امروزه به علت تعدد برندها، خدمات و کالاهای مشابه ارائه شده توسط آنها رقابت سختی در بازار برای فروش بیشتر وجود دارد و به همین دلیل اهمیت تبلیغات موثر بسیار بیشتر از گذشته حس میشود. باید در نظر داشت که تبلیغات تاثیرگذار باید با استراتژی برندینگ تعیین شوند. این مورد خود یک تخصص بسیار مهم و ضروری در تجارت امروزی است؛ از این رو نقش متخصصیان طراحی لوگو آنکادر در تبریز بسیار پر رنگ میشود.
در تبلیغات برندها روشهای بسیار زیادی وجود دارد که بنا به نوع کالا و خدمات ارائه شده و بودجه شرکت استفاده از آنها مورد انتخاب قرار میگیرد.
از این جمله میتوان به چاپ بنر تبلیغاتی، کاتالوگ، ایجاد وبسایت و صفحه در شبکههای اجتماعی و تولید محتوای مربوط، تبلیغات بنری در اینترنت، تبلیغات تصویری در تلویزیون و وبسایتهای اشتراک ویدئو و … اشاره نمود.
هر یک از این انواع تبلیغات که انتخاب شود، نقش طراحی لوگو در تبلیغ برند بسیار پر رنگ است. حتما برندها سعی میکنند در هر یک از انواع تبلیغات فوق طراحی آرم و لوگو برند خود را به دید مخاطبان برسانند.
شرکت آنکادر در تبریز متخصص در زمینه طراحی لوگو و برند، طراحی و چاپ اقلام بازاریابی، چاپ نشریه و کتاب، چاپ بسته بندی محصولات، فیلم، تیزر، موشن گرافیک، عکاسی، کمپین تببیغاتی، وب و سوشیال مدیا
در دنیای کنونی، میلیونها یا شاید بهتر باشد بگوییم میلیاردها شغل و حرفه وجود دارند که همگی تلاش میکنند تا یک تجربه مشتری عالی ارائه دهند و اسم و رسمی برای خود به هم بزنند. برندینگ قوی و ایجاد یک برند قدرتمند یکی از مهمترین مسائل پیش روی کسب و کارهای امروزی است؛ چرا که با این روش میتوانند خود را از سایر رقیبان متمایز کرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.
برای دیدن نمونه کارهای طراحی لوگو در تبریز آنکادر اینجا کلیک کنید.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که تلاش میکنند برای نخستین بار هویت برند خود یا یکی از مشتریان خویش را توسعه دهند، لازم است ابتدا با مفهوم برند آشنا شده و درک کنید که انجام برندینگ و ایجاد یک برند به چه عناصری نیازمند است. متاسفانه، این کار چندان هم ساده نیست و با انتخاب نام و چسباندن آن در گوشه و کنار و بر روی یک سری کالاها تفاوت دارد.
بهتر است بدانیم طراحی لوگو، طراحی هویت، و برندسازی دارای نقشهای متفاوتی هستند که با همدیگر سبب ایجاد یک تصور برای یک کسب و کار و یا محصول میگردند.
لوگو یک نماد گرافیکی است که میتوان آن را به راحتی به خاطر سپرد. این نماد هویت یک شرکت را میسازد و به نمایش میگذارد و یا یک محصول تجاری یا هر نهاد دولتی یا خصوصی را معرفی میکند.
این روش، یکی از راههای تشخیص انواع برند در دنیای پر رقابت و مملو از عناصر گرافیکی است که هر کدام سعی دارند تا ما را به خود جلب کنند. یک آرم معمولاً ترکیبی از تایپوگرافیها، نمادها و رنگها است.
برند ایده یا تصویری است که افراد هنگام فکرکردن در مورد محصولات خاص، خدمات و فعالیتهای یک شرکت در ذهن خود دارند.
این تصور هنگامی ایجاد میشود که همهی آنچه یک برند از خود به نمایش میگذارد با آن تصویر هماهنگ باشد. از جمله این موارد میشود به نام تجاری، آرم، محصولات، هویت بصری، کارکنان یا تبلیغات اشاره کرد.