طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

طراحی وب سایت تبریز

تبریز وب سایت با ۸ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید تا ما شما را به طور کامل برای راه اندازی سایتتان راهنمایی کنیم.مشاورین ما منتظر صدای گرم شما هستند.

اونواع مبل کلاسیک

مبل نئوکلاسیک چیست؟

مبل اوسان لوکس

در هنر به سبکی که دیدگاه و طراحی مدرن را با سنت و اصالت ترکیب کند سبک نئوکلاسیک گفته می شود، در مبل نئوکلاسیک هم بدین گونه است. به ساده ترین شکل ممکن می توان گفت که ویژگی های مبل راحتی را با مبل کلاسیک ترکیب کرده و سبکی از مبلمان را به وجود آورده اند که به آن مبل نئوکلاسیک می گویند.

در مواردی ممکن است بخواهیم از حس راحتی مبلمان راحتی به همراه زیبایی و لوکس بودن مبل کلاسیک بهره ببریم، اما به دلایلی همچون محدود بودن فضای منزل و همچنین بودجه قادر به خرید هر دو نوع مبل نباشیم. در اینجاست که مبل نئوکلاسیک می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

در ساخت بدنه مبلمان نئوکلاسیک عمدتا از چوب خراطی شده بدون تاج و منبت کاری استفاده می گردد. سادگی و تقارن از بارزترین ویژگی های طراحی این مبلمان است و در طرح های پارچه این مبل از نقوش الهام گرفته از طبیعت و نقش های کلاسیک استفاده میشود. قیمت مبل نئو کلاسیک کمی از مبل راحتی بیشتر و مقداری از قیمت مبل کلاسیک کمتر است.

دکوراسیون مناسب مبل نئوکلاسیک

در دکوراسیون نئو کلاسیک استفاده از ویترین های شیشه ای، سطوح آینه ای با قاب های مجلل پیشنهاد می شوند. آیینه ها و سطوح شفاف از نظر بصری وسعت فضا را افزایش می دهند که به بهتر دیده شدن فضای نئوکلاسیک کمک می کند. لوازم جانبی برنزی، مسی یا طلایی بسیار مناسب برای چیدمان دکوراسیون نئوکلاسیک می باشد.

در فضایی که قرار است مبل نئوکلاسیک چیده شود بهتر است به نکات زیر توجه شود:

  • استفاده از خطوط مستقیم در طراحی فضا
  • عدم استفاده از المان های فانتزی
  • تقارن در طراحی و چیدمان وسایل و تزئینات
  • استفاده از سایه های روشن در نورپردازی

مبل نئوکلاسیک یکی از پرطرفدارترین کارهای نئوکلاسیک مجموعه اوسان لوکس می باشد که با طراحی منحصر به فرد خود توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

ویژگی‌های مبل نئوکلاسیک

با این که مبلمان کلاسیک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک در مبلمان است؛ اما برخی از ویژگی های این سبک در انواع مدل های آن وجود دارد. برای مثال:

  • رنگ‌های ساده و خنثی مانند: طلایی، کرم، طوسی
  • مجلل بودن
  • طرح و ویژگی‌های ساده
  • حفظ راحتی
  • استفاده از خطوط مستقیم به جای منحنی

انواع مبلمان نئوکلاسیک

[audio wav="https://evsunlux.com/wp-content/uploads/2023/05/sound-5.wav"][/audio]

به طور کلی می‌توان مبل های نئو کلاسیک را به دو مدل راحتی و پذیرایی تقسیم کرد. به این معنی که مبل های نئو کلاسیک راحتی برای استفاده روزمره مناسب تر هستند و ممکن است دسته های چوبی نداشته باشند؛ و مبل های نئو کلاسیک پذیرایی مناسب مهمانی ها و دورهمی های رسمی‌تر به حساب می‌آیند.

با این وجود، انتخاب شما از بین این سری از مبلمان بستگی زیادی به سلایق شما دارد. اگر قصد خرید مبل نئوکلاسیک را دارید؛ خوشبختانه شما می‌توانید مدل‌های مختلف این مبلمان را در وب‌سایت مبل فیدار مشاهده کنید و در صورت تمایل به فروشگاه ما آمده و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید برای حرید مبل مد نظر خود از امکان خرید اینترنتی مبل نئوکلاسیک استفاده کنید و بدون نگرانی منتظر ارسال کالای خود بمانید.

مزایای خرید مبل نئوک لاسیک

مبل نئوکلاسیک ویژگی های خاصی دارد و می تواند نظر بسیاری از افراد سخت پسند را به خود جلب کند. شما با خرید این سری از مبلمان از مزایای زیر بهره می برید:

1. راحتی همراه با زیبایی

مبل های نئوکلاسیک یکی از مدل های مبلمان شیک هستند و از خانواده مبلمان کلاسیک ریشه گرفته اند. بنابراین زیبایی و تجمل یکی از ویژگی های اصلی آن ها خواهد بود. هرچند این زیبایی در مبلمان نئو کلاسیک، به معنی از دست رفتن راحتی شما نیست. وجود مولفه های مدرن در این سری از مبلمان باعث می‌شود تا شما بتوانید استفاده روزمره هم از آن ها داشته باشید.

2. هماهنگی با انواع دکوراسیون

مبل نئوکلاسیک به دلیل رنگ‌های عمدتا خنثی خود، و داشتن مولفه‌های مدرن و کلاسیک به طور همزمان، قابلیت هماهنگ شدن با سبک‌های دکوراسیون متفاوتی را دارد. یعنی اگر حتی شما قصد تغییر دیگر وسایل خانه خود را هم نداشته باشید؛ معمولا مبل نئو کلاسیک با سبک دکوراسیون فعلی خانه‌تان هماهنگ می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران ناهماهنگی میان اجزای دکوراسیون داخلی خانه‌تان نباشید.

3. دوام

اگر به دنبال یک مبل بادوام و زیبا می‌گردید؛ که علاوه بر استفاده روزمره برای مهمانی‌های شما هم شیک و مجلسی باشد؛ مبلمان نئو کلاسیک را فراموش نکنید. به دلیل نزدیکی سبک نئوکلاسیک به مبلمان کلاسیک، دوام و مقاومت بالای این مدل از مبل‌ها از دیگر مزایای خرید مبل نئوکلاسیک به حساب می‌آید.

جهت مزالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد