کتابخانه مدل گرند یک مدل زمینی می باشد که مناسب برای استفاده در کنار مبل و محل مطالعه شما که کتاب هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را در آن قرار دهید.
ابعاد این محصول محصول به شرح زیر می باشد :
ارتفاع ستون وسط : ۷۶ سانتی متر
ارتفاع ستون های کناری : ۶۴ سانتی متر
عرض کلی کتابخانه : ۸۵ سانتی متر
عمق مفید کتابخانه : ۲۲ سانتی متر
ارتفاع مفید طبقات : ۲۹,۵ سانتی متر
برای افزایش استحکام محصول برای اتصالات گوشه های کتابخانه از زاویه فارسی استفاده شده و برای اتصال این زوایا از چسب چوب استفاده شده و به هیچ وجه از چسب یک دو سه استفاده نشده است.
و برای بقیه اتصالات از پیچ مخصوص MDF استفاده شده است.
برای پوشش لبه های محصول از نوار PVC و چسب گرانول توسط دستگاه لبه چسبانی پنج ایستگاه استفاده گردیده است.
برای پوشش سوراخ پیچ ها از چسب پولکی در رنگ خود محصول استفاده شده است.
یکی دیگر از مزایا این محصول دو طرفه بودن آن می باشد که شما می توانید از هر دو طرف محصول استفاده نمایید.
ظرفیت کلی این کتابخانه حدودا ۸۰ جلد کتاب با احتساب کتاب های با ضخامت دو سانتی متر می باشد.
هر طبقه از این کتابخانه توانایی تحمل حدودا ۱۰ کیلو کیلوگرم وزن می باشد که ظرفیت وزنی کل کتابخانه حدودا ۶۰ کیلوگرم می باشد.
این محصول پس از سفارش مونتاژ شده و به صورت مونتاژ شده و آماده ارسال میگردد و نیازی به مونتاژ و اسمبل ندارد.
تمامی محصولات ارسالی به سراسر کشور به صورت ایمن و اصولی بسته بندی شده و ارسال میگردد و محصولی کاملا صحیح و سالم دریافت می نمایید.
جهت خرید و سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید.
کتابخانه چوبی مدل ماهان با طرحی دکوراتیو یک جلوه زیبایی به خانه شما می دهد.
ابعاد این کتابخانه به شرح زیر می باشد:
ارتفاع 150 سانتی متر
عرض 135 سانتی متر
عمق 22 سانتی متر
این محصول دارای یازده طبقه می باشد.
ارتفاع طبقات این کتابخانه 32 سانتی متر هست که یک ارتفاع مناسب برای کتاب های شما می باشد.
برای تولید این کتابخانه از چسب چوب و میخ سرورچین و پیچ MDF استفاده گردیده است.
این کتابخانه دارای پشتی فیبر سه میلی متری می باشد.
برای لبه های این محصول از نوار PVC یک میلی متری استفاده کرده ایم.
ظرفیت این کتابخانه 280 عدد کتاب با ضخامت دو سانتی متر می باشد.
هر طبقه از این کتابخانه چوبی میتواند 20 کیلوگرم وزن را تحمل کند.
این کتابخانه داری تعادل کافی می باشد و نیازی به نصب روی دیوار ندارد.
از این کتابخانه علاوه بر چینش کتاب ، میتوانید برای چینش اکسسوری و لوازم دکوری نیز استفاده کنید.
پس از تولید این کتابخانه ، برای بسته بندی از نایلون حبابدار استفاده می گردد تا درهنگام ارسال هیچگونه صدمه ای وارد نشود و سالم به دست مشتری برسد.
این کتابخانه در دو رنگ ترکیبی قهوه ای سفید و سفید قهوه ای موجود می باشد.
جهت خرید و سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید.
امروزه به علت تعدد برندها، خدمات و کالاهای مشابه ارائه شده توسط آنها رقابت سختی در بازار برای فروش بیشتر وجود دارد و به همین دلیل اهمیت تبلیغات موثر بسیار بیشتر از گذشته حس میشود. باید در نظر داشت که تبلیغات تاثیرگذار باید با استراتژی برندینگ تعیین شوند. این مورد خود یک تخصص بسیار مهم و ضروری در تجارت امروزی است؛ از این رو نقش متخصصیان طراحی لوگو آنکادر در تبریز بسیار پر رنگ میشود.
در تبلیغات برندها روشهای بسیار زیادی وجود دارد که بنا به نوع کالا و خدمات ارائه شده و بودجه شرکت استفاده از آنها مورد انتخاب قرار میگیرد.
از این جمله میتوان به چاپ بنر تبلیغاتی، کاتالوگ، ایجاد وبسایت و صفحه در شبکههای اجتماعی و تولید محتوای مربوط، تبلیغات بنری در اینترنت، تبلیغات تصویری در تلویزیون و وبسایتهای اشتراک ویدئو و … اشاره نمود.
هر یک از این انواع تبلیغات که انتخاب شود، نقش طراحی لوگو در تبلیغ برند بسیار پر رنگ است. حتما برندها سعی میکنند در هر یک از انواع تبلیغات فوق طراحی آرم و لوگو برند خود را به دید مخاطبان برسانند.
شرکت آنکادر در تبریز متخصص در زمینه طراحی لوگو و برند، طراحی و چاپ اقلام بازاریابی، چاپ نشریه و کتاب، چاپ بسته بندی محصولات، فیلم، تیزر، موشن گرافیک، عکاسی، کمپین تببیغاتی، وب و سوشیال مدیا
در دنیای کنونی، میلیونها یا شاید بهتر باشد بگوییم میلیاردها شغل و حرفه وجود دارند که همگی تلاش میکنند تا یک تجربه مشتری عالی ارائه دهند و اسم و رسمی برای خود به هم بزنند. برندینگ قوی و ایجاد یک برند قدرتمند یکی از مهمترین مسائل پیش روی کسب و کارهای امروزی است؛ چرا که با این روش میتوانند خود را از سایر رقیبان متمایز کرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.
برای دیدن نمونه کارهای طراحی لوگو در تبریز آنکادر اینجا کلیک کنید.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که تلاش میکنند برای نخستین بار هویت برند خود یا یکی از مشتریان خویش را توسعه دهند، لازم است ابتدا با مفهوم برند آشنا شده و درک کنید که انجام برندینگ و ایجاد یک برند به چه عناصری نیازمند است. متاسفانه، این کار چندان هم ساده نیست و با انتخاب نام و چسباندن آن در گوشه و کنار و بر روی یک سری کالاها تفاوت دارد.
بهتر است بدانیم طراحی لوگو، طراحی هویت، و برندسازی دارای نقشهای متفاوتی هستند که با همدیگر سبب ایجاد یک تصور برای یک کسب و کار و یا محصول میگردند.
لوگو یک نماد گرافیکی است که میتوان آن را به راحتی به خاطر سپرد. این نماد هویت یک شرکت را میسازد و به نمایش میگذارد و یا یک محصول تجاری یا هر نهاد دولتی یا خصوصی را معرفی میکند.
این روش، یکی از راههای تشخیص انواع برند در دنیای پر رقابت و مملو از عناصر گرافیکی است که هر کدام سعی دارند تا ما را به خود جلب کنند. یک آرم معمولاً ترکیبی از تایپوگرافیها، نمادها و رنگها است.
برند ایده یا تصویری است که افراد هنگام فکرکردن در مورد محصولات خاص، خدمات و فعالیتهای یک شرکت در ذهن خود دارند.
این تصور هنگامی ایجاد میشود که همهی آنچه یک برند از خود به نمایش میگذارد با آن تصویر هماهنگ باشد. از جمله این موارد میشود به نام تجاری، آرم، محصولات، هویت بصری، کارکنان یا تبلیغات اشاره کرد.
یک داستان مشترک بین مردم این می باشد که کنافه یا کنوفه برای برطرف کردن گرسنگی خلفا در طول ماه رمضان به توصیه پزشکان تهیه شده است. حکایت های مختلفی از سلسله فاطمیان مصر یا خلافت بنی امیه در سوریه وجود دارد. همچنین در برخی متون تاریخی اوایل قرن دهم گزارش شده که تاریخچه این شیرینی از سلسه فاطمیان مصر است. هر چند که نوع ذکر شده در متون تاریخی لزوما با نسخههای مدرن کنافه مطابقت ندارند.
در قرن دهم هجری، در «کتاب الطبیخ» اثر ابن سیار الوراق که مجموعه ای از دستور العملهای غذا های عربی و فارسی و مشاوره تغذیه ی خلیفه عباسی است، به کلمه کونفه و یا کنافه اشاره نشده است. اگر چه، این کتاب یک فصل را به دسرهای تهیه شده با قطایف، به معنی کرپ که از کلمه ترکی کادایف و کلمه یونانی کاتایفی گرفته، اختصاص داده است.
در قرن سیزدهم هجری، در کتاب آشپزی از مغرب تا اندلس، که نویسنده آن ناشناس می باشد، از کلمه کنافه برای توصیف کرپ تهیه شده از خمیر نازک بر روی یک تابه هندی یا طَبَق استفاده شده و آن را معادل روقاق می داند. این کتاب همچنین، یک دستورالعمل برای قطایف عباسی ارائه داده که از همان خمیر استفاده می کند، اما کنافه را نسبت به آن نازک تر درست می کنند درست مانند یک پارچه نازک.
کنافه، یک دسر سنتی خاورمیانه ای بوده که از خمیر رشته مانند نازک، یا خمیر سمولینای بسیار نازک خیسانده شده. در شربت شیرین، با پایه شکر و لایه هایی از پنیر، یا سایر مواد اولیه مانند خامه لخته یا آجیل، بسته به منطقه، تهیه می کنند. کنوفه در جهان عرب، به ویژه در شام و مصر و مخصوصا در بین فلسطینی ها بسیار محبوب می باشد
رشته کادایف نوعی رشته خوراکی خشک و بسیار نازک که از ترکیب آرد گندم یا سمولینا و آب تهیه می شود. رشته های کادایف اغلب برای تهیه دسر محبوب ترکیه ای باقلوا و کنوفه به کار می روند. مصرف رشته کادایف در ترکیه برای تهیه دسر بسیار متداول می باشد. در تبریز نیز نوعی رشته کادایف به صورت نواری و تور مشبک به نام رشته ختایی معروف است.
نوع دیگر آن در گیلان است که به آن رشته خوشکار می گویند. هر چند انواع رشته ی نام برده شده تفاوت هایی دارند اما از همه ی آن ها در انواع خوراکی های فانتزی و انواع دسر استفاده می کنند.
خمیر در کره، مارگارین، روغن پالم (روغن نخل) یا بطور سنتی در سَمن، حرارت داده می شود، سپس با پنیر نرم و سفید مثل پنیر نابلسی باز می کنند و خمیر بیشتری روی آن قرار می دهند. در کنافه نوع خشک پنیر در خمیر پیچیده می گردد. یک شربت غلیظ از شکر، آب و چند قطره گلاب یا عصاره شکوفه پرتقال در دقیقه های آخر پخت روی شیرینی می ریزند. همچنین پودر پسته نیز به عنوان تزیین روی آن پاشیده می شود.
دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب میشود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار میرود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده میشوند. این لیوانها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستانها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار میگیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماریها میباشد. چنین لیوانهایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروبها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی میگردند.
علاوه بر بهداشتی بودن این لیوانهای کاغذی، استفاده از آنها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوانها نیست. تحقیقات نشان میدهد که حدود ۲۲۰ میلیون نفر در جهان از لیوانهای کاغذی استفاده مینمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور میباشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه لیوان کاغذی باشند. حال فکر میکنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه ویژگیهایی داشته و چگونه کار میکند؟
اگر شما هم قصد خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه میشود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه میباشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ میباشد که حدودا با ۲۰ متر فضا میتوان دستگاه را راه اندازی کرد.
مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف
مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن میباشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانههای کاغذ سازی تولید میشود. این کاغذهای تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی ابتدا برش میدهند سپس مدلهای متفاوت را روی آنها چاپ میکنند به این کار معمولا استروک میگویند.
مدلهای نقش شده روی این استروک ها، از الگوهای عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبتهای مختلف گوناگون میباشد. جهت چاپ این شکلهای مخصوص که در طرحهای تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینههای دیگر فعالیت میکنند، میتوانید با کارگاهها یا کارخانهها هماهنگ شوید.
• مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی
• سرعت تولید ۵۰ عدد در دقیقه
• با برق خانگی نیز قابل استفاده است.
• ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
• وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم
• فضای مورد نیاز: ۲۰ متر مربع
• راهاندازی کلیه دستگاهها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
• در آمد خالص دستگاههای لیوان کاغذی بین ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان در ماه هست.
• نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته
• مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه
سود تولید لیوان کاغذی
با دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز میتوانید هر روز با ۱۲ ساعت کارکرد حدودا ۳۰ هزار تعداد لیوان و در ۲۴ ساعت تقریبا حدود ۵۰ هزار تعداد تولید کنید. این دستگاهها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت ۲۴ ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین ۴۰ تا ۵۰ تومان میباشد. اگر به طور میانگین، روزانه ۳۰ هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره ۱ میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما میماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان میشود.
لازم به یادآوری میباشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینههای اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.
شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش دستگاههای ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار میباشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.
خرید دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف
اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید. لیوانهای کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته سینگل و دابل هستند که معمولاً برای مصرف نوشیدنیهای داغ میبایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوانهای دابل میباشد.
مشاوره قبل از خرید به چه صورت است؟
اگر میخواهید دستگاه تولید لیوان کاغذی خریداری نمایید میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید تا بهترین دستگاه را به شما معرفی نماییم.