طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

10 دلیل برای آنکه چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش سئو با ما تماس بگیرید. 04133251280

بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو انجام می‌‌‌ گیرد. از معتبر ترین موتور های جستجو می توان گوگل، بینگ و یاهو را نام برد؛ اگرچه شبکه‌‌ های اجتماعی گوناگون و مدل‌‌‌‌ های دیگر ترافیک اطلاعات نیز می‌‌‌ توانند برای سایت شما بازدیدکننده ایجاد نمایند، اما موتورهای جستجو، روشی مهم و اصلی برای هدایت کاربران بیشتر در اینترنت و افزایش خدمات سئو سایت شما می باشد. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، محصول، سرویس و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده می باشد.

  1. از رقبا پیشی می گیرید.
  2. مشتریان هدفمند را به سایت خود هدایت می کند.
  3. در صدر نتایج گوگل دیده می شوید.
  4. فروش خود را چند برابر می کنید.
  5. هزینه‌‌‌ ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می‌‌‌‌‌ باشد.
  6. سئو در گوگل رایگان بوده اما تبلیغات در گوگل هزینه دارد.
  7. ترافیک در سایت بالا می‌‌‌ رود.
  8. الکسا پایین می‌‌‌ آید.
  9. برند سازی برای کسب و کارتان انجام می‌‌‌ گیرد.
  10. مخاطب سایت شما بسیار افزایش می یابد.

سئو سایت در تبریز

موتورهای جستجو در هدف قرار دادن چیزی که مردم از پیشنهاد های شما به دنبالشان هستند منحصر به فرد عمل می‌‌‌ کنند. در واقع موتورهای جستجو راه‌‌‌ های ارتباطی می باشند که این قضیه را عملی می‌‌‌‌ کنند. اگر سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا نمی‌‌‌ شود یا محتوای سایت شما در دیتابیس‌‌‌ های آن ها قرار نمی‌‌‌ گیرد، به این معنی است که شما فرصت‌‌‌ های شگفت انگیز حضور در موتورهای جستجو و سئو سایت را که در وبسایت‌‌‌ های دیگر موجود می باشد را از دست داده‌‌‌ اید. موارد جستجو شده، همان کلماتی هستند که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ می‌‌‌ کنند و دارای اهمیت فوق العاده‌‌ ای می‌‌ باشند. تجربه نشان می دهد که ترافیک موتورهای جستجو می‌‌‌‌ تواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر بشود. اهداف یک وب سایت می‌‌ تواند درآمدزایی، ارائه تبلیغات‌‌ و یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن در هیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

تبریز سئو با استفاده از تکنیک های سئو در جهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را که سئو کلاه سفید می نامند، برای بهینه سازی و سئو سایت شما اقدام می نماید اما در مقابل استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیک‌های فریب آنها که این روش به عنوان سئو کلاه سیاه می شناسند، نیز وجود دارد، که استفاده از این روش بسیار برای سایت مخرب بوده و حتی امکان حذف کامل سایت از نتایج گوگل را در پی دارد. گوگل هرچند ماه یکبار این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.

سایت‌هایی که در نتایج اول گوگل هستند چگونه ثروتمند می‌شوند؟

طبق آمار های منتشر شده از گوگل بیش از 30% افراد وارد نتیجه اول می‌ شوند و اگر با سایت و قیمت‌ های خوبی مواجه شوند با همان مجموعه کار خواهند کرد و باقی افراد هم برای بررسی قیمت با سایت‌ های دیگر به چند نتیجه بعدی مراجعه خواهند کرد و معمولا کسی به صفحه دوم گوگل نمی‌ رود مگر در شرایط خاص و محدود!

برای مثال افراد برای پیدا کردن قالیشویی معمولا به همان 3 گزینه‌ ی اول که در گوگل نمایش داده می‌ شود مراجعه نموده و با آنها تماس می‌ گیرند.

لوازم یدکی تویوتا

لوازم-یدکی-تویوتا

تویوتا از معروف‌ ترین کمپانی های خودروسازی ژاپنی می باشد که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. تویوتا رقیب سر سخت برند های سوزوکی و هوندا که بعد از فولکس واگن دومین خودروسازی بزرگ دنیا محسوب می‌ گردد. کمری، کرولا، پرادو، آریون و لندکروز از پرفروش ترین‌ های این برند ژاپنی در ایران هستند. تویوتا با بهبودهای مکرر، قدرت خود در تولید خودروهایی با مشخصات فنی قوی و تولید لوازم یدکی تویوتا خود را به مشتریانش، ثابت می کند. محبوبیت بالای Toyota در بین ایرانیان نیز بی دلیل نمی‌ باشد اما در دسترس نبودن قطعات تویوتا از بزرگترین نقاط ضعف این برند خارجی در ایران می‌ باشد. فروشگاه تویوتا یدکی برای رفع این مشکل اقدام به فروش اینترنتی و آنلاین لوازم یدکی نو و استوک تویوتا می نماید.

لوازم یدکی های موجود برای خودرو های تویوتا در فروشگاه تویوتا یدکی:

تاریخچه و خرید کنافه

تاریخچه و خرید کنافه

یک داستان مشترک بین مردم این می باشد که کنافه یا کنوفه برای برطرف کردن گرسنگی خلفا در طول ماه رمضان به توصیه پزشکان تهیه شده است. حکایت های مختلفی از سلسله فاطمیان مصر یا خلافت بنی امیه در سوریه وجود دارد. همچنین در برخی متون تاریخی اوایل قرن دهم گزارش شده که تاریخچه این شیرینی از سلسه فاطمیان مصر است. هر چند که نوع ذکر شده در متون تاریخی لزوما با نسخه‌های مدرن کنافه مطابقت ندارند.

در قرن دهم هجری، در «کتاب الطبیخ» اثر ابن سیار الوراق که مجموعه‌ ای از دستور العملهای غذا های عربی و فارسی و مشاوره تغذیه‌ ی خلیفه عباسی است، به کلمه کونفه و یا کنافه اشاره نشده است. اگر چه، این کتاب یک فصل را به دسرهای تهیه شده با قطایف، به معنی کرپ که از کلمه ترکی کادایف و کلمه یونانی کاتایفی گرفته، اختصاص داده است.

در قرن سیزدهم هجری، در کتاب آشپزی از مغرب تا اندلس، که نویسنده آن ناشناس می باشد، از کلمه کنافه برای توصیف کرپ تهیه شده از خمیر نازک بر روی یک تابه هندی یا طَبَق استفاده شده و آن را معادل روقاق می‌ داند. این کتاب همچنین، یک دستورالعمل برای قطایف عباسی ارائه داده که از همان خمیر استفاده می‌ کند، اما کنافه را نسبت به آن نازک‌ تر درست می‌ کنند درست مانند یک پارچه نازک.

کنافه چیست؟

کنافه، یک دسر سنتی خاورمیانه‌ ای بوده که از خمیر رشته مانند نازک، یا خمیر سمولینای بسیار نازک خیسانده شده. در شربت شیرین، با پایه شکر و لایه‌ هایی از پنیر، یا سایر مواد اولیه مانند خامه لخته یا آجیل، بسته به منطقه، تهیه می کنند. کنوفه در جهان عرب، به ویژه در شام و مصر و مخصوصا در بین فلسطینی‌ ها بسیار محبوب می باشد

انواع مختلف کنافه در جهان

  • کنفه و کادایف:در ترکیه، به این شیرینی کنافه گفته و رشته های مویی را تل کادایف می نامند.
  • کنوفه نابلسیه: ریشه در شهر نابلس فلسطین دارد.
  • رشته ختایی:این نوع آذربایجانی، در شهر تبریز ایران تهیه می‌شود.

 در نهایت جالب است بدانید بزرگترین بشقاب کنافه دنیا در سال ۲۰۱۷ در انتاکیه ترکیه پخته شد. این سینی کنوفه ۷۸ متر طول و ۱۵۵۰ کیلوگرم وزن داشت. رکورد قبلی در نابلس در سال ۲۰۰۹، با یک سینی ۷۵ متری و وزن ۱،۳۵۰ کیلوگرمی ثبت شده بود. اما هیچکدام از تلاش‌ها رسماً به عنوان شکستن رکورد ثبت نشده‌ اند. طبق وب سایت رکوردهای جهانی گینس، در حال حاضر هیچ رکورد داری برای این عنوان وجود ندارد!!!

مواد لازم برای آماده سازی شربت کنافه

  • آب :۱ پیمانه
  • شکر :۱ پیمانه
  • زعفران دم کرده :۲ قاشق غذاخوری
  • گلاب:یک قاشق سوپ خوری (به دلخواه)

طرز تهیه شربت کانافه

برای درست کردن شربت کنافه ابتدا آب و شکر را داخل یک قابلمه ریخته و روی حرارت متوسط قرار دهید. سپس تا زمانی که شکر داخل آب حل بشه، هم بزنید. بعد از آن، زعفران دم کرده را اضافه کرده و صبر کنید تا شربت بجوشد. اجازه دهید تا به مدت ۲ دقیقه جوشیده و قوام بیاید. سپس شربت رو کنار بگذارید تا سرد شود.

درب باغی

درب باغی ساده

درب باغی و ویلا در کنار نمای ساختمان اولین چیزی است که قبل از ورود به باغ و ویلا توجه مهمانان را به سمت خود جلب می‌ کند. از آنجا که اغلب باغ ها در خارج از شهر قرار دارند، جنس و امنیت درب باغی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر جنس و امنیت، مدل و طرح درب باغی نقش بسیار مهمی در زیبایی ساختمان دارد. درب باغی در طرح‌ و مدل‌های بسیاری تولید می‌شود. دربهای چوبی، دربهای استیل، دربهای آهنی و فلزی از جمله دربهای قابل استفاده در درب باغی و ویلا می باشند. در این میان دربهای آهنی و فلزی از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و بهترین انتخاب برای درب‌های منازل خارج از شهر و درب باغی هستند.

قیمت درب باغی

قیمت هر یک از محصولات به نوع انتخاب خریدار بستگی دارد معمولا قیمت ها بعد از اتمام کار بر حسب کیلوگرم تعیین می شوند برخی از مدلها با سفارش مشتری سبک تر ساخته می شوند و برخی هم وزن بیشتری دارند و محکم تر هستند گاهی خریدار درخواست رنگ آمیزی درب ها را داده و برخی موارد هم خام و بدون رنگ سفارش می دهند این هم در تعیین قیمت محصول می تواند تاثیر گذار باشد.

از دیگر عوامل که می تواند بر روی قیمت درب باغی تاثیر بگذارد، نوع تزئینات به کار رفته در آن ها و رنگ آمیزی این درب ها می باشد. درب هایی که ساده‌تر هستند قیمت پایین تری نسبت به درب فرفورژه و لوکس دارند. آن چه که اهمیت دارد زیبایی روی درب های ورودی است.

درب باغ

زیبایی و تنوع درب باغی

معمولا درب لوکس باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشد. بیشتر افرادی که میخواهند درب باغی را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن توجه می کنند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند. و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

معمولا اینطور گفته می شود که خرید این درب نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید. که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید.

پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید. به طور کل اما تنوع دربهای باغی بسیار بیشتر از تنوع دربهای معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند. اما به شما اجازه می دهد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

جهت مطالعه ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.

 

طراح لوگو در تبریز

امروزه به علت تعدد برندها، خدمات و کالاهای مشابه ارائه شده توسط آن‌ها رقابت سختی در بازار برای فروش بیشتر وجود دارد و به همین دلیل اهمیت تبلیغات موثر بسیار بیشتر از گذشته حس می‌شود. باید در نظر داشت که تبلیغات تاثیرگذار باید با استراتژی برندینگ تعیین شوند. این مورد خود یک تخصص بسیار مهم و ضروری در تجارت امروزی است؛ از این رو نقش متخصصیان طراحی لوگو در تبریز بسیار پر رنگ می‌ شود.

در تبلیغات برندها روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که بنا به نوع کالا و خدمات ارائه شده و بودجه شرکت استفاده از آن‌ها مورد انتخاب قرار می‌گیرد.

از این جمله می‌توان به چاپ بنر تبلیغاتی، کاتالوگ، ایجاد وبسایت و صفحه در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای مربوط، تبلیغات بنری در اینترنت، تبلیغات تصویری در تلویزیون و وبسایت‌های اشتراک ویدئو و … اشاره نمود.

هر یک از این انواع تبلیغات که انتخاب شود، نقش طراحی لوگو در تبلیغ برند بسیار پر رنگ است. حتما برندها سعی می‌کنند در هر یک از انواع تبلیغات فوق طراحی آرم و لوگو برند خود را به دید مخاطبان برسانند.

شرکت  آنکادر در تبریز  متخصص در زمینه طراحی لوگو و برند، طراحی و چاپ اقلام بازاریابی، چاپ نشریه و کتاب، چاپ بسته بندی محصولات، فیلم، تیزر، موشن گرافیک، عکاسی، کمپین تببیغاتی، وب و سوشیال مدیا

چگونه می‌‌توانیم در سال ۲۰۲۰، با کمک یک برندینگ قوی برای برند خود هویتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کنیم؟

در دنیای کنونی، میلیون‌‌ها یا شاید بهتر باشد بگوییم میلیاردها شغل و حرفه وجود دارند که همگی تلاش می‌‌کنند تا یک تجربه مشتری عالی ارائه دهند و اسم و رسمی برای خود به هم بزنند. برندینگ قوی و ایجاد یک برند قدرتمند یکی از مهم‌‌ترین مسائل پیش روی کسب و کارهای امروزی است؛ چرا که با این روش می‌‌توانند خود را از سایر رقیبان متمایز کرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.

شرکت تبلیغاتی در تبریز

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تلاش می‌‌کنند برای نخستین بار هویت برند خود یا یکی از مشتریان خویش را توسعه دهند، لازم است ابتدا با مفهوم برند آشنا شده و درک کنید که انجام برندینگ و ایجاد یک برند به چه عناصری نیازمند است. متاسفانه، این کار چندان هم ساده نیست و با انتخاب نام و چسباندن آن در گوشه و کنار و بر روی یک سری کالاها تفاوت دارد.

بهتر است بدانیم طراحی لوگو، طراحی هویت، و برندسازی دارای نقش‌های متفاوتی هستند که با همدیگر سبب ایجاد یک تصور برای یک کسب و کار و یا محصول می‌گردند.

چرا وجود لوگو برای اهداف برندسازی بسیار مهم است؟

گرچه لوگو تنها یکی از عناصر برندسازی است، اما به احتمال زیاد در اکثر نقاط ارتباطی با مشتریان و سایر افراد ذی‌نفع اثرات و حضور آن قابل مشاهده است، مانند: وب‌‌سایت، بروشور، ست اداری، محصولات تولیدی، بسته‌بندی، تبلیغات، لباس، فروشگاه‌ها و غیره.

بنابراین یک لوگو می‌تواند به عنوان یکی از اصلی ‌ترین عناصر گرافیکی در نظر گرفته شود که به مردم امکان می‌دهد به سرعت یک سازمان، محصولات و خدمات آن را شناسایی کنند و اغلب اوقات، اولین موردی خواهد بود که مردم برای شناسایی محصولات و خدمات شما از آن بهره خواهند برد.

در چنین موقعیت‌ هایی است که یک لوگو، که به خوبی برای اهداف برندینگ طراحی شده است، بسیار مهم است:

  •  می‌‌تواند ارتباط عاطفی با سهامداران شما را تسهیل و وفاداری به برند را تقویت کند.
  •  یک لوگوی خوب ‌طراحی ‌‎شده به افراد اجازه می‌‌دهد تا برند شما را به سرعت شناسایی کنند و به یاد آورند.
  • بخشی از هویت برند شما است. 
  •  به انسجام و هماهنگی برند در کانال‌های ارتباطی شما با مشتری کمک می‌کند.
  •  این مارک شما را از در رقابت با رقبا متمایز می‌کند.
  • نوعی تصویر حرفه‌ای از شما ایجاد می‌کند و انتظارات را بالا می‌برد.