برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش سئو با ما تماس بگیرید. 04133251280
بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو انجام می گیرد. از معتبر ترین موتور های جستجو می توان گوگل، بینگ و یاهو را نام برد؛ اگرچه شبکه های اجتماعی گوناگون و مدل های دیگر ترافیک اطلاعات نیز می توانند برای سایت شما بازدیدکننده ایجاد نمایند، اما موتورهای جستجو، روشی مهم و اصلی برای هدایت کاربران بیشتر در اینترنت و افزایش خدمات سئو سایت شما می باشد. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، محصول، سرویس و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده می باشد.
موتورهای جستجو در هدف قرار دادن چیزی که مردم از پیشنهاد های شما به دنبالشان هستند منحصر به فرد عمل می کنند. در واقع موتورهای جستجو راه های ارتباطی می باشند که این قضیه را عملی می کنند. اگر سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا نمی شود یا محتوای سایت شما در دیتابیس های آن ها قرار نمی گیرد، به این معنی است که شما فرصت های شگفت انگیز حضور در موتورهای جستجو و سئو سایت را که در وبسایت های دیگر موجود می باشد را از دست داده اید. موارد جستجو شده، همان کلماتی هستند که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ می کنند و دارای اهمیت فوق العاده ای می باشند. تجربه نشان می دهد که ترافیک موتورهای جستجو می تواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر بشود. اهداف یک وب سایت می تواند درآمدزایی، ارائه تبلیغات و یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن در هیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد.
تبریز سئو با استفاده از تکنیک های سئو در جهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را که سئو کلاه سفید می نامند، برای بهینه سازی و سئو سایت شما اقدام می نماید اما در مقابل استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیکهای فریب آنها که این روش به عنوان سئو کلاه سیاه می شناسند، نیز وجود دارد، که استفاده از این روش بسیار برای سایت مخرب بوده و حتی امکان حذف کامل سایت از نتایج گوگل را در پی دارد. گوگل هرچند ماه یکبار این تکنیکهای کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت هایی که از این روش استفاده کردهاند را تنبیه خواهد کرد.
طبق آمار های منتشر شده از گوگل بیش از 30% افراد وارد نتیجه اول می شوند و اگر با سایت و قیمت های خوبی مواجه شوند با همان مجموعه کار خواهند کرد و باقی افراد هم برای بررسی قیمت با سایت های دیگر به چند نتیجه بعدی مراجعه خواهند کرد و معمولا کسی به صفحه دوم گوگل نمی رود مگر در شرایط خاص و محدود!
برای مثال افراد برای پیدا کردن قالیشویی معمولا به همان 3 گزینه ی اول که در گوگل نمایش داده می شود مراجعه نموده و با آنها تماس می گیرند.