طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

وکیل حرفه ای

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۴۱۱۹۳۵۰۴ تماس بگیرید

وکیل حرفه ای

وکالت یکی از مشاغل بسیار مهم حساس در جامعه می باسد. چرا که در ارتباط مستقیم با حق و عدالت و عملکرد مراجع قضایی است. وکیل حرفه ای ناظر بر اجرای درست قوانین در محاکمه می باشد. و هر جا قانون زیر پا گذاشته شود، وکیل با توان علمی خود از آن ممانعت به عمل می آورد. حضور وکیل در دعوا یک سرمایه گذاری صحیح و مناسب برای طرفین دعوا می باشد. لذا به منظور این سرمایه گذاری بایستی به قدر کافی تحقیق شود. و از وکیلی شایسته برای احقاق حقوق خود استفاده کرد.

وکالت تعهد به وسیله است به این معنی که وکیل موظف می باشد تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل به کار گیرد. و قانونا مسئولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد. و در حقیقت تضمینی برای دستیابی به نتیجه نمی دهد. ولی یک وکیل حرفه ای و وکیل متخصص بایستی در برابر موکل پاسخگو باشد. و این جریان معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه می باشد. و اینجاست که وکالت از سایر مشاغل آزاد جدا شده و احساس مسئولیت به همراه دقت بالا اساسی ترین اصل وکالت است.

وکیل حرفه ای  دادگستری حقوقدان

در این حرفه یک حقوق دان است و یک حقوق خوان بایستی کاملا آگاه باشید که وکیل حقوق خوان نصیب شما نشود. شما میخواهید یک وکیل مدافع داشته باشید که معلومات خوب در امور قانونی و قضایی داشته باشد. که در این صورت می تواند از نظر قانون شما را مشاوره و راهنمایی کند. یک وکیل حرفه ای خوب می تواند ساعت ها با قاضی پرونده در مورد موضوع پرونده و مبانی حقوقی آن بحث کند. و با استدلال های دقیق و علمی خود او را به چالش بکشد. وکیل باید در مورد دیگر رشته ها هم اطلاعاتی کسب نماید. اطلاعاتی که به کار آیند و در جریان دادرسی تاثیر گذار باشند. هر چه علم و دانش وکیل در زمینه های گوناگون بیشتر باشد در زمان دادرسی و دفاع در صحن دادگاه روند بهتری را طی نماید.

ویژگی مهم وکیل خوب

۱. وکیل خوب باید به روز باشد

با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات اتفاق می افتد لازم است یک وکیل خوب خود را با قوانین و مقررات جدید update نگه دارد.  و تنها به دانش چند سال قبل خود اکتفا نکند.

۲.  وکیل خوب باید امین و امانت دار باشد

وکیل خوب بایستی محرم اسرار موکلش باشد و هرگز اطلاعات و اتفاقات موکل خود را حتی پس از اتمام پرونده پیش هیچ فردی افشا نکند.

۳. پرهیز از گفتن توانایی های غیر قانونی و کذب و بلوف زدن

وکیل خوب هرگز موکل را الکی امیدوار نمی سازد بلکه با توضیحاتی جامع و کامل مسیر درست قانونی و نحوه سپری شدن مراحل رسیدگی پرونده را برای موکل شفاف سازی می نماید. و هرگز با بیان موضوعاتی چون من اطمینان صد در صد می دهم سعی در فریب و تنها گرفتن حق الوکاله را ندارد.

4. یک وکیل خوب بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل را پیشنهاد می کند

یک وکیل خوب پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و صحبت های لازم با موکل برای حل مشکل پیش آمده بایستی چندین راه حل قانونی را روی میز داشته باشد. همچنین علاوه بر مراجع قضایی ابتدا بایستی تلاش کند موضوع پیش آمده را با مذاکره و لاوی گری به نتیجه برساند.

