جام جهانی یکی از ایونت هایی است که هر چهار سال یک بار در کشور های مختلف برگزار شده و از پر بیننده ترین مسابقات جهان به شمار می رود. جام جهانی برگزار شده در سال 2022 در کشور قطر برگزار شد. لوگویی که برای این سری از مسابقات طراحی نموده اند را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. با تبریز لوگو تا آخر این مقاله همراه باشید.
طراحی لوگو به صورت تخصصی در زمینه ترکیب فونت یا تصویر برای خلق یک مفهوم تجاری یا نمادی برای یک کسب و کار فعالیت می کند. در طراحی لوگو، ماهیت فکری به صورت مستقیم از هر قسمت کسب و کار ها یا فعالیت ها می تواند الهام گرفته شود.
طراحی مَسکات (Mascot) به صورت تخصصی در زمینه طراحی یک شخصیت انسانی یا حیوانی جاندار برای یک برند فعالیت می کند. برای مثال، میمون در برند ایرانی چیتوز یک مسکات حیوانی می باشد. مسکات ها هویت و شخصیت برند و کسب و کار شما هستند. در ضمن مسکات ها باید جاندار حقیقی یا حتی غیر حقیقی بوده تا به عنوان یک مسکات یا کاراکتر برند شناخته گردند. مسکات ها به عنوان سفیر برند مورد نظر عمل می کنند و طراحی آن ها بسیار برای برند شما می تواند مفید باشد.
جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.