طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

چگونگی ساخت عروسک چوبی سازه های چوبی الوودلند

چگونه سازه های چوبی ساخته می شود؟

باید بدانیم که کاربرد چوب فقط در نجاری، دکوراسیون و ساختمان سازی خلاصه نمی‎‌ شود بلکه می توان در صنعت عروسک سازی و تزئیناتی نیز از چوب استفاده نمود؛ الوود لند نیز از چوب در ساخت عروسک چوبی سازه های چوبی الوود لند استفاده می نماید. عروسک های چوبی سازه های چوبی الوودلند علاوه‌ بر زیبایی، مقاومت و استحکام بالایی داشته و در برابر ضربه و خرابی نیز بسیار مقاوم است. همچنین بافت طبیعی چوب باعث ایجاد رابطه‌ بهتر کودکان با طبیعت می‌ شود که یکی از مزایای مهم عروسک های چوبی نسبت به پلاستیکی است. استفاده از عروسک های چوبی سازه های چوبی الوودلند تنها به کودکان محدود نمی‌ شود؛ زیرا با داشتن زیبایی و جلوه خاص می‌ تواند به عنوان المانی تزیینی برای محیط کار یا منزل هم استفاده شود. با ما همراه باشید تا در ادامه به برخی سوالات درباره عروسک چوبی سازه های چوبی الوودلند و نحوه ساخت آن بپردازیم.

چوب مناسب برای ساخت عروسک چوبی الوودلند

اولین قدم در ساخت اسباب بازی چوبی انتخاب چوب مناسب آن می باشد. چوب ماده‌ ای مقاوم، رنگ‌ پذیر، فرم پذیر و بی خطر است. نکته‌ مهمی که در انتخاب چوب باید مد نظر قرار دهید این است که چوب سمی نباشد و مورد حمله آفات قرار نگرفته باشد. از انواع چوب مناسب برای ساخت عروسک می‌ توان به چوب کاج، توسکا، گردو، نوئل، گلابی، زبان گنجشک و… اشاره کرد. در انتخاب چوب باید دقت داشته باشید که سالم باشد و گره، پیچیدگی الیاف و کج تاری نداشته باشد و قابلیت برشکاری، رنده‌کاری، فرز کاری، سنباده کاری، خراطی و … داشته باشد.

رنگ مناسب برای پرداخت عروسک چوبی

یکی از راه‌ های شناخت کودکان حس چشایی است و سعی می‌ کنند با مزه کردن چیز های مختلف دنیای اطراف خود را جستجو کنند؛ به همین جهت رنگی که برای پرداخت اسباب بازی انتخاب می‌ کنید باید شرایط و ویژگی‌ های خاصی داشته باشد تا مواد شیمیایی و سمی جذب بدنشان نشود. بهترین گزینه برای پرداخت عروسک چوبی استفاده از روغن‌ گیاهی مخصوص با استاندارد kids Toys است.

سازه-های-چوبی-الوودلند

مزایای عروسک های چوبی الوود لند

  • دوام و کارایی بالا
  • زیبا و ایمن
  • مناسب برای تمام سنین
  • قابل استفاده به عنوان المان زیبایی و دکوری در منزل
  • تقویت خلاقیت و مهارت زندگی
  • تقویت قدرت حل مسئله
  • تقویت منطق و استدلال
  • ایجاد هماهنگی چشم با دست‌ها
  • تقویت حس لامسه و قدرت عضلانی

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد