در چنین موقعیت هایی است که یک لوگو، که به خوبی برای اهداف برندینگ طراحی شده است، بسیار مهم است:
- میتواند ارتباط عاطفی با سهامداران شما را تسهیل و وفاداری به برند را تقویت کند.
- یک لوگوی خوب طراحی شده به افراد اجازه میدهد تا برند شما را به سرعت شناسایی کنند و به یاد آورند.
- بخشی از هویت برند شما است.
- به انسجام و هماهنگی برند در کانالهای ارتباطی شما با مشتری کمک میکند.
- این مارک شما را از در رقابت با رقبا متمایز میکند.
- نوعی تصویر حرفهای از شما ایجاد میکند و انتظارات را بالا میبرد.
نتیجهگیری
لوگو به خودی خود یک عنصر گرافیکی است که نشانگر برند است، در حالی که یک برند ترکیبی از تمام جنبههای ملموس و ناملموس است که نمایانگر سازمان است و برای مخاطب شما تجربه خلق میکند. بدون برند، لوگو معنای واقعی نخواهد داشت، یعنی صرفاً یک عنصر گرافیکی خواهد بود. ترکیب آن دو، یعنی لوگویی که به خوبی طراحی شده باشد و یک استراتژی مؤثر برندسازی، به سازمانها کمک میکند به مخاطبان مورد نظر خود دست پیدا کنند و در عین حال یک برند مقاوم و پیشرو در صنعت خود باشند.
حتی اگر یک کارآفرین یا فریلنسر هستید اهمیت یک لوگوی خوب و مطابق با استراتژی کلی برندتان را دست کم نگیرید. پس همین حالا برای ایجاد یک برند خوب و طراحی لوگو زیبا در تبریز با خدمات شرکت آنکادر تماس حاصل نمایید.