طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

معرفی چند مورد از زیباترین شهربازی های ایران

معرفی چند مورد از زیباترین شهربازی های ایران

ایران ما پر از شهربازی است. شهربازی‌هایی که به کودکی پرتمان می‌کنند و هیجان را به زندگی می‌ آورند.

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به کشورمان و همچنین با توان و همت نیروهای متخصص داخلی سعی شده است مراکزی برای خوش گذرانی و سپری کردن لحظاتی مفرح و شاد در نقاط مختلف کشور ساخته شود. اغلب این شهربازی ها با استاندارد های بروز دنیا مشابه همتای خود در دیگر نقاط جهان برای هر رده سنی، شرایط استفاده از وسایل بازی مختلفی را برای همگان فراهم شده است. در این مقاله می‌خواهیم بهترین شهربازی های ایران را به شما معرفی کنیم.

پارک ارم تهران

این پارک که مجموعه ای بزرگ در ایران است، با امکانات بسیار بالا و تجهیزات بروز خود توانسته است حرفی برای گفتن در میان دیگر مجموعه های بازی و سرگرمی در کشور داشته باشد. این پارک بزرگ در سال 1350 تاسیس گردید و به نام "پارک خرم" معروف شد. موسس این مجموعه زیبا "رحیم علی خرم" از سرمایه داران و کارآفرینان تهران بود. پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، این پارک به نام "پارک ارم" تغییر نام داد.
 

شهربازی پارک ارم تهران

وسایل بازی پارک ارم تهران

ستاره گردان پارک ارم: نگاه کردن به دستگاه 17 میلیاردی پارک ارم هم در وجود آدم ترس و هیجان می‌آورد. وقتی سوار شدید، ستاره می‌چرخد و بالا و پایین می‌رود. حتما ستاره گردان را امتحان کنید. البته قبلش باید با ترس و ارتفاع کنار بیایید.

سقوط آزاد پارک ارم: تا حالا از بالای یک ساختمان 28 طبقه پایین پریده‌اید؟ در سقوط آزاد پارک ارم قرار است همینکار را انجام دهید. در این بازی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، از ارتفاع 85 متری سقوط می‌کنید.

تونل وحشت پارک ارم: تونل وحشت از اولین روزهای تاسیس شهربازی بوده و همیشه هم طرفداران زیادی داشته. در تونل وحشت پارک ارم، همه جا تاریک است و مدام غافلگیر می‌شوید. حریم وحشت در قلعه سحرآمیز هم جای خوبی برای ترسیدن است.

شهربازی باغلارباغی تبریز

باغلار باغی تبریز تنها در یک سال ساخته شد. مسئولان وقت سال 1372 کار را شروع کردند و سال 1373 ساخت یکی از بهترین شهربازی های ایران را تمام کردند. باغلار باغی جای خوبی برای خوشگذرانی است. جایی که می‌توانید در آن شاد باشید. شهربازی امکانات زیادی دارد. رستوران باغلار باغی در ورودی پارک، یکی از رستوران‌های خوب تبریز است. حرف از ورودی شد، قیمت بلیط پارک باغلار باغی برای هر نفر 10 هزار تومان است.

 

باغلار باغی تبریز کجاست

این سوال را خیلی‌ها می‌پرسند. باغلار باغی در بلوار استاد شهریار است، جنب پارک ولیعصر. درهای باغلار باغی هر روز ساعت 17:30 باز می‌شود. تا ساعت 2 بامداد می‌توانید در شهربازی باشید و خوش بگذرانید. البته دز زمستان‌ها شهربازی معمولا بسته است. هوا در تبریز بسیار سرد می‌شود. قبل از رفتن حتما با مجموعه تماس بگیرید.

امکانات شهربازی باغلار باغی

زیپ لاین: زیپ لاین یعنی هیجان، یعنی همه چیز را از بالا دیدن، آن هم با سرعت و دلهره زیاد. 3 سال پیش بود که زیپ لاین وارد شهربازی شد. زیپ لاین باغلار باغی 200 متر است و سه خط دارد.

