نوع مطالب را حذف و سایتهایی که برای لینک سازی این نوع مطالب استافده میشد نیز دچار جریمه و حذف میگردند.
هدف اصلی این کار اهمیت به محتوا و پاکسازی مجدد گوگل از سایت های بی محوا میباشد.
الگوریتم های جدید گوگل تلاش می کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی سایت را در نتایج به کاربران نمایش دهد. زمانی که کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند، یک یا چند نتیجه موجود از پیشنهادات گوگل را انتخاب می کند. این انتخاب ها از دیدگاه گوگل بسیار مهم بوده و توجه زیادی به آن ها خواهد کرد. به عنوان مثال اگر وبسایتی در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک نمایند گوگل جایگاه آن را بهبود می دهد. همچنین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای دارد.
بیشتر شرکت های فعال در زمینه طراحی و سئوی وب سایت در پروسه بهینه سازی سایت بیشتر تمرکز خود را روی کلمات کلیدی قرار می دهند که می توان گفت با توجه به اپدیت های جدید گوگل نا کافی می باشد
تغییر در الگوریتم های گوگل باعث شده است که این جستجو گر توجه بیشتری به رفتار کاربران داشته باشد . کلمات کلیدی و متا تگ ها و دیگر استانداردها همچنان مهم هستند اما تنها روش کافی برای رسیدن به نتیجه نمی باشند .
زمانی که به مطالعه کاربران وب سایت خود می پردازید در نظر داشته باشید که کاربران امکان دارد کارهایی که در وب سایت برای آن ها انجام داده اید را از یاد ببرند اما تجربه آنها از برخورد با داده های شما در وب سایت برای آنها به صورت حس پاسخ یافتن برای تمام سوالاتی که داشته اند برای آن ها باقی می ماند .
داده های بدست آمده از رفتار کاربران بصورت مداوم در حال تغییر می باشد با افزایش دانش و آگاهی آن ها ، بهتر جستجو می کنند و همین امر نشان می دهد که چرا حجم جستجوی کلمات کلیدی با یکدیگر متفاوت می باشد و همانطور که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید برخی کاربران برای جستجو از کلمات کلیدی بلند استفاده می کنند و برخی نیز نیز عینا یک کلمه کلیدی را جستجو می کند .
اکثر ما وقتی کلمه “استودیو” را می شنویم، به یاد استودیو های ضبط صدا و صحنه هایی که خواننده آن طرف شیشه پشت میکروفن با یک هدفون بزرگ ( که اکثرا دست شخص خواننده روی گوشی های هدفون است ) و فردی که جلوی پنل بزرگی با تعداد زیادی کلید و کنترلر برای ضبط صدا نشسته است، می افتیم که خب این امر طبیعی بوده چرا که استودیوهای صدا قدیمی ترین استودیوها از زمان رادیو تا اکنون بوده اند. ولی امروزه با استودیو های طراحی و دیزاینی مواجه می شویم که محیطی غیر رسمی و متفاوت از محیط های کاری و شرکت های رسمی دارند. خصلت اصلی این استودیوها کوچک بودن آنهاست.
استودیو های طراحی را می توان جایی برای جمع شدن فریلنسرها برای انجام کار تیمی دانست. این تیم ممکن است برای پروژه های مختلف متفاوت باشد ولی اکثر موضوع کاری استودیو طراحی در یکی بخش های دیزان مشخص می باشد برای مثال در زمینه گرافیک، معماری، فشن، موشن و ویدیو و … می توانند فعالیت داشته باشند،
همانطور که اشاره شد محیط کاری استودیوهای دیزاین متفاوت از محیط های کاری معمول است. از آنجایی که خروجی استودیوهای طراحی بر پایه خلاقیت و کار تیمی است وجود مبل های راحتی، میز و صندلی های ساده و کلا تم انتزاعی از مشخصه های بارز معماری این استودیو هاست.
دیوار های سفید استودیو را جایی برای چسباندن کاغذهای یادداشت به دست آمده از نتایج تحقیق و بازببینی و مهم تر از همه طوفان فکری و وایت برد را برای جدول زمان بندی پروژه ها استفاده می نمایند.
در استدیو های طراحی جایی برای افراد، مشخص و تعریف شده نیست البته ممکن است یکی دو نفر سمت و میز مشخصی داشته باشند ولی در اکثر استودیوها خبری از منشی یا حسابداری نیست! از آنجا که کار تیمی مهم ترین بحث در دیزاین است، میزهای یک شکل کنار و نزدیک هم چیده می شوند تا کار تیمی بیشتر شکل گیرد و هر فرد قسمت محیط کاری خود را به شکل دلخواه خود آراسته می کند. تنها قسمت محصور بخش جلسات با مشتری است که معمولا با پارتیشن شیشه ای از دیگر بخشها جدا شده است.
روش های گوناگونی برای شناسایی بهترین استودیو طراحی وجود دارد، مثل صحبت با مشتریان قبلی استودیو، مشاهده نمونه کارهای قبلی انجام شده، مشاهده پرسنل و افراد فنی استودیو، بررسی سابقه کاری و مجموعه هایی که استودیو گرافیکی با آنها همکاری داشته، هزینه طراحی گرافیک و … همه می توانند معیارهای نسبتا مناسبی برای انتخاب یا عدم انتخاب استودیو ها باشد.
روش های گوناگون و متنوعی برای انتخاب یک استودیو فعال در حوزه گرافیک وجود دارد که از جمله این روشها می توان به موارد زیر اشاره نمود.
سپردن کار گرافیکی به استودیو هایی که توانایی به سر انجام رساندن پروژه را ندارد می تواند مشکلات متعدد و گوناگونی را برای کارفرما به وجود آورد، همچنین کپی بودن طرح گرافیکی، ارائه ناقص کار، عدم مسئولیت پذیری، عدم تحویل به موقع طرح، ارائه خدمات در بدترین حالت ممکن، قیمت بالا و… تنها بخشی از نتایج کار با استودیوهای گرافیکی با سابقه خراب خواهد بود.
امروزه خرید آنلاین نوعی تجارت است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد مستقیماً از طریق اینترنت، کالا یا خدمات مورد نظرشان را از فروشنده خریداری نمایند. مصرف کنندگان با مراجعه مستقیم به وب سایت یا جستجوی بین فروشندگان در موتور جستجوی خرید، کالای مورد علاقه خود را پیدا کرده و موجودی و قیمت و توضیحات هر محصول را در فروشگاه مشاهده می کنند. اینک در فروشگاه دنت آتروپات شما عزیزان نیز می توانید با استفاده از طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف، از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند و … خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در تبریز مورد نیازتان را انجام دهید.
در خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در تبریز هیچ محدودیت زمانی برای ثبت سفارشتان ندارید و می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.
خرید آنلاین یک راه حل ایده آل برای صرفه جویی در وقت و بی هیچ محدودیت مکانی و البته یک راه حل عالی برای رعایت پروتکل های کرونایی با توجه به شرایط حاضر می باشد، که البته دنت آتروپات نیز با توجه به قابلیت ها و گروه بندی های خود این امر را برای شما دندانپزشکان عزیز نیز آسان نموده است.
دنت آتروپات با ارائه اطلاعات و دیدگاه بی طرفانه، این امکان را برای خرید تجهیزات دندانپزشکی در تبریز فراهم می کند تا به راحتی محصولات موردنظر خود را بررسی و مقایسه نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید.
در دنت آتروپات برند و کالاهای متنوعی برای تمامی گروه های تخصصی دندانپزشکی عرضه شده است تا شما بتوانید بدون هیچ محدودیتی اقدام به انتخاب و خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در تبریز مورد نیازتان نمائید.
علاوه بر ارائه مشاوره آنلاین و رایگان برای انتخاب کالای مورد نظر و مناسب، ارتباط دندانپزشک و دنت آتروپات بعد از خرید قطع نمی گردد و کارشناسان ما در تمامی مراحل، به ویژه پس از خرید، همراه و پاسخگوی شما دندان پزشکان گرامی خواهند بود.
حفظ اعتبار، شان و آبروی مشتریان دنت آتروپات از مهمترین ارکان ماست.
بدین منظور دنت آتروپات تنها با واردکنندگان و تولیدکنندگان رسمی و اصلی و مورد تائید وزارت بهداشت همکاری نموده و تنها کالاهای مجوز دار و با اصالت را ارائه می نماید.
دنت آتروپات دارنده سه نماد مهم در عرصه کسب و کار های آنلاین:
وجود درگاه بانکی معتبر و امن در سایت دنت آتروپات فضای بسیار ایمن و مطمئنی را برای خرید آنلاین لوازم دندانپزشکی فراهم کرده است.
یکی از مزایای مهم خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در تبریز از دنت آتروپات، ارائه تخفیف ها و جشنواره های دوره ای در مناسب های مختلف است. شما می توانید در این جشنواره های خرید خود را انجام داده و از تخفیفات سایت بهره برید.
بسیاری گردو را غذایی مفید برای مغز می دانند و این موضوع نه فقط به خاطر شباهت ظاهری آن با مغز است بلکه به خاطر منبع گیاهی سرشار از اسید چرب امگا ۳ با عنوان اسید آلفا لینولنیک اسید در ارزش غذایی باقلوا گردویی است. وجود این اسید چرب در گردو از این نظر اهمیت زیادی دارد که این اسیدچرب به طور عمده در منابع حیوانی مثل ماهی می توان یافت. این اسید چرب برای تقویت سیستم عصبی افراد به ویژه کودکان اهمیت زیادی دارد از این رو مصرف آن بسیار توصیه می کنند.