اگر به ناچار پروسه قضایی را انتخاب نمود نتایج حاصل از طرح دعوا را به موکل تشریح خواهد کرد.

وکیل-حرفه-ای

5. استفاده از تجربه ی دیگران و کمک به قاضی جهت روشن شدن ابهامات پرونده

یک وکیل خوب علاوه بر علم و دانش خود، از تجارب دیگران را نیز جهت حل موضوع کمک می گیرد. و جهت کشف حقیقت تمامی همکاری های مورد نیاز را با قاضی انجام می دهد و نباید هیچگاه از آن سوء استفاده نماید که این خلاف شان وکالت و وکیل خوب است.

6. برخورد محترمانه با قاضی موکل طرف مقابل

وکیل خوب علاوه بر اینکه بایستی همه جوانب را رعایت نماید نهایت احترام به موکل و قاضی و طرف مقابل را نیز باید داشته باشد.

7. وکیل خوب دارای یک یا چند تخصص است (تخصص گرایی)

با توجه به این که حوزه حقوق همانند بیشتر حوزه ها چون پزشکی و... پیچیدگی و سختی موضوعی خاص خود را دارد. پس وکلایی که بصورت تخصصی صرفا در یک یا چند موضوع دعاوی مشغول مشاوره و وکالت می باشند از تجربه و تخصص بالایی نسبت به وکلایی که در تمام حوزه فعالیت می نمایند برخوردارند.

8. وکیل خوب باید قلمی سنگین و روابط عمومی و فن بیان قوی داشته باشد

نظر به محدودیت زمان دفاع در جلسات رسیدگی وکیل خوب بایستی جهت دفاع بیان شیوا و رسایی داشته باشد. و با بیان سنجیده و نافذ بتواند که در یک یا چند جمله دفاع خود را تحریر یا بیان نماید.

وکیل ماهر با اخلاق حسنه

اگر که شما نمی خواهید وکیل مدافعی داشته باشید که دارای خصوصیاتی مانند بد اخلاق و سنگدل باشد. شما باید کسی را به عنوان وکیل حرفه ای انتخاب کنید که با شما مهربان رفتار کند. و با شما احساس همدردی نماید. وکیل نباید موکل خود را ملامت کند. بلکه باید به دنبال چاره جویی و پیدا کردن راهی برای حل مشکل باشد.

وکیل حرفه ای باید تلاشگر باشد

کسی حاضر نیست که یک وکیل مدافع تنبل داشته باشد. از ویژگی های یک وکیل خوب این است که بسیار زحمت کش و تلاشگر باشد. و به طور دائمی و مستمر امور قضایی موکلین را در مراجع مربوطه پیگیری و تعقیب نماید.

وکیل با صبر و حوصله

موکل حق دارد از تمامی ابعاد پرونده خود آگاه باشد. لذا این وظیفه وکیل دادگستری به عنوان یک وکیل حرفه ای وکیل می باشد. که او را از چند و چون ماجرا آگاه می سازد. و با حوصله و دقت تمام موضوعات را برای شما شرح دهد. شما بایستی کاملا آگاه باشید و بدانید چه کار نیاز است انجام دهید. وکیل حرفه ای در واقع یک وکیل با حوصله میباشد که در تمام مراحل کار با اطلاع رسانی به موکل با همفـکری او به دفاع و پیشـروی در پرونده قضایی ادامه می دهد.

قدرت بیان وکیل حرفه ای

وکیل حرفه ای کسی است که قدرت بالایی در مکالمات تحریری و تقریری داشته باشد. وکیل شما بایستی به گونه ای بیان کند که شما آن را به آسانی درک کنید. علاوه بر این وکیل بایستی این قدرت را داشته باشد که با قدرت استدلال و استنباط خود ذهن قاضی را به واقعیت مساله راهنمایی نماید. و مقام قضایی را به همان نقطه ای برساند که خود و موکلش در آن قرار دارند.


جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد