طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

خودروبر تبریز

تماس با خودروبر

تماس فوری با امداد خودرو

خودروبر تبریز – امداد خودرو تبریز – حمل خودرو تبریز

خودروبر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه خودروبر در شهر تبریز، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی خودروبر تبریز ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات خودروبر در تبریز شامل امداد خودرو تبریز، حمل خودرو تبریز، یدک کش تبریز، حمل ماشین تبریز، کفی تبریز، مکانیک سیار تبریز و بنزین سیار در تبریز می باشد. همکاران ما در خودروبر کانون جهانگردی در شهر تبریز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت خودروبر کانون جهانگردی می باشد. حمل ماشین شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر تبریز به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به خودروبر دارید می توانید با شماره های شرکت خودروبر کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی خودروبر تبریز

جابجایی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، لوکس، تصادفی، کلاسیک و صفر در کلیه نقاط تبریز  و ارسال به سایر شهر های استان آذربایجان شرقی با خودروبر تبریز در اسرع وقت با کادری مجرب بدون هیچ نوع آسیبی به خودروی شما امدادجویان گرامی، به صورت تضمینی در کلیه ساعات شبانه روز انجام می شود. همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودرو های ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع به طور سیار انجام می گردد.

خودروبر تبریز متشکل از ماشین شش‌ تن کفی با کفی هیدرویک قابل‌ تحرک است تا ماشین صدمه دیده روی آن قرار بگیرد. گروه فوق تخصصی خودروبر تبریز به دلیل خطرناک بودن این کار از ماهر ترین کارکنان خود برای انتقال ماشین استفاده کرده است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که هنگام به وحود آمدن مشکلی، آن را به سرعت به ما اطلاع بدهید. شرکت خودرو بری ما برای خشنود بودن مراجعین محترم از کم ترین هزینه ها برای انتقال دادن ماشین استفاده می نماید.

انواع خودروبر تبریز

انواع خودروبر تبریز به 2 دسته تقسیم می شوند که به توضیح آن پرداخته ایم.

  1. خودروبر های تکی
  2. تریلی خودروبر چند ظرفیته

خودروبرهای تکی برای حمل خودرو های لوکس و جداگانه می باشد. مثل حمل ماشین از نقطه ای به نقطه ی دیگر. تریلی های خودروبر، تعداد اتومبیل های بیشتری را می توانند حمل کنند. از نظر هزینه خودروبر های چند ظرفیته ارزان تر از خودروبر های تکی می باشد. اما حمل خودرو های لوکس و حتی ماشین های ساده با خودروبر تکی در زمان کمتری انجام می گردد. همچنین خودروبر تکی در هر مکانی که مورد نظر شماست حمل خودرو را انجام می دهد.

شماره تماس حمل اتومبیل تبریز

 

تفاوت بین طراحی لوگو و برند چیست؟

طراحی لوگو فرایند طراحی یک آرم است. برندسازی فرایند ساخت یک برند است. به عبارت دیگر، برندسازی یک استراتژی است که توسط شرکت‌‌ها طراحی شده ‌است تا به افراد کمک کند بتوانند محصولات و شرکت را به سرعت شناسایی کنند و به آنها دلیلی برای انتخاب محصولات خود ارائه دهند.


طراحی لوگو در تبریز

برای شناساندن برند خود یک لوگو و ساختار ایجاد کنید.

پس از شناخت و درک مزایا و معایب برند، زمان آن رسیده که به برند خود حیات بخشید. به قول یکی از طراحان گرافیک به نام Paul Rand، «طراحی، سفیر خاموش برند شما است.»

لوگو

لوگو معرفی کل هویت برند را برعهده ندارد؛ با این حال، یکی از مهم‌‌ترین عناصر برندینگ به شمار می‌‌رود. چرا که، این می‌تواند قابل تشخیص‌‌ترین و به یاد ماندنی‌‌ترین بخش برند شما باشد. لوگوی نام تجاری در همه جا خودنمایی خواهد کرد. از کارت ویزیت گرفته تا وبسایت و تبلیغات آنلاین، همگی طرح لوگوی برند شما را با خود خواهند داشت. با توجه به این امر، متخصصان ما در تبریز آماده طراحی لوگو برای شما عزیزان می‌باشند.

چرا وجود لوگو برای اهداف برندسازی بسیار مهم است؟

گرچه لوگو تنها یکی از عناصر برندسازی است، اما به احتمال زیاد در اکثر نقاط ارتباطی با مشتریان و سایر افراد ذی‌نفع اثرات و حضور آن قابل مشاهده است، مانند: وب‌‌سایت، بروشور، ست اداری، محصولات تولیدی، بسته‌بندی، تبلیغات، لباس، فروشگاه‌ها و غیره.

بنابراین یک لوگو می‌تواند به عنوان یکی از اصلی ‌ترین عناصر گرافیکی در نظر گرفته شود که به مردم امکان می‌دهد به سرعت یک سازمان، محصولات و خدمات آن را شناسایی کنند و اغلب اوقات، اولین موردی خواهد بود که مردم برای شناسایی محصولات و خدمات شما از آن بهره خواهند برد.


شرکت طراحی در تبریز

در چنین موقعیت‌ هایی است که یک لوگو، که به خوبی برای اهداف برندینگ طراحی شده است، بسیار مهم است:

  •  می‌‌تواند ارتباط عاطفی با سهامداران شما را تسهیل و وفاداری به برند را تقویت کند.
  •  یک لوگوی خوب ‌طراحی ‌‎شده به افراد اجازه می‌‌دهد تا برند شما را به سرعت شناسایی کنند و به یاد آورند.
  • بخشی از هویت برند شما است. 
  •  به انسجام و هماهنگی برند در کانال‌های ارتباطی شما با مشتری کمک می‌کند.
  •  این مارک شما را از در رقابت با رقبا متمایز می‌کند.
  • نوعی تصویر حرفه‌ای از شما ایجاد می‌کند و انتظارات را بالا می‌برد.

خرید قطعه اصلی وایر کاپرا

در ماشین های مزدا نحوه عملکرد موتور به صورت ایجاد جرقه ای در محفظه بنزین و هوا می باشد که احتراق بنزین اتفاق افتاده و خودرو روشن می شود. یکی از قطعات سیستم جرقه زنی وایر کاپرا می باشد. که در خودروهای جدید حذف شده  است. وایر شمع سیم هایی با عایق قوی هستند که برق ولتاژ بالای کوئل را به شمع منقل می نمایند.

علت خرابی

وایر کاپرا معمولا از جنسی مقاوم و بادوام مثلا رویه سیلیکونی ساخته می شود. چون قطعه متحرکی نیستند خورده نمی شوند.

اما معمولا علت خرابی وایر می تواند کارکرد بالای موتور و استهلاک طبیعی آن باشد و یا همچنین  آب خوردن قطعات در حین موتور شویی می تواند منجر به خرابی وایر شود.

اصطلاحا به آن برق دزدی می گویند در این حالت وایر یا جریان برق را کامل یا اصلا منتقل نمی کند.

خرید لوازم یدکی مزدا

هنگامی که وایر کاپرا خراب شده باشد می تواند یکی از علت های ریپ زدن و لرزیدن خودرو در صورتی که خودرو درست کار می کند باشد. که این خرابی نه تنها ممکن است سبب بدکار کردن موتور شود بلکه سبب افزایش مصرف سوخت خودروی شما هم شود.

حتی ممکن است بنزین سوخته وارد مسیر اگزوز شده و کاتالیست های گران قیمت را خراب کند. همچنین در صورت استفاده از قطعات بی کیفیت نشتی بنزین و جریان الکتریسته در موتور به صورت همزمان وجود داشته باشد و باعث آتش گرفتن خودرو شود!

به جهت ابنکه این اتفاقات مهلک روی ندهد نیاز است که بازدید و در صورت نیاز تعویض و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت را جدی بگیرید. معمولا وایر شمع هر 60 هزار کیلومتر بسته به نوع قطعه و میزان کارکرد خودرو و بسته به نوع اصلی بودن و نبودن آن باید تعویض گردد.

نحوه بازدید وایر کاپرا

مشاهده و بررسی فیزیکی وایر که اگر از جنس مرغوبی باشند معمولا موثر نبوده و خرابی آن ها در ظاهر مشخص نمی شود.

می توان سطح سیستم جرقه زنی و وایر را با آب پاش خیس کنیم سپس در تاریکی چک کنیم که جرقه های ریزی ایجاد می شوند یا نه؟ در صورت ایجاد جرقه و قوس های الکتریکی ریز وایر کاپرا باید تعویض گردد.

مولتی متر و تست مقاومت جریان وایر نیز خرابی آن را مشخص کند.

سایت‌هایی که در نتایج اول گوگل هستند چگونه ثروتمند می‌شوند؟

طبق آمار های منتشر شده از گوگل بیش از 30% افراد وارد نتیجه اول می‌ شوند و اگر با سایت و قیمت‌ های خوبی مواجه شوند با همان مجموعه کار خواهند کرد و باقی افراد هم برای بررسی قیمت با سایت‌ های دیگر به چند نتیجه بعدی مراجعه خواهند کرد و معمولا کسی به صفحه دوم گوگل نمی‌ رود مگر در شرایط خاص و محدود!

برای مثال افراد برای پیدا کردن قالیشویی معمولا به همان 3 گزینه‌ ی اول که در گوگل نمایش داده می‌ شود مراجعه نموده و با آنها تماس می‌ گیرند.

یک مثال واقعی از ثروتمند شدن سایت‌ ها در نتایج اول گوگل

حال بیایید یک محاسبه ساده انجام بدهیم، اگر روزانه کلمه قالیشویی 1500 دفعه جستجو شود که معمولا 80 درصد این جستجو‌ها با موبایل انجام می‌ شود و از این 1500 جستجو حدود 30% آنها روی گزینه اول کلیک کنند یعنی 500 نفر در یک روز وارد گزینه اول در کلمه قالیشویی شده‌اند.

اگر از این 500 نفر فقط 100 نفر تصمیم به سپردن قالی‌ های خود به این مجموعه بگیرند و هر سفارش فقط 200 هزار تومان برای قالیشویی سود داشته باشد:

100 * 200 هزار تومان = 20 میلیون تومان

20 میلیون تومان * 30 = 600 میلیون تومان

یک قالیشویی با رسیدن به رتبه اول گوگل در این مثال 600 میلیون تومان سود می‌ کند و اینگونه خدمات سئو سایت می‌ تواند یک مجموعه یا فرد را ثروتمند نماید.

سئو سایت در تبریز

نکته بسیار مهمی که باید بدانیم این است که تعداد جستجو ها معمولا بیش از تعداد گفته شده در مثال بوده و همچنین خیلی بعید می باشد که از 500 نفر فقط 100 نفر سفارش ثبت نمایند و در نهایت سود حساب شده نیز حداقل درنظر گرفته شده است. در نمونه واقعی معمولا سود حاصله خیلی بیشتر از این اعداد است.       

برای مثال یک آژانس مسافرتی با پرداخت ماهانه 100 میلیون تومان برای تبلیغات در گوگل باز هم سود بالایی می‌ برد و حاضر است برای رتبه گرفتن روی کلمه‌ ای مثل تور مشهد تا چند صد میلیون تومان هزینه نماید، این نیز نشان می‌ دهد که چقدر می‌ توان با داشتن رتبه‌ ی خوب در گوگل ثروت ایجاد نمود.

استراتژی سئو یک وبسایت

استراژی سئو به این معنی است که، مشخص کنیم چه کارهایی را نباید برای یک سایت انجام دهیم! به عبارت دیگر پیش از آنکه سایتی طراحی شود، محتوایی تولید کنید و یا حتی برای افزایش اعتبار سایت خود هزینه کنید همچنین باید بدانید که هدف اصلیتان از سرمایه‌ گذاری در حوزه سئو چیست.

شاخص‌ های کلیدی ارزیابی عملکرد (KPI) برای هر کسب و کاری متفاوت می باشد، برای مثال، در یک فروشگاه اینترنتی، افزایش فروش و جذب مشتری جدید مهمترین معیار موفقیت است ولی برای یک شرکت بازرگانی تعداد تماس‌ هایی که در روز با تیم مشاوره گرفته می‌ شود، مهم است. یا برای یک مجله اینترنتی یا سایت خبری که تبلیغات مهمترین منبع درآمدش است، میزان بازدید روزانه و زمان حضور کاربران در سایت مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد می باشد.

هدف از تدوین استراتژی سئو این است که خطوط قرمز کسب و کار مشخص شود تا زمان و سرمایه ارزشمند شما را بر عبارات و صفحاتی متمرکز کنیم که بیشترین ارزش را برای کسب و کارمان خلق کنند.

 

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی

  1. تولید رول کاغذی
  2. ماشین چاپ
  3. کاغذ پرینت شده
  4. برش
  5. فرم دهنده لیوان کاغذی
  6. خنک کننده کاغذ
  7. محصول نهایی

سود تولید لیوان کاغذی

با دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.

جدیدترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

در جدید ترین سبک از دستگاه تولید لیوان کاغذی از روال جالبی استفاده کرده اند. مثلاً اینکه در داخل دستگاه آپشنی طراحی شده که سبب می شود لیوان های خراب و یا لیوان هایی که طراحی ظاهری نامناسبی دارند شناسایی و جداسازی شوند. این تکنولوژی باعث می شود که دستگاه کاربرد دقیق و صحیح خود را داشته و به واسطه آن هر نوع اشتباه در تولید به حداقل برسد. بررسی ها اینطور مشخص می کند که دستگاه هایی که از نظر تولید به دو بخش تقسیم شده اند معمولاً چنین مکانیزمی دارند.

موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها می باشد به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار انجام می گیرد و نیاز به دخالت دست نیست. سیستم های جدیدی که برای این دستگاه ها اجرا شده است سبب می شود که میزان فعالیت آن حرفه ای تر صورت گیرد.

برق مورد نیاز برق خانگی یا تک فاز

از دیگر مزیت های دستگاه تولید لیوان کاغذی می توان به قابل استفاده بودن آن با برق تک فاز اشاره نمود. برق تک فاز و برق خانگی، قابل دسترس تر از سیستم برق کارگاهی و سه فاز می باشند. بنابراین، به راحتی می توان این دستگاه را در خانه مورد استفاده قرار داد و در روز، اقدام به تولید لیوان های کاغذی مختلف نمود.

بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

وزن بالای دستگاه نشان از محکم بودن آن است همچنین بررسی ها مشخص کرده است که این دستگاه از نظر سبک اجرایی بی نظیر می باشد. ابعاد دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر بزرگتر است و خبر خوب اینکه هدایت لیوان ها در این دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و این یعنی یک تیر و چند نشان!
شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.