بسیاری از افراد مصرف هرگونه چربی را مضر می دانند در حالی که باید به این نکته توجه کرد که مقدار و نوع چربی مصرف شده اهمیت زیادی دارد، برای مثال اسید چرب امگا ۳ موجود در گردو علاوه بر خواصی که در بالا اشاره شد برای سلامت قلب نیز بسیار مفید است. این چربی ها باعث کاهش LDL-C (کلسترول بد) و افزایش HDL-C (کلسترول خوب) می شوند.
ذکر این نکته در اینجا خالی از لطف نیست که بیش از ۷۰% از انرژی مورد نیاز قلب بوسیله چربی ها تامین می شود. افراد میانسال باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشند که مصرف اسید چرب امگا ۳ درپیشگیری از آلزایمر تاثیر فراوان دارد، پس بهتر است به وجود این مغز خوراکی در سبد غذائی خود توجه زیادی داشته باشیم.
همچنین ، هل، گلاب، شیر و تخممرغ مواد طبیعی به کار رفته در باقلوا هستند که ارزش غذایی بسیار بالایی دارند. در تهیه خمیر باقلوا از موادی مانند شیر و تخم مرغ استفاده می شود که منبع غنی پروتئین هستند. جالب اینکه پروتئین تخم مرغ حاوی اسید آمینه های لازم برای سلامتی بدن می باشد. شیر نیز سرشار از کلسیم است و در پیشگیری از پوکی استخوان تاثیر بسزایی دارد.
گلاب ضمن اینکه آرام بخشی قوی برای اعصاب است، برای تقویت معده، قلب و کبد مفید است. هل به تقویت عملکرد قلب و کاهش سطح کلسترول کمک میکند. از آنجا که باقلوا دارای مواد قندی و کالری بالایی است و هر تکه باقلوای ۲۰ گرمی تقریبا ۱۰۰ کالری دارد، در مصرف آن نباید زیاده روی کنید تا آسیبی به سلامتی شما وارد نشود.
مغز گردوی خشک، طبیعتی گرم و خشک دارد در حالی که این خاصیت در نوع تازه آن کمتر می باشد. گردو در فصل پاییز بیشتر از فصول دیگر در دسترس است. اگر گردو را با پوست خریداری می کنید پیش از فاسد شدن این مغز خوراکی، گردوها را مغز کرده و پس از انتقال به کیسه پلاستیکی، مغزها را در یخچال یا فریزر نگهداری نمایید.
به یاد داشته باشید که مدت نگهداری مغز های گردو در فریزر بیشتر از یخچال است زیرا دمای فریزر پائین تر از دمای انجماد یخچال بوده و به همین علت آنزیم هایی که در سرما هم فعالیت دارند و باعث تغییر طعم در گردو ها می شوند در فریزر دیرتر فعالیت کرده و گردو طعم ماندگی را پیدا نمی کند. سطح بالای اسید های چرب حاوی چند پیوند مضاعف (دوگانه)، گردوها را مستعد اکسیداسیون می کند وبه همین دلیل عمر انبارمانی گردو کم می شود.
در ارزش غذایی گردو به طور متوسط ۶۳ درصد چربی وجود دارد که ۶۰ درصد از این مقدار را اسید های چرب امگا ۳ تشکیل می دهند. وجود این ماده غذایی در رژیم غذایی افراد گیاهخوار از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا دریافت اسید چرب امگا ۳ در این افراد کمتر از افراد عادی بوده و این موضوع یکی از دلایل بروز برخی بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی، سرطان و… است.
ارزش غذایی یک قاشق سوپ خوری گردوی خرد شده
انرژی | ۳/۴۷ کیلو کالری |
پروتئین | ۹/۱ گرم |
کربوهیدرات | ۰/۹۴ گرم |
چربی | ۴/۴ گرم |
فیبر | ۰/۳۹ گرم |
از مواد غذائی که افراد مبتلا به آلرژی باید از آن پرهیز کنند می توان بادام وگردو را نام برد، پس این افراد به خصوص کودکان مبتلا به آلرژی باید از باقلوایی که دارای گردو است پرهیز نمایند. بهتر است بعد از مصرف هرگونه شیرینی به ویژه باقلوا مقداری آب بنوشید زیرا این نوع شیرینی با چسبیدن به دندان ها بیش از دیگر انواع شیرینی باعث پوسیدگی دندان ها می گردد.
بادام دارای مقدار زیادی چربی است اما از نوع چربی غیر اشباع. این چربی خطر بیماری های قلبی را کم خواهد کرد. ویتامین E موجود در پوست بادام یکی از انواع آنتی اکسیدان ها است که از برخی امراض از جمله سرطان، بیماری قلبی، کاهش حافظه، آلزایمر، خوب عمل نکردن سیستم ایمنی، آب مروارید چشم (کاتاراکت) و ضعیف شدن ماهیچه ها پیشگیری کرده و هم چنین بر سلامتی پروستات اثر می گذارد و از تخریب سلول ها و DNA جلوگیری می کند و خاصیت ضد پیری دارد یعنی مانع از بروز چین و چروک می شود.