باغلار باغی وسیله بازی زیاد دارد، از چرخ و فلک و رنجر گرفته تا سینمای 4 بعدی. چند سال پیش دلفیناریوم باغلار باغی هم افتتاح شد. اما دلفین‌ها و حیوانات باغلار باغی دوام نیاوردند. مرگ حیوانات دلفیناریوم، خبرساز شد و در نهایت باعث شد دلفین ها را به ارمنستان ببرند.

باغلار باغی امکانات خوبی دارد. می توانید چند ساعتی را با خانواده باشید و خوش بگذرانید

شهربازی پارک ملت مشهد

بوستان و شهر بازی ملت مشهد، از قدیمی ترین بوستان های کشور می باشد. به جز وسعت زیاد این شهربازی، ویژگی خاصی که این شهربازی را در بین دیگر شهربازی های ایران و حتی خاورمیانه منحصر به فرد کرده است، ارتفاع 80 متری چرخ فلک آن میباشد.

 

شهربازی پارک ملت مشهد

 

وسایل بازی پارک ملت

بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه: چرخ و فلک یا فانفار پارک ملت واقعا رویایی است. 448 نفر همزمان سوارش می‌شوند و تا ارتفاع 80 متری بالا می‌روند. حتما چرخ و فلک پارک ملت را امتحان کنید، واقعا ارزشش را دارد.

اسکیت: اسکیت پارک ملت مشهد خیلی هیجان انگیز است. 16 نفر روی صندلی ها می‌نشینند و با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت جا‌به‌جا می‌شوند. ریل اسکیت 30 متر ارتفاع دارد.

تونل وحشت، ترن هوایی و سورتمه هم هیجان‌انگیز هستند.

شهر رویاهای اصفهان

سفر به استان زیبای اصفهان همیشه خاطره انگیز و جذاب بوده است. با افتتاح و راه اندازی یکی از بزرگترین و مجهز ترین شهربازی های کشور در این شهر تاریخی، سفر به این دیار کهن و پر جاذبه برای مسافران خاطره انگیز تر از قبل شده است. این شهربازی مدرن که از مجهزترین شهربازی های خاورمیانه می باشد، در فضایی به وسعت 170000 متر مربع احداث شده است. همکاری متخصصان داخلی با یکی از بزرگترین شرکت های چینی در ساخت این مجموعه توانسته است انتظار مردم این شهر و گردشگران را به خوبی پاسخ دهد. این شهربازی در شرق شهر اصفهان واقع شده است. "ترن هوایی" و "ترن معلق" از وسائل بازی منحصر به فرد این مجموعه می باشد که توانسته ترس و اضطراب را در کنار هیجان و شور به هم پیوند بزند. معماری متفاوت و ساختمان ها و مجسمه های مختلف این شهربازی از دیگر نقاط مورد توجه مسافران و بازدید کنندگان این مجموعه می باشد.

 

شهربازی اصفهان

 

وسایل بازی شهر رویاهای اصفهان

ترن معلق: عاشق ترن هوایی معلق شهر رویاها خواهید شد. سوار یک کابین شده و به آسمان می‌روید. ترن معلق مرتب می‌چرخد و بالا و پایین می‌رود.

کارتینگ: ماشین‌سواری در کارتینگ شهر رویاها واقعا لذت‌بخش است. در 6 دقیقه مسیر 600 متری پر از پیچ و خم را با ماشین‌های مدرن طی می‌کنید. کارتینگ شهر رویاها خیلی پرطرفدار است.

تونل وحشت: اگر خیلی وقت است نترسیده‌اید، سری به تونل وحشت شهر رویاها بزنید. در این تونل وحشت 9 بعدی انواع جلوه‌های ویژه و فیزیکی جلوی چشمتان می‌آیند، آن هم به طبیعی‌ ترین شکل ممکن. انگار که دایناسورها از چندین میلیون سال پیش زنده شده‌اند.

دنیای زیر آب: تا حالا از نزدیک موجودات دریایی را دیده‌اید؟ سینمای 4 بعدی شهر رویاها آنها را پیش شما می‌آورد. با ربات‌های خرچنگ و میگو و جلوه‌های ویژه باد و خاک و حرکت، به اعماق اقیانوس می‌روید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد