طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

لوستر سقفی

چرا لوستر های سقفی تولید شدند؟

لوستر سقفی همانطور که از نامش قابل درک است برای اتصال کامل به سقف در نظر گرفته شده است. زیرا در بسیاری از مکان ها قابلیت نصب آویز بلند برای روشنایی را نخواهد بود ، اینگونه اهمیت لوستر سقفی نمایان می گردد. به دلیل همین اهمیت لوستر سقفی و کاربرد زیاد آن در دکوراسیون های مدرن و حتی سلطنتی مجموعه مرکز لوستر به بررسی لوستر سقفی در این مقاله می پردازد. با ما همراه باشید.

عوامل زیادی مانند دلایل زیر در خرید لوستر سقفی تاثیرگذار است:

  •  کوتاه بودن ارتفاع اتاق
  • رفت و آمد مداوم
  • توجه به سبک های مدرن
  • فرار از کلیشه ها

باید توجه کرد که هر خانه دارای اتاق ها و فضا هایی است که در آن نصب لوستر های سقفی بهترین و گاهی اوقات تنها گزینه برای انتخاب است.

انواع لوســــتر سقفی

با نگاه ظاهری، لوسترهای سقفی یک روشنایی ساده و بدون نیاز به اطلاعات لازم را ارائه می نمایند. اما چند اشتباه رایج می تواند اتاق شما را برعکس تاریک کند و رضایت کافی را از لوســـتر ســـقفی خود نداشته باشید. آگاهی یافتن و کسب اطلاعات کافی از تفاوت بین انواع لوســتر سقفی به شما در انتخاب مدل مناسب فضای شما یاری می سازد.

  1. لوستــــر سقفـــی معمولی 
  2. لوستر نیمه سقفی

 لوستر های سقفی معمولی

این منبع های روشنایی لوستر هایی هستند که از یک صفحه صاف تشکیل می گردند. این صفحه مستقیما به سقــف چسبیده و بدون فاصله نصب می گردند. اما لوستر های نیمه سقفی با یفاصله اندکی بین صفحه و سقــف نصب می گردد. آن ها معمولاً از یک زنجیر یا پایه کوتاه آویزان می باشند. شایان یادآوری ست که هر دو نوع این لوسترها به ســـقف نزدیک هستند و نور محیط را برای یک اتاق تامین می سازند.

 

لوستر سقفی

لوستر سقفی کریستالی 

لوستر سقفی کریستالی، نسبت به مواد اولیه آن، مکانی که در آن نصب خواهند شد، استایل، طراحی، بلند و کوتاه بودن آن، تعداد لامپ ها و البته سبک آن، به موارد گوناگونی گروه بندی می گردند که در ادامه به آن می پردازیم:

یکی از دلایل محبوبیت این لوستر های سقفی کریستالی، وجود انواع گوناگون آن می باشد که با هر سلیقه و هر منزلی به راحتی هماهنگ می گردد. از نمونه کلاسیک این لوستر ها می توان در خانه هایی که مبلمان سلطنتی یا کلاسیک جزء مهمی از آن ها به شمار می رود  استفاده نمود. این محصول کاملا کلاسیک می باشد و معمولا با کریستال های گرد درست می شود. از نمونه های دیگر لوستر کریستالی می توان به لوستر های مدرن اشاره کرد. این اِلمان خود به انواع گوناگونی مثل چهارگوش، گرد و مربعی تقسیم می گردد و بیشتر در منازلی که مبلمان و وسایل کلاسیک در آن استفاده نشده است، کاربرد دارد.

هرچه نقش و نگار، طراحی، تعداد کریستال ها و هم چنین جنس آن بیشتر و بهتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود. لوستر کریستالی مدرن بر عکس نمونه کلاسیک آن آویز های کریستالی و ریسه ای کمتر و جزئیات بیشتری همراه با اشکال هندسی دارد. مثلا نوع گرد آن شامل چند ردیف دایره متقاطع است که از سطح سینی آویزان اند. مدل چهارگوش آن که به خاطر طرح یونیک و خاصش معروف است، می تواند به راحتی محیط شما را تغییر دهد و بر زیبایی آن بیفزاید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد