طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت چیست؟

اندولیفت یک راه جدید برای برانگیختن بافت‌ های عمیق پوست با استفاده از لیزر می باشد. بافت‌ های مورد نظر با این تحریک، می‌ توانند رشته‌ های کلاژن جدیدی بسازند و بدین روش افتادگی پوست را کم تر می سازد. اگر بخواهید بدانید که اندولیفت چیست؟ می توان اینگونه ابراز کرد یک فیبر نوری خیلی نازک در بعد های میکرومتر به لایه‌ های زیرین پوست وارد می‌ گردد. سپس در حد فاصله های بین بافتهای چربی و بخش عمیق لایه‌ ی دِرم قرار می‌ گیرد. لیزر دایود به‌وسیله یک فیبر دیگر به فیبر اول وصل شده و انرژی لیزر را که در ناحیه مادون‌ قرمز از طیف فرکانس مرئی قرار دارد، به لایه‌ های زیرین پوست می تابند. 

اندولیفت یک شیوه درمانی غیر تهاجمی است که در پزشکی زیبایی (Cosmetic Medicine) استفاده می شود و به‌ صورت سر پایی اندولیفت انجام می پذیرد. جهت انجام اندولیفت بیهوشی کامل لازم نمی شود. مهم‌ ترین خصوصیت این شیوه درمانی این می باشد که بی نیاز به برش پوست یا انجام بخیه در آن و بدون بیهوشی و نیاز به بستری‌ شدن، نتیجه هایی شبیه به جراحی لیفت در آن می بینید. در روش اندولیفت چیست؟ همچنین هیچ اِسکار یا به عبارت دیگر جای زخمی برروی پوست ایجاد نمی‌ شود.

کلینیک زیبائی دکتر رامین نبی زاده یکی از بهترین مراکز زیبائی ارائه دهنده انواع خدمات زیبائی زیر نظر پزشکان مجرب می باشد.

نحوه کار و اثر گذاری اندولیفت چیست؟

اندولیفت چیست؟ از دو کلمه Endo و Lift تشکیل می گردد. در این شیوه، یک فیبر نوری خیلی نازک دارد که به زیر لایه‌ های پوست فرد متقاضی وارد می‌ گردد. این فیبر نوری به یک منبع انرژی لیزری دایودی وصل می شود. این فیبر از لایه‌ی نخست زیرین پوست به هیپودِرم وارد می‌ گردد. لیزر های پوست که جهت رفع مو های زائد استفاده می شود، تنها توانایی اثر گذاری سطحی را بر پوست دارند. ولی این شیوه قادر است که انرژی لیزر را به لایه‌ های زیرین پوست انتقال دهد.

اندازه قطر های فیبر نوری بر اساس ناحیه صورت در اندولیفت چیست؟

  •  برای کاربرد های صورت قطری در میان 200 الی 30 میکرون
  • جهت کاربرد های مربوط به جهت نقطه های دیگر بدن 400 الی 600 میکرون

اندولیفت را می‌ شود به‌ تنهایی یا در کنار دیگر برخی دیگر از روش‌ های جوان‌سازی پوست همچون هایفوتراپی انجام داد. اندولیفت از قابلیت های فیزیکی مشخصی که در شی های گوناگون وجود دارد، استفاده می نماید. هر کدام از جسم ها توانایی دریافت طول موج‌ های معینی را دارند و طول موج‌ های دیگر را دریافت نمی‌ نماید. لیزر اندولیفت این قابلیت را دارد که با بهره گیری از طول موج ۱۴۷۰ نانومتری بر بعضی از بافت‌ ها به‌ شکل مشخصی اثر کند و بر بافت‌ های دیگر تاثیری نگذارد.

انرژی منتقل‌ گشته از فیبر نازک نوری موجب انجام عمل لیپولیز یا چربی‌ سوزی بافتی می‌ گردد. پایه بسیاری از زیر مجموعه‌ های اندولیفت همچون اندولیفت های زیر به همین روش است:

  • اندولیفت غبغب،
  • اندولیفت بینی،
  • اندولیفت صورت،
  • اندولیفت چشم و ...

غیر از ویژگی سوزاندن چربی‌ ها، اندولیفت موجب تحریک کلاژن سازی و ساخت الاستین شده که موجب انعطاف‌ پذیری و محکم تر شدن هم‌ زمان پوست نیز خواهد شد. از دیگر نقاط مثبتی که در این روش خواهید دید این است که باز سازی رگ‌ های بدن اتفاق می افتد. حرارتی که در بافت‌ ها شکل می گیرد سبب بالا رفتن سوخت‌ و ساز سلول‌ ها می گردد. به دلیل غذا رسانی بیشتر به آن‌ ها موجب افزایش ساخت کلاژن در آن ها و همچنین در رگ‌ های منتقل‌ کننده آن ها می گردد.

اندولیفت زیر چشم چیست؟ 

اندولیفت زیر چشم

استفاده های اندولیفت چیست؟

از کاربرد های اندولیفت می‌ شود به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • سفت کردن پوست در مدت‌‌زمان اندک
  • افزایش میزان اکسیژن‌رسانی به سلول های پوست
  • رشد کیفیت متابولیسم سلولی به کمک فعال‌ کردن بیشتر میتوکندری
  • لیپولیز بافت‌ های زیر پوستی
  • بالا بردن گرمای درون بافت‌ ها جهت افزایش ساخت رگ در بدن
  • افزودن میزان تغذیه سلول های پوست
  • فعال نمودن رشته‌ های کلاژن و الاستین جهت استحکام و انعطاف‌ پذیری بیشتر
  • تصحیح زاویه های صورت و گردن و دیگر ناحیه های بدن.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد